Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Puukko

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Puukko

#541

Viesti porky »

JanneM kirjoitti: Lääkäri antaa luvan UIDA niin sä lähdet painileirille...
Tässä on selkeästi tulkinnanvaraa kuitenkin... "I am a shark, the ground is my ocean..." :lol:
Saija Tarvainen
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Puukko

#542

Viesti Benu »

Haha, Janne vei jalan suustani. Mä en tiedä mitä sanoa Hanna... :D No kai sä sit osallistut Martininki leirille ku sä kävit tyttöleirillä Tukholmassa :D
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Puukko

#543

Viesti JanneM »

Oon kuullut, että toi Vaasassa leireily on Hannalle hyvin terveellistä. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Puukko

#544

Viesti Presenter »

Hanna, pois matolta!
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Puukko

#545

Viesti Benu »

JanneM kirjoitti: Oon kuullut, että toi Vaasassa leireily on Hannalle hyvin terveellistä. :)
Tuu säki Janne kokeilee, ni katotaan mikä on loukkaantumis% :D
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Puukko

#546

Viesti JanneM »

Benu kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Oon kuullut, että toi Vaasassa leireily on Hannalle hyvin terveellistä. :)
Tuu säki Janne kokeilee, ni katotaan mikä on loukkaantumis% :D
En uskalla. Jos vaihtoehdot on loukkaantuminen ja sit se toinen, niin en halua kumpaakaan kohdalleni...
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Puukko

#547

Viesti Benu »

JanneM kirjoitti:
Benu kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Oon kuullut, että toi Vaasassa leireily on Hannalle hyvin terveellistä. :)
Tuu säki Janne kokeilee, ni katotaan mikä on loukkaantumis% :D
En uskalla. Jos vaihtoehdot on loukkaantuminen ja sit se toinen, niin en halua kumpaakaan kohdalleni...
Sitä toistahan sä nimenomaan toivoisitkin ;)
Lazy jiu-jitsu
Kuvake
Puukko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 327
Viestit: 587
Lauteille: Helmikuu 2009

Puukko

#548

Viesti Puukko »

porky kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Lääkäri antaa luvan UIDA niin sä lähdet painileirille...
Tässä on selkeästi tulkinnanvaraa kuitenkin... "I am a shark, the ground is my ocean..." :lol:
:smt003 :smt003 :smt003

Juu, kyllähän meistä Vaasassa viimeksi olleista mulla oli kuitenkin melko hyvä tuuri. Olisi voinut käydä huonomminkin. Paljon, paljon huonommin ;)

Su 31.10. 1,5 h Lepa + ~1,5 h BJJ

Aamulla herätessä selkä oli yllättäen paremmassa jamassa kuin illalla nukkumaan mennessä. Ylös pääsi melkoisen vaivattomasti. Aloitin omat lämmittelyt hyvissä ajoin; aluksi selän pyörittely oli tuskaisahkoa, mutta nopeastihan tuo taas lähti lämpenemään. Niska oli itseasiassa täysin oireeton.

Lukitepainissa kävimmä läpi muutaman jalkalukkoasetelman sekä pystystä että halffista. Lisäksi avoimen guardin ohitusta "legdragilla". Tuttuja juttuja, mutta taasen hyviä ja tärkeitä yksityiskohtia, joilla paketin saa toimivammaksi. Sparria tuli kolmisen erää. Pyrin pysymään liikkellä ja olemaan jäkittämättä. Onnistuin kohtuullisesti. Kivat nujut.

Viimeisessä treenissä lämmittelyt edellispäivän tekniikoita kertaamalla, joskin tänä aikana tein oman selkä- ja niskahumpan. Tämän jälkeen kyselypuolituntinen ja sparria. Otin kolme erää ja oli kovasti mainiota vääntöä. Viimeiseksi pariksi sattui melko iso ja röhmyävä tyttö, joten piti olla tarkkana seljän kanssa. Tyydyin pelaamaan halffia siten, että hain etäisyyttä opitulla halfbasella ja kaverin rynniessä ylös uin deppiin. Toimi kivasti ja pääsin lopulta uimaan selkää. Treenien jälkeen tein vielä kunnolliset selkäjumpat ja venyttelyt.

Ti 2.11. 45 min vesijuoksu + 45 min uinti + 1 h jumppa

Kropan vointi leirin jälkeen on ollut yllättävän hyvä, ihme ja kumma. Maanantaina piti käydä vesijuoksemassa, mutta koska olen laiska tårta på tårta en saanut raahauduttua hallille. Tiistaina sitten aamu-uinnille ja taasen lämmittelyksi 30 min vesijuoksua. Lonkankoukistajat olivat hieman jäykkänä, mutta aukesivat siinä junnatessa. Uinnin aluksi niska ilmoitteli itsestään, mutta parin sadan metrin jälkeen kipu hävisi taas. Loppuun 15 min vesihölkkää.

Illalla suuntasin salille tekemään pienen selkä- ja vatsajumpan. Lämmittelyt kuminauhoilla ja pikkuisella kahvakuulalla. Sitten olkapäitä, yläselkää sekä vatsoja. Painoina oli ihan vallan 4 kg käsipainot ja kyllähän sekin jo 15 toiston jälkeen tuntui, vitutti. Kyykkäsin pienen kuntopallon kanssa ja väänsin muutamat vatsat perään. Vähän laimea fiilis jäi, mutta tulipahan käytyä. Painimaan pitäisi päästä. Kisatkin kiinnostais.
Hanna Hirvonen
Kuvake
Benu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 3168
Lauteille: Joulukuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Puukko

#549

Viesti Benu »

Puukko kirjoitti:
porky kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Lääkäri antaa luvan UIDA niin sä lähdet painileirille...
Tässä on selkeästi tulkinnanvaraa kuitenkin... "I am a shark, the ground is my ocean..." :lol:
:smt003 :smt003 :smt003

Juu, kyllähän meistä Vaasassa viimeksi olleista mulla oli kuitenkin melko hyvä tuuri. Olisi voinut käydä huonomminkin. Paljon, paljon huonommin ;)
Onneks löytyy ns ihmiskilpiä ;)
Lazy jiu-jitsu
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 38 kurkkijaa