Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailu Turku

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Kamppailu Turku

#1

Viesti joksanen »

Laadiskelin Facebookiin sivun Turun ja lähiseudun kampittelutahoille. Sinä lokaali ystäväni, miksi et fanittaisi?

http://www.facebook.com/pages/Kamppailu ... 641?ref=nf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Kamppailu Turku

#2

Viesti sivarinlötkö »

Siksi että on kilpaileva taho perusteilla... :D No eivaines.
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

Kamppailu Turku

#3

Viesti joksanen »

No sehän se paras syy tietysti on.

Vaanvaan, tässä ole tarkoitus sen ihmeemmin minkään kanssa kilpailla. Mulla esimerkiksi ei ole mitään tekemistä kummankaan sivulla jo esitellyn tapahtuman kanssa. Fakta on se, että Potkun kaltaista lajisivustoa lukee vain rajallinen määrä ihmisiä joista periaatteessa kaikki jo ovat kampittelujen parissa. Luomalla lajiriippumattoman sivun, jossa on tujaus paikallisuutta saamme - jos ei ihan kiinnostusta, niin ainakin tunnettuutta ns siviilikansalaisten parissa.

Mut jos sä liityt mun hiekkalaatikkoon niin mä liityn sun =)


Ja tosiaan, kopsin sieltä täältä tapahtumia, mutta jos on jotain jonka Sinä haluaisit nostaa esille, nykäise hihasta.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa