Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Haavat suussa (lyönneistä)

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 18919
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Haavat suussa (lyönneistä)

#16

Viesti Andy »

Ei alahammassuojilla voi treenata.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Rahanpesijä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2402
Lauteille: Toukokuu 2010

Haavat suussa (lyönneistä)

#17

Viesti Rahanpesijä »

Mulla kanssa tullut noita aftoja läpi ikäni. Tulee aina kun limakalvo rikkoontuu. Johtuu hammaslääkärin mukaan syljen koostumuksesta, johon voinee vaikuttaa esim. jollain erikoishammastahnoilla. Kuinka toimivia ovat niin ei ole kokemusta vaikka kerran käytin koko tuubillisen loppuun niin muistaisin että silti joskus tuli. Ja vaikea näitä on välttää, sillä eivät mitään kunnon haavaa vaadi vaan pienikin nirhaisu esim. hammasta vasten riittää.
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Haavat suussa (lyönneistä)

#18

Viesti PDC »

Itse olen parhaaksi avuksi suun rakoille/aftoille huomannut kamferitipat. Kastaa topsipuikon kamferiin ja painaa sillä jonku aikaa aftan/rakon päälle niin se yleensä on puuduttanut sen ja muutaman kerran jälkeen häviää tai sitä ei huomaa enään.
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

Haavat suussa (lyönneistä)

#19

Viesti Tapani »

Hammastahna tosiaan heti vaihtoon, kuten Shaolinsi tossa neuvoikin. Vähenee aftat huomattavasti.
Sen sijaan mulla ei ole kovin hyviä kokemuksia tosta Oralmedicistä. Sattuu perkuleesti kun sitä käyttäää, mutta teho on lopulta suht vaatimaton.
Lakritsi muuten auttaa aftoihin, ja sitä myydään isossa maailmassa apteekeissa oikein tätä varten. Hyvä syy vetästä pussillinen Kouvolan lakua.
Kalle Toroska
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 112
Lauteille: Joulukuu 2012
Paikkakunta: Seinäjoki

Haavat suussa (lyönneistä)

#20

Viesti Kalle Toroska »

No nyt on tullut jo ripakopallinen hyviä vinkkejä aftojen hoitoon. Eli ostoskoriin uutta hammastahnaa, Oralmediciä, kamferitippoja, hunajaa ja Kouvolan lakua. Ei huano. :peukku:

En tiedä millaiset hampaat Andyllä on, mutta jos mä puren hampaat yhteen niin ei sieltä ilma hirveen hyvin kulje... Täytyy silti keskittyä pitämään suuta enemmän kiinni ja hengitellä nenän kautta. Ainaki silloin kun kaveri pommittaa tulemaan.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 44 kurkkijaa