Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kesähittisi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Manki
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 238
Lauteille: Joulukuu 2004

Kesähittisi?

#1

Viesti Manki »

Tämän kesän hittisi?

Tämä on ihan kauheeta, mutta olen jotenkin oudosti tykästynyt Pelimies-biisiin (Martti Vainaa ja Sallitut Aineet). Call me Guido. :rasta:
Viittaa ja uniformua kannan tosin vain päihtyneenä. -vicecity
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Kesähittisi?

#2

Viesti mronkain »

Manki kirjoitti: Tämän kesän hittisi?

Tämä on ihan kauheeta, mutta olen jotenkin oudosti tykästynyt Pelimies-biisiin (Martti Vainaa ja Sallitut Aineet). Call me Guido. :rasta:
Heh, Postimies Paten tunnari ("potti"), Pienet sammakot (eli "pakko aulu"), Jänis istui maassa ("pupu aulu") ja Juokse hepo hiljaa ("eppa aulu")... Niin joo, ja "una aulu" (oikeaa nimeää en tiedä). Juu, meillä on 2-vuotias nassikka. :lol:

- Marko
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

Re: Kesähittisi?

#3

Viesti fatman »

mronkain kirjoitti:
Manki kirjoitti:Tämän kesän hittisi?

Tämä on ihan kauheeta, mutta olen jotenkin oudosti tykästynyt Pelimies-biisiin (Martti Vainaa ja Sallitut Aineet). Call me Guido. :rasta:
Heh, Postimies Paten tunnari ("potti"), Pienet sammakot (eli "pakko aulu"), Jänis istui maassa ("pupu aulu") ja Juokse hepo hiljaa ("eppa aulu")... Niin joo, ja "una aulu" (oikeaa nimeää en tiedä). Juu, meillä on 2-vuotias nassikka. :lol:

- Marko
Teilläkin siis kuunnellaan hyvää lusaa!
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
myfnis
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 153
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#4

Viesti myfnis »

Itse löysin todella tuntemattoman kokoon panon Fiilis katos. Mikseri netissä pojilla on neljä biisiä ilmaisessa jaossa joista kaksi on ollut erittäin aktiivisesti toistossa. Heitä Roskat Postiin Disautusremix ja Itteeni Paritellen ovat todella loistavia kipaleita. Ollaan onnistuttu yhdistämään reggaen rento meininki ja rapin perus meiniki. Biiseihin sopii jotenkin tylsä laulajan tasapaksu ja hidas flow.


Yhden biisin puhalsin uudelleen henkiin. Rootsin Seed - 2.0 Hiukan rock maisempi kipale muuhun Rootsin tuotantoon verrattuna. Muutaman vuoden takainen radio hitti.


Althian ja Donnan Uptown top ranking on todella legandaarinen reggae biisi jonka tytöt on esittänyt suuren huomion aikoinaan saaneessa One Olve Peace konsertissa Jamaikalla. Ali & Frazier ovat tehneet vanhasta biisitä hiukan nykyaikaisemman eli "teknoistanut" biitin/taustan ja karsinut lyriikoita ja laulanut uudestaan. Loppu tulosta ei voi haukkua mielestäni. Tuloksena siis dancehall reggaeta ja mielestäni todella potkivaa semmoista.


Edit: Nytten saa hiukan paremman käsityksen Uptown ranking remixistä.
Viimeksi muokannut myfnis, heinä 15, 2005, 11.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Rystyset on aika p*ska ase kun sydän vastarintaan ryhtyy."
-Chyde
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

Re: Kesähittisi?

#5

Viesti Keiju »

mronkain kirjoitti: Heh, Postimies Paten tunnari ("potti"), Pienet sammakot (eli "pakko aulu"), Jänis istui maassa ("pupu aulu") ja Juokse hepo hiljaa ("eppa aulu")... Niin joo, ja "una aulu" (oikeaa nimeää en tiedä). Juu, meillä on 2-vuotias nassikka. :lol:

- Marko
Mä tunnen lapsesi paremmin kuin sinä Marko. Una aulu on Juna laulu.....eli "pienen pienen veturi"....tiijäthän sie ja kädet vatkaa sivulla samalla sellasta liikettä. :lol:
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Kesähittisi?

#6

Viesti mronkain »

Keiju kirjoitti:
mronkain kirjoitti:
Heh, Postimies Paten tunnari ("potti"), Pienet sammakot (eli "pakko aulu"), Jänis istui maassa ("pupu aulu") ja Juokse hepo hiljaa ("eppa aulu")... Niin joo, ja "una aulu" (oikeaa nimeää en tiedä). Juu, meillä on 2-vuotias nassikka. :lol:

- Marko
Mä tunnen lapsesi paremmin kuin sinä Marko. Una aulu on Juna laulu.....eli "pienen pienen veturi"....tiijäthän sie ja kädet vatkaa sivulla samalla sellasta liikettä. :lol:
Jumangeggulist! Mistäs kamerasta sä meidän huushollia vakoilet, se on nimittäin just toi! Onhan noita junalauluja toki muitakin, joten en usko että tuo on hyvä arvaus! Tässähän alkaa tulla paranoidiksi. Pitää varmaan laittaa housutkin jalkaan...

- Marko
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Re: Kesähittisi?

#7

Viesti Mika »

mronkain kirjoitti: Jumangeggulist! Mistäs kamerasta sä meidän huushollia vakoilet, se on nimittäin just toi! Onhan noita junalauluja toki muitakin, joten en usko että tuo on hyvä arvaus! Tässähän alkaa tulla paranoidiksi. Pitää varmaan laittaa housutkin jalkaan...

- Marko
:smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
wick3dclown
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 57
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Espoo

#8

Viesti wick3dclown »

:smt025
Janne P
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 30
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Rovaniemi

#9

Viesti Janne P »

Tämän kesän ehdoton hitti on Electric Six: Danger High Voltage! Eiks jeh Keskilinja? :lol: Se biisi nappaa jäykimmänkin mukaan ja sitten se on menoa ja meininkiä...
Jään tähän paikkaan lepäämään
Kasvot kohti itää
Ei enää kiire mihinkään
-MOKOMA
Kuvake
Keiju
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2054
Lauteille: Tammikuu 2005

Re: Kesähittisi?

#10

Viesti Keiju »

mronkain kirjoitti: Pitää varmaan laittaa housutkin jalkaan...

- Marko
:ninja: Kuuletko rapinaa? Oon sun ikkunas takana....
...mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Ronin
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4457
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Mushroomland

#11

Viesti Ronin »

En yleensä pidä lainkaan punkista, mutta oma kesän hittibiisi on Dead Kennedys-bändin kappale Moon Over Marin.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...

Liity Etupotkijaksi!

Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Kuvake
myfnis
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 153
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#12

Viesti myfnis »

Janne P kirjoitti: Tämän kesän ehdoton hitti on Electric Six: Danger High Voltage!
Kuuntelin biisin pariin otteeseen. Biisiin on ilmeisesti tehty musa itse ja loput sämplätty päälle. Huomaa tutusta Vanilla Icen - Ice Ice Babysta jako on alussa. Vanilla ei todellakaan flowaa taustaan jossa ärsyttävä kitara iskeutyy kuulijan korvaa. Loppu biisi huentaa DANGER ja muutama kauhean kuuloinen kitara riffi.

En juuri välitä kitara musasta, enkä biiseistä jokka on sämplätty laulut/riimit omaan taustaan. Tällä kipaleella ei kyllä mun kesää tehdä.

"Karmee stygi. Kai nyky skidit tämmös diggaa, mut tämmönen kalkkis kun mä. Mä en tsengaa tämmösest melus yhtään mitään. Dorkaa ja karmeeta. Two points.""
-Kehäkettu & Setä Koponen/ Tuu lusiin mun punkkaan
"Rystyset on aika p*ska ase kun sydän vastarintaan ryhtyy."
-Chyde
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#13

Viesti keskilinja »

Janne P kirjoitti: Tämän kesän ehdoton hitti on Electric Six: Danger High Voltage! Eiks jeh Keskilinja? Se biisi nappaa jäykimmänkin mukaan ja sitten se on menoa ja meininkiä...
Todellakin janne... Enpä oo juhannuksen jälkeen oikeen muuta kuunnellutkaan... :punkki:
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Re: Kesähittisi?

#14

Viesti mronkain »

Keiju kirjoitti: :ninja: Kuuletko rapinaa? Oon sun ikkunas takana....
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Keiju voi tulla ikkunan taa... Mä luulin että se oli tonttu!

- Marko
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#15

Viesti keskilinja »

Ja Teräsbetonin Taivas lyö tulta... Sitä on tullu kans kuunneltua ja tilasin sen jopa soittoääneksi...
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 110 kurkkijaa