Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Keskustelua Cooper-testistä ja tuloksista

Keskustelua voimaharjoittelusta, kamppailulajien oheisharjoittelusta, liikuntaravitsemuksesta ja urheiluvammoista

Valvoja: Valvoja

Vastaa
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#121

Viesti MariaL »

Joo Cooperin testi pitää kerkee käydä juoksemassa nyt viel syksyllä. En kyllä tiedä jos kehtaan laittaa tulokset tänne :)
sic
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 121
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#122

Viesti sic »

Intissä juoksin 2850 ilman lämmittelyjä ja silleen että poltin röökin ennen juoksua siinä lähtöpaikalla :shock:

Nyt olen ollut yli 2vuotta polttamatta ja harrastan aktiivisesti liikuntaa joten uskoisin että 3000 menisi rikki jos kävisi kokeilemassa...
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#123

Viesti Mjölnir »

sic kirjoitti: Intissä juoksin 2850 ilman lämmittelyjä ja silleen että poltin röökin ennen juoksua siinä lähtöpaikalla :shock:

Nyt olen ollut yli 2vuotta polttamatta ja harrastan aktiivisesti liikuntaa joten uskoisin että 3000 menisi rikki jos kävisi kokeilemassa...
Ai nyt siirryttiin muistelulinjalle.. Juoksin kans joskus inttiaikana yli 3200, muistaakseni jopa 3300 lämmittelemättä. Tosin silloin painoin 65 kg, eli noin 20 kg vähemmän kuin nyt. Ja vuosi oli silloin 1990 tai 1991, en enää jaksa muistaa.

Vaikka nykyään treenaan enemmän kuin silloin, en juokse enempää.. Tosin en treenaa niin paljoa juoksemista
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#124

Viesti MarkkuT »

Minä itte kirjoitti: ei Cooper-muisteloita vaan kylmää faktaa tämänhetkisestä tilanteesta.
Perustakaa vaikka oma ketju, jossa voitte kyynelehtiä virtuaalisiin tuoppeihinne. Tänne vain tämän ketjun perustamisen jälkeen juostuja tuloksia.

:badgrin:
Ain't no one.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#125

Viesti Mjölnir »

Kyllä sinäkin sitten, kun pääset tähän ikään. Yht'äkkiä huomaa, että ei ole enää mitään nuoruusvuosien suuruuden päivistä jäljellä. Paitsi puheet ja ego :D
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#126

Viesti MarkkuT »

Mjölnir kirjoitti: Kyllä sinäkin sitten, kun pääset tähän ikään. Yht'äkkiä huomaa, että ei ole enää mitään nuoruusvuosien suuruuden päivistä jäljellä. Paitsi puheet ja ego :D
Välillä tuntuu, että mä olen siellä jo. :smt040
Ain't no one.
Kuvake
Jussi*M
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1534
Lauteille: Maaliskuu 2005
Etulaji: Karate JKF Wadokai
Sivulajit: Haidong Gumdo, nyrkkeily

#127

Viesti Jussi*M »

Mjölnir kirjoitti: Yht'äkkiä huomaa, että ei ole enää mitään nuoruusvuosien suuruuden päivistä jäljellä.
Näin ainakin minulla. Intissä kesällä -88 juoksin 3050 eikä tehnyt niin tiukka edes.

Nyt viime syksynä 37 vee ja yli 10 kiloa ylipainoisena tulos 1700 ja olo kuin kaikkensa antaneella... :(

Rapakunto siis, ihme kyllä ettei treeneissä ryydytä sen kummemmin.

Treeneissä käyn 2-3 krt / vko (meillä 3 treenikertaa viikossa)

Vaimokin yritti juosta mutta ei pystynyt edes yhtä kertaa juoksemaan 400 metrin rataa ympäri vaan joutui jättämään kesken... Ikää hällä 32 ja saman verran ylimääräistä elopainoa kuin itsellänikin.

Tarttis tehdä vissiin jotakin vai mitä?
"On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.". -emeritusprofessori Osmo A. Wiio
*Kirjoitan yksityishenkilönä ja harrastajana, eivätkä kommenttini edusta minkään organisaation virallista kantaa.*
Kuvake
niilahasko
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 462
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#128

Viesti niilahasko »

Jussi*M kirjoitti:
Mjölnir kirjoitti:Yht'äkkiä huomaa, että ei ole enää mitään nuoruusvuosien suuruuden päivistä jäljellä.
Näin ainakin minulla. Intissä kesällä -88 juoksin 3050 eikä tehnyt niin tiukka edes.

Nyt viime syksynä 37 vee ja yli 10 kiloa ylipainoisena tulos 1700 ja olo kuin kaikkensa antaneella... :(

Rapakunto siis, ihme kyllä ettei treeneissä ryydytä sen kummemmin.

Treeneissä käyn 2-3 krt / vko (meillä 3 treenikertaa viikossa)

Vaimokin yritti juosta mutta ei pystynyt edes yhtä kertaa juoksemaan 400 metrin rataa ympäri vaan joutui jättämään kesken... Ikää hällä 32 ja saman verran ylimääräistä elopainoa kuin itsellänikin.

Tarttis tehdä vissiin jotakin vai mitä?
Jotakin olis hyvä tehdä :D Vaimon kanssa lenkkeilemään, tai ottamaan jotain tehokkaanpaa liikuntamuotoa mukaan. Kuntonyrkkeily tai vastaava aikaisemman rinnalle.
no pain no game

helsingin wushu ry
http://www.wushu.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#129

Viesti tmm »

Valtion palveluksessa juostu virallinen tulos:

- Juostu heinäkuussa 2003. Lämpötila n.25 astetta celsiusta. Matkaa jalkojen alle 12:sta minuutissa kertyi 3300 metriä.
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#130

Viesti MarkkuT »

tmm kirjoitti: Valtion palveluksessa juostu virallinen tulos:

- Juostu heinäkuussa 2003. Lämpötila n.25 astetta celsiusta. Matkaa jalkojen alle 12:sta minuutissa kertyi 3300 metriä.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Vain tämän ketjun perustamisen jälkeen juostut tulokset kelpaavat. Eli mars mars. ;)
Ain't no one.
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#131

Viesti tmm »

MarkkuT kirjoitti:
tmm kirjoitti:Valtion palveluksessa juostu virallinen tulos:

- Juostu heinäkuussa 2003. Lämpötila n.25 astetta celsiusta. Matkaa jalkojen alle 12:sta minuutissa kertyi 3300 metriä.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Vain tämän ketjun perustamisen jälkeen juostut tulokset kelpaavat. Eli mars mars. ;)
No johan on!!! Mä en ala [-( Nopeuskestävyyslenkki on mulla yleensä 3-3,5km, jonka pinkaisen 13-15 minuuttiin. Ei kumminkaan sellaisella testi-temmolla... Veikkaisin, että yli kolme tonnia menee. Pakko...
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Kitten
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 170
Lauteille: Toukokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#132

Viesti Kitten »

jussip kirjoitti:
Poika kirjoitti:
jussip kirjoitti: maksimissaan 12 min menee!
PS. loistava pointti
Koitin muuten tuossa jokupäivä että mitenköhän käy jos vaan lähden juoksemaan tasaista kolmentonninvauhtia (eli km/4min sykemittarin matkamittauksen mukaan). Tein uuden henk. koht. cooper-ennätyksen, taisi olla jotain 7:10 min, aikaisemmin on aina mennyt 12 minuuttiin.
:D

Oma tulos ei ole ihan vertailukelpoinen, koska viimeisimmät kaksi tänä vuonna juostua Cooperia olen suorittanut soolotreenailun ohessa salilla ravaamalla tatamia ympäri, jolloin "radan" pituus on n. 40 metriä. Huom., olen siis ollut siellä yksin, ei kuulu normiharjotteisiin. En vaan ole ehtinyt/viitsinyt/jaksanut/kehdannut (valitse yksi tai useampi) erikseen lähteä kunnolla koittamaan. Viimeksi viime viikon perjantaina jolkottelin 56 kierrosta muun jumpan ohessa. Sovitaanko vielä niin, että nuo käännökset on niin tiukkoja, että vauhti kuoleentuu.

Vaaka näyttää n. 103 kg. Lihavat on lepposia, ne keksii kepposia.
Aloittelija
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 7
Lauteille: Elokuu 2008

Re: Potku.net Cooper Ranking

#133

Viesti Aloittelija »

Jaa,jaa itse olen aina ollut suht kova juoksija. Cooperin testikin on lukiossa tultu juoksettua viime vuosina useaan kertaan ja suht hyvillä tuloksillakin.
Viime vuonna juoksin 2 cooperin testiä jossa ensimmäisessä 3050m ja jälkimmäisessä 2900m. Nyt kun olen treenannut suhteellisen paljon niin 3000-3500 on tavoitetteena kun cooperin testi juostaan ensi viikolla, silloin voisi samalla pistää tarkat infot ( kun niitä kerran vaaditaan)
bloodycut
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 196
Lauteille: Heinäkuu 2008

Re: Potku.net Cooper Ranking

#134

Viesti bloodycut »

Intissä juoksin viimeks cooperin -99 2600m
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Potku.net Cooper Ranking

#135

Viesti Samppa »

Aloittelija kirjoitti: Nyt kun olen treenannut suhteellisen paljon niin 3000-3500 on tavoitetteena kun cooperin testi juostaan ensi viikolla, silloin voisi samalla pistää tarkat infot ( kun niitä kerran vaaditaan)
Mitäs jos menee yli 3500 :D

On meinaa kohtuu iso ero vauhdin sovituksessa onko tavoittena 3000 vai 3500.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 65 kurkkijaa