Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Naiset ja miehet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Naiset ja miehet

#346

Viesti bodyguard »

Kuva

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Naiset ja miehet

#347

Viesti Mika »

Legginsit ovat :hiki:

Mutta muuten tuo on aika hyvä kuvasarja 8-)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
bantza
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1122
Lauteille: Elokuu 2007

Naiset ja miehet

#348

Viesti bantza »

Mitä vikaa käsittämättömissä pesukarhukampauksissa on?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Naiset ja miehet

#349

Viesti Mika »

:smt003

[youtube][/youtube]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
SirSamuel
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 854
Lauteille: Maaliskuu 2010

Naiset ja miehet

#350

Viesti SirSamuel »

Tutkimuksen mukaan olueen on piilotettu naisten geenejä. Tulos oli testiryhmällä kiistaton. Kun mies juo vähintään korillisen olutta hän:
-Luulee osaavansa ajaa autoa.
-Luulee olevasi rikas.
-Väittää osaavansa käyttää tietokonetta.
-Tuntee itsensä viehättäväksi.
-Suuttuu pienistäkin asioista.

Seuraavat tutkimukset pyrkivät siihen mihin juomaan/juomasekoitukseen saataisiin piilotettua miehen geenejä.
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Naiset ja miehet

#351

Viesti Jussi Häkkinen »

Esa Tyynismaa kirjoitti: Jorge ja L.K. ei ilmeisesti itse ole naimisissa..?
...tai seurustele...
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Naiset ja miehet

#352

Viesti Jussi Häkkinen »

Mika kirjoitti: Legginsit ovat :hiki:
Mika: Readjust your scanners, please. Ne ovat pitkät kalsarit, joita käytetään ulkovaatteina. Eivät muuta, ja tasan yhtä hotit kuin ne äijäversiotkin.

Mutta muuten tuo on aika hyvä kuvasarja 8-)
Se on aika hyvä kuvasarja.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Tuutu
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 14
Lauteille: Elokuu 2011

Naiset ja miehet

#353

Viesti Tuutu »

bodyguard kirjoitti: Kuva"And humility is an important quality. Especially if you're wrong a lot.... Of course, when you're right, self-doubt doesn't help anybody, does it?" -House

Founding member of Potkuwatch

Aivan loistava, kiitos! :lol:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Naiset ja miehet

#354

Viesti Mika »

Kyllä ne legginsit vaan ovat hotit! Toisaalta naiset ovat niin upeita olentoja muutenkin, että minulle on oikeastaan ihan sama, millaisia vaatteita heillä on päällään. Poikkeuksen muodostavat housuhameet (sopivat toki joillekin harvoille) ja haaremihousut (nyt oikeesti...). Tärkeintä on se, miten niitä vaatteitaan ja itseään kantaa.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Naiset ja miehet

#355

Viesti DeusVult »

Tuosta kuvasarjasta olen samaa mieltä kaikista kohdista paitsi noista kengistä. Korkokengät ja saappaat on noin miljoona kertaa hotimpia kuin jotkut ihmeen kuluneet retrotennarit. Tietysti jos muutenkin tykkää sellasista vähän rebel/"I don't care about how I look" /skeittari/anarkisti/hippi -tyypeistä niin sitten on ehkä just toisinpäin...

Ja tietysti järki saa olla mukana... on niitä nähty sellaisiakin naisia, joilla tuntuu olevan joku ihmeen korkokenkäfetissi, niin että mihinkään ei voi mennä ilman että on sellaiset naurettavan korkeat vaaleanpunaiset korkkarit jaloissa. Yäk.
Viimeksi muokannut DeusVult, syys 20, 2011, 16.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Naiset ja miehet

#356

Viesti Mika »

Tuo kuvasarjahan on tarkoituksella kärjistetty huumorin vuoksi. Tottakai miehet pitävät korkokengistä ja saappaista naisilla, mutta tuossa kuvassa tuo kyseinen yhdistelmä ei ehkä ole ihan muodikkain mahdollinen.

Todellisuudessa suurimmalle osalle (mutua, kyllä...) miehistä millään noista asioista ei ole oikeasti juurikaan väliä. Tottakai tällä kommentilla houkuttelen näppäimistön ääreen ne, jotka ovat eri mieltä kanssasi ;)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Naiset ja miehet

#357

Viesti Elina »

MINÄ käytän leggareita housuina. Nehän ovat kuitenkin käytännössä trikoot. Ja mulla on sentään jalkalihaksia, jotka näkyy. :smt003
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

Naiset ja miehet

#358

Viesti porky »

Mä en oo koskaan oikee tajunnu tota legginssit/trikoot/pillifarkut ja läskipohjat yhdistelmää.

Itse kun oon koko elämäni yrittänyt vaatteilla ja kengillä kätkeä liian isoja lättäräpylöitä, niin ykskaks sellaiset onki muotia. Vähän niinku liian lyhyet housutkin oli jossain vaiheessa. Ja mä jouduin aina koluumaan miljoona kauppaa, että löysi tarpeeksi pitkät housut...
Saija Tarvainen
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Naiset ja miehet

#359

Viesti bodyguard »

Mun täytyy sanoa että en oikein ymmärrä korkokenkiä. Siis miks ihmeessä joku vapaaehtoisesti kulkee sellaset jalassa. Ei mulla oikeestaan tuu niistä mikään seksikkyys mieleen vaan lähinnä se että noitten on pakko olla todella epämukavat.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Naiset ja miehet

#360

Viesti Alioppilas »

Leggingsit ovat järkyttävä tyylirikos, mutta kyllä sopivanlaisia sellaisia katselee sopivanlaisissa jaloissa.

Sen sijaan korkokengillä käveleminen on parhaimmillaan taidetta.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 66 kurkkijaa