Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Reba

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#61

Viesti Reba »

1.6. (kesäkuu!! :thinking: )
Pikasesti salilla..
Pyöräilyä 5 min lämmittelynä
vatsalihaksia 30 kg 3x12
selkälihaksia 60 kg 3x12
Hartia/push up 25 kg 3x10
leveät selkälihakset/isot rintalihakset pull down 35 kg 3x8
vinot vatsalihakset/kiertäjät/twist 35 kg 3x12
reisien lähentäjät ja loitontajat 35 kg 3x8 kummatkin
reidet/pakarat 40 kg 3x8

Dieetti vähän brakas kun "eksyin" syömään kanaa currykastikkeessa kiinalaiseen... olis tietenki voinu ottaa ilman riisiä..

Sitten vielä koirien kanssa lenkille rannalle, ja kallioille istumaan ja mietiskelemään.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#62

Viesti Reba »

2.6.
Tänään oli paikallisella kuntosalilla mahdollisuus tutustua nyrkkeilyyn ja pitihän sinne mennä kokeilemaan kun nuo omat lyönnit on vähän niin ja näin.
Hauskaa oli, pareittain sitä löytiin, ja mun pari vähän hyyty siinä sitten (mun mies). Tuli huomattua että oon mielettömän hidas jalkatyöskentelyssä, muthan ehditään lyödä kanveesiin pari kertaa ennenku oon vastaiskun ulottumattomissa. Mutta... tätä pitäs harjotella!!
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#63

Viesti Reba »

4.6.
Kävelylenkillä koirien kanssa 45 min, kilometreissä varmaan jotain 5 km (piti samalla piipahtaa hakemassa juhlahame lyhennyksestä).
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#64

Viesti Reba »

5.6.
Juoksulenkki 35 min, raikkaan merituulen säestämänä.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#65

Viesti Reba »

6.6.
Kävelyä torille ja takasin, kilometreissä ainakin jotain 7 km luulisin.
Nyt muisti ottaa jopa sykemittarin matkaan, eli 1 t 19 min, joista 39 min tavoite sykkeessä (nyt löyty se sana!!), keskisyke 121, max syke 144 ja kulutus 579 cal.
Pikkusen veetutti kun tuo lenkkikaverin pumppu ei tahdo kestää kauhean rivakkaa kävelyä.. :?
Pitää varmaan tästä eteenpäin mennä yksin lenkille niin saa kävellä just niin kovaa kun tahtoo.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#66

Viesti Reba »

7.6.
Päivällä työpaikka liikuntaa 20 min kävelyä, iltapäivällä koirien ulkoilutusta 20 min ja sen jälkeen tuli inspis lähteä vielä juoksemaan...

51 min
19 min tavoite sykkeessä
keskisyke 159, maksimisyke 182, kaloreita kului 618

Ja tällä kertaa juoksin ilman koiria niin ei tartte pysähdellä ku pitää nuuskia.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#67

Viesti Reba »

10.6.
Pari päivää pakkolepoa kun niska jumitti siihen malliin että sängystä ylöspääsykin vaati suunnitelman.
Sitten ajattelin kokeilla miten niska kestää salilla ja kevennetyllä ohjelmalla mentiin - 45 min.

Pyöräilyä 5 min.
Twist/vinot vatsalihakset/kiertäjät 40 kg 3x8
Vatsa 35 kg 3x12
Selkä 65 kg 3x12
Reidet/pakarat 40 kg 3x8
ja sitten sellanen soutuvetolaite johon laitoin painon seiskalle 3x8

Ja koska niska kesti tuon, niin päätin lähteä vielä karateen illalla. 90 min karatea, pääosin ne wazaa eli painitekniikoita.
Olin ihan suht tyytyväinen mun painiin :)
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#68

Viesti Reba »

21.6.
Lukkopainia 90 min.
Muuton takia ollut viikko taukoa lähes kaikesta liikkumisesta.
Tänään kuitenkin uskaltauduin lukkopainitreeniin, ja ainakin minä tykkäsin 8-)
Ainakin se vetäjä kyllä toivotti mut tervetulleeks uudestaankin, joten eiköhän tuosta nyt tulis mulle uusi harrastus.

Viime viikolla sain tietää mikä selässäni vihottelee, ja siellä vihottelee eteenpäin siirtynyt niskanikama joka säteilee kivun selkään, ja muuton takia niska on vihotellu jo monta päivää, ja valitettavasti paini nyt ei ainakaan helpottanu kauheasti sitä kipua. Pitää nyt katsoa miten se rupeaa tokenemaan, jos pitää treenitaukoa vielä tämän viikon.
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Reba

#69

Viesti Karhu-mami »

Tsemppiä muuttoon ja uusiin harrasteisiin!
Lukkopaini on kivaa. :)
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#70

Viesti Reba »

Kiitos, ja todellakin lukkopaini on kivaa :D

23.6.
karate 90 min
Ensimmäinen karatetreeni Vaasassa. Oli kiva vastaanotto, tietty osaks siitä että ollaanhan me leireillä nähty ja sellasta.
Treenattiin vähän Uke futari geikoa ja tsuki futari geikoa ja sitten peruslyöntejä.
Niskakin kesti suht hyvin, ainoastaan en voinut pitää harjotustyynyä kun potkittiin, koska se otti niskaan.

Lopuks meillä oli kiva loppujumppa. 4 min ajan "juostiin" sillai että oltiin suunnilleen punnerrusasennossa ja juostiin paikallaan 20 sek ja levättiin 10 sek, ja tätä siis 4 min ajan.
Sen jälkeen otettiin vatsalihaksia ja selkälihaksia samalla periaatteella.

Lupauduin jo pitämään välillä junnutreenejäkin - niin se vain vie mukanaan :smt003
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#71

Viesti Reba »

28.6.
lukkopaini 90 min
yritin ainakin oppia paljon uutta, saa nähdä jäikö mitään sitten päähän :smt003
Nujuamisen tuoksinassa onnistuin mielestäni suht hyvin - vaikka kaikki termit ja jutut on ihan hukassa. Sain kuristusotteen useamman kerran, ja kerran sain polvesta otsaan, ja nyt on otsassa iso kuhmu 8-)
Niska on tänään vähän jäykkänä, mutta ei mitään pahempaa.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#72

Viesti Reba »

29.6.
En uskaltanut niskan takia mennä tänään ensimmäiseen bjj-treeniin, kun se pikkusen tuossa vihotteli.
Kävin sen sijaan pururadalla vähän juoksemassa. Kaikkien suunnistusten jälkeen koko lenkki oli varmaan jotain 5 km pitkä. Itte pururata oli 600 metriä pitkä ja sitä tuli juostua 5 kierrosta.
27 min lenkistä tavoitesykkeessä
131 keskisyke
171 max syke
428 cal
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#73

Viesti Reba »

30.6.
90 min karatetreeni
Tänään käytiin läpi taisabaki kataa (miten se sitten kirjotetaankaan....) ja koin monia ahaa-elämyksiä 8-) Tähän mennessä en oo uskonu että muistasin koskaan koko kataa läpi, mutta nyt me hiottiin sitä niin että päähän tais jäädä!

Karaten jälkeen menin purkamaan loput energiat kuntosalille. Olin saanu pitkän ohjelman, jota sitten pällistelin ja sain sitten vinkiksi tehdä vähän jotain muuta.. kiitos vaan vinkeistä.
Aikaa ei ollut paljoa mutta jotain tuli tehtyä. Eli:

Jalkaprässi 3*8
Selkälihaksia 3*10 painona 16 kg kahvakuula
Jalkakyykky 20 kg painolla 3x10
Suorin jaloin maasta veto 30 kg painolla 3x8
ja sitten sellanen sissikyykky 3x15 kpl
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#74

Viesti Reba »

4.7.
Karaten jälkeen niska taas vähän vihotellu. Saa nähdä mitä fysioterapeutti sanoo siitä huomenna..

Tänään tullut vähän juostua.
Kävin testaamassa toisen pururadan joka kaikkine siirtymämatkoineen on 6 km pitkä. 400 metriä kävelin jonka jälkeen juoksin kaks rundia. Siis mä en oo koskaan juossu yhtämittaan 6 km, joten oon pikkusen tyytyväinen itteeni.
Aikaa meni noin 40 min, 169 keskisykkeellä, maksimisyke oli 191 ja kaloreita kulu 439. (Voi olla että mulla on ihmeasetukset mun sykemittarissa, ne pitäs tarkistaa).

Kun tulin kotiin, mies oli menossa kävelemään, ja ajattelin lähteä kaveriks niin sai koirat samalla ulkoilutettua.
Käveltyä tuli sitten 43 min 123 keskisykkeellä, maksimisyke 149 ja 229 kaloria kulu.

Huomenna voi tuntua jaloissa.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 90
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Reba

#75

Viesti Reba »

6.7.
Brassi jiu-jitsua noin 90 min
ja paljon taas oppi uutta. Ja monta uutta mustelmaa :D

Sen jälkeen salille tunniksi.. Kokeilin uutta salia sattuneesta syystä.
Pyöräily 5 min
Reiden ojennus(??) 3x10 10 kg
Vatsarutistus taljassa 3x15 25 kg (Tää tuntu liian kevyeltä)
Selkä 3x10 18 kg kahvakuulalla
Pystypunnerrus 3x8 5 kg
Ylätalja/leuat 3x10 20 kg

Jotain on selvästi tullu tehtyä, siltä tuntuu!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 47 kurkkijaa