Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suomi vieraan vallan alla

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Suomi vieraan vallan alla

#16

Viesti Mjölnir »

nyt on niin paljon mutu-ilua, että haluaisin puuttua tähän. Valitettavasti kännykällä kirjoittaminen on liian hankalaa vastata perusteltuja viestejä lainattuna. Palaan asiaan, kun töiltä ehdin
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi vieraan vallan alla

#17

Viesti Dojon Jäykin »

Mjölnir kirjoitti: nyt on niin paljon mutu-ilua, että haluaisin puuttua tähän. Valitettavasti kännykällä kirjoittaminen on liian hankalaa vastata perusteltuja viestejä lainattuna. Palaan asiaan, kun töiltä ehdin
Alat varmaan kertomaan, että sitä tasoa ollaan jo vuosia viilattu siihen kuntoon...?
Kuvake
Totte
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4384
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi vieraan vallan alla

#18

Viesti Totte »

Ai mitä tasoa? Sitä kaksitasoa? ;)

Mut henkilökohtaisesti jäädytän mielipiteenmuodostamiseni Mjölnirin vastauksen odottelun ajaks.
"Jos minulla olisi kaikki valta, etenisin tältä pohjalta, mutta harmi kyllä, minulla ei ole lainkaan valtaa."
- Osmo Soininvaara
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Suomi vieraan vallan alla

#19

Viesti Mjölnir »

No, niin. Pari juttua, joista halusin kirjoittaa jo aiemmin, mutta laitteista johtuen ei ollut mahdollista.

Finnjetin viesteihin ajattelin jotain kommentoida, mutta ei maksa vaivaa alentua edes tuollaista trollaamista huomioimaan. Sen sijaa vähän tästä Nato-yhteensopivuudesta jne.

Silloin, kun 90-luvulla päätettiin ostaa F/A-18 monitoimihävittäjiä, Suomi otta aimo harppauksen lähentyäkseen läntistä sotilasliittoa, vaikka kyseisellä kaupalla ei ollutkaan Naton kanssa mitään tekemistä, vaan Yhdysvaltojen, niin standardit ovat tietysti Natossa ne, mitä Yhdysvallat pitkälti käyttää.

Samassa jouduimma viilaamaan esimerkiksi turvallisuustoiminnan Ilmavoimissa siihen malliin, että suostuivat yleensä myymään meille tuota high-teciä.

Aika pian tämän jälkeen tehtiin puolustusvoimissa päätös, että uudet hankittavat materiaalit noudattavat Nato-standardeja.

Tällä vuosituhannella päätettiin, että alamme hyödyntää Naton evaluointityökalua, ensin kansainvälisten joukkojen osalta, sen jälkeen evaluointitoimintaa on laajennettu myös muihin tärkeimpiin joukkoihin. Jokaisella puolustushaaralla on joukkoja, jotka on evaluoitu korkeimmalle tasolle Naton evaluointijärjestelmän osalta, ja evaluoinnin on toteuttanut Nato.

Eli toiminnallisesti kaikki puolustushaarat täyttävät Naton suorituskykyvaatimukset.

Nato pitää jäsenvaltioidensa keskuudessa tavoitteena 2% puolustusmäärärahoja BKT:sta, mutta läheskään kaikki valtiot eivät tätä täysin täytä. Tavoite on kuitenkin taata se, että jäsenvaltioissa pidettäisi omasta puolustuksesta huolta jollain tasolla. Vähän laskentatavasta riippuen, Suomen puolustusmäärärahojen taso on lähellä tätä määrää, kun lasketaan yhteen puolustusvoimien ja rajavartiolaitoksen budjetti.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5297
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Suomi vieraan vallan alla

#20

Viesti MikaM »

Tämä muuten oliki Ilokaasuteltassa (koska finjet?), joten sitä rataa, Mjölnirin vastaus on aivan liian tosikkomainen?
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Suomi vieraan vallan alla

#21

Viesti Mika »

Aihe on kyllä täysin syystä Ilokaasuteltassa, mutta Mjölnirin asiallinen vastaus kertoo miehestä paljon. Mitä se kertoo? No, tuon tietomäärän lisäksi se kertoo hänen välittävän Potkusta ja potkulaisista sen verran, ettei hän jättänyt tuollaisia vääriä väitteitä elämään. Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 126 kurkkijaa