Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Defendo-artikkeli Bodaus -lehdessä 1/2007

Nykyaikaiset itsepuolustuslajit eli Defendo, ICS, Krav Maga, MilFight, PDFS, Senshido jne.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#16

Viesti kenttiensankari »

Otat kympin rahaa ja kävelet pankkiin, jos ei siis ole nettipankkia. Luulisi että 18-vuotias osaa itse maksaa laskunsa. Minäkin osasin ja olen sentään yksi Suomen avuttovimpia ihmisiä.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
terssi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2909
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#17

Viesti terssi »

"Liity nyt etupotkijaksi! Saat tietää seuraavan miitin alustavan ohjelman ennen muita!!" OMG!!11! :D
I'm like the man who singlehandedly built the rocket and went to the moon. What was his name? Apollo Creed?

http://www.facebook.com/tjjkproteam
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#18

Viesti Mjölnir »

Eikös siinä ole jo syytä kerrakseen :)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#19

Viesti bodyguard »

Jep, kannattaa ehdottomasti liittyä :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Verr
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2747
Lauteille: Marraskuu 2005
Paikkakunta: JKL

#20

Viesti Verr »

kenttiensankari kirjoitti: Otat kympin rahaa ja kävelet pankkiin, jos ei siis ole nettipankkia. Luulisi että 18-vuotias osaa itse maksaa laskunsa. Minäkin osasin ja olen sentään yksi Suomen avuttovimpia ihmisiä.
Osaan mutten viitsi/jaksa 8) :lol: On mulla nettipankkikin muttei vaan saa aikaiseksi.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#21

Viesti L.K. »

Verr kirjoitti:
kenttiensankari kirjoitti:Otat kympin rahaa ja kävelet pankkiin, jos ei siis ole nettipankkia. Luulisi että 18-vuotias osaa itse maksaa laskunsa. Minäkin osasin ja olen sentään yksi Suomen avuttovimpia ihmisiä.
Osaan mutten viitsi/jaksa 8) :lol: On mulla nettipankkikin muttei vaan saa aikaiseksi.
No mutta etkös ole saanut jo hillittömiä mainosrahoja kun olet kuitenkin kovapotkuisempi ja taitavampi kuin Buakaw,joten luulisi että mainosdiilit alan parissa on tehty?Kait sieltä nyt joku 10 egeä irtoo?

Tai sitten laita äiskä hoitamaan homma.. ;)
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 34 kurkkijaa