Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Hauska tutustua

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Re: Hauska tutustua

#16

Viesti Polvi »

Moro nääs vaan kaikille! Olen Mikael Viulunvinguttaja, about viiskymppinen tamperelainen taksikuski.

Harrastan telinevoimistelua, venyttelyä ja akrobatiatemppuja. Lisäksi leijonanosan vapaa-ajastani vie pohjoismaisten kielten opiskelu. Mikäli aikaa liikenee, katselen vanhoja mustavalkoisia Suomi-leffoja.

Minulla ei ole ainuttakaan lasta, eikä tule. Joskus juovuspäissään olen meinannut sortua tekopuuhiin jonkun kottaraisen suostuttelun takia, mutta onneksi olen, tai siis en ole, pysynyt kovana.

Ulkonäöltäni olen tosi komea; hiukseni ovat valkoiset ja minulla on harmaat silmät.

Musiikkihermooni iskee parhaiten iskelmämusiikki ja rnb. Tästä johtuen lempiartistini on Armin Van Buuren.

Naiset iältään 13-64v, ottakaa rohkeasti yhteyttä. Olen liikkellä tositarkoituksella. Nimim: "pieni, mutta löysä".
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Peki-
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 226
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Shito-ryu Kempo Karate-Jutsu
Yhteystiedot:

#17

Viesti Peki- »

Hyvää perjantai-iltaa kaikille. Minun nimeni on Henrikki Meskanen, kohta 50v., Asustelen tätä nykyä Vantaalla. Ammatiltani olen konemyyjä. Mitä harrastuuksini tulee, niin sieltä löytyy baletti ja satunnaisesti laulan oopperaa. Lapsia en ole kerinnyt hankkia, harrastukset ja työ kun vie kaiken aikani. Ulkonäöstäni sen verran, että minulla on mustat hiukset ja ruskeat silmät. Pääasiassa kuuntelen örinäheviä, mutta silti lempiartistini on ehdottomasti Egotrippi
Kuvake
Tyttö
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 7295
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: Kirkkonummi
Etulaji: Krav Maga
Sivulajit: Judo
Takalajit: Defendo, Karate (shorinji-ryu)

#18

Viesti Tyttö »

Hei,

hauska tutustua. Olen Camilla Broman ja asuinpaikkani on Kirkkonummi. Iältäni olen 55-vuotias ja ammatiltani autokauppias, asuntoautokauppias, asuntovaunukauppias, oravannahkakauppias - öö, en taida itsekään olla ihan varma, mitä ammatikseni teen. Ihan ihkulemppariharrastuksiini kuuluu pitsinnypläys, marttakerhotoiminta ja Jari Sillanpään bändärinä keikoilla kiertäminen. Voihan jehna, lapsia on siunaantunut aika liuta - 12 kappaletta kaiken kaikkiaan, mutta ovat olleet häviämään päin sitten viime vuosina. Hiusteni väri on vihreä, silmäni ovat tumman harmaat. Lempimusiikkiani on takotekno ja muu trancemusiikki, lisäksi suomalainen iskelmä ja black metal uppoaa. Lempiartistini on Limp Bizkit.
Krav Maga 1998 > ja Judo 2006 >
KMG Instructor: Self Defence, Kids & Teens, Combat & Fighting, VIP, Women
Ammattivalmentaja
Method Putkisto ja MP Pilates -ohjaaja
Kahvakuulaohjaaja
Kuvake
teejii
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 178
Lauteille: Marraskuu 2006

Re: Hauska tutustua

#19

Viesti teejii »

Hei vaan,

olen Juhani Kaarela, 53-vuotias posliinimies Helsingistä. Harrastan mm. kuviokelluntaa, makeita päärynäsiidereitä sekä suojaamatonta homoseksiä Stockmannin wc:ssä. Minulla oli aiemmin lapsi, josta jouduin luopumaan imago-syistä. Hiukset minulla on punaiset ja silmät siniset. Silmissä on punaisia juonteita sekä nahkaisia suikaleita takapuolella. Pidän erityisesti amerikkalaisesta aar 'n biistä, tänäänkin kuuntelin Jethro Tullia.
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

#20

Viesti MariaL »

Ai tämmönen :)


Olen Järvinen. Ihan vaan Järvinen Tampereelta. Olen 51 vuotias talousjohtaja. Harrastan kansantansseja ja teen ristipistostöitä. Minulla on neljä lasta. Sekä hiukseni että silmäni ovat ruskeat. Kuuntelen mielelläni iskelmää mutta lempiartistini on silti Depeche Mode.
Kuvake
Kulma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 177
Lauteille: Maaliskuu 2005

#21

Viesti Kulma »

Onni Jalama Karjaalta. 63v eläkkeellä oleva näyttelijä. Harrastan lätkää, viikonloppukänneissä suoritettua riidan haastoa ja teini toyotan tuunausta.

Lapsia on yksi joka on jo aika vanha, nykyään huomataan toisiamme varsin harvoin. Hiukseni on mustat ja silmäni sellaiset farkkujen siniset. Rakastan fuusio jazzia ja tekno poppia. Lempi artistini on ehdottomasti Winehouse.
Mahtavaa.. ;)
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#22

Viesti Tohtori Krabola »

Morientes!

Nimeni on Felix Syväste, Lempääläinen 55-vuotias virkamies. Harrastuksiini kuuluu hevospoolo, amerikkalainen jalkapallo ja partio. Olen myös erittäin kiinnostunut autourheilusta ja omistan kaikki suomenkieliser korkkarit. Äänestin viime vaaleissa Kristillisdemokraatteja ja vapaa-aikanani teen myös saarnamatkoja maakuntiin. Lapsia ei ole päässyt siunaantumaan, ovat niin kivuliaita. Hiusten väri on ruiskukan sininen ja hiukset paheellisesti vasemmistolaisen punaiset. Iltaisin kuuntelen vanhoista Sony Walkmaneista Garth Brooksia ja muita amerikkalaisia kantriartisteja. Lempiartistini on Martti Servo.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Pepetus
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 360
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Espoo,Olari

#23

Viesti Pepetus »

Moro, olen Mordechai Aaltonen. Asun Tampereella. Olen 60vuotias atk-asiantuntija. Harrastan taidetta. Minulla ei ole lapsia.
Hiukseni ovat mustat ja silmäni ovat siniset. Pidän rapistä ja klassisesta musiikista. Lempiartistini on Nina Sky.
Haishai :D
tabitha
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6065
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#24

Viesti tabitha »

Hauska tutustua.

Olen Marianna Pyyhtiä Turusta. Täytän tänä kesänä 47 vuotta, työskentelin Ramirentin toimitusjohtajana mutta olen jäänyt juuri eläkkeelle. Harrastukseni ovat tikanheitto ja maratonjuoksu, pitkänmatkan hiihto perinteisellä tyylillä ja kaikki muu kestävyyttä ja pitkää piimää vaativa urheilu. Olen kiinnostunut naistutkimuksesta ja maailmankuvani on humanistinen.

Minulla on kaksi lasta. Hiukseni ovat ihonväriset ja silmäni ovat mustat joissa on hello kittyn kuvat. Kuuntelen mieluiten kikkeliheviä, suomalaista räppiä ja idols-tähtien tuotoksia. Lempiartistini on se joka lauloi Lentävän Kalakukon.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Jutoka
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauska tutustua

#25

Viesti Jutoka »

Moi.

Olen Eino Kuronen Tampereelta. Ikäni on 42 ja olen ammatiltani yrittäjä. Harrastan ituhippeilyä ja skeittausta. Olen lapseton. Minulla ei ole hiuksia ja eikä silmiä. Lempimusiikkiani on örinähevi. Lempiartistini on Pate Mustajärvi.
MariaL
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1450
Lauteille: Heinäkuu 2012

Re: Hauska tutustua

#26

Viesti MariaL »

Jutoka kirjoitti: Moi.
Minulla ei ole hiuksia ja eikä silmiä.
:lol:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Re: Hauska tutustua

#27

Viesti porky »

Jutoka kirjoitti: Minulla ei ole hiuksia ja eikä silmiä.

:lech:
Saija Tarvainen
Kuvake
Kulma
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 177
Lauteille: Maaliskuu 2005

#28

Viesti Kulma »

tabitha kirjoitti: Lempiartistini on se joka lauloi Lentävän Kalakukon.
Esa pakarinen
Mahtavaa.. ;)
Kuvake
mikjum
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1016
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Turku

#29

Viesti mikjum »

Terve!

Olen Juhani Lakanmaa Helsingistä. Olen 55-vuotias osittain eläkkeellä oleva koneasentaja. Harrastan liveroolipelejä ja tanhua. Lapsia ei ole, eikä niiden hankkiminen ole suunnitelmissakaan, kun eivät mielestäni sovi ulkoiseen olemukseeni. Hiukseni ovat mustat ja silmäni tumman siniset. Kuuntelen poikabändimusiikkia. Lempparibändini on Chemical Brothers.
Kyl ihminen aina peruseläimel pärjää.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

#30

Viesti Kari Aittomäki »

Haijöö.

Olen Olavi Ikijurri, kaverit kutsuu Puolimanneksi tai Autovarkaaks.
Asun täälä Helsingissä koska tää on Maailman Ainoa Paikka.
Ikää on jo 73 mutta meno vaan kovenee, rahaa teen myymällä pontikkaa, perimällä velkoja ja tekemällä vakuutuspetoksia sekä muuta semmosta pientä. Nuorempana ryöstin junia ja velipoikien kanssa käytiin vähä sotahommia tekemässä mutta se oli sellasta nuoruudenkutinaa. Joskus tuli jotain haastematseja otettua mutta se ol niitä vankilareissun peruja.

En oikeen viitti harrastaa mitään kun kaikki on aika tylsää, joskus ihan satunnaisesti käyn salaa sauvakävelemässä ja bingossa. Jos kahvia voittas.
Lapsia ei ole yhtään, yksitoista vakavaa yritystä, kaikki vastoin tahtoani on kyllä ollu.
Aina oon saanu stopattua ennenku.. köh..
Tukkani on komian tummanpunanen ja silmänikin ovat punertavanharmaat.
Rakastan muuten fuusiojazzia ja kaikkea musiikkia jossa pelimanni kokee esittää taitojaan ilman sen kummempaa asiata, tekniikka se on joka ratkasee.
Kysykää vaikka putkimiehiltä. He saavat pafkan virtaamaan. Tekniikalla.
Parhaillaan poppikoneessani elämöi joku Aimee Mann.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 69 kurkkijaa