Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6444
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#31

Viesti AlexMachine »

Asiaa sivuten:
Maria kommentoi tuksua ohjelmassaan:
Sä näytät ihanalta, prinsessalta. Ehkä vähän Stiina Saariston maalukselta.

Kuva
Kuva
Kuva

Vaikka en Mariasta niin pidäkään, täytyy myöntää että terävä kieli ja pää sillä on.
:D
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
KungFuPissis
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 660
Lauteille: Syyskuu 2009

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#32

Viesti KungFuPissis »

suppulam kirjoitti: Nasa käyttää miljoonia selvittääkseen, onko muilla planeetoilla älyllistä elämää, itse aloittaisin omalta työpaikaltani...
Saanks lainata tota ylläolevaa!!

Älkääs ny Tuksuu. Ressu iha sekasin päästään.
if money is lost, nothing is lost
if health is lost, something is lost
if character is lost, everything is lost
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#33

Viesti Geezer »

Tuksu sattui samalle botskille alkuvuodesta ja olihan se heikossa hapessa. Tässäkin ketjussa julkaistut kuvat tekevät oikeutta Tuksulle,totuus on jotain karmeampaa.Olin aika pätkässä, mutta viinan määrä oli liian pieni,koska säikähdin,kun daami käveli vastaan.
Sukulaismies kävi Tuksun haastattelemassa ja samaan kuvaan olisi päässyt drinksun hinnalla, sukulaismies arvioi hinnan kohtuuttomaksi ja kuva jäi ottamatta.
Jutut ja käytös Ö-luokkaa.Änkesi itsensä hirveässä juubassa yökerhon lavalle,kun bändi oli lauteilla. Bändi pisti pelit seis ja kuulutti,että soitto ja laulu jatkuu vasta kun kanttura(käyttivät tätä sanaa) on saatu lavalta pois.
Sääliksi kävi.Aika pahasti tuntui ihminen olevan raiteiltaan.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
suppulam
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 350
Lauteille: Maaliskuu 2006

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#34

Viesti suppulam »

KungFuPissis kirjoitti:
suppulam kirjoitti: Nasa käyttää miljoonia selvittääkseen, onko muilla planeetoilla älyllistä elämää, itse aloittaisin omalta työpaikaltani...
Saanks lainata tota ylläolevaa!!

Älkääs ny Tuksuu. Ressu iha sekasin päästään.
Joo anna palaa vaan.

Keskustelun aiheeena ei ollut tarkoitus olla pelkästään tuo Johanna Tukiaisena tunnettu varoittava esimerkki Virossa suoritetuista edullisista kauneusleikkauksista. Avaudutaan siis lisää.

Noin vuosi sitten ajelin autolla Tampereen keskustassa, kun viereeni liikennevaloihin pysähtyi mopoauto. Kuskin paikalla oli sellainen 15v. teinipoika jolla oli banaanilaatikon kokoiset aurinkolasit, korvat täynnä koruja ja ilmeisesti Burberryn (mikä lie) lippis. Poika kääntyy katsomaan minun vanhaa rakasta Nissan Sonniani (-94), naurahtaa ja katsoo takaisin eteensä. Jumalauta siinä pasgahuussin kokoisessa pahvilaatikossa oli navigaattori (mihin kauas se oli menossa mopoautolla?), järkyttävän kokoinen taulu-tv joka peitti valtaosan tuulilasista pelkääjän puolelta ja alumiinivanteet. Sillä kohtaa kiehahti sappi. Tuollainen ylimielinen teininulkki ei mun prinsessalle naura! Ajattelin tekeväni pienen maastavedon ja kippaavani koko kattilan nurin, mutta silloin piru vie valot vaihtuivat ja olin väärällä kaistalla päästäkseni seuraamaan. Tämän traumaattinen tilanne johti siihen, että piti käydä kaupassa ostamassa uusi auto kun kerran kylän kakaratkin nauraa...

Mutta kuka jumalauta ostaa mukulalleen mopoauton? Siinä on ihan oikeasti suurin yksittäinen riski, mikä tuolla teillä liikkuu. Eihän tuosta s****nan purkista jää mitään jäljelle, jos sen kolaroi. Kaiken lisäksi tuommoinen purnukka maksaa enemmän kuin oikea auto.

Kuva
___________
" onclick="window.open(this.href);return false;
___________
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#35

Viesti Geezer »

Nohei, Jani-Petterin pää jäätyy jos se joutuu talvella menemään mopolla pingis-treeneihin.Julkisilla ei voi vaan kulkea,siispä mopo-auto,joiden hinnat on aivan utopistisia.Täysin loogista.

Heh, kaukoidässä vastaavat kopit on takseina.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Zia
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 114
Lauteille: Marraskuu 2009

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#36

Viesti Zia »

Tämä ketju taas loistavasti todistaa Johannan ainakin taitavan kaupungin puheenaiheena pysymisen. :)

p.s. Stina Saariston upeat "maalaukset" ovat muuten tehty valtaosin taiturimaisella lyijy- ja värikynien käytöllä.
Kuvake
suppulam
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 350
Lauteille: Maaliskuu 2006

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#37

Viesti suppulam »

Zia kirjoitti: Tämä ketju taas loistavasti todistaa Johannan ainakin taitavan kaupungin puheenaiheena pysymisen. :)
Näinhän se on, tosin tämän ketjun ei ollut tarkoitus keskittyä kyseiseen daamiin. Tussu-Tukiainen on vaan niin mainio vertauskuva tälle aikakaudelle. 80-luvulta muistetaan Miami Vice, Ritariässä ja Kylmä sota, 90-luvulta lama, Kummeli ja lätkän MM -95... Tämän vuosituhannen alusta tullaan muistamaan ilmastodiipadaapa, lama, 9/11, tosi-tv ja Johanna Tukiainen... toinen toistaan kamalampia katastrofeja joita kukaan ei edes haluaisi muistaa. :ainiin:

2000-luku on edeltävästä vuosituhannesta johtuva krapula.
___________
" onclick="window.open(this.href);return false;
___________
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#38

Viesti Kristian Hyvärinen »

Pikkuisen kärjistäen voisin sanoa, että kukin keskittyy juuri siihen, minkä kokee tähdelliseksi. :)
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
suppulam
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 350
Lauteille: Maaliskuu 2006

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#39

Viesti suppulam »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Pikkuisen kärjistäen voisin sanoa, että kukin keskittyy juuri siihen, minkä kokee tähdelliseksi. :)
Jostakin syystä valtamedia (tai valtava osa mediaa) kokee tärkeäksi keskittyä erilaisiin julkisuuden hahmoihin jotka ovat julkisuudessa, koska ovat julkisuudessa. :spotlight:
___________
" onclick="window.open(this.href);return false;
___________
Kuvake
ville
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 584
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ylivieska

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#40

Viesti ville »

Jaapa jaa, vuonna 85 tuli loisto biisi: " onclick="window.open(this.href);return false;
Jos noita sanoja tuosta tavailee, niin ei se tainnut kasari elämä loppujen lopuksi niin erilaista ollakkaan..?

Vai oli JJS aikaansa edellä?
Niin tai näin, mutta mahti bändi joka tapauksessa.
Ville Kukonlehto - Ylivieska Wing Tsun

Hän joka haluaa - löytää keinot
Hän joka ei haluaa - keksii selitykset
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#41

Viesti Pyjamasankari »

Voi voi. :(
Nimi: Johanna Tukiainen
20.08.13 11:38 pm

HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi
VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!!
Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat. "

Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!!
Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli! Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saatanan akka!!!!!

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#42

Viesti L.K. »

Muahahahahha!! Pippurisuuttaja-kostaja. Ei saatana,mahaan sattuu kun naurattaa!!!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 23358
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#43

Viesti TimoS »

L.K. kirjoitti: Muahahahahha!! Pippurisuuttaja-kostaja. Ei saatana,mahaan sattuu kun naurattaa!!!
Älä nyt, kun toinen on ihan tosissaan ja sinä vaan nauraa käkätät [-X
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#44

Viesti Mika »

:smt040

Vaikka toisaalta ei kyllä saisi nauraa tuollaisille pallohukille...
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Onko koko maailma seonnut vaiko vain minä?

#45

Viesti taikuri »

Vai, että Tuksun nykyinen mies työskentelee turvallisuusalalla. Kuka potkulaisista ilmoittautuu/tunnustautuu kavaljeeriksi. :smt003


Kuva



Kuva
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 113 kurkkijaa