Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauska tutustua

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kitten
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 170
Lauteille: Toukokuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#31

Viesti Kitten »

Terve, olen Patrick Peltonen, 56-vuotias yrittäjä Lahdesta. Harrastan itseilmaisua maalaamalla taidetta alikulkutunneleihin ja julkisiin kulkuvälineisiin. Lapsia oli yksi, jonka hankin varhaisteininä serkun mökillä. Luovuin mokomasta erään verisen tappelun jälkeen, kun ei enää halunnut avautua minulle. Kalju kiiltelee silmänaluset mustana. En varsinaisesti pidä lainkaan musiikista, mutta toisinaan menen kulmakuppilaan kuuntelemaan loppuillan karaokevetoja. Lempiartistini on Tool.
Kuvake
susitar
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 888
Lauteille: Maaliskuu 2006

#32

Viesti susitar »

Heippa taas kaikille,

Olen Maritta Jehovantodistajainvaltakunnansali ja asun Helsingissä. Ikää on päässyt kertymään 69 v. ja olen eläkkeellä oleva tuotannonsuunnittelija. Harrastan sukellusta ja Parnassojen lukemista sekä ompeluseuroja. Lapsia ei ole tullut hankittua, kun pelkään että saan niistä paiseita (olen allerginen niin monelle asialle). Hiukset ovat harmaat, sivuilta lyhyet ja silmät tumman siniset vähän uurteiset. En oikeastaan pidä musiikista, mutta kyllä Matti ja Teppo maistuvat ainakin kännissä. Lempiartistini on tästä huolimatta Wolfmother.
Kas-Pin 2004 ->
Taijiquan (Yang) 2006 ->
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#33

Viesti porky »

Tervehdys,

Olen Helena Puska, 67-vuotias raksaäijä Tampereelta. Harrastan käsitöitä ja balettia. Minulla oli joskus kaksi lasta, mutta annoin niiden kasvaa umpeen, koska ne olivat vain tiellä joka paikassa. Hiukseni ovat mustat ja silmäni tummansiniset. En pidä mistään musiikista, paitsi Juha Tapiosta.
Saija Tarvainen
riku
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2347
Lauteille: Joulukuu 2005

#34

Viesti riku »

Muuten vastaisin, mutta heimoveli Kuopiosta sai minut varovaiseksi:
Vlad Tepes kirjoitti: Oikeastaan tämä ketju on äärimmäisen turha. Just näihin ketjuihin ei kehtaa enää vastailla, sillä "aikuisena" ei voi huudella omia asioita koko maailmalle
---
Tarkoitan, että ei kannattaisi ikinä vastata näihin. Ystävät ei saa mitään relevanttia infoa, mutta viholliset saa.
:bow:

Riku Ylönen
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#35

Viesti Paappa »

riku kirjoitti: Muuten vastaisin, mutta heimoveli Kuopiosta sai minut varovaiseksi:
Vlad Tepes kirjoitti:Oikeastaan tämä ketju on äärimmäisen turha. Just näihin ketjuihin ei kehtaa enää vastailla, sillä "aikuisena" ei voi huudella omia asioita koko maailmalle
---
Tarkoitan, että ei kannattaisi ikinä vastata näihin. Ystävät ei saa mitään relevanttia infoa, mutta viholliset saa.
:bow:

Riku Ylönen
Mitkä viholliset? :smt051 Ei minulla ainakaan mitään vihollisia ole. Voin siis vastailla ihan mihin vaan.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

#36

Viesti heian »

Hei! Olen Annika Ollilainen ja asustan tällä hetkellä Turussa. Olen 42 vuotias opettaja ja harrastan jääkiekkoa ja hiihtämistä. Olen myös nörtti. Lapsia on 2. Hiukseni ja silmäni ovat vaaleanvioletit. Lempimusaani ovat ehdottomasti suomalaiset iskelmät. Paras laulaja kuitenkin on Lauri Tähkä.
Kuvake
Sussi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 312
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

#37

Viesti Sussi »

Olen Riikka Vaahtera, 60-vuotias peruskoulun rehtori Tampereelta. Harrastan erittäin intohimoisesti käsitöitä ja kestävyysurheilua, erityissuosikkejani ovat pitsinnypläys, hiihto ja lenkkeily. Lapsia minulla on kolme, hiukseni ovat mustat ja silmäni siniset. Kuuntelen suomalaista iskelmää mutta lempiartistini on Pate Mustajärvi.
"Men vem kan trösta Knytet och förklara att en sång, är bättre än en kappsäck ifall vägen är för lång."
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

!

#38

Viesti Mosa »

No mutta terve!

Olen Jeremias Joutsen, 57-vuotias Helsinkiläinen sähköinsinööri. Olen rankan luokan työnarkomaani, mutta siinä sivussa ehdin pelaamaan työpaikan puulaakiporukassa sählyä ja kotona katselen paljon televisiota. Ennen kaikkea tosi-tv-ohjelmat on ehdotonta suosikkia.

Lapsia ei ole siunaantunut, on ollut vähän heikko säkä naisrintamalla, nääs. Juuri nyt ei ole naista rinnalla, viimeksi oli juhannuksena 1996, muistaakseni nimeltään Annukka. Saattoi olla joku muukin.

Hiukseni ovat mustat ja silmäni ovat hyvin vaalean ruskeat. Lempimusiikkiani on rap sekä 90-luvun Suomi-iskelmä. Lisäksi kaikki mitä Radio Energy soittaa, on kanssa aika menevää. Lempiartistini on kuitenkin Viikate, vaikkei se oikein noihin genreihin mahdu.
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Kuvake
Rawson
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 680
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauska tutustua

#39

Viesti Rawson »

No hei

Olen Juhani Sorsa ja turkulainen. Valtavasti tykkään täällä asua kun on Aurajoki ja kaikki. Kovasti vaan tuntuvat muut olevan kateellisia. Ymmärtäähän sen jos jossain lätäkön reunalla pitää asua ja horisontissa näkyy vaan korkea torni.

Ikää on sellaiset 56 vuotta ja ammattina erikoisupseeri. Konehommien lisäksi toimin sukeltajana ja pintapelastajana. Vaimon kanssa harrastetaan pääasiassa kulttuuria. Iltaisin käydään kansalaisopiston kursseilla taidehistoriaa ja sellaista. Matkoilla on sitten kiva kiertää museoita ja kirkkoja.

Lapsia ei ole, kun en oikein ymmärrä tuon fyysisen rakkauden perään. Tai ehkä silleen, että nätisti ollaan sylikkäin ja hellitään ja puhutaan söpöjä. Hiukset on vihreät kuten puoluekin ja silmät siniset. Tykkään erityisesti turkkilaisista iskelmistä. Löysin tuon upean musiikkityylin aikoinaan Saksassa opiskelija-asuntolassa, kun naapurini soitti sitä sunnuntaiaamuisin. Eva Dahlgren on suosikkini.
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3282
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Re: Hauska tutustua

#40

Viesti sinappi »

Vastaan tähän siitäkin huolimatta, että vihamieheni saavat näin varmasti tietää heikkouteni ja synkimmät salaisuuteni, joilla nämä luultavimmi myöhemmin minua kiristävät.

Hauska tavata teidät kaikki!
Olen Ilari Hikipää ja asun Espoossa. En mitenkään ymmärrä maalaisia, jotka eivät ole asuneet Espoossa koko ikäänsä.
Olen muistaakseni 43-44v vanha. Elantoni hankin pystyttämällä laaseretäisyysmittareita.
Harrastan kurlingia, shoppailua ja keräilyä.
Lapsia ei ole, koska en reteillä punaisilla hiuksillani ole vielä onnistunut saamaan. Elämäni olisikin perin kurjaa, elleivät lyhyet silmäni olisi purppuran värisiä ja sarjakuvaeläinkuvioisia.
Rakastan suomi-iskelmän kuuntelua. Tätä tyylilajia edustaa myös lempi yhtyeeni system of a down.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

#41

Viesti Eelo »

Terve nimeni on Eelis Sederholm. Asun tampereella, mustanmakkaran mekassa. Olen 53 vuotias. Ammattiani en tiedä, jotain mä metsässä teen. Harrastan kuviouintia, laskuvarjohyppelyä ja benjihyppelyä. Minulla on yksi lapsi joka on jo vähänyli puoltoistavuotta vanha. Hiukseni ovat vihreät ja silmäni ovat maastokuvioiset (epäilen sientä). Rakastan tappometallia. Lempi artistini on Fatboy Slim.
Minna
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 623
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#42

Viesti Minna »

Moi,

Olen Johanna Joutsen ja asun Hämeenlinnassa. Ikää on kertynyt 51 vuotta. Töitä tulee tehtyä ainoastaan silloin, kun on pakko. Harrastan shoppailua ja television tuijottamista. Minua ei missään nimessä saisi raahattua maalle hyttysten syötäväksi, saati sitten metsään kävelemään.

Hiukseni ovat tällä hetkellä tummanpunaiset ja silmät ruskeat. Kuuntelen teknoa ja jazzia. Kuitenkin suokkiartistini on Viikate.

Lapsia minulla on kaksi. Onneksi ne ovat jo aikuistuneet ja muuttaneet omiin koteihinsa.
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3295
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

#43

Viesti Eppu »

Iltaa

Olen Otto Ahonen Helsingistä. Olen 48-vuotias mittamies. Harrastuksiini kuuluu muun muassa vesivärimaalausta, sienestystä ja kuviokelluntaa. Lapsia ei ole siunaantunut ainuttakaan, ehkäpä puna-valko-sini-harmaa-raidalliset hiukseni eivät herätä naisia...Syvänmerensiniset silmäni tosin tasoittavat tätä seikkaa. Levysoittimessani pauhaa taukoamatta fuusiojazz, poikkeuksen tästä tekee kuitenkin lempiartistini Jukka poika.
Kuvake
Layne
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 305
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Nummela

#44

Viesti Layne »

Päiviä!

Olen Kristian Julie Turusta, 47-vuotias automekaanikko. Vanhurskaana uskovaisena mieliharrastukseni on luonnollisesti raamatun tutkinta ja tulkinta. Myös puhelinmyynti on sydäntäni lähellä. Minulla oli yksi lapsi, mutta hän nukkui nuorena pois. Hiuksein ovat mustat ja silmäni ruskeat. Mielimusiikkiani on kotimainen rap sekä erinäisten poikabändien esittämä pop. Tästä huolimatta lempibändini on kuitenkin Slayer.
Splice the Main Brace!

"Jos tämä olisi selvä kaikille, olisi helpompi jatkaa keskustelua." - Jyrki Katainen
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 2

Hauska tutustua

#45

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Heippa vaan,

Nimi on Raimo Güür, asun Helsingissä. Tällä pallolla on tullut tallattua jo 54 vuotta, suurimman osan ajasta viettäen yrittäjän elämää, maansiirto- ja rakennusalalla. Harrastan..ööh, Arabia ruoka-astiastojen keräilyä ja parturi-kampausta (lol). Lapsia ei oo, kun en tykkää siitä fiiliksestä että ne ylimääräsinä roikkuu mussa kiinni. Jospa kerron vähän tarkemmin piirteistäni, tukka on musta ja siihen on tyylitelty Combat Karate Finlandin logot, silmät samettisen tummanvihreet. Musiikkimakua minulla ei oo, mutta lempiartistini on CMX.

Parasta nostaa tällänen hypertriviaali ketju jostain historian havinasta :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Fubarbarian ja 69 kurkkijaa