Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#46

Viesti Nabil Mokhtari »

Ensimmäiset hirnunnat täällä sai minusta ulos Sokrateen anekdootti tuolla Jännittäminen ja petrittyminen-osiossa :lol: :lol: :lol: (kaikki sen kuiteski on lukenu, en jaksa kopsata ;) )
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#47

Viesti tabitha »

Heh, jos Sokrun tyylistä tykkää, niin lisää löytyy Pulmakulman toive-ketjusta.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
Rami Niemi
vastapotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 776
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Turku

#48

Viesti Rami Niemi »

Nabil Mokhtari kirjoitti: Ensimmäiset hirnunnat täällä sai minusta ulos Sokrateen anekdootti tuolla Jännittäminen ja petrittyminen-osiossa :lol: :lol: :lol: (kaikki sen kuiteski on lukenu, en jaksa kopsata ;) )
Ööö?
Ei tod ole kaikki lukeneet, ja esim uudet jäsenet tuskin alkavat tahkoamaan tuhansia viestejä heti ensikättelyssä ;)
Rami Niemi
'93- Kukki-Taekwondo
'04- Shorin-ryu Seibukan Karate-do

Joskus on ihan hyvä istahtaa kulkemansa tien varteen ja katsella muiden menoa valitsemallaan polulla.
www.HieRami.fi
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#49

Viesti tabitha »

Sokrates kirjoitti: JÄNNITTÄJÄT VASTAAN GOLJAT

Tang Lang-mies jä Jännittäjät olivat sopineet tapaamisesta hieroakseen sovintoa.
Jännittäjät saapuivat syrjäiselle kohtaamispaikalle hyvissä ajoin. Edellä kulki Skrabaaja kädessään skraba, hänen perässään asteli juurevasti Uimastadikan Äijä mukanaan uimakassi.

Tang Lang-mies lampsi rennosti paikalle reilut puoli tuntia myöhässä habituksenaan korvis, pörrötetty tukka ja löysät verkkarit.

Tang Lang-mies kävi suoraan asiaan:
-elätte suppilossa, ette etene - tai oikeastaan etenette liikaa. Lopettakaa jännittäminen, be cool, niin teistä tulee kuin minä, väkevä ja peloton, myhäili Tang Lang-mies sparraten samalla leikkisästi.
-itse olet suppilossa, kohkaat lapsellisten leiriesi kanssa vaikket osaa edes kunnolla jännittää kuten me aikamiehet, ärähti Skrabaaja.

-ajatelkaa 40 000:ta nälkäännääntyvää lasta! Mitä skrabaaminen merkitsee siihen verrattuna? vetosi Tang Lang-mies.
-meitä eivät kiinnosta nääntyvät lapsesi. Haluamme päästä eroon skrabaamisesta! alkoi Skrabaaja kuumeta.
-niin, ja kunnollisten varonmaksajien uintirauhaa häiritsevistä siivoojista, jupisi Uimastadikan Äijä.

-olkaa edes pelimiehiä! aneli Tang Lang-mies epätoivoisesti.
-emme halua olla pelimiehiä! HALUAMME OLLA KUIN PETRI! karjaisi Skrabaaja heiluttaen uhkaavasti skrabaansa. Tang Lang-mies juurrutti itsensä vankkaan taisteluasentoon.

Silloin Uimastadikan Äijä nappasi salamannopeasti kassistaan uimahousut, kiepautti ne sormensa ympärille ja linkosi läpimärät housut päin Tang Lang-miehen taulua kietoutuen tämän pään ympärille. Skrabaaja lopetti nopeasti sokaistuneen uhrinsa.

Tang Lang-miehen hautakiveen kaiverrettiin:

"paljon ehdin kännittää
koskaan ei tarvinnut jännittää

ilosanomaa jännittämättömyyden
kuljin mä ovelta ovelle myyden

ja toivon mä ett´kukaties
edes joku tajus mik´on pelimies

mut riittänyt ei pelkkä haba
kun vihollisella oli - skraba"
8)
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#50

Viesti flammee »

Rami Niemi kirjoitti: Ööö?
Ei tod ole kaikki lukeneet, ja esim uudet jäsenet tuskin alkavat tahkoamaan tuhansia viestejä heti ensikättelyssä ;)
heh, mulla oli joskus tapana että kun rekisteröidyin uudelle foorumille luin kaikki sen viestit läpi.. :lol:

No, foorumit eivät ole hirveän kauaa olleet olemassa että ei siinä nyt sillain ole ollut tekemistä. Uutisryhmäpuolella sfnet.harrastus.itsepuolustus tuli joskus kahlattua.. ;) Ja rec.martial.artsin alkupuoli, ei kuitenkaan sitä kokonaan.. Siinä meni tovi jos toinenkin. :p
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#51

Viesti tabitha »

Mutta mikä on skraba???
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#52

Viesti joksanen »

tabitha kirjoitti: Mutta mikä on skraba???
Mulla se on ainakin käytössä talvisin kun auton ikkunat menee huurteeseen. Mutta mikä on skräbä?

/jarno
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#53

Viesti Mika »

mronkain kirjoitti:
sivarinlötkö kirjoitti:
tabitha kirjoitti: Aiotko myös värjätä pötkyläsi? :)
En näillä näkymin. Kallista puuhaa. Teininä pistin haisemaan ja ostin 19e valkaisun, 19e kestomustan ja 16e siniseen ja punaiseen.
Entäs hiukset? :badgrin:

- Marko
Marko, juuri näin! :smt042

Ja tuo sivarinlötkön tahaton "pistin haisemaan"...:lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#54

Viesti mronkain »

Mika kirjoitti:
mronkain kirjoitti:
sivarinlötkö kirjoitti:
tabitha kirjoitti: Aiotko myös värjätä pötkyläsi? :)
En näillä näkymin. Kallista puuhaa. Teininä pistin haisemaan ja ostin 19e valkaisun, 19e kestomustan ja 16e siniseen ja punaiseen.
Entäs hiukset? :badgrin:

- Marko
Marko, juuri näin! :smt042

Ja tuo sivarinlötkön tahaton "pistin haisemaan"...:lol:
Me emme halua kuulla miten se tapahtui käytännössä.

- Marko
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#55

Viesti Tohtori Krabola »

mronkain kirjoitti:
Mika kirjoitti:
mronkain kirjoitti:
sivarinlötkö kirjoitti:
tabitha kirjoitti: Aiotko myös värjätä pötkyläsi? :)
En näillä näkymin. Kallista puuhaa. Teininä pistin haisemaan ja ostin 19e valkaisun, 19e kestomustan ja 16e siniseen ja punaiseen.
Entäs hiukset? :badgrin:

- Marko
Marko, juuri näin! :smt042

Ja tuo sivarinlötkön tahaton "pistin haisemaan"...:lol:
Me emme halua kuulla miten se tapahtui käytännössä.

- Marko
Ai, ette vai? Ootko ihan varma?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#56

Viesti AriJ »

Ja perjantain naurut irrotti Tabby heitollaan:
Mun älykkyysosamääräni on 158 ja olen ruma kuin hevosen p*rse, että se siitä tutkimuksesta...
* huoh *
______________________
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#57

Viesti keskilinja »

Niin no... Aina ei voi voittaa... :) :D :lol:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
myfnis
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 153
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#58

Viesti myfnis »

Raminsohrab kirjoitti:
toki kaikkki itsepuolustukset jota olen oppinut ja opetan ei ole pelkästään isältäni vaan yhdeltä lajin perustajalta TOP SELFDIFENS ja tuo joka opeti minulle itsepuolustusta se on joku 50 vuotias ja huh ku se on harastanut paaljon erilasia jajeja ja ottanut parhaat itsepuolustukset niistä ja sillä on aika monta mustaa vyötäkin.

Pystyin kuvittelemaan elävästi Raminin tilittämässä asiaa suuvaahdoten ja silmät kiiluen innostuksesta. Jussi kuuntelee vieressä vakavan näköisenä hiukan nyökkäillen. Raminin lopetettua tilitys tulee hetken hiljaisuus minkä Jussi rikkoo sanoilla.

Hyvin sä vedät...


:lol: Ei enää tämmösiä.
"Rystyset on aika p*ska ase kun sydän vastarintaan ryhtyy."
-Chyde
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#59

Viesti DaNjA »

Miitissä, kun olimme syömässä Tabitha kertoi jotain ja huitoi käsillään ympäriinsä. Itse päädyssä istuessani joutun varomaan Tabithan kätösiä, ettei ne olisi osunut pahasti kasvoihini. Joku herrasissa pöydästä tokaisi(sory, en muista nimimerkkiä enkä henkilöä): "Varo hieman Tabitha, ettet löy Danjaa/Tanjaa(?)" Ja joku toinen herra vastas pöydästä: "Danjahan/Tanjahan harrastaa sitä apina kung-fua, nopeastihan tämä siittä hyppää pois"

Todellakin...olen hyvin apinamainen, kun harrastan apina kung-fua... :lol:
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#60

Viesti DaNjA »

Ja toinen hauska juttu...oltiin hallilla ja juttelin Puudelin kanssa ja yhtäkkiä joku huutaa minun nimen(?). Katselin ympärilleni ihmeissään, että kuka muka minua huutaa ja huomasin herran( Sory, en edelleenkään muista nimimerkkejä) joka alkoi "hakkaamaan" pienempää miestä mahaan ja selkään. Katsoin ympärilleni ja varmistin, puhuiko henkilö muka tosissaan mulle ja miksi. Sitten kyseinen herra tuli luokseni ja sanoi: Tämä on sitä kovetusta ja naureskeli...meidän kovetus on erilaisempaa selitin ja häiskä vain nauroi...niin huvittavaa :lol:
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 128 kurkkijaa