Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Naiset ja miehet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#46

Viesti fatman »

Anni M. kirjoitti:
fatman kirjoitti:
MtJ kirjoitti:18. Käyn liian usein vessassa (kun aina p¤"kattaa, en minä voi sille mitään)
Moni muukin listassasi oli tuttua, mutta tämä erityisesti herkisti tuntojani.

Kohtalotoveri. :)
Hei, mitäs jos perustaisitte vaikkapa Valittavien Miesten Wessakerhon? Noin niin kuin tukiryhmäksi...
Nääh, meillä on Potku. 8)
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#47

Viesti MtJ »

Fatman, niin totta! :lol:

Listasin vaan kaikki huonot puolet tähän, jotka ylipäätään keksin. Pientähän tuo nyt vielä on exääni verrattuna;

Exän kanssa (First Blood Part 2);

1. En osaa mitään
2. En tunnista oikeasti puulajeja eroon toisistaan, vaikka tein jo silloin metsäalan töitä (Oikeasti! Hän luuli, etten tiedä harmaalepän ja tervalepän eroa, koska eihän sitä voi tietää)
3. Minua sopi halventaa aina kun sukua tai kavereita oli läsnä
4. Olin juoppo ja väkivaltainen ihminen (Huh huh, aina se väkivalta)
5. Olin arvaamaton
6. Olin hullu
7. Olin laiska
8. Jätin sukat aina sohvan reunalle (no jätän vieläkin. Hitto ne löytyy siitä niin kätevästi)
9. Olin liikaa vessassa (juu juu)
10. En oikeasti tiedä mitään, esitän vaan tietäväni ja joskus sattuu oikeaan
11. Koska harrastan karatea, olen vaarallinen (siihen aikaan harrastin)
12. Minulta voi piilottaa asekaapista aseet silloin kun siltä tuntuu, koska aseet ovat vaarallisia. (Tämä oli ISO huh huh, ne olivat luvallisia ja luvallisessa paikassa. Soitin poliisit paikalle ja pyssyt löytyivät... Tästä tuli asumusero. En käyttänyt aseita kuin radalla ja metsällä. Mutta kun kerran olin vaarallinen niin eihän sellaisella voi olla aseita. Taas ne vakaat omat mielipiteet).
13. En tee kotona kotitöitä tarpeeksi.
14. Kaverit käyvät kylässä ja sotkevat.
15. Kävin kavereilla kylässä ilman exän seuraa.
16. Olin liian iloinen ja nauroin liikaa. Elämässä ei saa mielipiteen mukaan sillä tavalla naureskella kaikesta.

Siinä ne hatarat mielikuvat, joita exästäni muistan. Se vasta kamalan paha tapaus oli. Kyllä tämän nykyisen kanssa vielä pärjää.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#48

Viesti Anni M. »

MtJ kirjoitti: 9. Olin liikaa vessassa (juu juu).
hmm.
:lol:
Edelleen suosittelen jo mainitsemaani VMW -tukiryhmää.
MtJ kirjoitti: 16. Olin liian iloinen ja nauroin liikaa.
:shock:
Mikä synti!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#49

Viesti fatman »

Kuulehan Anni. Me miehet ei mitään tukiryhmiä ruveta perustelemaan. Jos meitä jurppii tai muuten uituttaa, on hankalaa ja ei suju, niin me sanotaan se toiselle miehelle. Mieluummin kahden kesken vaikka saunassa. Toinen sitten nyökkää, ehkä hymähtää, korkeintaan sanoo "niinhän se on". Sitten ollaan hiljaa ja tiedetään, että se toinen tietää miten uittumaiselta tuntuu, kun se on ittekki ollu samanlaisessa tilanteessa. Me tiedetään että sellasta se on, miehenä oleminen. Ja se on siinä. Ei se tårta på tårta perkaamalla parane.
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#50

Viesti TimoS »

Unohdit fatman mainita, että tietenkin ystävällisesti aina asioista vinoillaan toisillemme :D
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#51

Viesti Anni M. »

fatman kirjoitti: Kuulehan Anni. Me miehet ei mitään tukiryhmiä ruveta perustelemaan. Jos meitä jurppii tai muuten uituttaa, on hankalaa ja ei suju, niin me sanotaan se toiselle miehelle. Mieluummin kahden kesken vaikka saunassa. Toinen sitten nyökkää, ehkä hymähtää, korkeintaan sanoo "niinhän se on". Sitten ollaan hiljaa ja tiedetään, että se toinen tietää miten uittumaiselta tuntuu, kun se on ittekki ollu samanlaisessa tilanteessa. Me tiedetään että sellasta se on, miehenä oleminen. Ja se on siinä. Ei se torttapotortta perkaamalla parane.

Oliko toi taas joku vitsi?

Miksi et keskustele vaimon kanssa?

Mä olen aina luullut että toi sun kuvailema tapa on pelkkä romantisoitu myytti suomalaisen miehen puhumattomuudesta. Teitä siis on olemassa!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#52

Viesti fatman »

TimoS kirjoitti: Unohdit fatman mainita, että tietenkin ystävällisesti aina asioista vinoillaan toisillemme :D
Juuri näin. Suomalainen mies pärjää huumorilla.
Joka aamu peiliin katsoessani muistutan itselleni, tästä ei selviä kuin huumorilla!


Anni, oletko tosikko? ;)
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
pulkkanaru
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 624
Lauteille: Elokuu 2006

#53

Viesti pulkkanaru »

"Kuulehan Anni. Me miehet ei mitään tukiryhmiä ruveta perustelemaan. Jos meitä jurppii tai muuten uituttaa, on hankalaa ja ei suju, niin me sanotaan se toiselle miehelle. Mieluummin kahden kesken vaikka saunassa. Toinen sitten nyökkää, ehkä hymähtää, korkeintaan sanoo "niinhän se on". Sitten ollaan hiljaa ja tiedetään, että se toinen tietää miten uittumaiselta tuntuu, kun se on ittekki ollu samanlaisessa tilanteessa. Me tiedetään että sellasta se on, miehenä oleminen. Ja se on siinä. Ei se torttapotortta perkaamalla parane."

Fatmanista tuli juuri mun henkilökohtainen sankari. Joskus hieman tuntuu siltä että miesten oletetaan voivan paremmin siten että kaikki asiat puidaan, jauhetaan, puhkotaan ja kalutaan naisen tai psykiatrin kanssa. Naisillahan tämä näyttää toimivan mutta olisiko pienintäkään mahdollisuutta siihen, että monelle miehellä on parasta "terapiaa" tämmöinen hiljainen ymmärtäminen ja vähäeleisyys. Mulla ainakin toimii. Mutta kohta varmaan kerrotaan että olen oikeasti väärässä ja tämä ei ole oikea tapa, tervettä yms.yms. ;)
"Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta."
-Alivaltiosihteeri-
Anni M.
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 823
Lauteille: Lokakuu 2005

#54

Viesti Anni M. »

pulkkanaru kirjoitti: Joskus hieman tuntuu siltä että miesten oletetaan voivan paremmin siten että kaikki asiat puidaan, jauhetaan, puhkotaan ja kalutaan naisen tai psykiatrin kanssa. Naisillahan tämä näyttää toimivan mutta olisiko pienintäkään mahdollisuutta siihen, että monelle miehellä on parasta "terapiaa" tämmöinen hiljainen ymmärtäminen ja vähäeleisyys.
Miten niin naisilla toimii? Ehkä joillakin ja toisilla taas ei.
Itse ainakin vihaan yli kaiken turhanpäiväistä jankuttamista, vatvomista ja "tunnekeskusteluja". On eri asia jutella avoimesti ja suoraan kuin alkaa länkyttämään. Musta tuntuu, että kaikki ihmiset arvostaa sellaista.

Fatman: Tietenkin olen tosikko. Mä olen :glasses9: (missä mun mietinnöt on?)
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

#55

Viesti injunjack »

Anni
Tuo Fatmanin lausumahan on totinen tosi. Niin se vaan menee.

Vaikka se saattoikin olla pilke silmäkulmassa kirjoitettu

Jack
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#56

Viesti fatman »

:smt037
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#57

Viesti Paappa »

"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 4041
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#58

Viesti fatman »

WANHA!

Kerrankin mä pääsin sanomaan!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Mänzy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4952
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)

#59

Viesti Mänzy »

MtJ kirjoitti: Exän kanssa (First Blood Part 2);

1. En osaa mitään
2. En tunnista oikeasti puulajeja eroon toisistaan, vaikka tein jo silloin metsäalan töitä (Oikeasti! Hän luuli, etten tiedä harmaalepän ja tervalepän eroa, koska eihän sitä voi tietää)
3. Minua sopi halventaa aina kun sukua tai kavereita oli läsnä
4. Olin juoppo ja väkivaltainen ihminen (Huh huh, aina se väkivalta)
5. Olin arvaamaton
6. Olin hullu
7. Olin laiska
8. Jätin sukat aina sohvan reunalle (no jätän vieläkin. Hitto ne löytyy siitä niin kätevästi)
9. Olin liikaa vessassa (juu juu)
10. En oikeasti tiedä mitään, esitän vaan tietäväni ja joskus sattuu oikeaan
11. Koska harrastan karatea, olen vaarallinen (siihen aikaan harrastin)
12. Minulta voi piilottaa asekaapista aseet silloin kun siltä tuntuu, koska aseet ovat vaarallisia. (Tämä oli ISO huh huh, ne olivat luvallisia ja luvallisessa paikassa. Soitin poliisit paikalle ja pyssyt löytyivät... Tästä tuli asumusero. En käyttänyt aseita kuin radalla ja metsällä. Mutta kun kerran olin vaarallinen niin eihän sellaisella voi olla aseita. Taas ne vakaat omat mielipiteet).
13. En tee kotona kotitöitä tarpeeksi.
14. Kaverit käyvät kylässä ja sotkevat.
15. Kävin kavereilla kylässä ilman exän seuraa.
16. Olin liian iloinen ja nauroin liikaa. Elämässä ei saa mielipiteen mukaan sillä tavalla naureskella kaikesta.

Siinä ne hatarat mielikuvat, joita exästäni muistan. Se vasta kamalan paha tapaus oli. Kyllä tämän nykyisen kanssa vielä pärjää.
Kuulostaa siltä, että exäsi oli ns jännittäjä. Ei hyvä. Mukavaa, että nykyinen on parempi! :)



Mänzy
Mikko Mänttäri

In the game of thrones you win, fanat ad patolg, or you die.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 61
Viestit: 93921
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#60

Viesti Mika »

Lisäisin tähän ketjuun sen, että eihän naisten ja miesten välillä ole muita kuin kulttuurillisia eroja.

Vai mitä?




:roll:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Eppu ja 103 kurkkijaa