Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parhaat uhkaukset

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

#46

Viesti L.K. »

Itseäni muuten ihmetyttää se,että nykyään aivan yhteiskuntaluokkaan riippumatta aletaan heti latelemaan uhkauksia kun hlö poistetaan raflasta tai pääsy evätään liiallisen juopumuksen takia.

Ja nää tappouhkauksia yms. latelevat on aivan tavallisia pulliaisia,ei mitään tapakrimejä tms. joilta ko. käytöstä jopa osaisi odottaa.

Jotenkin vaan absurdia kun joku Rautian myyjä latelee tappouhkauksia ja sitten seuraavalla viikolla käyt ostamassa siltä kakkosnelosta.. :?
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Jammu
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 55
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#47

Viesti Jammu »

Eizei kirjoitti: JYKille tuli ravintelissa joku tanakampi motoristi urputtamaan, että: "mä syön tollasia aamupalaks..." JYK kuittas: "Niin mä huomaan että oot... syöny." :lol:
Tästä tulikin mieleen kun Timppa kertoili tossa joku aika sitten kun oli ollu jonkun "hanmoodojengin" kanssa keitolla. Joku oli kuulemma haukkunu jotain korstoo läskiksi ja se oli sitten tullukin Timpalle huutamaan pää punasena naamaneteen että "HALUUTSÄÄ KUOLLA!!??". Timohan ei koomassaan ollu edes kuullu mitä se sano, oli vaan pokalla kysyny että "kuka sää oot?" :lol: Kysyin sitten ite siltä, että oliko muuten Jyri reissussa... ja olihan se yllättäen ollu primus moottorina :lol:

Mut hyvistä(?) uhkailuista tuli mieleen kun oltiin menossa baariin, ja oltiin siinä ovella yhden nettipeleihin siihenaikaan hurahtaneen kaverini kanssa. Oli poken kanssa jotain hässäkkää joten kaveri vaan varotti sitä uhkaavasti että "Mä voin kaataa sun koneen". Meni poke kyllä sanattomaksi :lol:
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#48

Viesti tmm »

Vloppuna uhattiin TAAS potkuilla, turpaan vetämisellä, työttömyydellä (olen kuulemma vajaa idiootti, josta ei muuhun ole :roll: ), aviomiehellä...

Ja sitten olen maito ja mulle luvattiin ostaa paketti vaippoja.

Lauantaina kun oli populaa liikenteessä ja kaikilla tuntui olevan käpy jäässä. Illan aikana pari rautoihin ja hilkkua vajaa parikymmentä muuten vaan pihalle. Tulipa ainakin tehtyä jotain palkan eteen...
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
Esa Tyynismaa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1730
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Ylihärmä

#49

Viesti Esa Tyynismaa »

Eräässä entisessä työpaikassa minua uhkasi nuorimies isällään.Sen olin kuristanut unille edellisenä lauantaina...
CrazyCatt
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 301
Lauteille: Maaliskuu 2007

#50

Viesti CrazyCatt »

Jammu kirjoitti: Mut hyvistä(?) uhkailuista tuli mieleen kun oltiin menossa baariin, ja oltiin siinä ovella yhden nettipeleihin siihenaikaan hurahtaneen kaverini kanssa. Oli poken kanssa jotain hässäkkää joten kaveri vaan varotti sitä uhkaavasti että "Mä voin kaataa sun koneen". Meni poke kyllä sanattomaksi :lol:

Tämmöisenkin joskus jossain kuullut, enemmän tai vähemmän vitsillä:
"Ei kannata, mä tiedän sun IP-osoitteen!"
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#51

Viesti Samppa »

Jammu kirjoitti: Tästä tulikin mieleen kun Timppa kertoili tossa joku aika sitten kun oli ollu jonkun "hanmoodojengin" kanssa keitolla. Joku oli kuulemma haukkunu jotain korstoo läskiksi ja se oli sitten tullukin Timpalle huutamaan pää punasena naamaneteen että "HALUUTSÄÄ KUOLLA!!??". Timohan ei koomassaan ollu edes kuullu mitä se sano, oli vaan pokalla kysyny että "kuka sää oot?" :lol: Kysyin sitten ite siltä, että oliko muuten Jyri reissussa... ja olihan se yllättäen ollu primus moottorina :lol:
Saattaa myös liittyä toiseen legendaariseen kommenttiin saman miehen suusta. Eli päätä aukovalle jääkaappipakastimelle rennosti esitetty kysymys "Tuliko sulle yllätyksenä, että olet lihava?" :D
Kuvake
rvaananen
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 159
Lauteille: Lokakuu 2007
Paikkakunta: Tornio

#52

Viesti rvaananen »

Nämä on niin parhaita aina :D


"Tiedätkö kuka mä olen..?" :boxing2:

"Pari mun kaveria _tappaa_ hapolla"

"Se on kymmenen minuuttia ja 8 kaveria tulee pesäpallomailojen kanssa"

Tähän mennessä ei ole mitään tapahtunut näistä.

No sitten tämä parhain: Yksi mieshenkilö joka ollut hetken aikaa samalla luokalla amk:ssa, n. 23-vuotias ja päivät pitkät vain ohjelmoi/nördeilee ja ilmeisesti pössytteleekin siinä vieressä.

Hieman vahvemmassa humalassa(tai missä lie) tuli ihan asiallisesti keskustelemaan kunnes yht'äkkiä "sekosi".
Ensin koitti tyttöystävääni mukaan, vaikka näki siis että minun kanssani on, ja repliikit: "poikaystäväsi n**sii pikkulapsia"
Ihan maltillisesti siinä otettiin, enkä välittänyt/pahastunut.

Tämä kun ei oikein toiminut tyttööni ja hän ei lähtenyt jostain syystä mukaan, niin lähti uhkailut käyntiin:

"Tapan sinun perheesi, isäsi ja äitisi ja revin sitten sinun pään irti."
Tähän rauhallisesti vain vastailen tyyliin "jos nyt keskitytään tähän olennaiseen eikä turhaan tapeta ketään tänään." tjs.

Hetken oli hiljaa ja sitten nousi potkaisemaan ja sai juuri osuttua päähän. Itse nousin ylös "mitäs hittoa" ja eipä tullut sentään lyönti enää perille kun olin ehtinyt torjumaan ja pieni napakka isku takaisin -> Lukua siinä alkoi ottamaan.

Ainoa kerta kun "uhkailu kävi toteen" :D
R.Väänänen - Vapaaottelu - Muay Thai / Submission Wrestling
Ota enemmän irti, liity Etupotkijaksi[/linkki]

Μολὼν λαβέ !
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4152
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

#53

Viesti YJT »

Interfectum kirjoitti: "Tapan sinun perheesi, isäsi ja äitisi ja revin sitten sinun pään irti."
Tämähän on hieno uhkaus, yksilöity ja ennen kaikkea henkilö uskaltaa lähteä itse asialle.

Usemmiten nää on näitä "mun kaveri/isoveli/naapuri/N.N. (jota uhkaaja ei tunne mutta on kuullut että on "kova jätkä") tulee hakkaan sut". Mielestäni on aika vaikea keksiä säälittävämpää tapausta kun isotteleva henkilö, joka ei kuitenkaan uskalla uhota omasta puolestaan, vaan kertoo että lähettää pojan asialle.

Eräänkin kerran tällainen voittaja esitti kai jotain uhkauksien tapauksia tyyliin "se ja se tulee ja tekee sitä ja sitä", mihin totesin että "niin, ja meidän isä voittaa teidän isän". Miehen tasosta kertoo jotain se, että totesi vain voitonriemuisesti, että "meidän isä on kuollut". Helmiä sioille...
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Torsti Toivola
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 79
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#54

Viesti Torsti Toivola »

Paras uhkaus on tullut kun tein ekaa kunnollista vuoroani töissä: laitapuolen kulkija makaa laiturilla housut puolitangossa ja uhoaa tappavansa kaikki (meitä taisi sattua kolme jamppaa siihen paikalle), mutta ainoa mitä saa aikaiseksi on oikean nilkan nytkähdys ja alleen kuseminen. Tuli aika selväksi todellinen työnkuva...

Mutta oikeasti törkeitä ja pelottavia uhkauksia ovat ne, kun joku poistettava kertoo olevansa eräässä nimeltä mainitsemattomassa Rautakirjan omistamassa kioskiketjussa töissä eikä aio enää tarjota ilmaisia kahveja! Kyllä jäisi poistot tekemättä, ellei tietäisi ettei myyjällä ole tuollaisia ihmisoikeuksiin käyviä valtuuksia... MÄ tiedän kyllä oikeuteni!

Joo-o.
Torsti Toivola,
Ihminen
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#55

Viesti Kari Aittomäki »

Mua on tosiaan uhkailtu itselläni.
Se oli kyllä riemukasta, olin tehnyt aika vähäaikaa tota Kokkolan ovea jota tämä Rehtori nyk kuulemma isännöi, juttuja oli ollut lehdessä, pienellä paikkakunnalla kun uutiseksi riittää että Tapani Kansa kävi huoltamolla ottamassa bensaa bemariin.

Ja näitten juttujen kuvat oli verrattain rakeisia koska tämä eräs tampio tosiaan uhkas jotta jossen päästä kapakkaan niin Aittomäki tulee ja syö eväät, repii korvat päästä ja kusee postilaatikkoon.
Pyysin soittaan sille homolle ja kertomaan jotta tiedän että sillä on eriparisukat.
Tai jotain semmosta.
Mulla muuten on ihan oikea sýmmetriaongelma sukkaosastossa.
Onkohan se vakavaa?

On muuten tullu aikapaljon katteltua niitä taikinaisia silmämunasia ja mietittyä sitä uhkailun varsinaista funktiota. Mikä se ajaa ihmistä käyttäytymään nuan?
En ole vielä keksinyt, vaikka jonkun kerran olen uhkaillu itekki.
Väitetysti jopa täälä, heh.
Pehmee
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9
Lauteille: Syyskuu 2007

#56

Viesti Pehmee »

Yllättävin uhkaus:

Eväsin ison ruman ex-vankilakundin+kavereiden sisäänpääsyn baariin,
ensin tuli tietysti ne normaalit, mutta sokerina pohjalla:

-Mä panen sua hanuriin.!

-ei kiitos

alko huvittamaan, kaveri poistui paikalta vähin äänin

oli ristiriitainen olo..
Kuvake
Jammu
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 55
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Tampere

#57

Viesti Jammu »

oli ristiriitainen olo..
Rupes sitten kaduttaan? :lol:
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

#58

Viesti Kuusikko »

K.Maga kirjoitti: Jotenkin vaan absurdia kun joku Rautian myyjä latelee tappouhkauksia ja sitten seuraavalla viikolla käyt ostamassa siltä kakkosnelosta.. :?
Jaa, mua uhkaili bussikuski. Oli vieläkin krapulaisen näköinen kun sen autoon kipusin kolmea päivää myöhemmin. Kiitos viimeisestä sanoin ja kauhistunut tunnistamisen ilme kruunasi päivän. :badgrin:
Feo, Fuerte y Formal
J. Suojanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1454
Lauteille: Kesäkuu 2006

#59

Viesti J. Suojanen »

Tässä kaksi uhkausta, joista toinen aikamoinen uniikki sillä en tiedä kellekään muulle käyneen niin. :lol: Ensimmäinen sitten onkin se legendaarisempi. ;)

Naapurissa asui juoppo, joka rähjäsi ja tappeli kaikki päivät... menneisyydessä puhun, koska remuaja on kuollut viinaan nykyisin. Hänet oli sitten vaimo pistänyt ulos koiraa pissittämään... sellainen mitään käskyä tottelematon saksarin kokoinen sekaroituinen piski. Juoppo oli nähnyt toisen koiranomistajan ja mäyräkoirat (tai mitä lie rottia tai makkaroita olivatkaan :D ) kävivät juoppoluksen hermoon.

"prkl mitään tuollaisia pieniä koiria ei saisi olla! Rasittavia räksyttimiä prkl stana!" ja tuota sävyä jatkui juttu. Tämä hienosto rouva pikku fifinsä kanssa ei ollut edes lähelläkään, mutta juopolla silti kiehahti ja tuloksena mokomus päästi koiransa hihnasta irti ja yrittää saada koiraa raivostumaan ja käymään pikkuruisten koirien päälle.
No siinä sitten satuin olemaan bussille menossa, kun mokoma koira ottaakin minut suunnaksi ja lähtee täysillä kohti juoksemaan. Siinä tapani mukaan löysät valahti lahkeeseen (ei ole ensimmäinen koira mikä päälle lähtee tulemaan, mutta ehdottomasti oli harmittomin tällä erää), lasken painopisteeni ja sekunnin tuhannesosassa päätin potkaista koiraa päähän saavuttaakseni lisäaikaa, etäisyyttä ja pystyn tunnustelemaan tilannetta.
Syystä tai toisesta toisen sekunnin aikana kun koira juoksi kohti se ei näyttänytkään enää niin vihaiselta. Toisen sekunnin jälkipuoliskolla mietin "potkaisenko vai enkö?" ja kun koira hyppää kohti otin painopisteeni linjasta sivulle ja kiskaisin mokomuksen liikeradan kulkemaan ohitseni.

En sitten tiedä millä mielellä piski minua kohti juoksi ja kohti hyppäsi, mutta työntöni jälkeen se kääntyi vain hetkeksi ja päätti lähteä livohkaan.
Sieltä se humalainenkin pääsi kohdilleni ja ilmoitin mokomukselle sitten, että oli viimeinen kerta kun päästää koiransa vapaaksi. Tein myös selväksi, että paria muutakin koiraa vastaan olen joutunut rähisemään ja jos en tiedä millä mielellä koira tulee kohti niin en jää sitä silittämään vaan voi sattua sillä tavalla, ettei koiraa ole enää kohta. Perhepiirissä on yksi tyttö, jonka naama on puoliksi arvellaan koiran jäljiltä ja toinen, joka on kuollut koiran kynsiin enkä aijo olla kolmas, joka pääsee onneaan koettelemaan hyväntahtoisuuttaan luontokappaletta vastaan.

Ymmärrettävä reaktio kävi humalaiselle päällensä.
"Älä sinä prkln pojankloppi uhkaile minua! Tuolla oli muita koiria ja sen päälle mä sen käskin. Stana sä mun koiraa tapa!" ja mokomus lähti kohti ja yritti käydä rinnuksiin kiinni. Heitin omat käteni väliin ja tönäisin humalaisen käsistä horjahtamaan askeleen taaksepäin. Siitähän mokomus säikähti, että pojan päälle ei niin vain mennäkään ja humalainen lähti kipittelemään kotiaan kohti ja minä bussiaan.

"Hyvä sieltä on huudella prkl kloppi! Tule tänne ni otetaan miehestä mittaa" Olin vähän aikaa ällikällä lyöty. :lol: Humalainen jatkoi reuamistaan noin kahdenkymmenen tai viidenkymmenen metrin päästä uhkaili legendaarisilla "tule tänne älä siellä huutele" juttujaan ja tilanne raukesi kun totesin jotakin tyyliin "anna olla jo".

Se on hyvä mennä itse karkuun pitkälle ja huudella etäisyyden päästä... Tähän on tullut törmättyä liian usein, mutta tilanne itsessään oli koiran takia mieleenpainuva.

Toinen tapaus oli samasta pihamaastosta jälleen kerran. Tapanani on kulkea siten, että en naapureiden kanssa samaan aikaan porraskäytävään joutuisi. Eli kuulostelen ennen ulos lähtöä jne. Olen siis aika tuntematon naama naapureilleni... eivät tiedä kuka täällä asuu ja kuka ei ja mm kyläilemään tullutta siskoani on luultu viralliseksi asukiksi jne.
Kotiin päästäkseni joudun kävelemään kerrostalojen pihojen poikki missä itse asun... Siinä sitten kaksi naapurirappusen miestä pysäyttävät minut tulemalla tielleni seisomaan.

"Hei kukas sinä olet kun täällä aina silloi tällöin hiippailet?" ihmettelin vähän aikaa ensimmäisen miehen kysymystä, jolloin mies jatkoi.
"Sä palvot S@atanaa ja arvaa mitä mä palvon? Mä palvon pientä tytärtäni ja sitä, että hänelle ei käy mitään. Jos sä vielä kerrankin tulet tänne lähellekään niin mä varmistan ettet toista kertaa tule." Tämän päätteeksi mies alkoi potkimaan ilmaa näyttääkseen miten taitava on. :roll:
Niin tuosta palvonnasta.... mustat vaatteet ja pitkät hiukset. :D Muusikoksi minua yleensä luullaan suorien housujen ja rähjäisen ulkonäköni takia ja palvojaksi pelkästään kristityt ovat luulleet...

Olin ällikällä lyötynä ja totesin vain. "mä asun täällä..." hiljaa pysynyt mies kysyi tiukkana viellä, että "missä talossa?" ja mä vain vinkkasin peräpihalle, että "tuolla noin."
Toinen miehistä vieläkin taustalla uhkaili tekevänsä minusta ties mitä majoneesipikkelssiä, mutta hiljaisempi mies oli tajunnut minun olevan vaaraton ja hyväntahtoinen. Esitteli itsensä ja yritti hillitä kaverinsa uhkailua, joka vieläkin huusi naama kirjaimellisesti punaisena.
Lähdin siitä kotia kohti ja hiljaisempi mies yritti selittää kaverilleen, että asun siinä pihassa ja saada mokomusta sisälle ettei perääni lähtenyt.

Tällaisten seikkojen takia en kamalasti välitä seurustella ihmisten kanssa (naapurin koiraa tapaan silitellä kun mokomus juoksee jalan viereen kiinni istumaan aina kun näkee :D Itse naapuria en tunne. ) muuta kuin pakollisen verran mitä joku joskus sattuu hissiin samaan aikaan. :roll:
Ei tämä toinekaan uhkailija nyt mitään uniikkia heittänyt, mutta tilanne oli jotakin uniikkia, jonkalaiseen en ole koskaan tämän jälkeen törmännyt. :D

Yleensä ne uhkailijat ovat vain päänsä aukojia, jotka ovat liian humalassa muistaakseen seuraavana päivänä mitään. Toiset näkevät ison ruumiinrakenteeni punaisena vaatteena ja päättävät näyttää kaverilleen miten uskaltavat uhkailla tai yrittämässä vähän töniä. Baarin vieressä asuessa näkee kaikkea hauskaa, mutta on siinä omat huonotkin puolensa. ;)
Tuma
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Tampere

#60

Viesti Tuma »

Eipä minua ole erikoisemmin uhkailtu, mitä nyt tappamisella peruskoulussa, mutta sehän on perus settiä.

Se on jäänyt mieleen kun kaveri ala-asteikäisenä kirjoitti jalkapalloonsa "Älä ota tai kerron isille". Varsin toimiva olikin, tiettävästi palloa ei varastettu.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 136 kurkkijaa