Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Miehen näkökulmasta.... :D

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

miehen näkökulmasta.... :D

#16

Viesti Elina »

Sen verran tarvii kyllä omia mieltymyksiä nyt pyörtää, että hairahduin sinkkuaikanani katsomaan romanttisia komedioita ( :oops: ), minulle on ilmaantunut tuikitarpeellisia sisustusesineitä (joita tuli viimeksi eilen muuton tiimoilta kirottua) ja perunakellarissa asuessani oli aivan pakko poltella tuoksukynttilöitä, koska muuten se "vanhan puutalon haju" (= home) haisi liikaa joka puolella.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Miehen näkökulmasta.... :D

#17

Viesti Reba »

Hih, täähän oli kiva. Ja ihan ajankohtainenkin kun ollaan nyt saatu sovittua tuosta yhteenmuutosta. (

Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa
huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin "harmittaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi".
Eikö se mee vähän silleen että se siivoaa joka kerkiää? Nyt kun vihdoin sain tiskikoneen, yli vuoden käsitiskauksen jälkeen sitä ihan ilolla täyttää tiskikoneen ja tyhjää sen :lol:
Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa, että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi.
Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat,paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. Ne ovat aina miesten töitä..
Minä kyllä vaihdan autoon renkaat. Minä tosin en saa silitää miehen vaatteita, ja koska hän on kuulemma paljon parempi silittämään, niin silittäkööt sitten minunkin vaatteet kun aina valittaa siitä jäljestä vaikka itselleni silitän.
Mutta ruohoa en leikkaa! Vaihtarina teen ennemmin sitten lumityöt. Viemärin osaan kyllä avata, jos on ihan pakko. Lampunkin osaan vaihtaan, ja vaihdankin ellei se ole sitten joku plafondi katon rajassa kun sinne en ylety - tai ei ole niin korkeeta jakkaraa mulla.
Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä.
Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain senkin sisustusohjelmassa.
Eih, mulla ei ole yhtään kukkaa! Mutta koriste-esineitä on, buddhalaisia ja tiibettiläisiä. Miehellekin oon ostanut lahjoiksi esineitä jotka sopivat sisustukseen, kuten katanoita... :p
Mutta ei pastellisävyjä! Enemmin tummaa ruskeaa, tummaa harmaata.
Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmelliisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua,jolla ei saa pestä käsiä.
Noh, on siellä hyllyllä tilaa kun on pieni kaappi noita mun purkkeja ja purnukoita varten brushteeth

Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta, koska sieltä tulee aina joku senkin sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa.
Onneks mies ei kuuntele mörinää eikä katso urheilua! Mutta mä en saa kuunnella suomiräppiä, sitä pitää sit salaa kuunnella kun mies on pois!
Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin ovat niin rumannäköisiä.
No makkariin ei mahdu pöytäkonetta... mutta läppäri on kätevä. Surinat ei haittaa, mä nukun vaikka ydinpommi räjähtäis vieressä.
Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen.
Ei tää niin mee! Tottakai pitää olla kunnon poppivehkeet että voi laulaa karaokea ja pitää bileitä \:D/
Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä.
Nääh, mun astma ei tykkää hajukynttilöistä!
Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään,siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua
että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu
vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä.Kahvipannu pitää myös pestä joka kerran jälkeen kun sitä on käytetty.
Ei, ei, ei!!! Omia kavereita tulee todennäköisesti enemmän oleskelemaan iltaa kun miehen.
Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja luusereita naisesi mielestä. Voit unohtaa kumipitsan syömisen samalla kun katsot leffaa koska
A) se on niiiiin epätervellistä
B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu
C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttiset komediat.
NOEI!
"en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa", lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin "Kuka tuo on" "siis kuka tuo on ja mitä se tekee,miksi se nyt
noin tekee". Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut.
No eikä! Itse näen yleensä leffasta maksimissaan ensimmäisen puolituntisen jonka jälkeen oon jo nukahtanu!
Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja "tosi kivan näköisiä". Kaikki purkit ovat samanvärisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on
mahdoton löytää yhtään mitään. Varsinkaan kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.
No tän myönnän, mutta kun kerran sain jonku ihme-elukka-invaasion ja kaikki piti heittää pois, niin paras tapa suojata jauhot ym. on laittaa ne muovipurkkeihin.
Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa. "Pitääkö sun aina juoda.. Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä". Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu "Kutsuihin"joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa Ricky Martin tai Ultra Bra ja pöydällä on lukematon valikoima erilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa. Lisäksi siellä haisee ne senkin tuoksukynttilät.
No mä en juo viikolla, mutta ei se estä toista juomasta. Bileitä harrastetaan suhteellisen usein. Karaokeillat lähipubissa kyllä vaihtuu johonkin muuhun kun matka karaokepubiin pitenee.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 64 kurkkijaa