Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 19113
Lauteille: Helmikuu 2005

#61

Viesti Jussi Häkkinen »

DaNjA kirjoitti: Ja toinen hauska juttu...oltiin hallilla ja juttelin Puudelin kanssa ja yhtäkkiä joku huutaa minun nimen(?). Katselin ympärilleni ihmeissään, että kuka muka minua huutaa ja huomasin herran( Sory, en edelleenkään muista nimimerkkejä) joka alkoi "hakkaamaan" pienempää miestä mahaan ja selkään. Katsoin ympärilleni ja varmistin, puhuiko henkilö muka tosissaan mulle ja miksi. Sitten kyseinen herra tuli luokseni ja sanoi: Tämä on sitä kovetusta ja naureskeli...meidän kovetus on erilaisempaa selitin ja häiskä vain nauroi...niin huvittavaa :lol:
Kysyin, tämäkö on sitä kovetusta mitä teilläkin tehdään (shime meillä, ei sinällään kovetusta). :) Sitten annoin verrokiksi toisen harjoitteen (kotekitae) josta kyllä eksyin toisaalle ennen keskustelun jatkamista, kun toinen ihminen kyseli, onko harjoitus meille tyypillinen (tämä siis jäi kesken, pahoittelut). Kokonaisuus oli minustakin huvittava ja jäi mieleen jonkinlaisena sirpaleena, ts. olisi voinut toki pidemminkin jutella/verrata. Pahoittelut ohikiitävyydestä, teikäläisen bongaaminen oli puoliyllätys itsellenikin.

Kyllähän koko tilanne hymyilytti - shime-harjoitusta kun löytyy Kiinastakin (ehkä ei sitten apinakungfusta). "Hakkaaminen" ei sinällään ole aivan oikea termi, kyse on testaustyyppisestä treenistä.

Ja tokihan oppilas siepataan shimeä tekemään. Rami vain sattuu olemaan hitusen minua pienempi (mutta perhananmoinen terrieri). :)


Täytyy kyllä rehellisesti sanoa, etten itse käyttäisi mitään yrttilääkkeitä tms. esim. kotekitaen jälkeen - jos jotain näkyvämpää tulee, kolme koota on minulle uskottavampaa kuin yrttitavara (jälkimmäistä kun ei oikein ole asianmukaisesti testailtu).
Viimeksi muokannut Jussi Häkkinen, loka 12, 2005, 19.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#62

Viesti Rami Niemi »

DaNjA kirjoitti: Ja toinen hauska juttu...oltiin hallilla ja juttelin Puudelin kanssa ja yhtäkkiä joku huutaa minun nimen(?). Katselin ympärilleni ihmeissään, että kuka muka minua huutaa ja huomasin herran( Sory, en edelleenkään muista nimimerkkejä) joka alkoi "hakkaamaan" pienempää miestä mahaan ja selkään. Katsoin ympärilleni ja varmistin, puhuiko henkilö muka tosissaan mulle ja miksi. Sitten kyseinen herra tuli luokseni ja sanoi: Tämä on sitä kovetusta ja naureskeli...meidän kovetus on erilaisempaa selitin ja häiskä vain nauroi...niin huvittavaa :lol:
Olisikohan ollut kun Jussi mäiski meikäläistä demotessaan Shimeä ;)
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#63

Viesti DaNjA »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Pahoittelut ohikiitävyydestä, teikäläisen bongaaminen oli puoliyllätys itsellenikin.
mitä tarkoitat teikäläisen bongaamisella???keitä teitä???apina kung-fulaisia vai minua itseä vai täh? :roll:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Täytyy kyllä rehellisesti sanoa, etten itse käyttäisi mitään yrttilääkkeitä tms. esim. kotekitaen jälkeen - jos jotain näkyvämpää tulee, kolme koota on minulle uskottavampaa kuin yrttitavara (jälkimmäistä kun ei oikein ole asianmukaisesti testailtu).
Noh, se on ihan makuasia...haiseehan se meidän lääke "pahalta" mutta se tepsii...olen huomannut sen..minun mielestä paremmin kuin kolme koota...mustelmien kohdalla
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93952
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#64

Viesti Mika »

Summeri kirjoitti: Jos on edes pieni riski saada yllätyksiä munasta niin minä jätän väliin.
Ja ei, kyse ei ollut pääsiäisestä.

:smt005
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
nyyski
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 682
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#65

Viesti nyyski »

jkk höpötti
Jos tänne ykskin mun juttu ilmestyy, lakkaan kirjottamasta ensinkään ja rupeen sahaan ranteita puisella voiveitsellä
Tolle repsahdin :smt003
Matti Lintula
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93952
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#66

Viesti Mika »

sokrates kirjoitti: Kaksi kertaa on kapakassa kouraistu pehvasta ja ne ovat olleet ainoita tähtihetkiä muuten yhtä kärsimysnäytelmää muistuttaneessa elämässäni.
:maahan:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Summeri
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16
Lauteille: Marraskuu 2005

#67

Viesti Summeri »

Ja heti pääsin edustamaan. :<
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#68

Viesti tabitha »

Olisitko sitten mieluummin tuolla Potkun huonoimmat letkautukset - ketjussa? ;)

Tämä on kunnia.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#69

Viesti TimoS »

tabitha kirjoitti: Tämä on kunnia.
Niin on Huonoimmat letkautuksetkin - ketjuun pääsy :D
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#70

Viesti AriJ »

Roninin paljastus herautti hymyä perjantain huulille....
Minä tuon tai ainakin toin aiemmin (nykyään etsin vakituisempaa seuraa) enkä silloinkaan pitänyt heistä kaikista ihmisinä, mutta koska sängyssä on oli hauskaa... Muuten sitten ei olisi huvittanut viettää aikaa yhdessä. Oudoimpia tilanteita oli ne joissa tunne oli molemminpuoleinen.
______________________
Kuvake
Naked
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 2185
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Yhteystiedot:

#71

Viesti Naked »

Yamazu kirjoitti: Harjoittelu on harjoittelua, oikea on oikeaa
No, mikäpäs tuossa, vaan kun katsotaan asiayhteys niin johan hekotuttaa :lol:
Nuutti Kotivuori

"Karvainen ja helppo"
Kuvake
Telepath Carbon
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 742
Lauteille: Kesäkuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#72

Viesti Telepath Carbon »

bodyguard kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Niin ja mä oon käyny kaks amista... :evil:
Eikö viikset kasvanu ekalla kerralla :lol:
A vot!
"Oh no, beacuse you do not truly know someone until you fight them." -Serafi
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 99
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#73

Viesti bodyguard »

Telepath Carbon kirjoitti:
bodyguard kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Niin ja mä oon käyny kaks amista... :evil:
Eikö viikset kasvanu ekalla kerralla :lol:
A vot!
Olen otettu tästä huomiosta :lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Sirpa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 173
Lauteille: Syyskuu 2005

#74

Viesti Sirpa »

Mika kirjoitti: Pojat, älkääs nyt arvostelko niin kärkkäästi. [-(

Täälläkin on noita prätpittejä kuitenkin aikkast vähän, joten eletään ja annetaan elää. :shake:
En tiedä mikä tässä naurattaa, mutta... :maahan:
-Sirpa Pahkuri-
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#75

Viesti Elina »

Renne:
Linkin alla keskustellaan siitä, kuinka väkivaltaisia kamppailulajit ovat. Jonkun naapurin 8 vuotias lapsi harrastaa potkunyrkkeilyä ja on tietenkin vaarallinen.
:smt080 Putosin tälle...
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 6 kurkkijaa