Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Yliarvostettujen akatemia

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 444
Lauteille: Syyskuu 2009

Yliarvostettujen akatemia

#286

Viesti Manny »

Hmm. En kyllä Friedmania millään lähtis niputtamaan neoklassiseen joukkoon.. ainakaan myöhempien juttujensa perusteella. Siis Megadethista eteenpäin. Cacophonyyn en ota mitään kantaa, kun en ole paljoa kuullut. Mies ei paljoa mun nähdäkseni ole klassisesta vaikutteita imenyt.. tulee kyllä aika perhanan laajalta alueelta nuo. Mm. bendeihin otti vaikutteita jostain puhaltimista. Ja tyylihän sillä on niin epäortodoksinen kun voi vaan olla.
Nnnnoh. Samapa tuo kyllä mulle.. en nyt jaksa näistä enää porista. Hoho.
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Yliarvostettujen akatemia

#287

Viesti Janne Oksanen »

tinkezione kirjoitti: Dragonforce on myöskin mainio bändi osoittamaan, että lohikärmespowerin (tai musiikin ylipäätään) ei tarvitse olla niin haudanvakavaa. Täysin överiksi vedetyt tempot ja kasiminuuttiset biisit neliminuuttisilla nintendosooloilla on täysin harkittua hyvähenkistä keskisormen näyttöä sadalle miljardille turhanpäiväiselle hiilipaperikopio-poweripoppoolle, kuten esimerkiksi vaikka mainitsemallesi Rhapsody of Firelle, joka ei kyllä temponsa puolesta ole edes samalla seinällä Dragonforcen kanssa, vaan tukevasti siellä tilupoweribändien keskikastissa.
Ei edes samalla seinällä? Haudanvakavaa?

" onclick="window.open(this.href);return false;

I rest my case.

P.S. Jos oikeasti luulet että Manowar ja Teräbetoni on tosissaan, niin sinulta on saattanut mennä joku vähän kainalopierua vähäeleisempi vitsi ohi tässä hommassa.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Kuvake
tinkezione
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 381
Lauteille: Syyskuu 2009
Paikkakunta: Malmö

Yliarvostettujen akatemia

#288

Viesti tinkezione »

Janne Oksanen kirjoitti: P.S. Jos oikeasti luulet että Manowar ja Teräbetoni on tosissaan, niin sinulta on saattanut mennä joku vähän kainalopierua vähäeleisempi vitsi ohi tässä hommassa.
Olenkohan mahtanut jossakin kohti väittää Manowarin tai varsinkaan Teräsbetonin olevan tosissaan? Eipä minulla tuohon Dragonforce vs. muut poweribändit -asiaankaan sen enempää ole lisättävää. Mainio huumoribändi energisellä liveshowlla ja livevetojen väittäminen huonoksi ja ripuliksi kyllä osoittaa, että joko livevetoja ei ole kertaakaan itse nähty, tai sitten koko touhusta on missattu jotakin olennaista.
Eat healthy, exercise regularly, die anyway.
Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 444
Lauteille: Syyskuu 2009

Yliarvostettujen akatemia

#289

Viesti Manny »

tinkezione kirjoitti: Mainio huumoribändi energisellä liveshowlla ja livevetojen väittäminen huonoksi ja ripuliksi kyllä osoittaa, että joko livevetoja ei ole kertaakaan itse nähty, tai sitten koko touhusta on missattu jotakin olennaista.
Tuolla ripuliksi väittämisellä viittasit kait mun kirjotukseeni, kas kun minä niin väitinkin. brushteeth
Nähty on livenä. -07 Tuskassa. Itse soitostahan ainakin mun väitteessä oli kysymys, ja se olikin kyllä melkosta sohimista vähän sinne päin kitaristien osalta. Ei vakuuttanut oikein millään osa-alueella. Oli kyllä sitä menoa ja meininkiä lavalla.
Yhteenvetona omat kokemukset: Livenä ei todellakaan kovin tarkka bändi, vaan panostetaan näyttävyyteen ja heilumiseen, mikä näillä onkin _se_ juttu. Minkä ovat muuten itsekin todenneet.
En mä tiedä, hittojako siinä jos tuollanen hilipatihippa iskee. Ite musiikkia mä en olekaan tässä missään välissä kritisoinut, joten siitä mun tuskin tarvinee paasata. Dragonforce ei kyllä ole mun kuppi teetä, kun en powerista oikein ylipäätään hirveästi pidä. Paitsi tää Thunderstonen Tools of Destruction tai joku vastaava oli mun mielestä saamarin kova lätyskä.
Lopun kinastelun te voittekin hoitaa Jannen kanssa keskenään. Mä en jaksa näihin ottaa osaa. :)
Niin, ja tuo hilipatihippa-vertaus ei nyt ollut mitään poskensoittoa. Kuhan heitin ny jotain.
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 13

Yliarvostettujen akatemia

#290

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Ei mulla oo teille muuta sanottavaa ku että kaikki on reggaeta paitsi Slayer.
Kuvake
Janne Oksanen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 1576
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Praha
Takalajit: paini, potkunyrkkeily, ju-jutsu, judo, bujinkan

Yliarvostettujen akatemia

#291

Viesti Janne Oksanen »

tinkezione kirjoitti: Mainio huumoribändi energisellä liveshowlla ja livevetojen väittäminen huonoksi ja ripuliksi kyllä osoittaa, että joko livevetoja ei ole kertaakaan itse nähty, tai sitten koko touhusta on missattu jotakin olennaista.
Olen nähnyt heidän livevetojaan kymmeniä ja asunut heidän kanssa samassa keikkabussissa 6 viikkoa, joten luulisin olevani aika hyvin kartalla.
Learning budo is like playing snakes and ladders without the ladders.
Manny
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 444
Lauteille: Syyskuu 2009

Yliarvostettujen akatemia

#292

Viesti Manny »

Jaawa kirjoitti: Ei mulla oo teille muuta sanottavaa ku että kaikki on reggaeta paitsi Slayer.
Kyä. Sattans.
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Yliarvostettujen akatemia

#293

Viesti Dojon Jäykin »

Nostetaas.

Joka ikinen rock-pop ryhmä tai sooloartisti joka on jossain vaiheessa uraansa tuntenut
pakottavan tarpeen saada sinfoniaorkesterin lavalle ja levylle taakseen.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Yliarvostettujen akatemia

#294

Viesti DeusVult »

Tuolla aiemmin annettiin ymmärtää että Manowar ei olisi tosissaan. Olisiko tälle jotain lähdettä? :D
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Yliarvostettujen akatemia

#295

Viesti Mika »

Dojon Jäykin kirjoitti: Nostetaas.

Joka ikinen rock-pop ryhmä tai sooloartisti joka on jossain vaiheessa uraansa tuntenut
pakottavan tarpeen saada sinfoniaorkesterin lavalle ja levylle taakseen.
Tuo on muuten totta. :D
DeusVult kirjoitti: Tuolla aiemmin annettiin ymmärtää että Manowar ei olisi tosissaan. Olisiko tälle jotain lähdettä? :D
No, olisi se aika kuumottavaa, jos vanhat lyijyt larppaisivat ihan tosissaan. :lol:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Yliarvostettujen akatemia

#296

Viesti DeusVult »

Olen ihan oikeasti kiinnostunut ajatuksesta. Meinaatko että fantasia/mytologia on tematiikkana jo niin lapsellista tai naurettavaa, että kukaan ei voi sitä käyttää tuotannossaan ja väittää olevansa tosissaan? Vai joku muu, mikä?
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Yliarvostettujen akatemia

#297

Viesti Mika »

Manowarin sällejä en henkilökohtaisesti tunne, joten en osaa luotettavasti vastata, mutta jotenkin tuntuisi, etteivät he nyt ihan tosissaan ole.

Kuva
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Yliarvostettujen akatemia

#298

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Tuo on muuten totta. :D
Juuei, ei muuten ole. Deep Purple
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Yliarvostettujen akatemia

#299

Viesti DeusVult »

En minäkään henkilökohtaisesti tunne, mutta minusta taas tuntuu että he todennäköisesti ovat hyvinkin tosissaan. Mutta se että mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa "tosissaan" ja mitä "läpällä", ja ovatko nämä edes samalla janalla, onkin sitten aika tulkinnanvarainen juttu. Jossain määrin shokeeraava tematiikka, esiintymisasut, lavapersoonat, sekä ennenkaikkea se että ylipäätään mitään ei elämässä oteta kovin vakavasti ovat rock- ja metallimusiikkikulttuurille hyvin tyypillistä piirteitä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

...ja ehkä sanomattakin on selvää, että jossain vuoden '83 valokuvassa kukaan ei näytä erityisen uskottavalta. :)
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Yliarvostettujen akatemia

#300

Viesti MikkeM »

Manowar:ista aika kauan ne on jaksanut läpällä vetää yli 30 vuotta.
En osaa sanoa mikä on alkuperäinen ajatus, todennäköisesti esittää miestä ja sotaa "ylistäviä" lauluja ja saada vähän piparia siinä sivussa :)

En oikein tiedä miten sitten luokitellaan ollaanko tosissaan vai ei, yhden kerran livenä nähnyt ja olihan se kokemus, viihteeksi voi kuvata sitä keikkaa, soittamisen ottaa tosissaan ja keikalla otetaan tyttöjä lavalle esittämään tissejä(ei koskaan huono asia) ja joku kaveri soittamaan kitaraa ja hyvin ne ottaa porukan mukaan , useampi tuhat katsojaa tunteen itsensä hetkeksi suurta true metal perhettä .
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 37 kurkkijaa