Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat uhkaukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 2

Parhaat uhkaukset

#1

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Oma suosikkini; kohta vedetään ultimatea. Kyseinen sankari oli sellainen aloitteleva lihapää, tiukka David tyylinen paita ja turvonneissa haubereissa tribaalitatskoja. Jeesus kun olisi ollut käden ulottuvilla frisbee jolla heittää kaveria koteloon...
:lol:
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Re: Parhaat uhkaukset.

#2

Viesti AlexMachine »

luupää kirjoitti: Oma suosikkini; kohta vedetään ultimatea. Kyseinen sankari oli sellainen aloitteleva lihapää, tiukka David tyylinen paita ja turvonneissa haubereissa tribaalitatskoja. Jeesus kun olisi ollut käden ulottuvilla frisbee jolla heittää kaveria koteloon...
:lol:
Rakastelen nyt pilkkua, mutta Liitokiekkoa, ei Frisbeetä ;)
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#3

Viesti Paappa »

Paras kuulemani: "Tuollaisia mä vetelin linnassa hanuriin" :lol:

Kollegan aviomies, kännissä kuin apina. Ovat kuulemma eronneet enkä yhtään ihmettele.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2759
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

#4

Viesti Rojola »

"Ammun suhun seittemän luotii!1"

Joku mamu kebablandiassa riehu ja uhkaili :roll:
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#5

Viesti JanneM »

Kaii mä treenaan sitä ja tätä ja mun isä/isoveli/kaveri/setä/eno/serkku/kaima/mummo on se ja se ja tekee sitä ja tätä ja osaa tuon ja tän -tyyppiset uhkailut on ihan arkipäivää.

Mitään erityisen hyvää uhkausta, mutta lihavalle (mä) ja pitkälle mutta laihalle (ex työkaveri) huudettu itkun sekainen solvaus on jäänyt mieleen. "Ette tekään ois noin isoja ja kovia, jos ette söis niitä... PROTEIINEJA!"
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Eizei
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#6

Viesti Eizei »

JYKille tuli ravintelissa joku tanakampi motoristi urputtamaan, että: "mä syön tollasia aamupalaks..." JYK kuittas: "Niin mä huomaan että oot... syöny." :lol:
Antti Junikka
ed von virtanen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 261
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#7

Viesti ed von virtanen »

ööh...mua uhkailtiin mun isoveljellä!
pelotti kovasti.
onhan näitä. mm.mafia on ollut erityinen hitti.
ja tietysti legendaariset:mä tunnen sen ja ton ja tän.
Kuvake
Streetwise
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 762
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Nokia
Etulaji: Itsepuolustus
Sivulajit: Krav Maga, Jeet Kune Do, Kali, Blauer Tactical Systems
Takalajit: Karate, Kung-Fu, Nyrkkeily

#8

Viesti Streetwise »

Lyhyesti ja ytimekkäästi: "Nyt mää sut tapan !" ja kyllä mies yrittikin.

Tässä uhkauksessahan ei sinällään ole mitään erikoista, mutta pari viikkoa tämän jälkeen onnistui tappamaan ilmeisesti hieman puolustuskyvyttömämmän. Kaikki uhkailut ei siis ole sananhelinää.

Edit: Sori, tää olikin ilokaasuteltta.
STREETWISE - Serious Self-Defense Training
http://www.itsepuolustus.com
Facebook: @StreetwiseNokia
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

#9

Viesti Esa Tyynismaa »

Ehkäpä persoonallisin on käskenyt ottaa miekka tai mitä haluat mukaas,ja tulla pihalle kuolemaan.Taisi vieläpä kehua minua ninjaksi jossakin välissä huuteluaan.
Käskin tulla sisälle jos on asiaa.Mulla kun ei yksin asustellessa ollut ulko-ovi lukossa.Tulihan se,ja toi minulle tullessaan lahjaksi sellaisen näppärän pikku vesurin.Se on minulla vieläkin jossakin tallessa...
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#10

Viesti mikjum »

Mulle tuli parhaista uhkauksista mieleen välittömästi tämä Aittomäen viesti :D
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Poika
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2446
Lauteille: Kesäkuu 2007

#11

Viesti Poika »

"Jos mä en saa puristaa sua munista, niin mä kerron sun vaimolles"

Tapahtui joskus aikaisemmassa elämässä, kun ex-vaimon kaveri halus kapakissa kouria mua haaroista ja mun ex-vaimo istui viereisessä pöydässä. :roll: :lol: :lol:

Kaiken uhalla, en antanut lupaa.... :badgrin:
Nice asses - make the world a better place.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#12

Viesti DeusVult »

Esa Tyynismaa kirjoitti: Ehkäpä persoonallisin on käskenyt ottaa miekka tai mitä haluat mukaas,ja tulla pihalle kuolemaan.Taisi vieläpä kehua minua ninjaksi jossakin välissä huuteluaan.
Käskin tulla sisälle jos on asiaa.Mulla kun ei yksin asustellessa ollut ulko-ovi lukossa.Tulihan se,ja toi minulle tullessaan lahjaksi sellaisen näppärän pikku vesurin.Se on minulla vieläkin jossakin tallessa...
Voi juma kunpa joku joskus haastaisi minutkin miekkamittelöön! :smt065 :badgrin:
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

#13

Viesti Kyynikko »

Heh, ei saisi kait juoruta , mutta erästäkin tänne kirjoittelevaa söpöä vapaaottelijalegendaa, jonka sukunimi on N-va ja etunimi H-rri ja jonka nimimerkki on HarriN, sanotaan häntä nyt vaikka pertiksi, on uhkailtu ovella, että ei kannattais v-ttuilla, mä treenaan finnfighters gymillä!!!

Tietämättömille tiedoksi että siellähän se perttikin.....:lol: :lol: :lol:

Olinpa itsekin paikalla kun tämä perkele-skinnari kavereineen tuli treeneihin. Sen yhden kerran ennen uhoamistaan. Loppuvaiheessa toinen hörökorvista oli nelinkontin maassa ja huohotti. Kiipesin rauhallisesti selkään katseltuani polviltani vähän aikaa sitä kakomista ja kuristin siihen. Änkytti jotain vain että "joo ei taira pelkkä puntti riittää." Ei olisi kyllä tarvinnut erikseen selittää että on aerobinen jäänyt vähemmälle, harvalla fitness-intoilijalla on niin paljon kaljalta ja tupakalta lemuavaa "British bulldogs" teepaitaa päällä treeneissä kuin tällä arjalaisella :badgrin:

No, kun Pertti oli kertonut vähän treenitaustaansa valkoisen kansan toivolle oli kaverin asenne muuttunut kuulemma lähinnä hirvittäväksi p-rseennuolennaksi... :lol:
CrazyCatt
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 301
Lauteille: Maaliskuu 2007

#14

Viesti CrazyCatt »

Ei sattunut tämä omalle kohdalle vaan kaverille, mutta on sen verran (ainakin mun mielestä) hauska että tahdon jakaa:

"V***U, TÄSTÄ SÄ TUUT KÄRSII LOPPU ELÄMÄS!! ..Tai no et ehkä ihan koko loppu elämääs, MUTTA HEL**TIN PITKÄÄN KUITENKIN!!!!"

Oli kuulemma vaikea yrittää näytellä asiallista.

Oma kohtaisena kokemuksena taas lausahdus jota on tullut pohdittua jo useastikin: "SÄ OOT VAAN TOMMONEN MUNATON HOMO JOKA EI SAA P*LLUA!"
Sinäänsä omituinen lausahdus että jos olisin hjomo niin miksi tahtoisin piparia? :?
Kuvake
Hukka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 490
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#15

Viesti Hukka »

STR kirjoitti: Lyhyesti ja ytimekkäästi: "Nyt mää sut tapan !" ja kyllä mies yrittikin.

Tässä uhkauksessahan ei sinällään ole mitään erikoista, mutta pari viikkoa tämän jälkeen onnistui tappamaan ilmeisesti hieman puolustuskyvyttömämmän. Kaikki uhkailut ei siis ole sananhelinää.
Tuo lause kuulostaa siinä mielessä tutulta että aikanaan JV-kurssilla kurssin pitäjä kertoi tuon olevan sellainen lause (tai itseasiassa käytti silloin esimerkkinä toteamusta "sinä kuolet nyt") että useimmiten hänen kokemuksensa mukaan silloin on tosi kyseessä. Mene ja tiedä sitten.

Niin juu ja sori tää vakavahenkisyys.
Verneri

"From head to heel as tough as steel, as nimble as a cat,
With every trick of twist and kick, a master of savate."

-Julot The Apache, Robert W. Service
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 117 kurkkijaa