Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Aikuiset miehet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Aikuiset miehet

#1

Viesti katar »

Vastapainoksi sille aikuiset naiset ketjulle, päräytän käyntiin Aikuiset miehet-ketjun. Tähän sopii postailla kuvia miehen ikään tulleista komistuksista.
Aloitan eilen livenä nähdyllä miehellä, eli ladies, mr. Lenny Kravitz (synt. 1964) :hiki:
Kuva
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Aikuiset miehet

#2

Viesti katar »

Mjahhas, onpa hiljaista tässä ketjussa... Kummallista, luulisi nyt jonkun muunkin kuin minun arvostavan täällä aikuisia miehiä... :thinking: No, ehkä mä sitten jatkan itse tätä ketjua, eihän tämä muuten mikään ketju ole... :smt003
George Clooney, s. 1961 :)
Kuva
...jokin se on noissa harmaissa hiuksissa, että mua ainakin viehättää... hmmm.... brushteeth
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Aikuiset miehet

#3

Viesti Point »

Tässä sensuroinnin kohteeksi joutuneessa miehessä on jotain, jonka takia aivan tavallisen vartalon omaava mies voi olla seksikäs.
ImageUploadedByTapatalk1414508877.333583.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Re: Aikuiset miehet

#4

Viesti katar »

Point kirjoitti: Tässä sensuroinnin kohteeksi joutuneessa miehessä on jotain, jonka takia aivan tavallisen vartalon omaava mies voi olla seksikäs.
ImageUploadedByTapatalk1414508877.333583.jpg
brushteeth :naurupyorii: reps, putosin aika huolella... En tiedä oliko se tarkoitus, mutta :hahaha: . Jaa ja onhan sillä Ron Jeremyllä iso... ööö maila. brushteeth :p
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Aikuiset miehet

#5

Viesti Point »

katar kirjoitti:
Point kirjoitti: Tässä sensuroinnin kohteeksi joutuneessa miehessä on jotain, jonka takia aivan tavallisen vartalon omaava mies voi olla seksikäs.
ImageUploadedByTapatalk1414508877.333583.jpg
brushteeth :naurupyorii: reps, putosin aika huolella... En tiedä oliko se tarkoitus, mutta :hahaha: . Jaa ja onhan sillä Ron Jeremyllä iso... ööö maila. brushteeth :p
Ja minä ajattelin, että kyseessä olisi karisma.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Aikuiset miehet

#6

Viesti katar »

brushteeth Juu onhan sillä karismaa(kin). :smt003
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 133 kurkkijaa