Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

SkaNestori

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#136

Viesti SkaNestori »

Joo-o.

Johonkin toiseen ketjuun tuossa valitinkin kun gbgym muutti treeniaikansa sellaiseksi ettei meikämannella ole sinne enää asiaa. Nyt siis viimeaikoina treenit on koostunut töihin pyöräilystä ja jupisemisesta. Siivotessa siirsin kahvakuulaa kerran ja taisin viikko sitten vetää leuan.

Pian alkaa sipuli leviämään jonsei pääse edes jossain muodossa kamppailushommiin. Viime viikolla yritin tyhjää aukkoa täyttää sillä että kävin mätkimässä työpaikan salilla sitä 15 kg nyrkkeilysäkkiä. Maksimoin kurjuutta laittamalla radiosta Radio Novan kuulumaan. "From Sarah with love" ja Mamban letkeät kesähitit sai minut niin passivoitua ettei enää maistunut säkin läpyttelykään, joten tempaisin ruotoni ruvelle renegade rowilla ja läksin kotio syömään viiliä pimeässä.

Ei mulla muuta. Kunhan valitan vain.

Ystävällisin terveisin: Paksu
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

SkaNestori

#137

Viesti fatman »

SkaNestori kirjoitti: Maksimoin kurjuutta laittamalla radiosta Radio Novan kuulumaan. "From Sarah with love" ja Mamban letkeät kesähitit sai minut niin passivoitua ettei enää maistunut säkin läpyttelykään,
Nyt hyvä mies hanki jo apua! :shock:

Positiivista on tietysti, että näin julkisesti myönnät rypeväsi alimmassa alhossa. Ongelman tiedostaminen ja myöntäminen on ensimmäinen askel toipumisessa. Nyt soitat vaikka jollekin entiselle kaverille ja pyydät auttamaan uuden kamppistreenailun löytymisessä.

Me potkulaiset tuemme parantumistasi "hauskoilla" ivaviesteillä päiväkirjaasi.


Seuraavan kerran kun tuntuu pahalta - vaikka nyt duunipaikan salilla - niin älä kuitenkaan laita "sitä-jonka-nimeä-ei-pidä-sanoman" soimaan, sillä se on varma tie kadotukseen ja turmioon!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#138

Viesti SkaNestori »

Noku. Mutku.


:oops:
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#139

Viesti SkaNestori »

Mä oon Bäk! Tai ainakin yritän comebackia. Saa nähdä kuivuuko tää nyt kasaan kuin andy mäkkoyn comebacki konsanaan. Sisäisiä ristiriitoja ainakin nyt tuntuu olevan ihan riittävästi. Tai sitten tämä on vain ihan normaalia närästystä. Mene ja tiedä.

Tässä on ollut kaikennäköistä. Kaivoin pankkitilille sangen syvän miinuskuopan ja vaihdoin asuinpaikkaa ja olosuhteita. Sitämyötä siis iltamat ovat menneet kittaamiseen. Jos ei seiniä niin sitten kaljaa. Takkahuoneessa tulen ääressä jerry cottonia lukiessa voi saavuttaa sen mittakaavan sisäisen chin että olen jo muutaman kerran etätyrmännyt itseni sohvalle ja toennut siitä sitten vasta parin tunnin päästä.

Eli, seliseli, mitäänhän mä en nyt oikeasti treenaa. Mutta nyt alkaa jotenkin olla kupletin juoni selkeämpi sen verran että muutamana iltana on jäänyt aikaa tämän asian pohtimiseen.

Tossa päivänämuutamana kävin salilla kaverin kans. Eihän siellä mitään säkkiä ollut, niin tyydyin venyttelemään ja nostamaan puntteja kamppailullisesti. Takareisi repesi niin että tipahti puolet tukasta, mutta jotenkin. En tiiä. Mutta hirvee hinku tuli saada turpaan kun sai kroppaa vähän kipiämmäksi silleen mukavasti.

Kotosalle on jo säkin paikka kateltu, mutta ei se pelkkä säkiltä turpaansaanti riitä. Vapari oli kivaa, mutta koska olen vanha, rikki, laiska, lihava ja aavistuksen verran hyödytön hönö, se kilpaorientoituneisuus ei osu nyt sattumoisin mullekohti. Sama thaikussa. Pitäisi ettiä jotain missä ei maha haittaa. Nyt on viimeisimpinä suunnitelmina defendo tai Brasilianjoojoo.

Sitä tässä nyt vähän hurpattelen tässä ettäku en oikein tiedä mihin suuntaan tätä hommaa lähtis viemään. Bjj:ssä pitäisi käyttää paljon vaatteita ja ku minä kuolen lämpö & pskahalvaukseen jo pelkissä huomattavan tyylikkäissä ja katu-uskottavissa tapout shortseissa, en tiedä miksi helekkarissa menisin tietentahtoen sitten laittamaan lisää kamaa päälle. Hö. Hölömöt. En.

Defendossa mietin että saakohan siellä painia niin paljon kuin haluaisin. Myös defendoon jos käy tieni niin sitten alkaa palaa rahaa. Pitäs ostaa lakikirja että osaa tehdä kansalaispidätyksen oikein. Pitäs ottaa kamaa varustelekasta kestotilauksena. Minulla piruparalla on vaan tavallisia tavaroita eikä yhtään tactista tarviketta. Se on vääryys. Myös pitäisi kai jatkuvasti kantaa käsirautoja mukana. Ja kai se oli että pitäs sitten aina rikkoo putkinäyttökin jos jotain jännää alkaa tapahtua, niin kalliiksihan se sekin tulee. Laavaa ja huumeruiskujakin pitää sitten levitellä kaikkialle, ja raskaaksihan se käy jatkossa kaduilla kuleksia kun pitää epäillä kaikkia lähimmäisiä vilunkipelistä. Mutta kai siellä opetellaan aidanpystytystä mitä olen noista keskusteluista ymmärtänyt – se oisi kyllä hyvä näitä nykyisiä omia tiluksia ajatellen.

Emmää nyt tiiä. Vaan mieli tekkee kovasti.
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

SkaNestori

#140

Viesti Mosa »

Ei tarvitse ostaa lekasta taktisia varusteita, riittää kun maalaat jo olemassaolevat hanskat, pipon jne. mustalla spreillä, niin niistä tulee taktisia. Eikä siitä laavasta ja lasinsiruista tarvitse huolehtia, molempia on ostarinkulmat väärällään jo valmiiksi. Putkinäyttöjäkin saa jo rikottavaksi asti firmojen jätelavoilta.

Joten huoli pois ja reippaasti kohti teepee-iipeen ihmeellistä maailmaa!
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

SkaNestori

#141

Viesti Geezer »

Höh,tietenkin peejiijiin ihmeelliseen maailmaan. Lakanat päällä hikoileminen tekee ihmeitä itsetunnolle.Itselläni on painoa lähtenyt 2,5kg yhdellä harjoituskerralla,hikoilemalla. Sen jälkeen on kotona turha tulla sanomaan,ettei asioille mitään tehdä.

Joo ja kimonoita saa myös tactisella kuosilla.On varmasti heti paljon valppaampi olo tatamilla. Ja mitä niillä helkatin tactisilla vermeillä tekee jos pystyy kuristamaan tavara-junan,mikä on selviö peruskurssin jälkeen.

Lisäksi sinulla on jo vahva pohja eläinleikkeihin ja pyllertämiseen alkujumpissa. Pääset varmasti pätemään tietämättömille.
Valintahan on jo selvä ;)
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

SkaNestori

#142

Viesti Mjölnir »

Eiköhän se "mikä-laji" kilvoittelu ole jo käyty, kun vedän sen privaatti hard target- kurssikortin hihasta, josta jo nestorin kanssa alkusyksystä sovittiin...
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

SkaNestori

#143

Viesti Geezer »

Prkl, täällähän on ihan mafia meininki,tehdään tarjouksia joista ei voi kieltäytyä :lol:
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#144

Viesti SkaNestori »

Täällähän on hyvää argumentointia puolesta ja vastaan - mutta kuten normaalia, mörlin kortin jälkeen ei pitäis olla enää kellään mitään sanottava.

Pidettäneen tätä sitten ratkaistuna. Kalenterit esiin ja kohti uusia kipuaistimuksia.

Niin. Treenipäivyri. Tänään piti mennä salille mutta onneksi se peruuntui niin saa juoda kaljaa rauhassa illan ilman että sattus kaikkialle. Phiuh!

Äsken tossa tein kahvakuulatreenin. Siirsin sitä vähän sivuun kun se oli jotenkin jäänyt uusimman akuankan päälle. Sitten kompuroin kynnyksessä nurin niin tein melkein niinku punnerruksen kun nousin ylös. Ja sitten peilin edessä habaposeeraus. Eiköhän se ollu tältä päivää siinä sitten lihaskunto-osuus.

Tosin pitää mun kohta kävellä 3 km fillaritarvikekauppaan ja takasi kun meni eilen hengenahistimesta vaihtajan korvake tuhannen vehkeen päreiksi. Piru!
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Kuvake
Gilmore
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1041
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: Vantaa

SkaNestori

#145

Viesti Gilmore »

Sekaannun sun lajivalintoihin vielä itsekin. Jos asustelet (vielä?) pk-seudulla tai tuntumassa niin HMAC:lla voit reenata noita spekuloituja lajeja yhdellä kk-maksulla. Eli BJJ, Defendo, kahvakuulat, kuntolajit, pilates ja hapkido..noitahan oli enemmänkin. ;)

Tervetuloa mukkaan.
"Olemme raatajia, emme nautiskelijoita. Kestämme, paiskomme ikiaikaisia tappovälineitä, emme me pompi ja loiki kepeästi kuin länsinaapurimme." - Tuomas Kyrö.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

SkaNestori

#146

Viesti Mjölnir »

Gilmore kirjoitti: Sekaannun sun lajivalintoihin vielä itsekin. Jos asustelet (vielä?) pk-seudulla tai tuntumassa niin HMAC:lla voit reenata noita spekuloituja lajeja yhdellä kk-maksulla. Eli BJJ, Defendo, kahvakuulat, kuntolajit, pilates ja hapkido..noitahan oli enemmänkin. ;)

Tervetuloa mukkaan.
Juu, tämä on sitte päätetty. Eli minä pidän nestorille defendon peruskurssin privana, niin voi sitten valita myös combat tech -treeneistä, mitkä defendo-ajat sopivat parhaiten.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

SkaNestori

#147

Viesti Geezer »

Juu taitaa olla tavallisten kuolevaisten parempi pitää turpa kiinni,kun isommat puhuu. Niitä privaatteja joita minä tarjoan ei kehtaa täällä kuvailla :D Niihin liittyy miehistä alastomuutta pahimmillaan.
Parempi että menee Mjölnirin oppiin niin säilyy joku kunnia.

Niin ja ooppa varovainen niitten kaffakuulien kanssa,venäläisten metkuja.
Akkarin lukeminen kuulosti hyvältä reeniltä.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#148

Viesti SkaNestori »

Oh.

Tunnen suurempien voimien johdatusta päiväkirjassani...

Valitettavasti nyt taitaa olla käynyt niin että joudun olemaan eri mieltä Mörlinin kanssa elämäni ratkaisuista :(

Anteeksi. Tiedän sen olevan vaarallista.

Lähin treenipaikka lienee nyt tämä: http://www.kamppailu.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;

Saanko mennä tuonne?

Hyvä ettei Geezer treenejään tarjoa, koska kuulostaa siltä etten tuohonkaan tarjoukseen voisi sanoa ei...

Niin. Treeniä. Tämän päivän treeneiksi laskettaneen kun pistin polttopuiksi sata metriä tupakinhajuista mäntypaneelia ja ropelsin välikatolta alas 6 paria puusuksia ja potkurin. Tavallaan toi välikattoseikkailu tuntui kyllä tuttavallisesti vaparitreeniltä kun joutui olemaan kyykyssä koko ajan ja paukuttelin otsaa jatkuvasti kakkosneloseen.

Päivän Sankariteko tuli myös hoidettua samalla kun pistin matalaksi puolenkymmentä jäistä pimpiäispesää varjostamasta Elämäni Valon turvallisuutta kun ilmat lämpiää.

Juu, tiedän että ne ei palaa enää siihen pesään, mutta jotenkin tässä on tunnettava itsensä tartsaniksi.
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

SkaNestori

#149

Viesti Mjölnir »

SkaNestori kirjoitti: Saanko mennä tuonne?
Saa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
SkaNestori
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 875
Lauteille: Heinäkuu 2007

SkaNestori

#150

Viesti SkaNestori »

HOJOOOOO!!!!

Sanoista tekoihin osa IV.

Elisiis. Nokkelimmat sherlokit varmaan jo jostain ymmärsikin että tartuin kuin tartuinkin mörlinin tarjoamukseen, ja otimme intensiivinä defendon hard target ohjelmaa sunnuntain ratoksi.

Lyhesti tässä kuvailen defendoa niille jotka ei sitä tunne: Defendo on kehitetty kaikesta mikä on ilkeetä. Arkielämän sissit ovat tarkkailleet pusikosta vuosikausia ala-asteiden pihojen pahimpia pukareita ja näitä tekniikoita yhdistelemällä on kehitetty defendo. Defendon tekniikoissa on kolme erilaista osa-aluetta: Joko se sattuu, pelottaa tai v1tuttaa. Mutta huomio kaikki sinkkunaiset, defendossa saa tarttua suoraan kaluun! Joten estottomasti mukaan.

Muutenkin laji on sangen mielenkiintoinen. Ihan esimerkkinä eilinen keskustelu Elämäni Valon kanssa pari tuntia vääntöjen jälkeen:
"P3rsie on vähän kippee ja jumissa, aijaijai..."
"Jaa, mistäs se meni?"
"No en tiiä, kai siinä kun Simon kans puikkausta treenattiin..."
*TIRSK*

Joo. Huumori pois.

Kyllä minä taisin siitä hommasta ihan tykätä. Tunti turpaan, vartti harpilla naamaan ja minuutti mittatikulla p3rssiille. Tai itseasiassa viistuntia sormee silmään ja polvea schmeckeliin. Siltä se nyt tuntuukin elimistössä. Aika leppeähän se tempo oli, mutta aikalailla on nyt koloja ja kolhuja. Viimeinen parikyt minuuttia alkoi mennä jo melkoiseksi pyllerehtämiseksi kun meinasi loppua vartalosta virta, mutta tehokkaasti se tuli 5 h käytettyä hyväksi.

Lisää sitten kun kädet on siinä kunnossa että voin pitää kouria näppäimistöllä pidempään.

Ystävällisin terveisin nimimerkki: Uskallanko laittaa kylmävoidetta nenärustoon?
True, we love life, not because we are used to living, but because we are used to loving. There is always some madness in love, but there is also always some reason in madness.

Miun Blog
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 96 kurkkijaa