Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#1

Viesti katar »

Vitaepro; aika moni julkkiskin mainostaa tätä kovasti töllössä ja muutama ihan Tiina ja/tai Tauno Tavallinen, onko kellään potkulaisista kokemusta tästä? Onko se edes sinne päin niin hyvä, kuin sitä mainostetaan? :jepa: vai :x ?
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#2

Viesti Andy »

Varmaan se riippuu siitä, onko sinulla tarve sen sisältämille aineille vai eikö ole. Tuoltahan se ainesosaluettelo on helppo lukea: https://www.vitaelab.fi/Ravintolisaet/V ... /Ainesosat

Lisäaine on muuten eri asia kuin lisäravinne...
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#3

Viesti airakti »

Mä menin halpaan ja popsin noita puoli vuotta, ei poistanut kramppeja eikä nostanut vireystasoa, eikä mitään muutakaan huomattavaa tapahtunut kropassani. Hyvin markkinoitu tuote, ja jälkimarkkinointikin oli hermostuttavan aktiivista. En suosittele.
TimppaA
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#4

Viesti Andy »

Tuossa tuskin on sellaisia ainesosia, jotka terveen ihmisen vireystasoa nostaisi. Sitten on tietysti eri asia, jos on puutosta vaikka D-vitamiinista ja tasot saa sen avulla kohdilleen. Kramppeihin en näe itse minkään ainesosan vaikuttavan, kun ne kai on yleensä kivennäisaineiden puutoksesta johtuvia tai sitten nestetasapainosta.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#5

Viesti airakti »

Joo, D-vitamiinia saa halvalla purkista, sitä terkkari suositteli vaikka ei olisikaan puutosta, sitä kun ei kuulemma huomaa itse, olen sitä napsinut joka päivä sen jälkeen, enpä ole vireystasoni nousseen. Krampit on nykyään ikävä kyllä iso osa elämääni, ei tarvitse kuin kerran jotain lihasta venyttää lähellekkään maksimia, aina kramppaa, kaikkia vitamiineja ja muita poppaskonsteja olen kokeillut, nesteyttänyt, suolat, ei auttanut. Treenamisen lopettaminen auttaisi, mutta ei ihan vielä.
TimppaA
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#6

Viesti magamies »

Kramppeihin eli suonenvetoihin suosittelen itse hevosvoidetta eli Pfererdebalsamia myydään mm Tokmannilla olen moneen kertaan todennut sen toimivan kun voitelee lihaksiin ja tätä käytetään mm ravihevosten hieronnassa ja toimii oikeasti, ohessa myös pohkeen venytys ym. Suosittelen.
Magamies
magamies
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 700
Lauteille: Joulukuu 2005

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#7

Viesti magamies »

Ps. piti vielä mainita ettää tässä balsamissa se vihreä purkki on se tehokkaampi.
Magamies
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#8

Viesti Point »

airakti kirjoitti:Joo, D-vitamiinia saa halvalla purkista, sitä terkkari suositteli vaikka ei olisikaan puutosta, sitä kun ei kuulemma huomaa itse, olen sitä napsinut joka päivä sen jälkeen, enpä ole vireystasoni nousseen. Krampit on nykyään ikävä kyllä iso osa elämääni, ei tarvitse kuin kerran jotain lihasta venyttää lähellekkään maksimia, aina kramppaa, kaikkia vitamiineja ja muita poppaskonsteja olen kokeillut, nesteyttänyt, suolat, ei auttanut. Treenamisen lopettaminen auttaisi, mutta ei ihan vielä.

Juoksijoille suositellaan magnesiumia. Oletko saanut siitä apua?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#9

Viesti Aihki »

Itsellä magnesiumsitraatti auttoi kramppeihin jonkin verran, isompi apu oli monihivenainevalmiste useammanlaisia löytyy, kaksi, joita olen käyttänyt ovat olleet suunnilleen saman arvoisia.
airakti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 695
Lauteille: Marraskuu 2007

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#10

Viesti airakti »

Magnesiumsitraattia mäkin otan aina kun muistan, helpottaa ehkä vähän. Noi Magamiehen balsamit on hyviä, ja auttaa, mutta niissä on se ongelma että pitäisi varmaan hypätä kylpyammeeseen jossa olisi balsamia, kun ei voi etukäteen tietää mistä kramppaa :-)
TimppaA
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Vitaepro -toimiva lisäainevalmiste vai ei?

#11

Viesti katar »

Tulipa tuosta mieleen, jotta miehellä oli rauta-arvot turhan koholla ja lääkäri käski lopettaa Vitaepron syönnin, sitähän siinä ei näy, että onko siinä rautaa. Kiintoisaa...
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 40 kurkkijaa