Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hierojat

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Potkun hierojat

#16

Viesti Atomic »

Sape kirjoitti:
Atomic kirjoitti: Jostainhan se on aloitettava kun ei ole noita toimitiloja vielä.
On tullut kalenteriin onneksi ihan hyvä määrä oikeitakin hierontoja (toivottavasti :) ).
Eiköhän se tästä lähe... Kun vaan löytäis sen toimitilan...
Onko mahdollista, että yhdistäisit oman asuntosi ja toimitilat?
Eteinen siistiin kuntoon ja yhdestä huoneesta asiakashuone/olohuone? Sitten makuuhuone erikseen.
Olohuoneessa esim. TV voisi olla kaapissa, ei näytä niin olohuoneelta sitten asiakkaan silmään.
Tietysti asunnon koko vaikuttaa aika ratkaisevasti...
Kyllä meillä toi mamma pitää huolen että tää kämppä on täynnä rojua ja mööpeliä. Ei mahdu mun hoitopöytä mihinkään (paitsi kasattuna sängyn alle). Mutta sehän olisi ideaali tilanne että pystyisi kotoa huoneen irrottamaan. Ei tarvitsisi maksaa vuokraa ja verotuksessa pystyisi hyödyntämään työhuonevähennyksen.
Ei järjellä, vaan täysillä!
stupido
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 63
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: järvenpää

Potkun hierojat

#17

Viesti stupido »

Mielenkiintoista olisi kuulla jatkossakin miten homma lähtee käyntiin Atomicilla, itsellä on meinaa sama homma edessä. Siis hierontatöiden aloittaminen, joka on vielä mietintämyssyn asteella. Mutta hieronta on itseäkin kiinnostanut jo vuosia joten haluan siitä jollain tavalla tehdä työtä itselleni, tosin valmistuinkin vasta viime vuodenvaihteessa... tarkoitus olisi tehdä sillain fifty sixty meiningillä valmennuksen lomassa ja vastapainona.
Sellaista huhua itse kuulin opiskellessani, että vie vuosia saada homma käyntiin, mutta ilmeisesti Atomic on jo saanut flaijereita jakamalla pokaa, ja nuo JanneM:n mainitsemat verkottumisideat otetaan täällä kyllä kanssa toteuttamisen asteelle. Mitäs muuta porukka on tehnyt asiakkaita hommatakseen, ja onko se oikeasti ihan fakta, että vie vuosia hankkia riittävästi asiakkaita?
"Your mind is a powerful magnet that will attract to you the things you identify yourself with. If you have sad thoughts, you will attract tragedies. If you are a good man, you will attract the company of good people."
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Potkun hierojat

#18

Viesti JanneM »

terssi kirjoitti: Paljon maksaa Jannella happy end?
Foo juu. fifti dala!

Mut pitää tähän väliin kertoa hierojakoulun suurimmasta traumasta. Minun viaton mieli järkkyi eikä ole koskaan ollut entisensä.
Minulle tuli mies asiakas kokovartalohierontaan ja pyysin häntä riisumaan päälivaatteet pois ja käymään makuulleen pöydälle siksi aikaa kun hakisin puhtaan oteliinan viereisestä huoneesta. No kun tulin takaisin, niin tämä 40 vutias herrasmies makasi mulkkusillaan selällään kädet niskan takan... Jep... "Kääntyisitkö vatsalleen?" Heppu tietenkin kääntyi ja ei siinä mitään. Ajattelin, että en artikuloinut tarpeeksi selvästi. Siinä suoritin hieronnan ihan normaalisti paikkoja peitellen ja muutenkin asian ohittaen olan kohauksella. No sama mies tuli minulle hierottavaksi uudestaan. Sanoin sitten, että "otatko päällimmäiset vaatteet pois ja käyt päin makuulle siihen pöydälle" Kävin taas hakemassa oteliinan ja olin aivan varma, että nyt se kyllä ymmärsi. ei mitään. Siinä se saatanan pervo makas muikea ilme kasvoillaan selällään terssi esillä ja kädet niskan takana. No sama homma kun viimeksi, mutta nyt olin aivan varma, että teki tahallaan.
Seuraavalla kerralla pyysin luokkakaveria tekemään heironnan ja kerroin tapahtuneesta. Teemu sitten oli viereisessä kopissa ja kuulin verhon takaa kun Teemu käskytti. "Ottaisitko päälivaatteet pois ja käy makuulleen tuohon pöydälle." "Jätä ne alushousut jalkaan." "Ei kun käy makuulleen. Siis kasvot alaspäin." "Kiitos" Ihan vähän meinasin repeillä viereisessä loossissa. :D
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Potkun hierojat

#19

Viesti Atomic »

Siis mullahan meinas loppua koulu ihan alkuunsa kun menin tekemään koululle ensimmäistä asiakashierontaani. Mulle oli varattu mies asiakas ja hierontana oli perus niska/hartiahieronta. Tilanne hieman ehkä jännitti mua koska kyseessä oli eka oikea asiakas, no lähdin levittelemään öljyä niin herra kommentoi "Onpas hyvät otteet, teetkö sä kotikäyntejä?". Meinas loppua hieronnat siihen, jotenkin mulla tuli heti mieleen että se on joku pervo. Myöhemmin hieronnan aikana selvisi että herra oli naimisissa ja perheellinen ja olisi halunnut tilata hierojan kotiinsa hänelle ja vaimolleen.

Viime viikolla olin koululla tekemässä hierontoja ja seurasin odotustilassa olevaa herraa joka hirveän tiiviisti seuraili ohi kulkevien tyttöjen pakaroita. Olipa herralla omituinen kiiltokin silmissään. No kävipä niin että herra oli laitettu minun asiakkaaksi. Herran ilme oli jo pettyneen oloinen kun menin hakemaan häntä hierontaan ja loosin hänet ohjattuani hän kyseli vielä naishierojan perään. Ei löytyny naisia siihen hätään. Voin sanoa että rankaisin sälliä aikalailla, hieronta oli kovuudeltaan aika kovaa, enkä sitten muistanut kysyä asiakkaalta että onko hieronnan voimakkuus sopiva. Kyllä se jotain ähisikin siinä mahallaan ja hikeä irtosi muutama litra sällistä.
Ehkä oppi että ensi kerralla voi mennä pervoileen kallioon niihin laitoksiin joissa on jouluvalot ikkunoissa ympäri vuoden...
Ei järjellä, vaan täysillä!
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Potkun hierojat

#20

Viesti Nade »

bodyguard kirjoitti:
Nade kirjoitti: Onpa yllättävää, että niin paljon tulee sellaisia pyyntöjä. Siinä näkee että laillistetulle prostituutiolle olisi tilausta.
Millätavoin prostituutio nykyään sitten on laitonta??
En minä tiedä. Jossain vaiheessa sitä lakia touhotettiin ja kai päädyttiin siihen, että prostituutio on ok, mutta sutenööri-toiminta on laitonta.
Toisaalta lehdissä oli myös, että heidän haluttiin toimivan matalammalla profiililla ja poliisi piti asioita silmällä.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hierojat

#21

Viesti bodyguard »

Niin, eli se ei ole laitonta. Vai viittasitko tuolla laillistetun prostituution tarpeella siihen etta palveluntarjoajia tarvvittaisiin enemman?

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Potkun hierojat

#22

Viesti Nade »

bodyguard kirjoitti: Niin, eli se ei ole laitonta. Vai viittasitko tuolla laillistetun prostituution tarpeella siihen etta palveluntarjoajia tarvvittaisiin enemman?
Juu, viittasin siihen juuri, että jos hierojatkin saavat noin paljon toiveita läheisemmästä kanssakäymisestä, on sille ilmeisesti tarvetta.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Potkun hierojat

#23

Viesti bodyguard »

No, ei sitä aina voi ekalla ymmärtää :D

Mutta siinähän tosiaan olisi työsarkaa. Uskon että noissa hommissa miehen euro on naisella jonkinverran enemmän :D

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Sape
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 374
Lauteille: Elokuu 2007

Potkun hierojat

#24

Viesti Sape »

Atomic kirjoitti: Meinas loppua hieronnat siihen, jotenkin mulla tuli heti mieleen että se on joku pervo. Myöhemmin hieronnan aikana selvisi että herra oli naimisissa ja perheellinen ja olisi halunnut tilata hierojan kotiinsa hänelle ja vaimolleen.
:3some: :naurupyorii:



Siitä omissa asuintiloissa hieromisista vielä. Oletko harkinnut isompaan asuntoon muuttoa ja sinne yksi huone hierontaa varten?
Luonnolisesti huoneiden sijoitteluun pitäisi kiinnittää huomiota, että tuon voisi toteuttaa niin, että hlökoht.- ja yritystilat erottuisivat hyvin toisistaan.
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Potkun hierojat

#25

Viesti Atomic »

Sape kirjoitti:
Atomic kirjoitti: Meinas loppua hieronnat siihen, jotenkin mulla tuli heti mieleen että se on joku pervo. Myöhemmin hieronnan aikana selvisi että herra oli naimisissa ja perheellinen ja olisi halunnut tilata hierojan kotiinsa hänelle ja vaimolleen.
:3some: :naurupyorii:



Siitä omissa asuintiloissa hieromisista vielä. Oletko harkinnut isompaan asuntoon muuttoa ja sinne yksi huone hierontaa varten?
Luonnolisesti huoneiden sijoitteluun pitäisi kiinnittää huomiota, että tuon voisi toteuttaa niin, että hlökoht.- ja yritystilat erottuisivat hyvin toisistaan.
Jossain täällä potkussa on sellainen ketju kuin "olen köyhä", sinne olen kirjoittanut ja voin kertoa että en ole ihan just muuttamassa isompaan kämppään :) .
Toisaaltahan se olisi hienoa kun voisi tehdä töitä kotoa käsin, mutta ehkä kallistun kumminkin sille puolelle että pidetään koti kotina ja työpaikka työpaikkana.
Just kesän aikana muutettiin vanhempien yritys omiin toimitiloihin, koska talo ei enään muistuttanut kotia vaan kalastusvälinevarastoa. Telkkaria katsoessa pakattiin nostokoukkuja ja pihalle kerääntyi kontteja yms. "väliaikaista" varastotilaa. Siinä on enään vaikea irrottautua töistä...

Muoks: Paitsi että kyllä mä just pari päivää sitten katselin kämppien hintoja tampereelta kun mamma haki töitä sieltä. Tällä espoon kaksion hinnalla saa muuten nääsvillestä paaaljon enemmän...
Ei järjellä, vaan täysillä!
stupido
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 63
Lauteille: Heinäkuu 2008
Paikkakunta: järvenpää

Potkun hierojat

#26

Viesti stupido »

Miten on Atomicilla lähtenyt hierontahommat käyntiin??? itsellä nyt seitsemäs viikko menossa omissa toimitiloissa ja ihan asialliselta vaikuttaa.
"Your mind is a powerful magnet that will attract to you the things you identify yourself with. If you have sad thoughts, you will attract tragedies. If you are a good man, you will attract the company of good people."
Pirunnyrkki
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 510
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

Potkun hierojat

#27

Viesti Pirunnyrkki »

Jos tätä kautta löytyy hieroja, joka toimii Tampereella, niin olisi melko akuutti tarve hieronnalle. Tai jos haluatte suositella ammattilaista. Tai löytyy hieroja, joka antaa alennusta etupotkijoille. Laittakaa vaikka yksityisviesti.
Tuomo

War does not determine who is right- only who is left.
Hilja
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 5
Lauteille: Heinäkuu 2015
Paikkakunta: Nummela

Potkun hierojat

#28

Viesti Hilja »

Kamppailu-urheilijoiden tarpeisiin erikoistuva hieroja ilmoittautuu Espoosta!

Fyysinen liiketila sijaitsee Espoon Olarissa, Meteorinkatu 8B'ssä. Teen tosin keikkaa pitkin poikin pääkaupunkiseutua, ravaan fysiikkatreeneissä Lohjalla ja sukuloimassa/hieromassa Kuopiossa ja Turussa asti. Erityisesti pitkäaikainen kilpaurheilijan lihashuolto olisi nyt aarre (lisäopiskelua ja ihmeteltävää minulle). Kinesioteipit, urheiluteipit, nivelten mobilisoinnit, you name it. Viimeisen vuoden olen keskittynyt enemmän judokojen ja taekwondoinien tarpeisiin, nyt olisi kivaa saada muistakin lajeista lisäpureskeltavaa.

Töitä teen sopimuksen mukaan, työaikoja en ole laatinut itselleni. Lisätiedot täältä: https://fasciatrails.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hierojat

#29

Viesti Mika »

:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 46 kurkkijaa