Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Epämääräisten huudahduksien ketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Doug
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1204
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Järvenpää

Epämääräisten huudahduksien ketju

#106

Viesti Doug »

Plirt Plöö!
Questions are a burden to others;
answers a prison for oneself.

Järvenpään Kehäkarhut
sinappi
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3303
Lauteille: Tammikuu 2006
Etulaji: Taihojutsu
Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.

Epämääräisten huudahduksien ketju

#107

Viesti sinappi »

Minun toteemiyksisarvinen Neptunuksesta sädetti juuri tietoisuuden viidenneltä tasolta, että karaten sanshin katan päämäärä on sydämen avaaminen sekä mielen ja kolmannen silmän puhtaus. Karate-harrastajien eriävät mielipiteet tästä asiasta sivuutan täysin - mitäpä he karatesta tietäisivät.
Jörri
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 426
Lauteille: Joulukuu 2013
Etulaji: Taekwondo

Epämääräisten huudahduksien ketju

#108

Viesti Jörri »

sinappi kirjoitti: Minun toteemiyksisarvinen Neptunuksesta sädetti juuri tietoisuuden viidenneltä tasolta, että karaten sanshin katan päämäärä on sydämen avaaminen sekä mielen ja kolmannen silmän puhtaus. Karate-harrastajien eriävät mielipiteet tästä asiasta sivuutan täysin - mitäpä he karatesta tietäisivät.
Mä mietin että josko lisäisin aiheeseen tukevan korealaisenpseudoperinnekamppailuurheiluMUDO-näkemyksen... 'käännä sitä tukijalkaa' :D
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Epämääräisten huudahduksien ketju

#109

Viesti Jorge »

TÄNÄÄN ON EARTH DAY!!!!!!!!!!!
The idea for a national day to focus on the environment came to Earth Day founder Gaylord Nelson, -
See more at: http://www.earthday.org/about/the-histo ... YLbF6.dpuf" onclick="window.open(this.href);return false;

TJEU 1.49 ETEENPÄIN

[video][/video]
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 9

Epämääräisten huudahduksien ketju

#110

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Toi oli niin heteroa että teki kipiää...
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Epämääräisten huudahduksien ketju

#111

Viesti Timpa »

Appiukkovainaalla oli tapana sanoa:
"Siinä vaiheessa mä heräsin ja patkansin housuihini."
(Sensuroitu hieman)
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Epämääräisten huudahduksien ketju

#112

Viesti katar »

siis täh, miks kahvilaan ei pääse, ellei kirjaudu sisään? mitä mulla on mennyt ohi?
ja huudahdus, tai sanonta, äiti tuppas tyynellä säällä sanoa "on tyyni nyt, ei tuule nyt ja tuulikin on tyyntynyt". Jepa jee... :smt003
Frankly my dear, I don`t give a damn.
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2049
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Epämääräisten huudahduksien ketju

#113

Viesti katar »

En nyt keksinyt mihin tän tunkeaisin, niin tänne sitten. Hesarissa oli juttua (maksumuurin takana), miten Antti Ervasti oli aina se, jota ei kutsuttu synttäreille tai valittu pelissä tiimiin. No tuli mieleen, että mä olin just se. Tosin kaverin kanssa, meidät valittiin esmes pesiksessä aina viimeisenä. Ja kavereilla mä kävin ala-asteikäisenä kaksi kertaa. Tosin poikkeuksena tuohon Hesarin juttuun, niin ei varsinaisesti jäänyt kauheita traumoja asiasta. Pesiksessä huvitti lähinnä, että meidät valkattiin viimeisinä. Vallankin kun kerran sitten tein kunnarin ja pesistä vapaa-ajalla pelaava naapuriluokkalainen paloi. :lol: Hah in your face, biaatch! Ja kavereilla käymistä en jotenkin silloin edes osannut kaivata, ton jutun lukemisen jälkeen jäin sitä vasta oikeastaan miettimään. Todella pitkät piuhat sano, mutta mä oonkin blondi. :smt040 :smt061
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 20860
Lauteille: Joulukuu 2007

Epämääräisten huudahduksien ketju

#114

Viesti Lasse Candé »

ULI-ULI- x2
UHHUHHUU!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 106 kurkkijaa