Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

nora

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#46

Viesti nora »

25.3

Lenkki 40min.
Ja olipa sarjaamme unelmalenkki tuo! Ulkona oli kiva ilma, juoksu luisti ja virtaa riitti ja mulla oli taas parhaat musat messissä! Kotiin päästyäni vielä
30x normivatsa
15x linkkarit
ja käsipainon heilumista.

Ihanaa kun huomenna alkaa viikonloppu. I need it. O.O
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

nora

#47

Viesti Karhu-mami »

Voih!
Mäkin odotan raporttia ilmahyppelyistä ja toivon kaikkea kivaa sulle! :)

Kivaa viikonloppua!
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#48

Viesti nora »

Raporttia tulee salamavauhtia heti kun vaan hyppäämään pääsen! Näillä näkymin mennee touko-kesäkuulle niin ei tarvitse ainakaan ilmojen takia jännäillä että peruuntuuko hypyt :)

Karhu-mamille megahalit ja paljon aurinkoa! Oot ihana kun jätät mulle niin kivoja kommentteja tänne :)

Ja sit treenin pariin!

Lauantaina 27.3 lenkki 50min.
Lauantaipäivän ateriat tarjosi iHop (pannareita), Melting Pot (fondueta. Kyllä. Sekä juusto että suklaa) ja illalla vielä Cheesecake Factory (söin kiltisti salaatin.) Bad. Very bad. Miksi maaliskuu on juhlakuu? Oli sitten välissä pakko tehdä jotain kun kuulin jo omiin korviin asti kuinka verisuonet lauloi tukossa hoosiannaa.

Tänään maanantaina (29.3) pikainen iltalenkki 30min ja kotona vähän jumppaa. Oli vähän kiire päivä. Kävin hakemassa uuden kameran rikki menneen tilalle ja voi kun tuo on kiva! Ootan jo ihan kärppänä että pääsen käyttämään sitä. Ja sitten sain myös Suomesta paketin, yhdeltä ihan superkivalta pojalta. On hymyilyttänyt se koko loppupäivän :] ihihi.

Jep. Sit nukkumaan -->
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

nora

#49

Viesti Elina »

kuulin jo omiin korviin asti kuinka verisuonet lauloi tukossa hoosiannaa.
:smt003 :smt003 :smt003
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#50

Viesti nora »

Dingdingding!

Moi! Ja terveisiä Suomesta! Kaikille Suomessa asuville suomalaisille ja ulkosuomalaisille! :D Pärähdin tänne pyörimään lomaviikkoni ajaksi ja mukavasti oonkin jo kuutisen päivää kuluttanut. Sunnuntaina lähden vielä kolmeksi kuukaudeksi Atlantaan ja kesän lopulla suoritan sitten vähän vähemmän näyttävän (lopullisen)kotiinpaluuni.
Voisin vähän kertailla että mitä kaikkea oon tehnyt.

Lähdin reissuun siis torstai-iltana ja kotiuduin harmaaseen Suomeen perjantaina viiden aikaan iltapäivällä. Oon ihan nynnerö mutta kyllä mua vähän itketti kun näki perhettä ja parasta kaveria heti ensimmäisenä lentokentällä. Parasta. Ja niin oli sekin kun pääsin saunaan samana iltana. Voi onni!

Lauantaina kävin aamulla ensitöikseni lenkillä! Oli kylmä ja liian vähän vaatteita päällä mutta jaksoihan sitä jonkin aikaa lönkytellä. En kyllä ollut kauaa.
Ja illalla yllätin pari kaveria. Kummallakaan ei ollut mitään tietoa siitä että olisin Suomessa. Oli vissiin aika kamalaa nähdä mun naama kun molempia vaan itketti. Höh. No, tämä toinen itkupilli piti Rodokselle muuttamisensa kunniaksi läksiäiset jonne sitten pelmahdin paikalle parin kaverin kanssa. Ja juu, oli minut kutsuttu. Oli rajut bileet ja niistä muistutti seuraavana aamuna kipeä tukka.

Sunnuntaina sukuloin ja totesin etten edelleenkään pidä mämmistä. Kuha ja sitruunaperunamuussi sen sijaan oli ihan superhyvää.

Maanantaina kävin moikkaamassa äitiä ja meidän koiria (3kpl) ja kissoja (2kpl). Sain osakseni paljon rakkautta näiltä nelijalkaisilta sisaruksiltani mikä oli tietysti aivan hyperihanaa. Mua ei oo unohdettu :] Illalla kävin vielä puolen tunnin lenkin ja tein viitisenkymmentä vatsaa.

Tiistaina näin kavereita. Ja kävin katsastamassa TL-treenit kisiksellä. Kivalta näytti meiningit! Ja tyttövaltakin vielä! Ja heitä opettamassa yksi Alioppilas. Sain kaverit sitten vielä kanssani vähän vaihtelemaan kuulumisia mikä oli tosi kivaa. Mantikset on ihan parasta väkeä. :smt049

Keskiviikkona kahvittelin kaverin kanssa, hengasin pikkusysterin kanssa ja kävin ratsastamassa omalla kotitallilla Espoossa. Puomitunti ja mentiin kyllä aika rallia heppakaverin kanssa. Nyt on reidet, pakarat, vatsalihakset ja käsivarret lievähkösti jumissa kun eilen sai niin huolella pidätellä ylikuumunutta jänikseksi muuttunutta hevosta. Mutta mulla oli ihanaa ja hepat on parhaita! Forever!

Ja nyt on torstai. Kaveri piti mulle seuraa kuusi tuntia ja ostin tuliaisia. Illallisen söin perheen kanssa ja nyt on edessä vielä kaksi päivää rankkaa biletystä ennen kuin lähden takaisin Amerikan kotiin.
Palaillaan ruotuun siis silloin!

ps. Ai miksi lihavoin nuo urheilusuoritukset? No että tätä kehtaa kutsua edes jonkinlaiseksi treenipäiväkirjaksi vielä. Möh.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#51

Viesti bodyguard »

nora kirjoitti: Oon ihan nynnerö mutta kyllä mua vähän itketti kun näki perhettä ja parasta kaveria heti ensimmäisenä lentokentällä.
Hehheh, kyllä sitä kummasti ikävä tulee kun tarpeeksi kauan on poissa kotoa. Kauankos kerkesit nyt muuten oleskella siellä ennen ekaa suomenvierailua?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

nora

#52

Viesti Karhu-mami »

Ihanat touhut! :)
Ja kivaa kun pääsit treeneihin ja heppapuuhiinkin.
Hyviä siirtymisiä sulle! :)
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

nora

#53

Viesti Elina »

Ja kävin katsastamassa TL-treenit kisiksellä. Kivalta näytti meiningit! Ja tyttövaltakin vielä! Ja heitä opettamassa yksi Alioppilas.
Onkohan tuossa jokin yhteys? :smt003 :smt003 :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#54

Viesti bodyguard »

Alioppilaan erotti joukosta karvaisista käsivarsista? :badgrin:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

nora

#55

Viesti Tohtori Krabola »

Tai kaappariviiksistä.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#56

Viesti Alioppilas »

Minä teille karvaiset käsivarret ja kaappariviikset näytän. Suihkussa. Takaapäin.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#57

Viesti bodyguard »

Lupaat vaan...

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
nora
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 110
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Espoo

nora

#58

Viesti nora »

Hmm.
Hmm.

Mitäpä tuohon sanoisi? :D
Ei ollut tarkoitus esittää asiaani niin että Alioppilas olisi mielestäni treeneissä kuin ''yksi tytöistä'', koska sehän ei tietenkään ole niin. Johan se epämääräinen viiksivaihe sen todistaa että ei siitä tytöksi ole. Kovin nätiksi ainakaan. Mistä puheenollen voisin nyt kommentoida että se vaihe oli aika tosi väärin. Koska viikset vaan on. Hyi.

bodyguard, kerkesin olla jenkeissä 8,5kk ja nyt tosiaan on vielä reippahat 3kk edessä.

Kesti sata vuotta kirjoittaa tätä viestiä. Aivot on jossain jumitustilassa. Menisi vaikka nukkumaan niin jaksaa lentää meren yli huomenna!

Ai urheilinko?
No kävelin Ärrälle.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

nora

#59

Viesti Elina »

No, tuo oli taas bg:n tulkinta. Minä taas yritin hienovaraisesti vain vihjailla, että lieneekö sillä naismäärällä jotain tekemistä Alioppilaan kanssa? :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

nora

#60

Viesti bodyguard »

nora kirjoitti: bodyguard, kerkesin olla jenkeissä 8,5kk ja nyt tosiaan on vielä reippahat 3kk edessä.
No kyllä tuossa ajassa on jo ihan luvallista tulla vähän koti-ikävä :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: hbm ja 10 kurkkijaa