Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Bruneilaista fileointiperinnettä.

Keskustelua aseista, asetekniikoista ja aseilla harjoittelusta

Valvoja: Valvoja

Kuvake
JariR
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 329
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#16

Viesti JariR »

sinappi kirjoitti:
Poikkeuksena voisi ehkä mainita Takenouchi-ryu:n josta joskus olen muistaakseni nähnyt suttuisia viteonpätkiä kun pojat ihan oikeesti vääntää. Ja Nenryusta (siitä Maniwan variaatiosta) on olemassa julkisia pätkiä joissa pojat kilvan mättävät toisiaan kepakoilla, niin että ne hassut suojahanskat ja -hatut vaan pöllyää...
Ei sinulla sattuisi olla linkkiä pistää? Koetin heti tuon luettuani googletella, mut ei onnistunut.
:lol: YouTube sukupolvi...

Mun "linkki" johtaa pariin suttuiseen videonauhaan yhden Frankfurt-am-Mainissa asuvan pitkän linjan budomiehen kirjahyllyssä. Neljäs vasemmalta.

Pikaisen googletuksen jälkeen luulen kuitenkin että ainakin yksi noista pätkistä saattaa löytyä täältä.

t. J
Kuvake
asiantuntija mäki
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 40
Lauteille: Syyskuu 2007

huih

#17

Viesti asiantuntija mäki »

0:55 näyttäisi kertovan että pojalla on tylsä puukko.
Mitähän rikostutkinnan pojat tuumaisivat?
"joo mä puolustin itseäni". Ruumiin avausraportissa (jota ei nähtävästi tarvitse edes suorittaa kun ruumis on jo auki) lukisi tyyliin: 17 pistohaavaa ja kaula sahattu irti veitsellä.

Kyllä tuosta puuttui se siisteys mitä meitsi "lajeista" hakkeepi.
Siisteys on kaukana tuosta sotkusta. Kukahan senkin siivoaisi? Äiti vai rikospaikkasiivoojat?
Be a ninja, feel no pain
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: huih

#18

Viesti bodyguard »

asiantuntija mäki kirjoitti: 0:55 näyttäisi kertovan että pojalla on tylsä puukko.
Mitähän rikostutkinnan pojat tuumaisivat?
"joo mä puolustin itseäni". Ruumiin avausraportissa (jota ei nähtävästi tarvitse edes suorittaa kun ruumis on jo auki) lukisi tyyliin: 17 pistohaavaa ja kaula sahattu irti veitsellä.

Kyllä tuosta puuttui se siisteys mitä meitsi "lajeista" hakkeepi.
Siisteys on kaukana tuosta sotkusta. Kukahan senkin siivoaisi? Äiti vai rikospaikkasiivoojat?
Ihan äkkiseltään veikkaisin että nuo veitsitekniikat ei ole kehitetty Ypäjän nakkikiskatappelut mielessä.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: huih

#19

Viesti TimoS »

bodyguard kirjoitti: Ihan äkkiseltään veikkaisin että nuo veitsitekniikat ei ole kehitetty Ypäjän nakkikiskatappelut mielessä.
Äläs nyt, tiedä miten vaarallista seutua Ypäjä on
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
asiantuntija mäki
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 40
Lauteille: Syyskuu 2007

Re: huih

#20

Viesti asiantuntija mäki »

bodyguard kirjoitti:
asiantuntija mäki kirjoitti:0:55 näyttäisi kertovan että pojalla on tylsä puukko.
Mitähän rikostutkinnan pojat tuumaisivat?
"joo mä puolustin itseäni". Ruumiin avausraportissa (jota ei nähtävästi tarvitse edes suorittaa kun ruumis on jo auki) lukisi tyyliin: 17 pistohaavaa ja kaula sahattu irti veitsellä.

Kyllä tuosta puuttui se siisteys mitä meitsi "lajeista" hakkeepi.
Siisteys on kaukana tuosta sotkusta. Kukahan senkin siivoaisi? Äiti vai rikospaikkasiivoojat?
Ihan äkkiseltään veikkaisin että nuo veitsitekniikat ei ole kehitetty Ypäjän nakkikiskatappelut mielessä.
Niin no toisaalta sence of sarcasm & lil´ bit of humour? 8)
Be a ninja, feel no pain
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 23 kurkkijaa