Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Energiajuomat

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Energiajuomat

ED the enrgy drink rulz!!!
34
17%
Batteryä sen olla pittää!!!
32
16%
Red Bull antaa siiivet!!!
17
8%
Teho, tuetaan suomalaista!!!
15
7%
Red Devil on se juttu!!!
2
1%
Lidl:n myrkky rokkaa!!!
3
1%
Jokin muu!!!
15
7%
En juo, myrkkyjä ei tueta!!!
83
41%
 
Ääniä yhteensä: 201

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Energiajuomat

#121

Viesti Mika »

Tämä kuulostaakin mielenkiintoiselta cocktaililta. Haluan maistaa.
Amerikkalainen ruoka-alan startup Soylent on kehittänyt eräänlaisen energiajuoman, joka yhdistää kahvin ja aamupalan.

Coffiest-niminen juotava ateria sisältää yhtiön blogin mukaan 150 milligrammaa kofeiinia sekä monipuolista ravintoa.

Juomasta saa vitamiineja, mineraaleja, rasvoja, hiilihydraatteja ja proteiineja. Yksi pullo sisältää 20 prosenttia päivittäin suositelluista vitamiini- ja mineraaliannoksesta.

Kaloreista 47 prosenttia tulee lipideistä, 33 prosenttia hiilihydraateista ja 20 prosenttia proteiinista.

Lisäksi juomassa on 75 millligrammaa L-teaniinia, joka rentouttaa mutta ei väsytä. L-teaniinin ja kofeiinin avulla ihmisen kognitiiviset kyvyt terästäytyvät parhaimmilleen.
TT

Juoman omat sivut ovat täällä:



Koska tuo 400-kalorisen juomapullon hinta on 3.10 US$, luulen että kauppa käy. Toivottavasti tuo jonkin ihmeen kautta löytää tiensä Suomeenkin. Voi alkaa päristä!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Energiajuomat

#122

Viesti tabitha »

Mulla on yli vuoden ajan mennyt 1-2 tölkkiä jotain halpaa sokeritonta energiajuomaa päivässä (joskus olen saattanut hankkia vastaavan kofeiiniannoksen myös kahvista). Maha meni sekaisin molemmista, mutta olin niin koukussa, että jos jäin ilman kofeiinia niin en pystynyt opiskelemaan. Aivot ei vain toimineet. Lopetin kaksi päivää sitten kaikki kofeiinituotteet ihan seinään, koska, öö, joku elämänmuutos tai jotain. Ehkä uniongelmat lievittyis sillä? Ja nyt on muutenkin hyvä hetki kun olen just valmistunut eikä ole pakko pystyä mihinkään älyllisesti vaativaan. Nyt tuntuu siltä että henkinen suorituskyky on sitä tasoa etten pystyisi kokoamaan 10 palan palapeliä mutta mahtavaa että sydän ei hakkaa koko ajan eikä oo säpsähtelevä olo. Lisäksi siihenkin meni yllättävän paljon rahaa että ostaa 2 energiajuomatölkkiä päivässä. 21 euroa viikossa on opiskelijalle ihan merkittävä summa.

Päänsäryn ja v*tutuksen mä kestän ongelmitta mutta eniten harmittaa keskittymiskyvyn romahdus. Ehkä sekin parissa viikossa menee ohi.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 61 kurkkijaa