Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkun hauskimmat letkautukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Potkun hauskimmat letkautukset

#1

Viesti Mika »

Huumoria ei Potkusta ole puuttunut. Hyvä sutkautuksia tulee tänne päivittäin :D

Jostakin syystä kaksi on jäänyt mieleen; ainakaan toista niistä ei voi mitenkään kovin hyvin edes kertoa eteenpäin, taisi olla sellaista tilannekomiikkaa - vaikka eihän tuossa ole mitään järkeä, sillä viesti on viesti ja sellaisena pysyy eikä siis ole tilanteeseen sidottu :D

"Länkkärit juo sitä, miehekästä" :smt082
mawashi kirjoitti: Olisi hauska kokeilla viskiä (länkkärit juo sitä -> miehekästä! ;) ), mutta olen aivan pihalla noista termeistä.
Ja se toinen oli Jussin ironinen oivallus Darwin-seuran foorumista, jolla juuri sinä hetkenä oli jotakin teknisiä ongelmia :smt042
Jussi Häkkinen kirjoitti: Se ei ollut tarpeeksi vahva selvitäkseen nettiin.

Mitäs teille on jäänyt mieleen? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#2

Viesti keskilinja »

No katujipot threadista Andyn asialliset sutkautukset
Andy kirjoitti: Baareissa tästä tekniikasta on olemassa muunnos, jossa kutsutaan (esimerkiksi by yelling) paikalle the bouncer, jolla tosin on yleensä vain kevlar vest, handcuffs ja OC-spray can, sekä mahdollisesti ASP telescope baton
Tossa on vain jotain niin hienoa. 8)
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3

Viesti Mika »

Tohtori Krabola kirjoitti: Itse en ole koskaan innostunut tappelemisesta, olen herkkä taiteilijasielu joka tykkää sipistellä esteettisesti
Tohtori ei tiedäkään kuinka monella tasolla tuo toimii...:lol:

Kyse ei siis ole Tohtorista tai hänen lajistaan, vaan tuosta lausahduksesta siinneestä piilovitsistä, joka siis oli täysin tahaton Tohtorin taholta. Salaisuus säilyköön vielä...;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#4

Viesti keskilinja »

Aina ei mee hyvin... :? 8) :shock: :lol: :occasion5:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#5

Viesti Tohtori Krabola »

Mitäs tohon nyt sanois....heitin tuon lauseen ihan "huumorimielellä", mutta en selvästikkään tajunnut mitä tuli sanottua.

Olen ollut tahaton koomikko koko pienen ikäni.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#6

Viesti Mika »

Krabola, mun pitää yrittää selittää sulle toi vaikka privaviestillä tässä joku kerta, sen olen velkaa.

Toi aukeaa vain pienelle porukalle Suomessa. Ja parasta siis on, että se on täysin tahaton ja aiheeseen liittymätön heitto. Ja vaikka selittäisinkin sen sulle, et valitettavasti tule oikeasti ymmärtämään sen täyttä hauskuutta...:D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#7

Viesti Tohtori Krabola »

Selvä, olishan se edes kiva yrittää ymmärtää mitä tuli sanottua. Puhun niin kuin savolainen, vaikken ole lähelläkään semmoista.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#8

Viesti fatman »

Yksi parhaista ellei paras. Ainakin henk.koht. jäänyt parhaiten mieleen. Eikä ole niin tilannesidonnainen.

"Suuri ääni kysyy sinulta. Oletko sinä guru? Vastaat: Kyllä. Maailma hymyilee sinulle ja jostain kuuluu ääni, joka kutsuu sinua harjoittelemaan kataa. Sillä nyt voit ymmärtää sen."

-Simpanssi
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 35
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#9

Viesti AriJ »

kenttiensankari kirjoitti: Ja kyllä, olen uusavuton
Pääsi kyllä heti itselleni tälle listalle. Kiitos kirjoittajalle virnistyksen kasvoilleni saattaneesta lohkaisusta.
______________________
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#10

Viesti Mika »

Ai niin, tää meinas unohtua :D
parhaina päivinä meni 6 km 15 min pururadalla missä oli vähä mäkiä ja sellasta.
johon sokrates tokaisi:
Parhaita päiviä on tosiaan olleet, jos juoksee melkein vitosen ME-vauhtia 6km mäkistä pururataa!
:smt082
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Simpanssi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2298
Lauteille: Joulukuu 2004

#11

Viesti Simpanssi »

fatman kirjoitti: Yksi parhaista ellei paras. Ainakin henk.koht. jäänyt parhaiten mieleen. Eikä ole niin tilannesidonnainen.

"Suuri ääni kysyy sinulta. Oletko sinä guru? Vastaat: Kyllä. Maailma hymyilee sinulle ja jostain kuuluu ääni, joka kutsuu sinua harjoittelemaan kataa. Sillä nyt voit ymmärtää sen."

-Simpanssi
Heh.. Kiitos. Olet muuten liittynyt potkuun mun syntymäpäivänä.. :lol:
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

#12

Viesti Keiju »

Koska mun lakosta uhkaa tulla äärettömän pitkä, niin laitan tämän jutun vielä, ettei kerkiä aihe karata toiselle sivulle ja sitten sen unohdan.

Viimeiseksi mieleen jäänyt naurukohtaus on tämä, kun Marko yritti harhauttaa meitä, ettei hän olisi ollut avatarissaan ihan ite...
Ei, olen täysin erinäköinen. Minulla ei ole partaa...
Jolloin TimoS tuli, eikä päästänyt Markoa kuin koiraa veräjästä:
Eli olet naamioinut itsesi kuvaan
Ja, kun muistaa sen kuvan, niin tää juttu naurattaa mua ihan oikeesti jopa yksin fillaroidessa ja ohikulkijat katsovat "terveeksi".

Mut, jos joku nyt vielä epäilee, että oliks se M:n kuva oikeesti, niin oli se! Naamiointiyritys meni vaan täl kertaa mönkään. :D
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#13

Viesti mronkain »

Keiju kirjoitti: Koska mun lakosta uhkaa tulla äärettömän pitkä, niin laitan tämän jutun vielä, ettei kerkiä aihe karata toiselle sivulle ja sitten sen unohdan.

Viimeiseksi mieleen jäänyt naurukohtaus on tämä, kun Marko yritti harhauttaa meitä, ettei hän olisi ollut avatarissaan ihan ite...
Ei, olen täysin erinäköinen. Minulla ei ole partaa...
Jolloin TimoS tuli, eikä päästänyt Markoa kuin koiraa veräjästä:
Eli olet naamioinut itsesi kuvaan
Ja, kun muistaa sen kuvan, niin tää juttu naurattaa mua ihan oikeesti jopa yksin fillaroidessa ja ohikulkijat katsovat "terveeksi".

Mut, jos joku nyt vielä epäilee, että oliks se M:n kuva oikeesti, niin oli se! Naamiointiyritys meni vaan täl kertaa mönkään. :D
Nykyisessäkään avatarissani en ole itse... (ihan tosi!).

- Marko
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 74
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#14

Viesti tabitha »

Itselleni tulee ekaksi mieleen Janne M:n innostunut repliikki Pariisin Budogaala keskustelussa (joka meni aika chatiksi) Tuli puhe paidattomista tytöistä:
Sit treenataan hentai no katan bunkaita.
Ton katan mä haluun nähdä joskus...
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#15

Viesti JanneM »

tabitha kirjoitti: Itselleni tulee ekaksi mieleen Janne M:n innostunut repliikki Pariisin Budogaala keskustelussa (joka meni aika chatiksi) Tuli puhe paidattomista tytöistä:
Sit treenataan hentai no katan bunkaita.
Ton katan mä haluun nähdä joskus...
Usko mua... Et halua... Tai sit mä haluan tietää ensin varmuudella et oot yli 16v. :lol: Joutuu Jussi muuten pulaan....
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa