Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat uhkaukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

Parhaat uhkaukset.

#106

Viesti kala »

Kari Aittomäki kirjoitti: Minäsitä sitte tykkän Irlannista.
Oon ite käyttänyt tätä aina tuolloin tällöin:
- Have you ever tried to pick up your teeth with broken fingers?
http://www.imdb.com/title/tt0104036/quotes" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei siinä mitään, se oli vahva kohtaus elokuvassa. :)
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Parhaat uhkaukset.

#107

Viesti Kari Aittomäki »

Tarkoituksesi oli sanoa mitä?

Neil Jordan on yks mun lemppareista kyllä, tuo leffaki oikeen hyvä.
villem
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 132
Lauteille: Syyskuu 2007
Paikkakunta: helsinki

Parhaat uhkaukset.

#108

Viesti villem »

kala kirjoitti:
Kari Aittomäki kirjoitti: Minäsitä sitte tykkän Irlannista.
Oon ite käyttänyt tätä aina tuolloin tällöin:
- Have you ever tried to pick up your teeth with broken fingers?
http://www.imdb.com/title/tt0104036/quotes" onclick="window.open(this.href);return false;

Ei siinä mitään, se oli vahva kohtaus elokuvassa. :)
Niinpä. :D
Kuvake
Atomic
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 390
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Parhaat uhkaukset.

#109

Viesti Atomic »

Tästä on jo aikaa, mutta seurailin junnujen bjj-treenejä maton laidalla ja junnuilla oli painit menossa. Siinä ihan mun edessä väänsi varsin "epätasaisen näköinen" pari. Pojat oli n.12-13-vuotiaita ja kokoeroa oli huomattavasti, varmaan painossakin joku 15 kg. Hintelä kaveri oli alla ja ja kaivoi sieltä mallikkaasti käsilukon kohdilleen jä lähti kiristämään, johon isompi sälli tokas. "V*ttu jos teet käsilukon niin mä vedän sua turpaan."
Ai että joutu repeemään ihan täysin. Sanotaan nyt vielä että isolla pojalla oli valkoinen vyö ja pienemmällä vihreä.
Ei järjellä, vaan täysillä!
Kuvake
Puukko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 587
Lauteille: Helmikuu 2009

Parhaat uhkaukset.

#110

Viesti Puukko »

Parisen vuotta sitten ulkoilutin kissaani hihnassa kerrostalomme takana olevalla nurmialueella. Maassa oli iso kasa variksen sulkia ja katti sitten istahti siihen tyytyväisenä niintä nuuhkuttelemaan ja fiilistelemään. Ei mennyt minuuttiakaan kun vieresen kerrostalon ovesta kipittää pieni mummu kävelykepin kanssa siihen paikalle ja toteaa: "miksi olet antanut kissasi tappaa tuon linnun?" No siinä hieman huvitti kun kissalla on saman verran kokoa kun variksella ja lisäksi se nököttää siinä valjaissa ja metrin mittaisen hihnan päässä. Totesin sitten ihan rauhallisesti, ettei kissani ole koskaan eläessään syönyt/saalistanut minkäälaista elukkaa, joka ei olisi valmiiksi paloina ja kastikkeessa. Rouva ei sitten suostunut millään uskomaan, ettei kissa ollut sitä varista listinyt ja lopulta seurasi uhkaus:"tämä on kuule laitonta ja nyt minä soitan poliisit paikalle ja ne lopettavat tuon kissan!"

Aavistuksen nauratti ajatus siitä, että poliisit kurvaisivat pihaan ja laskisivat kissasta ilmat pihalle raskauttavien sulkatodisteiden perusteella :smt003
Hanna Hirvonen
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parhaat uhkaukset.

#111

Viesti Elina »

:smt003
Vili Tarkiainen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1475
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Riihimäki

Parhaat uhkaukset.

#112

Viesti Vili Tarkiainen »

Tämä uhkaus ei itsessään kovin humoristinen ole, mutta kokonaisuus mua ainakin hymyilyttää.

Tuli kerran eräs jannu haastamaan riitaa erään nakkarin edessä kun aivan rauhassa söin lihapiirakkaa, keskustelu meni näin (M: minä,J:jannu) ja Verkkosuontie on erään järven rannalla:

J: haluutko turpaas senkin kusipää mitähäh

M: no emmä ny välttämättä

J: leivon sua kohta turpaa mulkku

M: emmä usko

J: hyppää autoo ni lähtää verkkosuontielle kattoo

M: ai kattomaa kumpi ui järven ympäri eka?

Tästä tää tyyppi meni sitten niin hämilleen, notta mutisi en ole tapettavan arvoinen jne ja hyppäsi autoonsa ja lähti. Tais mennä harjottelemaan.. Jotenkin vaan hymyilyttää koko keskustelu aina kun muistelen. :p
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Parhaat uhkaukset.

#113

Viesti SirSamuel »

Pakko nostaa vanhaa ketjua ku ei tää oikein muuallekaan sovi! Tuli niin mahtava 'uhkaus' töissä tuossa jokin aikaa sitten että meinasin jopa itsekin mennä hämilleni. Kohdehenkilö oli sellainen perus liima-Late tai nappi-Pete(miten vaan) ja aivan sekaisin. Oli väärällä alueella ja oli vähä ehkä siinä jo ehtiny aiheuttamaan pahennusta kun menin poistamaan sälliä. Alku lähti hyvin mutta sitten tää sanataituri vetäs kuolemattoman replan. "V1tun homo mä vien noi sun rillit täältä nopeemmin pihalle kuin sä mut!" No juu'u..ei se kumminkaan koskenutkaan mun lisänäköön ja lähti ripeästi ulospäin :smt039
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3303
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Parhaat uhkaukset.

#114

Viesti sinappi »

Estin kerran vahvasti päihtyneen herrasmiehen pääsyn pubiin. Tämä oli mielestään hyvin tärkeä ihminen, ja piti päätöstäni pääsyn eväämisestä oikeudettomana. Herrasmies ilmoitti soittavansa siltä istumalta Kaakkois-Suomen syyttäjänvirastoon! Kello oli 01.15 yöllä. Siinä se sitten nenäni edessä pokerina esitti soittavansa syyttäjälle. Puhui pitkän tovin ja jäi vielä kuuntelemaan mitä sanottavaa mielikuvitussyyttäjällä on, loi katseen minuun ja totesi: "Siun ei sitten tarvii huomenna tulla töihin." Tavallaan hän oli oikeassa, sillä huomenna sattui olemaan sunnuntai. Voi, kuinka toivoinkaan, että sen miehen puhelin olisi alkanut soimaan kesken performanssin.
Kuvake
MikaR
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 980
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Pohjanmaa

Parhaat uhkaukset

#115

Viesti MikaR »

Mä oon niin rauhan mies, ettei ole tarvinnut kehoittaa kuin kavereita:

"Mä tapan sua niin kauan että sä kuolet!"
Vasara riivisi
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Parhaat uhkaukset

#116

Viesti nomad »

Taannoin asustelin rivarinpätkässä ja kävin kääntymässä himassa keikalta toiselle menossa vaihtamassa vaattteita.Oli toinen kerta viikkoon kun kotosalla kävin, paikalla ehkä 20min verran ja olin rohkea poika, jätin vieraspaikalle auton kun siitä pääsee pois nopeammin ja tyhjääkin on. No kotosalta pihalle päästessäni auton ympärillä seisoo pari pappaa tuiman näköisenä. Lähestyessäni kaaraaa toinen nostaa kävelykepin osoittamaan kohti ja möläyttää: "Tuossa se terroristi on!", jonka jälkeen alkaa järjetön itkupotkuraivokohtaus meikäläisen suuntaan kun tukin parkkipaikkoja TOISTUVASTI. Ilmoitin papoille, että sysleri käynnistyy nyt ja kannattaa kadota alta pois kun hoppukin olisi. Vastauksena tulikin sitten: "Varmaan ymmärrät puhetta, ettei tarvitte ruveta koviin toimenpiteisiin. Olis ikävä tulla kotiin ja nähdä, että oven lukossa on sinitarraa"
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93960
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parhaat uhkaukset

#117

Viesti Mika »

nomad kirjoitti: Vastauksena tulikin sitten: "Varmaan ymmärrät puhetta, ettei tarvitte ruveta koviin toimenpiteisiin. Olis ikävä tulla kotiin ja nähdä, että oven lukossa on sinitarraa"
AAAHAHAHAHAHA!!! :nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Parhaat uhkaukset

#118

Viesti McKe »

nomad kirjoitti: : "Varmaan ymmärrät puhetta, ettei tarvitte ruveta koviin toimenpiteisiin. Olis ikävä tulla kotiin ja nähdä, että oven lukossa on sinitarraa"
Ei helv... :nauruhammas:

Mistä tuli mieleeni ihan näppärä jekkukekku. http://www.supermagnete.de/fin/S-25-07-N" onclick="window.open(this.href);return false; Esimerkiksi tuollainen about auron kolikon kokoinen voimakas magneetti auton oveen tukkimaan avaimenreikä. Yritäpä se siitä sitten käsin irrottaa naarmuttamatta ovea..
En yllytä ketään tekemään ikävyyksiä, ihan ajatuksena vain
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Parhaat uhkaukset

#119

Viesti bantza »

McKe kirjoitti:
nomad kirjoitti: : "Varmaan ymmärrät puhetta, ettei tarvitte ruveta koviin toimenpiteisiin. Olis ikävä tulla kotiin ja nähdä, että oven lukossa on sinitarraa"
Ei helv... :nauruhammas:

Mistä tuli mieleeni ihan näppärä jekkukekku. http://www.supermagnete.de/fin/S-25-07-N" onclick="window.open(this.href);return false; Esimerkiksi tuollainen about auron kolikon kokoinen voimakas magneetti auton oveen tukkimaan avaimenreikä. Yritäpä se siitä sitten käsin irrottaa naarmuttamatta ovea..
En yllytä ketään tekemään ikävyyksiä, ihan ajatuksena vain
Ja sitten jäät oikein puskiin kyttäämään, että pääset nauramaan oikein livenä uhrille. Sitten urhi tulee autolleen, painaa kaukosäätimestään ovet auki, istuu autoon ja lähtee ajamaan. Ja sinne ne neljä ja puoli euroa lähti. :)
Illu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 119
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Espoo

Parhaat uhkaukset

#120

Viesti Illu »

Viimeviikonloppuna jouduttiin töissä raudoittamaan ja kiinniottamaan aasiakas, kun herra ei osannut rauhoittua muuten. Poliisin tullessa paikalle herra kysyi, että voisiko käsirautoja avata. Kun hänelle vastattiin, että avataan vasta hieman myöhemmin, aasiakas ilmoitti, että: "Selvä! Mä hakkaan sitten teidät kaikki!". Samaan aikaan aasiakas yritti ilmeisesti rikkoa käsirautoja nykäisemällä käsiä erisuuntiin. Tämän jälkeen tuli vaan syvä huokaus ja nousu kiltisti omin avuin poliisiautoon.

Onneks tälläkertaa käsiraudat olivat miestä vahvempia :D

EDIT: Typo
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 117 kurkkijaa