Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tyrsky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#181

Viesti Tyrsky »

Keskiviikko. (meinasin kirjoittaa torstai -.-)
Nähtävästi kiinan tunnilta ehtii just jetsulleen kisikselle keskiviikkosin. Ja ainahan voin koittaa heittää jonkin mahtavan litanian tårta på tårta yleiskiinalla xDD

Asiaan...
Paikalla mää, Alioppilas, Daaaniel ja Henni. Sekä meikäläisen Iiro ja sen henkivartiokaarti Fabi, Arttu ja Kevin (olivat siis tulleet kaikki neljä testaamaan tankulaa väitin mä mitä muuta hyvänsä).

Alkulämpät Antin tahtiin. Läps-läps-kevyt kiertari ->10 kyykkyä ja sama toistettiin. Olkapäähippaa, polvihippaa, olkapolvihippaa, koiven venyttely.
Ja omaan tahtiin venyttelyä.

Ji Ben Gongit. Suurin osa kahteen kertaan mutta ainakaan ei joud-päästy tekemään niitä kahta hemmetin hauskaa kesäleirin tuliaista. Voi itku ja voivotus xD
ZZ, jouduin siihen paineitapaineitapaineita-paikalle kaikkien eteen. Oli pakko tehä kunnolla vaikkei pystynykkää (lukioelämä ennen ylppäreitä on vähän kuoleman kaltaista), ja oli niin outoa kun edessä ei olut ketään. Mutta eipähän tullut mokailtua ;)

Liikkumista, eka päästä päähän sitten vähän parin kanssa (tai näyttämälllä siltä kuin tietää mitä tekee ja mulkoilemalla "pikkusia"). Bu Fa-hippaa ja kun pikkuset olivat pariutuneet ristiin rastiin olikin jo aikalailla aika lopetella. Sellasessa välissä kun säkin lähistöllä ei ollut pikkusia vaarassa joutua onnettoman kiertarin kohteeksi, meikäläinen koitti hiota jo mainittua onnetonta kiertaria kunnes masennuin ja menin tuijottelemaan pikkusten tekemisiä ja palasin säkille.

Tankulan muotiblogi.
Tavallisesta jakaumasta poiketen massalla olikin mix-match-tyyppiset asukokonaisuudet ilman tanglanghighlightejä. Rohkeista vähemmistöistä suurempi luotti mustiin pussihousuihin sekä totta kai valkoisiin tanglanghighlighteihin housujen lisäksi myös kirkkaan vihreässä mantis-paidassa. Pienin vähemmistöryhmä turvasi aina tyylikkääseen koko mustaan asuun tanglanghighlightein ilman asusteita.

AINIIN! Pakolliset leuat...Leuka ja 3/4.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
henni
potkutyyny
potkutyyny
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1
Lauteille: Syyskuu 2011

Tyrsky

#182

Viesti henni »

Oli kyllä hauskaa ku oli uutta porukkaa mukana, mäkin pääsin melkein kaikkia poikia ahdistelemaan.
Vaikkakin ahdistelua vähän häiritsi kun sain kuulla yhestä sun toisesta asiasta mitä teen väärin >:--D. HYVÄ VAIN, HALUAN OPPIA~ (oikeesti vaan nautit käskyttämisestä senkin sadisti)
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#183

Viesti Tyrsky »

Sä oot aina mun lempinatsituskohde :spank: xDD

Mutku teet samoja virheitä joita mä tein (ja teen) niin melkein osaan neuvoakkin oikein :'D Tee niinkuin sanon ei niinkuin teen
Mut onneks on Antti, joka oikeesti tietää mitä tekee.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Hope
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4
Lauteille: Syyskuu 2011

Tyrsky

#184

Viesti Hope »

Oli kyllä mukavat treenit, opin, ettei mun jalkalihakset todellakaan olleet niin hyvässä kunnossa kuin luulin... Saa nähdä kuinka moni meistä "pikkuisista" tulee ensi tiistaina treeneihin. Enkun yo-kuuntelu ja preli. Itse olen tietysti tulossa:)
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#185

Viesti Tyrsky »

Kaikki tiistaina treeneihin valittamaan enkun yo-kuuntelusta o/

Perjantai. Kamppi.
Paikalla mää, Heljä ja henni.
Alkulämpät aikalailla Heljän tahtiin, vietiin sellanen iso patja jostain mystisestä kolosta ja käytettiin tilaisuus täysillä hyväksi. Eli tehtiin erilaisia kuperkeikkoja, käsilläseisontoja ja niiden sekoituksia. Toimintaa säesti allekirjoittaneen pirteät "UKEMIIIIH"-huudot kyllästymiseen asti.
Muutamia JBG:ja ja sitten Ba Kaot.
Tai no, osa Ba Kaoista, meikä ja Hneni hääräs niitten kanssa.

"Lyö siihen vyön kohalle" tömps "eikun vyön kohdalle" tömps "..vyön kohdalle..."töms "jee!"

"Sori enhän mä lyönyt sua palleaan?" "Missä se on?" "Tossa" "hnggnnhh"

Super-combo ja kyynärpää jäi kokonaan tekemättä mutta uskoisi, että tässä pääsee/joutuu tekemään ba kaoita vielä useaan otteeseen ;D Und dann miä ja Heljä harjoteltiin lisää sitä jtn jtn ba jtn-juttua jossa kahdeksan on kova sana. Mä opin sen nimen vielä, uskokaa pois xD

Saas nähdä miten aktiivisesti kirjottelen ensi viikolla, näillä näkymin muutenkin ensi viikolla vain tiistain treeneihin ja siitä seuraavalla viikolla taas ke+pe-rutiiniin...Jos muumiot suo niin voisi jatkaa ti,ke+pe(+la) tyyppisesti...

Tankulan muotiblogi.
Mustat housut olivat ehdoton suosikki tällä kaudella pussittavuuteineen ja tanglanghighlighteineen. Massa jatkoi vakiintuneella msutalla linjalla myös loppu asussa, oli mustaa t-paitaa printillä sekä mustaa toppia. Kaiken mustan lisäksi oli myös vihreä t-paita tanglanghighlightein. Vaikka kaudella esiintyi koko mustia asuyhdistelmiä ei kaikki suinkaan synkkää ollut sillä osa piristi asusteilla, mm. oranssilla vyöllä.

Hope muuten,on ihan näköinen kuva ;) Nikkikin toki paljasti
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#186

Viesti Tyrsky »

Tiistai, poikkeusellista mutta kenempä elämää/ei-elämää ei ylppärit sotkisi?

Valuminen paikalle. Lopputulos minä, henni, iso-Jani, Henkka, Alioppilas, Hope, fabi ja Kevin. (joku valittakoon jos jaksaa jos jotain tuli sotkettua). Arttu kuulemma kuoli ;)

Alkulämpät yhdessä, since when on olu yhteiset alkulämpät...Läpsy-läpsy-kierttaria, kyykkyjä, olkapää, polvi ja olkapääpolvihippaa. Venyttelyjä.
Retsyt Antin tahtiin Antin tahtiin.
JBG ja ZZ. Mukavan lyhyesti ja kyllä siinä eturivissä kekkalointiinkin tottuu.
Shout, Tui Shou, Ya Shou, Cai Shou, Gou Shou, San Shou. Sanshoussa tuli taas oivallettua, että vois lyhyempänä hyökätä alhaalta päin..Hyvä, että edes jotain tuli oivallettua :'D Sitten tietenkin pikkuseikat kuten lantio.

Ja aina silloin kuin Ao oli mulkoilukierroksellä, mää koitin pahoinpidellä nyrkkeilysäkkejä parhaani mukaan. Rentous, pah! Mitä se on XD Sovitaan, että ylppärien jälkeen selvitän asian, että mitä rentous meinaa..On varmaa jotain syötävää..

Möööyh..Paimensikohan sitten "pikkuset" peilin eteen harjottelemaan ZZtä med mig. Päästiin melkein puoliväliin...Saas nähdä paljonko muistavat seuraavalla kerralla >D

Ja pakollinen leuka, vois melkein väittää kaksi mutta rehellisyyden nimissä 1 ja 4/5.

MUOTIBLOGITAUOLLA KUNNES ARGH KAHDEKSANPÄIVÄÄ TUSKAA pimpelipom...Voitte kysyä keltä vain, tämä on mun normaalia käytöstä.
Syytän Sihvilän kixpoxaamista tästä. Mut onneks sen kixpoxaamisella ei voiteta mun tankulointia.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#187

Viesti Tyrsky »

Harvinaista kyllä, LAUANTAI!
Joo siis, rupesi bilsan lukeminen ottamaan päähän jo perjantaina mutta koska perjantai on omattu ba kaoille yms en viittinyt ottaa sitä riskiä, että olisi vetänyt kädet paksaksi varsinkin kun maanantaina olisi tarkoitus kirjoittaa SE HELVETIN BILSA.

Mutta asiaan, päädyin siis lauantaitreeneihin nollaamaan hetkeksi niin jaksaa taas yöt läpeensä lukea.

Paikalla minä(miinus treenipaita), Henni, Sentzke, Haudoillaistuja sekä Alioppilas( jolla oli ylimääräinen paita, kivaa :D)
Alkuun lämpät omaan tahtiin, retsyt omaan tahtiin omaan tahtiin.

JBG, ei mitään tyhmiä.
ZZ, jaksoin panostaa mataluuteen, jee!

Drillejä, paria perustsydeemiä. Vois panostaa asentoon vähän enemmänkin sekä daa, lantioon.
SITTEN...


*dindinttii*

Potkuja. Minä ja Sentzke, me "isot ja vanhat". Eli jokasta potkua teki tyyppi eka yhteen päähän ja sitten takaisin ja sitten vaihdettiin tekijää. Kierttari, etupotku, sivupotku ja takapotku. Viimistä ei päästy/jouduttu tekemään tuplana odotellessa Hennia ja Ellaa. Aika hapottavaa mutta kieroontuneella tavalla kivaa (heti kun henki kulki jälleen xD).
Samalla teemalla jatkettiin mutta nyt pädien pitäjä sai heittää randomissa järjestyksessä ja tahdissa potkuja taikka lynöntejä ja kaveri sitten tanssahteli miettiessää "MITÄ TAPAHTUU". Jossain välissä Alioppilas korvasi Sentzken.

Henni tekemään ZZtä ja meikäh ja Haudoillaistuja sparrailemaan. Kevyesti, tekniikalla, ei kissatappelua...Näin meni ohjeistus. Ihan jepasti meni, molemmat sai tehtyä maahanvientejä sekä tekniikkaa. Mutta ah~ sain yhden kaadon täydellisellä ajoituksella tehtyä :heart: Tällä jaksan jouluun asti, sitten täytyy taas onnistua ;)

Loppuun Tao Lu, vähän laiskasti yksi Cuo Gang, kaksi leukaa puolapuilla, vähän Cuo Gangia, yks Fan Che ja vielä vähän lisää Cuo Gangia. Hah, en tee Cuo Gangia mitenkään paljoa mutta kun se on niin heeeeeelppo.

Tosiaan muotikatsaus jatkuu keskiviikon jälkeen.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#188

Viesti Tyrsky »

Le Tiistai.

Paikalla mää, henni, iso-Jani, Hope ja arvailula loput pikkuset, Fabi, Arttu ja joku jonka näin ekaa kertaa.

Alkulämpäksi sanktio-olkapäähippaa(osuman saanut tekee yhden vatsan), sanktiopolvihippaa (osuman saanut tekee yhden selkälihasliikkeen) ja sanktiosekäettähippaa (osuman saanut tekee yhden punnerruksen). Kappas, nehän rupes liikkumaankin iha eri temmolla kun osumasta joutui tekemään jotain :'D
Retsyt mun tahtiin mun tahtiin. Venytekyt omaan tahtiin.

JBG, tajusin justiinsa ettei tehty yhtään kierttaria mutta ehkä ihan hyvä niin "peruskurssilaisille" (niitähän on jo viitisen kappaletta) saattaa jäädä illuusio sitä, että oikeasti osaisin sen xD
ZZ, about 13 sekuntin asennoilla.

Shout. Tui, Ya, Cai, Gou, San ja sitten myös Gou Tui(?).
En muuten ota mitäään vastuuta San Shoun aikaisesta lausahduksesta: "Tää on tämmönen väkisinmakuulaji, eka sä lyöt kaveria ja sitten meet iholle kiinni"...
Henni ja Jani hakkaamaan pistareita (suora, koukku ja alakoukku), pikkusten kanssa bu fa hippaa. Muutama kerta "hyökkääjän" vaihto sen jälkeen kaveri tulee kohti suorilla, hitaasti, ja perääntyjä blokkailee unohtamatta liikkumista. Henni ja Jani mätki pistareilla ja pistareita.

Drillejä. 3 suoraa sekä perus könötyksessä että Yu Han Shissä, koukku, Yao Zhan(?), sitten pari leiriltä repertuaarin tullutta koska luovuus loppui kesken...

Tao Lu/ZZ. Lopuksi Henni kaikkien eteen vetämään ZZ, Jani Cuo Gangin ja mä apinoin ja tein myös Cuo Gangin.

Ja leukahaaste. Hope, JÄTKÄ VETÄÄ NIITÄ LEUKOJA KUIN JOKIN HEINÄSIRKKA!!1! Mä en tiiä kuinka paljon heinäsirkat yleensäkn vetää leukoja mutta :thumbsup:

Tajusin jossain kohtaa, että helvetti mulla on kantava ääni...

Edit. Suurimmat typot
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#189

Viesti Tyrsky »

Astarattattaatatatataaattatattatatataaaaaaa ny ne o ohi (ainakin hetkeks..JA EN HALUA KUULLA YHTÄÄN OIKEAA VASTAUSTA VAAN ELÄÄ KUPLASSANI JOSSA KIRJOITIN MILJOONA ÄLLÄÄ VIEÄ PARI VIIKKOA, sitten todellisus saa tulla ja huomaan kirjoittaneeni vasta kaksi ainetta ja sama rumba on luvassa vielä keväälllä ja syksyllä)

Keskiviikko.
Mää, Heljä, Henni, Iso-Jani, Matti, Hope, Arttu, Kevin ja se-tyyppi-kenen-nimeä-en-muista.

Alkulämpät Heljän mukana. Hippailua.
JBG, sitten paria jibaria myös kaveriin hellän huomaavaisesti.
ZZ, urgh ei olis eilen pitäny olla matalana, tuntui harvinaisen inhottavalta tänään.

Oiskohan bu fa, pisteestä A pisteeseen B. Ja vähän eri variaatiota liikkumisesta.
Drillejä varmaan sujuvasti tästä...Kyllä mulla on näitä hajamielisiä päiviä, joku väittää sitten kovaan ääneen vastaan kun höpötän omiani päivän treenistä, eiks jeh?
Five Link med henni, Matti ja Jani. Tuli taas otettua jotain vastaan silmäkulmalla mutta ei tullu mitään jälkeä, kolottaa vähäsen.

Sitten kaveri (nyt otettiin pikksuet leikkimään meiän kanssa), seinää vasten ja läpsykoukkuja joita siinä sitten blokkailtiin.
Ei mee mun päivitysten tasolla hyvin kun kattoo muutaman randomisti ja puhutaan väkisinmakaamislajista "Sitten kaveri seinää vasten..."...Tang Langin harrastajatko jotenkin keskimääräistä kierompia, pfft!

Le Leukarumba.

viivytän vielä yhden kerran muotiblogia, tiedän, teillä on ihan karseet tuskat kun ette tiedä mitä laittaa yllenne mutta nyt joka toinen sana olisi korvattu "ylppärit". Se ei olis kivaa ;(
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#190

Viesti Tyrsky »

Lauantaisesti Perjantaista.

Le Kamppi.
Paikalla mää, Heljä ja Alioppilas.
Alkulämpät omaan tahtiin, retsyt jos teki omaan tahtiin Antin tahtiin.
JBG
ZZ, oli pisimmän tuntuiset about 7 sek ikinä. Kampissa on vaan niin vähän happea, että suorastaan tuntee maitohappokäymisen lakavan.
Ööh...Joo.
Ba Kaot med Heljä. Piti vain muistaa ignorata Alioppilaan pelleilyt taustalla.
Ja kun oltiin saatu sisäeelimet uudelleen järjestettyä niin ruvettiin uudelleen järjestelemään niveliä.
Eli tehtiin jotain painihkoja kaatoja/heittoja. Matonivelenä, entisenä judokana ja Heljää isompana, me gusta XD Kyllä mua heiteltiin patjaan ihan reilustikin (ja itse-heittelin itseni).
Perusshootteilua ja sen jälkeen "Mitä tehdä Kun Kaveri Koittaa Shuutata Ja Itseäsi Ei Huvittaisi Shuuttaantua".
Nivelten uudelleen sijoittelu lopeteltiin mattopainiin.
Tämän jälkeen vähän normi sparrailua. Olisi voinut olla enemmän hereillä ja koittaa käyttää juuri opeteltuja tekniikoita mutta EI kosksa minä nyt sellaista tekisin xD

Le muotiblogi, jihuu!
Musta pussihousut jatkoivat ratsastamista suosion harjalla kaikkien paikalla olijoiden valittua ne osaksi asukokonaisuutta, tanglanghighlighteineen. Yläosissa tapahtui hajontaa kauden trendin mukaisesti. Oli mustaa katutyyliin sopien revittyä tanglanghighlightattua t-paitaa, oli todella tyylikästä vihreää haute couture limited edition tanglanghighlightattua t-paitaa ja oli mustaa hihatonta. Kenkien käyttö aiheutti toisen hajonnan tämän kauden trendeihin,sukilla, ilman kenkiä tai sukkia ja kengillä. Asusteita ollut käytössä.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#191

Viesti Alioppilas »

Tyrsky kirjoitti: ZZ, oli pisimmän tuntuiset about 7 sek ikinä.
Ei ihme, ne seitsemän sekuntia kestivät kuitenkin 15 sekuntia.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#192

Viesti Tyrsky »

:smt003 :smt003 :smt003
Mun mielessä laskettu sekuntti on nähtävästi tuplat reaalisekuntteihin verrattuna :''D
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#193

Viesti Tyrsky »

Keskiviikko, voitokas paluu sunnuntain kovan ukemin jälkeen. xD
Paikalla todistamassa tätä tapahtumaa mä, Heljä, henni, Daaaaaniel, Henkka, Alioppilas ja "peruskurssi"; Hope, Fabi, Arttu ja se-yks-jamppa.

Alkulämpänä (nähtävästi yhteisistä alukulämpistä on tullut taas tapa..Kuinkakohan pitkään se jatkuu?) olka ja polvihippaa ja kykkyjä. Jee -.- siis hippastelu on kivaa mutta urgh kyykkyjä..Ihan kuin meiän koipia haluttais saada kuntoon...
Kaveri kantoon!
Lämpät omaan tahtiin. Ei retsyjä.

JBG ja ZZ. Missä vika kun sekä JBG että ZZ aikana mielessä kuului vain kiinan maikan ääni ja rupesin sitten ite kelailemaan lisää miten nuakin liikkeet kirjataan pinyinillä, jotain mulla on ZZstä...On se hyvä tulla aina suoraan kiinantunnilta treeneihin...

Sitten ööh...Ai joo,,
Shout. Tui Shou, Ya Shou, Cai Shou, Gou Shou, Gou Tui ja San Shou. Meikäläinen teki kiltisti Hopen kanssa.

Jaajaa...Tyttöklikki rupesi komboilemaan kun pojjaat potki mutta ei se mitään, saatiinpahan hihkua (ja nyt sitten copypastiin mun satus naamakirjasta) Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí! Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí! Yī! Èr! Sān! Sì! Wǔ! Liù! Qī! Bā! Jiǔ! Shí!
Tuotiin tunnelmaa treeneihin ;D

Jaajaa sitten erinäsiten komboilujen ja toistemme potkimisen jälkeen natsittamaan ZZtä. Ja voehan, meiän "peruskurssi"han jo melkein osaa sen. Loppu vähän haperoi mutta nähtävästi niitä pitää vaan komennella.

Ja leukarumba, vo iteiän pienten olisi pitänyt pörrätä vähän kauemmin parvella jos oisitte tahtonnu vetää leukoja :/

Tankulan muotiblogi.
Musta on valtaamassa sile kuuluvaa asemaa muodikkaimpana asiana sitten pussihousujen. Jotka nekin ovat valtaamassa taas asemaansa muodikkaimpana asiana sitten mustan värin. Toki radikaaleja näkyi tälläkin kaudella mutta värimaailma pysyi syksyyn sopivana. Asusteita ei näkynyt mutta asuja oltiin koitettu virkistää tanglanghighlighteillä sekä katu-uskottavilla repeämillä. T-paitojen lisäksi havaittiin myös hihattomia sekä sininen FLADD-paita.

Lolz, tajusin justiinsa, en oo tehnyt TS5 (vaatesuunnittelu) kurssityötä loppuun...Taidan tietää mitä teen tänään kunhan poistun koneelta :'''D

Ja ah, odotan lauantain Manse-invasiota >D
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Hope
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4
Lauteille: Syyskuu 2011

Tyrsky

#194

Viesti Hope »

Ensi kerralla sitten leukoja, viimeksi pienokaiset(minä tietysti poisluettuna ;) ) vastustivat leukojen vetoa ja pakenivat paikalta. Pitänee tehdä jonkinlaisia kurinpalautuksellisia toimintoja :badgrin:

P.S "se-yks-jamppa" on nimeltään Arno.
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 186
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Tyrsky

#195

Viesti Tyrsky »

:smt003 :smt003


Jtn perjantaista...
Miä, Henni, Daaaaniel ja Alioppilas.
Retsyt, JBG, ZZ.
Drillejä ja liikumista.
Tao Lu, pari laiskaa Fan Chetä sekä kerta Cha Chui ja useampi Cuo Gang. Ja sitten jokanen joutu arvostelevan talent-kaartin eteen.

Le lauantai.
le leiri.
Dans la Manse.
Jee.

Yhteiset alkulämpät ja retsyt.
Ööh...ruvettiinkohan meille samantien hakkaamaan päihin uusia liikesarjoja, Shí Bā Suō mulle.
Ja sitten paridrilleilyä. Ja jos mä nyt unohdan sellaisen sivuseikan kuin järjestys niin kerta kaikkiaan tehtiin liikesarjailua, paridrilleilyä (kaatoja, gou lou shuita, tian ba jtn jtn..), rinkisparria. Henni, sä niin säikäytit tokalla kerralla.
Vaikka kaikkemme Haudoillaistujan kanssa yritettiin niin kumpikaan ei vammautunut, eikä mulle edes tullut mustelmia. (jo olleita mustelmia ei lasketa). Vähän judoillessa tauolla kolhittiin päätä seinään mutta sitä ei voi laskea :smt003

Kaikki muut oli tyylikkästi mustissaan mutta minähän edustin tämän vuoden Kovin Kesätreenaaja-paidassa ;D Asusteina näkyi eri värisiä vöitä. Lagituttaa mutta KIITOS KAIKILLE! Oli hauskaa, oli kivaa ja oli rentoa muttei liian :---DD
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 95 kurkkijaa