Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hyötyliikutko?

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyötyliikutko?

#76

Viesti katar »

Olen yrittänyt kävellä osan kotityömatkasta, tulen lentoaseman junapysäkiltä, niin Puistolassa pois ja siitä patikoiden kotiin Pihlikseen, tulee semmonen vähän yli 5 km kävelyä. Semmosta normivauhtia, ei kauheeta hölkötystä, ei kunto kestä. Vajaan tunnin kestää, mä oon hidas, joo... Useammin pitäis tehdä, mutta pitää olla varustautunut; huivi, jos on aurinkoista (mä palan päänahasta helposti), vettä ja hyvät kengät. Ja mieluusti ei kaatosadetta. :smt003
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4953
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

Hyötyliikutko?

#77

Viesti Mänzy »

N. 5 km/h:n kävelyvauhti kuulostaa kyllä ihan reippaalta, tai ei ainakaan hitaalta köpöttelyltä. :)
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Hyötyliikutko?

#78

Viesti katar »

Mänzy kirjoitti: N. 5 km/h:n kävelyvauhti kuulostaa kyllä ihan reippaalta, tai ei ainakaan hitaalta köpöttelyltä. :)
No kyllä siinä hiki tulee pintaan, sanotaan näin. Tai mä oon ainakin ihan hiessä, rapakunto tietty "auttaa" asiassa. :p
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa