Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauska tutustua

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hauska tutustua

#46

Viesti kivi »

Heibbarallaa ihmiset.

Nimeni on Petteri Niemi, kotipaikka löytyy Parkanosta. Ikää on kertynyt melkeen puolivuosisataa, oikeen hävettää etten edes omaa ikääni muista. Ammatiksi on tullut tuossa ajeltua erinäisiä autoja koko ikä. Siinä porukassa baletti homo-orgiaroolipelaamisen yhteydessä on ollu välillä vähän vaikeeta selittää. Lapsia ei ole kertynyt kun ei naisetkaan tykkää noista harrastuksista. Hiukset on lähtenyt jo aikaa sitten eli kalju kiiltää, ja sinänsä suoritus että sain tämän kirjoitettua kun ei ole silmiäkään siunaantunut päähän. Musiikki makuun kuuluu lähinnä gangsta räp, mutta silti lempi artistina taitaa olla metallica, vaikkei se nyt artistiti ihan tarkasti taida ollakkaa.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 2

Hauska tutustua

#47

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

kivi kirjoitti: baletti homo-orgiaroolipelaamisen
Jumalauta, balettihomo-orgiaroolipelaaminen on parhautta! 8-)
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Hauska tutustua

#48

Viesti kivi »

Jotenkin mä arvelin että sä voisit siitä tykätä :smt003 . Ja toisaalta voihan sitä omatkin mielipiteet muuttua :D .
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Hauska tutustua

#49

Viesti Sisu »

G'Day, olen Homebushista kotoisin oleva 65-vuotias Liisa Sim. Ammatiltani olen tuotantopaallikko, vapaa-ajalla jarjestan kotikutsuja joissa myyn kynttiloita ja kasintehtyja koruja, seuraan myos fanaattisesti jalkapalloa ja rugbya. Tama kaikki onkin vienyt elamastani niin paljon aikaa etta lapsia ei ole, mutta ehka sita viela ehtisi pikaisesti pari tuikata.

Hiukseni ovat talla hetkella mustat jotka sopivat kivasti tummanharmaiden silmieni savyyn, mikaan gootti en kuitenkaan ole vaikka valilla synkistelen. Tasta kielii etenkin rakkauteni kaupallisiin radioasemiin ja niiden soittamaan musiikkiin, lempiartistini on Bo Kasper's Orkester.

(loistoketju, tuli naurettua oikein kunnolla)
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
Kuvake
Ryokousha
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 106
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Capoeira
Takalajit: Karate, taijutsu, nyrkkeily, pekiti tirsia kali

Hauska tutustua

#50

Viesti Ryokousha »

Tervehdys!

Olen Antero Hotarinen. Asun Turussa ja olen 41-vuotias elementtimies. Harrastan postimerkkeilyä, maalaamista, jalkapalloa, raamattupiirejä ja kansantanssia. Minulla oli ennen 5 lasta, mutta nykyään olen lapseton. Olen kalju ja silmäni ovat mustat. Kuuntelen mieluusti poikabändimusiikkia ja ylipäätänsä kaikkea, mitä NRJ-radiokanavalla soitetaan. Lempiartistini on The Arcade Fire.
Janne Nurmela
-----
Some people just need a high five.
In the face.
With a chair.
Kuvake
Kulma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 177
Lauteille: Maaliskuu 2005

Hauska tutustua

#51

Viesti Kulma »

Tervehdys Olen Onni Rantanen Oulusta. Ikää on kertynyt 66v. Ammatiltani olen näyttelijä/vapaa taiteilija, harrastan jääkiekkoa ja porsliinin maalausta. Lapsia 1 joskaan en tiedä onko hänkään enään elossa, pitäisi varmaan joskus kokeilla.. Kalju sinisilmäinen mies. Lempi musiikkini on Trance ynnä muu kone musiikki, tykkään myös melko paljon populaari musiikista. Viimeksi kuuntelinkin lemppariani The urban voodoo tribea.
Mahtavaa.. ;)
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Hauska tutustua

#52

Viesti SirSamuel »

On vaan hauska tavata. Minun nimeni on Markus Koivula. Tällä hetkellä asustelen Toijalassa. Elämän kokemusta minulle on karttunut jo 59 vuoden edestä. Hiusteni väri on vaalean sininen ja silmäni ovat tummanvihreät. Olen siis värikäs tyyppi! Valitettavasti lapsia minulle ei ole ilmaantunut. Ammatikseni olen yrittäjä ja kuurosokeiden tulkki. Harrastuksiani on paljon mutta tärkeimpänä voisin mainita sähkölaitteiden korjaamisen kylpyammeessa. Musikkimakuni on aika suppea. Pääosin kuuntelen amatööri ghettoräppiä jota säestetään autoin konepeltiin rummuttamalla. Kuitenkin lempiartistini on Suvi Teräsniska!
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Turboninja
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 35
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: Pihtipudas

Hauska tutustua

#53

Viesti Turboninja »

Hyvää päivää.
Olen Katariina Tähtinen konealan yksityisyrittäjä ja ikää on kertynyt sen 38(?) vuotta. Valitettavasti en nyt muista missä asun. :lol: Harrastan ratsastusta ja balettia, joista pidän oikein kovasti. Lapsia minulla oli kaksi, mutta olin niille niin allerginen että jouduin niistä luopumaan. Hiukseni ovat harmaat ja silmäni vaalean siniset. Rakastan kantria ja klassista joten lempiartistini on Tinie Tempah :smt003
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Hauska tutustua

#54

Viesti Kristian Hyvärinen »

Morjens,

olen Kristian Fiskaali, 52 vuotta (luullakseni, sitä lakkaa laskemasta tietyssä vaiheessa), ja työskentelen täyspäiväisesti haudantäyttäjänä. Asun Helsingissä, mikä on ihan hyvä juttu - täällä on runsaasti mahdollisuuksia harrastaa jääkiekkoa, golfia ja heraldiikkaa. Kai. Tällä hetkellä olen lapseton, eikä mielessäni varsinaisesti ole kyllä sellaisen hankkiminenkaan - kuulostaa varsin tarpeettomalta ja epämukavalta prosessilta. Hiukseni ovat punaiset valkoisilla raidoilla (tästähän tulee deitti-ilmoitus), ja valitettavasti minulla ei ole silmiä (tähän liittyy varsin hupaisa, joskin brutaali välikohtaus sisäisen minäni kanssa). Rakastan ug-suomiräppiä, suomitrancea, Voicen ja NRJ:n listahittejä (REGGAE-REKKA!! PIENISSÄ HÄISSÄ!!) sekä grindcorea ja noise ambientia. Lempiyhtyeeni on tosin näistä poiketen Radiohead.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Hauska tutustua

#55

Viesti Tyrsky »

Hellurei (vaikka tulenkin katumaan tätä ainakin seuraavat kolme tuntia)
Nimeni on Dorothea Straniskov-Tabli. Asun upeassa Vantaan Tikkurilassa ja olen liki 51 vuotias arkkitehti. Kiihkeitä intohimojani on zumba, tanssiminen ryhmissä, muutenkin rytminen ryhmävoimistelu, matematiikka sekä tietenkin shoppailu, tässä vasta tärkeimmät <3
Näihin rakkaisiin harrastuksiini keskityn mitä rakkaiden kahden lapseni huoltamiselta ehdin vakken heille ajatustakaan ole suonut moneen kuukauteen.

Ulkonäöstäkin avaudun hieman, hiukseni ovat ihanan valkoiset ja silmäni mustat.
Rakastan erityisesti massapoppia, muka-metallia sekä ideatonta räppiä vaikkakin tämän hetkinen suosikkiartistini on Bon Jovi.

Voi ei, nyt vihollisninjat tietävät kaiken minusta ja hyökkäävät.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
shogun
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 227
Lauteille: Lokakuu 2010

Hauska tutustua

#56

Viesti shogun »

Hei, olen Ville Lahti, asun paikassa jonka nimeä en muista. Olen 50 v maaperänravitsija, ja harrastan balettia, kudontaa, kuviokellutaa ja härkätaistelua. Lapsia ei ole(eikä tule). Silmäni ovat farkkujen siniset, ja hiukseni ovat vitivalkoiset. Olen aivan HULLUNA suomi räppiin, ja mielipiteeni siitä ovat niin vahvat etten pysty sitä yhdellä adjektiivilla kuvailla. Suosikkibändini on Eppu Normaali, jota satuin kuulemaan aamulla bussissa.
Voiko täydellisyyttä olla olemassa missään muodossa?
Totta toki muunmuassa Olkiluodossa
Ei mikään oo niin viisas kuin insinööri
On täydellisiä, joka nippeli ja rööri.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Hauska tutustua

#57

Viesti Paappa »

Hyvää päivää. Olen Juhani Evangelista ja asun turussa. Ikää on minulla kertynyt jo 78 vuotta. Koulutukseltani olen geologi ja kaivoshommia olen tehnyt ikäni. Harrastan benji-hyppyjä, thainyrkkeilyä ja pitsinnypläystä.

Lapsia ei ole minulle ole tullut ja näyttää vahvasti siltä ettei tulekaan. Hiukseni ovat oranssit ja silmäni tumman siniset. Musiikkia harrastan, erityisesti fuusiojazz on mieleeni. Toki muunkinlaista musiikkia kuuntelen ja itse asiassa mieliartistini on Sex Pistols.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
MarkoS
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 307
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Turku

Hauska tutustua

#58

Viesti MarkoS »

Päivää vaan päivää, Tapio Vattulainen se tässä, terveisiä Salosta. Olen kohtuu kunnossa vaikka ikää on jo rapiat 84, johtuu ehkä siitä että olen upseerismiehiä ja harrastan balettia ja formuloita. Lapsia ei ole siunaantunut, eikä taida tullakkaan koska hiukseni ovat jo valkoiset ja silmäni siniset... Musiikki on parasta operettina, tämän alan parhaimmistoa on ehdottomasti Depeche Mode.
Vor Nach Schwech Stärke Indeβ|Fühlen
+C:A:F:A+
Kuvake
Rojola
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2759
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Mullet City

Hauska tutustua

#59

Viesti Rojola »

Hei,

Olen Tuomas Go ja asun Helsingissä. Olen 68-vuotias vetreä seniori. Harrastan ihmisten kiduttamista, rullaverho aiheisten kiiltokuvien keräilyä sekä AKAI ninjutsua. Minulla ei ole lapsia mutta hiukseni ovat silti valkoiset. Minulla on tumman siniset silmät ja kuuntelen vasemmistolauluja nauhalta takaperin. Lempiartistini on LMFAO.
Janne Paavilainen

Master of illusion is a student of reality.

Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Kuvake
JanneKoo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 257
Lauteille: Helmikuu 2009

Hauska tutustua

#60

Viesti JanneKoo »

Moi, olen RyhmäPerhePäiväkoti.... Mikael RyhmäPerhePäiväkoti. Asustelen tällä hetkellä Vihannissa. Olen 48 vuotta nuori ja työkseni tein sähkö- ja kylmäkoneasennus hommia josta siirryin luontevasti puistokemisti alalle parempien työnäkymien vuoksi. Pitkäaikaisin harrastukseni on ollut sähly, aina, ikuisesti, rrrrrakastan sitä. Olen ajatellut aloittaa politikoinnin ihan divari tasolla.Lapsia olen ajatellut hommata yhden killumaan huuleen. Hiukseni ovat tällä hetkellä mustat ja Blendin geelillä tyylitellyt. Silmäni ovat mustat viimeaikaisten tapahtumien vuoksi(ks. ammatti). Kuuntelen mielelläni gospelia ja muutenkin kaikkea hengellistä musiikkia, kuten lempiartistiani Asaa.
"A person who never made a mistake, never tried anything new"
"A question that sometimes drive me hazy: am i or the others crazy"
-Albert Einstein-
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 9 kurkkijaa