Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Team Hollola

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16087
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Team Hollola

#106

Viesti Kari Aittomäki »

Kyseinen artikkeli kuvaa uljaasti käyttäytymistäni kapakassa, vain yksi asiavirhe on livahtanut.
Mä en polta.
Vaikka se habitukseen sopiskin.
Eikä mulla ole veljeä, vaikka luultavasti onkin.

Team Hollola tu tö deth!
Lowclass
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 1417
Lauteille: Huhtikuu 2010
Etulaji: Krav maga
Sivulajit: Nyrkkeily, MMA, Kali
Takalajit: Shotokan, taido yms...

Team Hollola

#107

Viesti Lowclass »

En pudonnut koska tukevalla tuolilla mut Clancy, upeita ja vedet silmissä.. :)
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Team Hollola

#108

Viesti bodyguard »

Clancy B. kirjoitti: nro 3 käsittelee pääasiassa Kari Aittosumun vetämää mega-leiriä Hollolassa, ravintola kahdessa kanassa :)
Ei saattana :smt044

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#109

Viesti Clancy B. »

kiitos näistä kuuluu salaiselle taholle jolta olen saanut kunnian tallennetuihin, erittäin salaisiin arkistoihin ja virallisiin Team Hollola asiakirjoihin. Virallisista virallisiin, ehkä jopa vieläkin virallisimpiin.

AB sanomat nro 5, nro 4 julkaistu aiemmin ketjussa (kuvassa tuo tuttu referii naamioituna polvillaan kyntämässä)


Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Team Hollola

#110

Viesti Kuhmu »

Kuhmu kirjoitti: pipari oli kyllä hyvä, vierailin monta kertaa :D Ja pipari, kun siihen kerran foorumi oli. Toki siitäkin huolimatta joku veti aina herneen nenään. pipari on kai vielä silloin hauskaa,kun on antava osapuoli. Kaikkilla ei kai vaan ole tarpeeksi ryhtiä kestää sitä pipari takaisin, vaikka itse voisi vielä pipari. Mutta se oli hyvä ja tervehenkinen palsta näiden nykyisten asiapitoisten forumeiden (Missä ei ole mitään vikaa)joukossa. Those where thw days :D
Mä niin rakastan tätä pipari muunninta täällä potkussa, lapsellisempaa ei ole.

Eli suomeksi aiempi. V!ttuilupalsta oli kyllä hyvä, vierailin monta kertaa :D Ja v!ttuilin kun siihen kerran foorumi oli. Toki siitäkin huolimatta, että v!ttuilu on kai vielä silloin hauskaa, kun on antava osapuoli. Mutta se oli hyvä ja tervehenkinen palsta näiden nykyisten asiapitoisten foorumeiden(missä ei ole mitään vikaa)joukossa Those where the days :D

Pidin jonkinlaisena saavutuksena sitä, että kannanottojani völillä sensuroitiin siellä! :D
”You must enjoy this”.
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#111

Viesti Clancy B. »

Sanomat nro 7
- piikausta
- Bluff-jauhoa
- KGB Turmion Puolan matka


Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#112

Viesti Clancy B. »

AB Sanomat nro 8

nokipiikkejä, Elvis, Kuseloita ja henkilökohtaista-palsta

Kuva
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 93841
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Team Hollola

#113

Viesti Mika »

Kuhmu kirjoitti:
Kuhmu kirjoitti: pipari oli kyllä hyvä, vierailin monta kertaa :D Ja pipari, kun siihen kerran foorumi oli. Toki siitäkin huolimatta joku veti aina herneen nenään. pipari on kai vielä silloin hauskaa,kun on antava osapuoli. Kaikkilla ei kai vaan ole tarpeeksi ryhtiä kestää sitä pipari takaisin, vaikka itse voisi vielä pipari. Mutta se oli hyvä ja tervehenkinen palsta näiden nykyisten asiapitoisten forumeiden (Missä ei ole mitään vikaa)joukossa. Those where thw days :D
Mä niin rakastan tätä pipari muunninta täällä potkussa, lapsellisempaa ei ole.
Se kun Kuhmu on nimenomaan sitä huumoria, jota itse peräänkuulutat :nauruhammas:

Siksi toiseksi etupotkijana elämä hymyilee, kun omiin asetuksiin ilmestyy nappi, jota kautta koko suodattimen saa pois päältä.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Team Hollola

#114

Viesti Kuhmu »

Mika kirjoitti:
Kuhmu kirjoitti:
Kuhmu kirjoitti: pipari oli kyllä hyvä, vierailin monta kertaa :D Ja pipari, kun siihen kerran foorumi oli. Toki siitäkin huolimatta joku veti aina herneen nenään. pipari on kai vielä silloin hauskaa,kun on antava osapuoli. Kaikkilla ei kai vaan ole tarpeeksi ryhtiä kestää sitä pipari takaisin, vaikka itse voisi vielä pipari. Mutta se oli hyvä ja tervehenkinen palsta näiden nykyisten asiapitoisten forumeiden (Missä ei ole mitään vikaa)joukossa. Those where thw days :D
Mä niin rakastan tätä pipari muunninta täällä potkussa, lapsellisempaa ei ole.
Se kun Kuhmu on nimenomaan sitä huumoria, jota itse peräänkuulutat :nauruhammas:

Siksi toiseksi etupotkijana elämä hymyilee, kun omiin asetuksiin ilmestyy nappi, jota kautta koko suodattimen saa pois päältä.
Niin, ujo piimäkin oli huumoria toisten mielestä, mutta mikä uppoaa kellekin. :smt003 kannanoton nyanssit vaan häviävät, kun härveli yksinkertaistaa kaiken v1ttupitoisen pipariksi.Perään kuulutanko minä huumoria? :o
”You must enjoy this”.
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#115

Viesti Clancy B. »

mitä v ittua täällä v ittu horistaan ?! :smt003

suut soukemmalle, nyt eetteriin taipuu x-fileista AB sanomat nro 9 jossa mm.
sota! MC nokipiikki vs MC Sumuraiders


Kuva

vielä tulossa 10, 11 vain jos modet ei v ittu estä sukuelimen näyttämistä henkilökohtaista palstalla. Mikä on normaalia. Jokaisella kun on sukuelin.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#116

Viesti tohtorismies »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pdjdLxRGs5U[/youtube]

Ei ihan mutta melekein.

Äääh, testovoimmaa.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Team Hollola

#117

Viesti Kalle Koskinen »

Clancy B. kirjoitti: Kuva
Olen muuten aika varma siitä, että tuo oikean alareunan herrasmies on lähettänyt Kalle-lehtiin seuranhakuilmoituksiaan asianmukaiselle palstalle. Tämä oli siis joskus 90-luvun puolivälin jälkeen. Kyllä Kalle jokaisen lukemansa Kallen muistaa valokuvantarkasti.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Team Hollola

#118

Viesti tohtorismies »

Kgb turmio on vain halunnut hellyyttä.

Sehän näissä naurattaa myöskin niin kauheasti miten paljon nämä muistuttavat kaikkia lapsuudessa luettuja vanhoja borski lehtiä sekä seuraa/alibia ja mitä näitä nyt on.

Kuten esimerkiksi tälläinen kysymys jollekkin (edes mennyt työkaverini kertoi) q&a palstalle "Hei, onko se normaalia että tykkään ajella polkupyörallä ja katsella kiimaisia teiniperseitä sekä runkkailla kaupungilla?"

Niin... Onko se? :)

Jokseenkin dsnoin kuvailettoman tarkasti kaikessa överiydessään team hollola onnistuu kuvastamaan sitä kylmän kosteaa tunkkaisen vihreää pikku pirttiä missä ei ole naista nähtykään paitsi siinä kallessa ja viinahumalassa on ehkä kerran kesässä käyty katsomassa naapurin mummon tissejä sen tullessa saunasta. Ja se sama elttupullan pitkon puolikas vaikuttaa olevan aina siinä pirtin pöydällä. Se on mennyttä suomea se, 70-90 lukua parhaillaan.

Ei ollut internettiä ei. Ikäänkuin vanha olisin minäkään mutta semmosia mestoja olen näin saloasujana nähnyt ja monet, jotain niin samperin nyrjähnyttä mutta samaan aikaan niin käsittämättömän hauskaa. Niinqu irl.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Team Hollola

#119

Viesti Clancy B. »

Seuraava pitkähkö lainaus suositellaan ainoastaan ja vain ammattimiehille luettavaksi (ei siis työttömiehille eikä ammattikoulumiehille mm.) Mukana v ittuiluissa mm. John Sumusalo joka kirjoittaa täälläkin salanimellä. Ja tietenkin RAUTAJÄTTI, AXE, Jari JNE.
Poiminta:
Luin Budokasta että näitten sivujen ylläpitäjillä Aittosumulla ja Mäkisellä on mustat vyöt
Olen pyrkinyt kiertämään v ittumaisen muuntimen manuaalisesti kosken omaa mitään etuja potkimalla, siinä todennäköisesti täysin onnistumatta koska Bluff-jauhoissani ja pirtukännissäni. Matka on pitkä lukijalla mutta kiitos seisoo matkan varrella useaan otteeseen ja jatkuvasti, ehkä jopa sitäkin enemmän:
HALL OF SHAME.

Tänne olemme keränneet kaikki parhaimmat näppäinten rummutukset vuosien varrelta. Arkistomme ulottuu 11.7.2000 asti, joka alkaa tuolta alhaalta. Suosittelemme kuivaa pirtua tämän kanssa 6 dl:n annoksissa.

Terveisiä Argentiinasta V ittuilun näpytteli: Aluesihteeri at 17 Helmiviini 2003 17:06:02: Sieg Heil Olemme tulleet takaisin valtiovierailulta Argentiinasta ja voin sanoa että siellä on homma todella kovassa nousussa. Sammutettu kalkki on loppunut lähes jokaisesta supermercadosta, sekä joukkohautakaivinkoneet ovat kaikki menossa arkena ja pyhänä. Uuninmuuraajien ammattikunta on lähes poikkeuksetta stressilomalla valtavien työpaineitten takia, sekä valtiollinen kaasuntoimittaja Gasargentos ei pysty tuottamaan kaasua riittäviä määriä edes kotitarpeiksi. Homma on todella kovassa nousussa, ja näyttää siltä että siellä maailmankolkassa ei taivuta, vaan nousu tapahtuu fenikslinnun lailla tuhkasta, ehkä jo tänä vuonna. Kirjoitan lisää kun toivun jetlagerista, ja muutenkin selviän. "Ehän mäkään mee sinne syömään niitten banaaneja, mun käsityksen mukaan piikkien pitäis olla Marokossa tai jossain" Aluesihteeri, läts läts läts läts - Pekka on mun johtaja, mä olen hänen alamainen- kuolemaan asti läts läts läts arjalaisia emme kuitenkaan ammu Kiitokset nokipiikkioppaasta! V ittuilun näpytteli: Pientilallinen etelä-pohjanmaalta at 16 Helmiviini 2003 20:04:30: Kiittäisin vielä kerran Team Hollolan asiantuntevuutta Nokipiikkioppaasta! Itsekin vaikka näin pientilallinen olen ja kasvatan nokipiikkejä tarhassa ihan noin sivutulona, olen ottanut joskus lasten iloksi kotilemmikiksi nokipiikin. Tarhanhan nokipiikit kasvatetaan vain niitten kiiltävän nahan vuoksi, joista saa hyviä säämisköjä muuten amerikan autojen pesuun! Niin, tuohon alkuperäiseen ajatukseen tullen, niin hyviä kasvatuspikkuvinkkejä jakelette näin harrastelijoillekin. Meillä kävi vaan viime lemmikkinokipiikin kanssa ikävästi, kun naapurin ei hyväksy yhtään, että laskemme illaksi nokipiikkimme (musti oli sen nimi) vapaaksi pihallemme pitämään kettuja ja muita kanatarhamme vihollisia loitolla. Etenkin kun nokipiikillämme oli tapana mennä jahtiin, saaliin perässä kun meni, naapurin pihan poikki. Naapuri vittuuntuneena haukkuun veti täyteiset nokipiikkiämme kohti ja tietäähän siinä miten käy. Ei voitu myydä sen nahkaa ei. Aamulla oli lapsillemme surkea näky, kun niin uskollisesti pihaamme vartioinut nokipiikki nahka rikki ammuttuna makasi rappusillamme ketunraato suussaan. Hienosti musti täytti velvollisuutensa ennen kuolemaansa. Piti ihan hankkijan lippius ottaa päästä ja siunata ihtesä. Hautasimme mustin tunkion taakse, jonne veimme illalla lasten kanssa sinne pienen palavan ristin. Siinä luki, uskollinen seuralaisemme, musti. Kyllä oli lapsilla kova paikka. Ihteesäkin meinasi vähän silimmää kostuttoo. Nyt kun tuosta on jo aikaa ja mustin kuva takanreunuksella (musti seisoo pellonreunassa tarkkaavaisena, liekkö fasaanin vaistonnu?) pölyttyneenä, ajattelen, että pitäsköhän sitä ottaa toinen lemmikkinokipiikki, vaikka siinä käviskin tällä kertaa paremmin? Vaan tuo saatanan naapuri kun on kateellinen mulkku, tiijä vaikka amppuu lossauttaa uuvenkin nokipiikin. No, katellaan. Osattaa sitä meilläkkii. Perkele. Ostos asemessuilta : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: AXE at 16 Helmiviini 2003 13:27:29: Koska uskon, että monet teistäkin arvostavat historiallisia esineitä ajattelin ilmoittaa uusimmasta hankinnastani: Ostin SS-upseerin tikarin. (Pakko tietnekin mainita, että se maksoi 950 eurorahaa...eli lähes ilmainen meille AB-miehille.) Nämähän olivat lähinä seremoniallisia vehkeitä eikä suinkaan piikkien nylkemiseen tehtyjä. Ajattelinkin lähinnä laittaa sen seinälle ja aina silloin tällöin katkoa sillä yhden kanan pikkuhousut kun leikin arjalaista valloittajaa ja hän ranskatarta. Kiitos ymmärryksestä. AXE Koiraihmisille V ittuilun näpytteli: AXE at 15 Helmiviini 2003 22:02:41: Ne perverssit jotka tykkäävät insertoida itseään eläimiin: Ei kannata lukea, tämä ei ole teille. Minun siskoni hankki koiran. 4kk vanhan dobermannin (joka on mielestäni saksanpaimenkoiran ohella yksi Ihan Oikea Koirarotu.) Olen joskus kuullut tälläkin palstalla puhuttavan ns. "Valkoisista" koirista. Kyseessä ei liene turkin väri (tämä yksilö on musta jos sillä on merkitystä) vaan enemmänkin koiran elämänkatsomus. Kysyisinkin nyt miten tällainen Valkoinen Koira oikein pitäisi kouluttaa? Eli pikkuvinkit ammattimiehiltä ovat kovasti tervetulleita. AXE SAKSANPAIMENKOIRAA EN OTTANUT AIKOINANI KOSKA NE OVAT AIVOTTOMIA TAIKINOITA. ALKUPERÄINEN SAKSANPAIMENKOIRA EI MUISTUTTANUT YHTÄÄN NYKYISIÄ MATALAPERSEISIÄ PILALLE JALOSTETTUJA SELKÄVAMMAISIA KOIRIA, VAAN SE OLI TASAVAHVA LIHASKIMPPU JA AIKA PALJON ISOMPI KUIN NYKYISET SAKUT. DOPERMANNIT OVAT ALLEEN LASKEVIA HERMORAUNIOITA, KUN NIILLE PIKKUISEN SANOO RUMEMMIN NE VAPISEVAT JA LASKEVAT ALLEEN. TANSKANDOGIT OVAT LIIAN LEMPEITÄ. JOS HALUATTE KUNNON KOIRAN OSTAKAA ROOMAN KOIRA, TAI BULLMASTIFFIN JA AMERICAN BULLMASTIFFIN RISTEYTYS. AIKOINAAN MASTIFFEJA JA ROOMAN KOIRIA KÄYTETTIIN SOTAKOIRINA ROOMALAISILLA, JA NE HAUSKUUTTIVAT SIRKUS MAXIMUKSEN YLEISÖÄ MUUN MUASSA REPIMÄLLÄ KRISTITTYJÄ JA BARBAAREITA HENGILTÄ. JOS LÖYDÄTTE ENGLANTILAISTA LINJAA OLEVAN PITTBULL-TERRIERIN ON SE MYÖS HYVÄ VALINTA. ÄSKEN TELEVISIOSSA TV1-KANAVALTA SAIMME KUUNNELLA JOHTAJAN PUHETTA. OLIN EILEN HAUTAJAISISSA. HAUTAJAISTEN JÄLKEEN KUNNIOITIMME VAINAJAA JUOMALLA HÄNEN LEMPIJUOMAANSA, PIRTUA. ILLALLA TAPPELIMME JUGOSLAAVIEN KANSSA RAVINTOLASSA. TURHA LIENEE MAINITA MITEN SIINÄ KÄVI. MUISTAAKSENI KURISTIN ITSE KOLME TAJUTTOMAKSI. ANNOIN YSTÄVÄLLISELLE PORTSARILLE JOKA KEHUI SUORITUSTANI "HÄIRIKÖIDEN" ULOS SIIRTÄMISESSÄ 50 EUROA. SEURUEENI KUULEMMA ON AINA TERVETULLUT KYSEISEEN PAIKKAAN, JONON OHI JA MAKSAMATTA-TIETENKIN. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, PIMEYDEN PRINSSI PS RISTIT PALAVAT VIELÄ >DOPERMANNIT OVAT ALLEEN LASKEVIA HERMORAUNIOITA, KUN NIILLE PIKKUISEN SANOO RUMEMMIN NE VAPISEVAT JA LASKEVAT ALLEEN. >Onko ongelma suomessa olevissa rotulinjoissa, vai onko tämä mielestäsi maailman laajuinen ongelma? KYSEESSÄ ON SUOMALAINEN ONGELMA. SUOMEN KENNELLIITTO, JOKA ON TÄYNNÄ LESBOJA PUUDELIN OMISTAVIA KANOJA, OVAT NÄYTTELYLINJAUKSILLAAN PILANNEET HIENON JA KAUNIIN PALVELUSKOIRAN. TÄMÄ LIHAVIEN MAIHINNOUSUANARKOLESBOJEN YHTEENLIITTYMÄ SAI AIKAAN SEN ETTÄ ESIM KORVIEN LEIKKAUS JA HÄNNÄN TYPISTYS ON KIELLETTYÄ. 1940-LUVUN SAKSALAINEN DOPERMANNI SEKÄ SAKSANPAIMENKOIRA OLI KOIRAROTUJEN AATELIA. NÄIDEN KOIRIEN HIENOIN OMINAISUUS, AGGRESSIIVISUUS PYRITTIIN LINJAAMALLA SAAMAAN POIS. LISÄKSI VAHVA RUNKO JA LIHAKSISTO KÄRSI. TÄMÄN VUOKSI NYKYISET SUOMALAISET DOPPERIT JA SAKUT OVAT hanurista. JOS SAAT ETELÄAFRIKASTA TYPISTETYN JA KORVALEIKATUN DOPPERIN, VOIT OLLA VARMA ETTÄ SAAT KUNNON KOIRAN. KOIRA EI OLE MIKÄÄN NÄYTTELYESINE. SE ON TYÖVÄLINE. SEN TÄRKEIN TEHTÄVÄ ON TEHDÄ NIITÄ ASIOITA MITÄ OMISTAJA HALUAA. ESIM. PURRA NOKIPIIKKEJÄ NIIN ETTÄ KUSI TIPPUU. PUOLUSTAA ISÄNTÄÄNSÄ JA HÄNEN PERHETTÄNSÄ, LAUMAANSA. PALVELLA MASTERIA PYYTEETTÖMÄSTI. ILMAN EPÄRÖINTIÄ, VAHVASTI ISÄNTÄÄNSÄ USKOEN. KUITENKIN OMIA AIVOJAAN KÄYTTÄEN. NIIN HASSULTA KUIN SE KUULOSTAAKIN, SUOMEN AJOKOIRA ON TÄLLÄ HETKELLÄ YKSI MIELENKIINTOISIMMISTA RODUISTA. SE ON NIINKUIN ALUEJOHTAJA ARJE, KUOLEMAAN ASTI USKOLLINEN, EIKÄ heitukka. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, CREEPING DEATH PS KÄSKIN 2 TUNTIA SITTEN ROMMELIN PITÄMÄÄN PAIKAN. VIELÄ EI OLE LIIKKUNUT. HÄN ON USKOLLINEN. TO THÖ DETH. >Kokeile nyt saatana saada se capslock pois päältä. Jos et tiedä mikä se on niin kysäise naapurin nörtiltä... MENE HOMO KANA JO KOIVUKYLÄN ASEMALLA TAI REKOLASSA JUNAN ALLE. ETTÄ MUA harmittaa NÄMÄ KÄÄPIÖT JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA NOKKELIA. TAPA JO ITSESI HIIRI VEGAANI, AMEEBA, ALKULIMA, HOMO, KUNGFU-TAISTELIJA, SIVARI, PERÄPUKAMA, LAIHA, NENÄMENSTRUOIVA OLMI, RÄKÄSYÖPÄLÄINEN, MUNAJUUSTO, AMISVIIKSI RECTUM, TÄMÄ ON MIESTEN PALSTA, EI POIKASTEN. MUTTA ASIAAN. KÄVIN TYÖMATKALLA SOUTHERN OSTROBOTNIASSA. ELIKKÄ ETELÄ-POHOJAMMAALLA. pipari SIELLÄ ON ANKARA MEININKI. SIIS TODELLA ANKARA. MENTALITEETTI ON SE ETTÄ JOS EI TYKÄTÄ NIIN TAPETAHAN. TAI AINAKIN PIESTÄHÄN PAHOOIN. JUMALAUTA MITÄ ÄIJIÄ JUSSIPAIROOSSAA, KAKSNEUVOONEN VYÖLLÄ JA NII SAATANAN UMPIMIELISIÄ. HIENO KANSA, KERTAKAIKKIAAN. OPETTIVAT MULLEN LAULUN: "ISOONTALON ANTTI JA RANNANJÄRVI NE JUTTELI KAHAREN KESKEN, ISOONTALON ANTTI JA RANNANJÄRVI NE JUTTELI KAHAREN KESKEN, TAPA SINÄ KAUHAVAN RUMA VALLESMANNI NIIN MINÄ NAIN SEN KOMIAN LEEE-EESKEN HEI! TAPA SINÄ KAUHAVAN RUMA VALLESMANNI NIIN MINÄ NAIN SEN KOMIAN LEEE-EESKEN. ENSIN NE PORTAHAT SÄRJETTIHIN, JA SITTEN VASTA MUURI, ENSIN NE PORTAHAT SÄRJETTIHIN, JA SITTEN VASTA MUURI, ISOO-ANTTI SE ERELLÄ KULUKI, KUN OLI JOUKOSTA SUUUU-UURIN HEI ISOO-ANTTI SE ERELLÄ KULUKI, KUN OLI JOUKOSTA SUURIN. VAASAN VERI EI VAPISE, EIKÄ KAUHAVAN RAAAUTA RUOAASTU. VAASAN VERI EI VAPISE, EIKÄ KAUHAVAN RAAAUTA RUOAASTU, NISKASTA KIINNI JA PUUKOLLA SELEKÄHÄN JONSEI SE MUUTEN SUAAASTU HEI NISKASTA KIINNI JA PUUKOLLA SELEKÄHÄN JONSEI SE MUUTEN SUAAASTU. NYT ON ENDORFIINIA NIIN PALJON KEHOSSA ETTÄ HOMOT JA KANAT, VÄISTYKÄÄ. OLEN VOIMAKKAALLA TUULELLA. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, NO PLACE FOR DISGRACE, NO ANASTHESIA PS ONKOHAN SE CANNONBALL JO PÄÄSSYT POIS HOSPITAALISTA, SEKUN KURISTUI VIIKONLOPPUNA VAHINGOSSA, OLI SEN VERRAN PITKÄTUKKAISEN JA LAIHAN KANAN NÄKÖINEN ETTÄ LUULIN JUGOSLAAVIKSI. OLEN PAHOILLANI. AFFA 1% Minkälaiset boxing-hanskat? V ittuilun näpytteli: Niko Hämäläinen at 14 Helmiviini 2003 10:20:34: Terve Kuke ja Killeri! Olen aloittelemassa American Boxing harrastusta ja haluaisin tietää minkälaisilla hanskoilla Killeri ottelee. Paljonko hänen hanskansa painavat ja minkä merkkiset ne ovat. Itse kävin Intersportissa ja valittavana oli kolmenlaisia boxing-hanskoja, nimittäin Twims, Everlast ja Nahka-Sakke. Ostin sitten Nahka-Saken hanskat koska ne olivat ainoat joille tuli Saken tyrmäystakuu. Lisäksi kun ostin hanskat sain mukaan kaupan päälle kortin, jossa Sakke on boxingasennossa. Laitoin kortin heti seinälle, vaikka äiti vähän kielteli. Hanskat maksoivat 160 euroa, teinkö hyvät kaupat??? Järjestetäänkö amerikan boxingissa perus- tai alkeiskursseja? Jos järjestetään niin ilmoittaudun. Minkä väriset vyöt on Killerillä ja Kukella? Luin Budokasta että näitten sivujen ylläpitäjillä Aittosumulla ja Mäkisellä on mustat vyöt. Nämä on tosi hyvät sivut, toivottavasti otatte hanska-asiaan kantaa pian. Niko Hämäläinen, 13v Liperi ps löysin nämä sivut kun isoveli aina lukee näitä sillon kun juo viinaa. Joskus se kattelee alastomista tytöistä kuvia. Sitten se humalassa aina riisuu ittensä alushoususilleen ja ottaa asentoja ja uhoaa että se voittaa jonkun vinfaittingin. Nyt se ei oo kotona kun se on amiksessa ja mulla on kuumetta ja sain koulusta lupapäivän. MISSÄ OVAT STURMJOUKOT JA KAASU? V ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 05 Helmiviini 2003 12:28:57: ETTÄ pipari PITIKIN TÄMÄKIN VIELÄ NÄHDÄ ENNEN OIKEAN ETEISEN JA VASEMMAN KAMMION LOPULLISTA RÄJÄHDYSTÄ, NIMITTÄIN POSTI TOI KOTIINI NORMAALIN POSTIN (JALLU, EROTIC CATS, BODAUS-LEHTI, FLEX, HUSTLER, V8-MAGAZINE, WASHINGTON POST, ARLINGTON NEWS, JOHN WAYNE MEMORIAL MAGAZINE, TATTOO MAGAZINE, DOPING JA LISÄAINEET, EASYRIDERS, HOTROD, JA SANDBERG´S BLONDIES HOT LESBOS PART 7 VIDEON) LISÄKSI JONKUN NOKIPIIKKIFIRMAN ILMOITUKSEN. ENNEN KUIN POLTIN TÄMÄN ILMOITUKSEN SAATAN TÄMÄN MASAI-FIRMAN ESITTEEN MYÖS TEIDÄN TIETOISUUTEENNE: SE MENEE VALITETTAVASTI NÄIN. -BUDOLIIKE SU-DAN HÄMEENTIELLÄ AVATTU, VALIKOIMASTAMME MM -MUSTAT VYÖT -MASAIKEIHÄÄT -LANNEVAATTEET -NENÄRENKAAT -KEITTOPADAT -LIAANIT TARZAN LEIKKEIHIN -OPI SUOOMIKIELI NOPEASTI JA ISKE NAISSI BY KING GEORGE-KIRJASARJA -HIVIN KOTIHOITO-OPAS KIRJOITTANUT STEVEN THOMAS -mC NoKIpIIki ilmoiTTauTumiS KAaVaKe -SUOMI-AFRIKA-SUOMI SEURAN KOKOONTUMISAJAT EI pipari. JOS PEKKA VENNAMO TIETÄISI TÄMÄN NIIN JOKU VARMASTI AMMUTTAISIIN. POSTI JÄTTI NIMITTÄIN TUOMATTA MINULLE TILAAMANI WERMACHT 1939-1945 KIRJASARJAN SEKÄ LUFTWAFFE, WÖLFEN IM HIMMEL-TEOKSEN SEKÄ PAHIN KAIKISTA: JARI LEINO-BODAAJAN ELÄMÄ TEOKSEN. OVATKO NOKIPIIKIT JA MUUT LAIHAT KANAT JO VAIKUTTANEET POSTINKIN KULKUUN? OLEN AIEMMIN TUONUT JULKI AJATUKSIANI VARSIN MALTILLISESTI MUTTA NYT harmittaa TODELLA RASKAASTI. JOS TÄSTÄ MAASTA EI SAADA POIS SOSIAALITUEN TURVIN ELÄVIÄ KOMMUNISTEJA, NEEKEREITÄ, DEMAREITA JA MUITA ISÄNMAANPETTUREITA, TARTUN ASEISIIN. ÄÄNESTÄKÄÄ TONY HALMETTA, ITSE EN PÄÄSSYT EHDOKKAAKSI KOSKA SMP-PUOLUETTA EI ENÄÄ OLE JA TOISEKSI PUOLUE JOHON HAKEUDUIN VÄITTI ETTÄ MOTOPARKISSA 1987 SUORITTAMANI PENETRAATIO ERÄÄN VALKAISTUN SIILITUKKAISEN NYKYISEN KANSANEDUSTAJAN KANSSA VAIKUTTAA MYÖS OIKEISTON ÄÄNESTYSKÄYTTÄYTYMISEEN. MISSÄ ON PEKKA JA MISSÄ ON VÄPÄ, ÄÄNENNE EI KUULU KUN SITÄ ENITEN TARVITTAISIIN. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, SCREAMIN´STUKA PS JOTKUT SIPILÄT ON PÄÄSSY KIINAAN ASTI IMEMÄÄN MAON BALSAMOITUA KALUA. EIHÄN TÄLLÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ PAINIJAT SIPILÖIDEN KANSSA? VVV: pipari, VIINA JA VEEKASI HEIL HITLER AitooDo V ittuilun näpytteli: KokeeToiki at 30 Tammiviski 2003 07:19:43: Missä voisi treenata AitooDo:ta? Olen nähnyt sellaisesta ilmestyksen. Kuulema suurmestaritasolla ei enää hyökkääjä pääse tekijään kiinni. Runsaan mietiskelyn tuloksena ympärille kehittyy voimakenttä josta hyökkääjä kimpoaa pois satuttamatta itseään. Vähän niin kuin magneetit käännettynä toisiaan vasten. Lajissa on pitkälle kehittyneitä vastaanmeno huikauksia joilla hyökkääjä joutuu pyörälle päästään. Miten arvoisat vapaaottelijat octakonhäkissä suhtautuvat tällaiseen kun kaveriin ei pääse ollenkaan kiinni. Varmaan tylsää katsottavaa, kun ukot pyörii häkissä puolituntia koskematta toisiaan muuten kuin auroistaan. MISTÄ NÄITÄ pipari SIKIÄÄ? V ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 29 Tammiviski 2003 14:26:57: MISTÄ SAATANAN LEHMÄSTÄ NÄITÄ ANTIFOITA JA MUITA PALLINIMENTÄÄN ERIKOISTUNEITA KENOKAULOJA OIKEIN SIKIÄÄ??? MUUTENKIN TÄLLÄ FOORUMILLA JOKA TOINEN KIRJOITUS KOSKETTAA JOTAIN SAATANAN KALJUPAINIA. ENNEN OLI HAUSKA LUKEA KUN JOKU RIISIÄ SYÖVÄ JA VIHREÄÄ TEETÄ JUOVA KARATETIITIÄINEN UHOSI MIVASKERISTA JA JAKUTSUKISTA JA TOHATSUSTA. TAI JOKU KUNGFIU SIPILÄ ITKI ETTÄ MIKSI KUKAAN EI OO SEN KAVERI. JA SE HÄMMÄSTYTTÄÄ ETTÄ MITEN HOMOUS, TUO TAUDEISTA SALAKAVALIN PUTKAHTAA LÄHES JOKA KIRJOITUKSESTA ESIIN. VOIMAILU ON JÄÄNYT SELKEÄÄN VÄHEMMISTÖÖN, LIHASTEN YLISTYS, STEROIDIEN LAULU, TUO JUMALALLINEN SOITANTA KUITATAAN HYVIN VÄHÄLLÄ TÄLLÄ PALSTALLA. EI PERKELE, ANTAKAA HOMOJEN HOMOSTELLA SANOI JO JOHN SUMUSALO JA KESKITTYKÄÄ ASIAAN. TÄMÄ ON AMERICAN BOXING-PALSTA EIKÄ MIKÄÄN "MIE EN OO HOMO"-TODISTELUSAITTI. HOMOILLE JOKA TAPAUKSESSA KAASUA, SEHÄN ON ITSESTÄÄN SELVÄÄ, EI SITÄ MEILLE ALAN MIEHILLE TARVITSE KENENKÄÄN RIMPPAKINTUN SELITTÄÄ. JA SITTEN ILOISEMPIIN ASIOIHIN. KÄVIN SUKULOIMASSA MAASEUDULLA JA NÄIN TODELLA HIENON NÄYN. X-KYLÄN AINOAN KESKIOLUTBAARIN PIHAAN TÄRÄYTTI AINAKIN 140-KILOINEN tårta på tårta HAISEVA UMPIKÄNNISSÄ OLEVA JUUREVA ISÄNTÄ UUDELLA VALTRALLA. ÄIJÄLLÄ OLI JUSSIPAITA PÄÄLLÄ, SUPINNAHKAINEN KARVAHATTU PÄÄSSÄ, PITKÄT NAHKASAAPPAAT MALLIA PUOLUSTUSVOIMAT JA - JALASSA KUUSI NUMEROA LIIAN PIENET VERRYTTELYHOUSUT. ÄIJÄ KUN ASTUI ALAS TRAKTORISTAAN NIIN PERSEVAKO NÄKYI KILOMETRIN PÄÄHÄN. JA TÄTÄ ETTE USKO: ÄIJÄ OTTI MUNISTAAN MELKEIN TÄYDEN KOSKENKORVAPULLON, RYYPPÄSI SEN YHDELLÄ RYYPYLLÄ TYHJÄKSI, HEITTI HANKEEN JA KYLLÄ: KUSI TRAKTORIN ETURENKAAN MELKEIN NURIN. TÄMÄN JÄLKEEN HÄN HOIPPUI BAARIIN JOSSA ALOITTI MUILLE BAARIN ASIAKKAILLE HELVETINMOISEN VITTUILUN. TÄMÄN EPISODIN JÄLKEEN MINUSTA TULI EHDOTTOMASTI MAALAISLIITON MIES. MAASEUDUSSA ON VOIMAA. REISSULLANI MUKANA OLLUT FITNESS-BARBI ARVOSTELI TÄTÄ NÄKYÄ JA HÄN JÄI LINJA-AUTOPYSÄKILLE ITKEMÄÄN MASCARAT VALUEN. MAA ON VOIMAA. MUISTAKAA ETTÄ TÄMÄ MAA ON RAKENNETTU SOTIEN JÄLKEEN MAALAISTEN, NOITTEN HIENOJEN IHMISTEN TOIMESTA. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, SMP (SIRKKA, MINÄ JA POUTIAINEN) PS HEIL HITLER JA ANTIFA, MIKSI ET OLE JO AMPUNUT ITSEÄSI. PSS PAKKO SANOA VIELÄ SEN VERRAN ETTÄ SEN ISÄNNÄN VALTRA ON MAKSANUT AINAKIN 600.000 VANHAA RAHAA JA SILLÄ OLI CD-SOITIN TRAKTORISSAAN JA SE OLI SEN NÄKÖINEN ETTÄ RASKAITA MAATALOUSTÖITÄ ON TEHTY JA PALJON. JA VIINAA ON JUOTU ITÄMERELLINEN, AINAKIN. EI OLE NAHKAHOUSUPITKÄTUKISTA SIIHEN, EI. JULISTAN VIELÄ KILPAILUN, JOS JOSTAIN LÖYTYY ISORINTAINEN 18-22 VUOTIAS ISOHKON METSÄTILAN AINOA TYTÄR JOKA PITÄÄ STAY UPEISTA JA SUIHINOTOSTA, OTA YHTEYTTÄ-ET PETY. RUMA EI MUHUN TARTU EIKÄ RAHA LOPU VOIMAKYYKKÄÄJÄ, Minulla ei ole metsätilaa vielä. Mutta jos joskus on ja jos minulla on tytär niin lähetän hänet luoksesi heti kun hän on täysi-ikäinen. Tai ainakin rippikoulun käynyt. AXE Rallatusta aamuun. V ittuilun näpytteli: Mooses Kotajärvi at 29 Tammiviski 2003 11:04:30: Sanat: M. Kotajärvi Hoilataan erehdyttävästi Dingon kappaletta muistuttaen. Jykä ja minä. Tavi pystyssä kehään astelen, on lycrahousuni haaroista kostuneet. Ja kehänurkkauksen anssi on hiukseni leikannut taas; tavi seisoo kuin järki kohden vastaantulijaa. Heittosumun eteen seisahdan, näen vastustajan housuissa pullotuksen valtaisan. Näen tatuoinnit, ne mut valtaansa saa; se saa mut unohtamaan, että mulla ja tytöillä ois jotain parempaa. (2x) Jykä ja minä half-mountissa, Jykä ja minä legwarissa, Jykä ja minä armbarissa. Nyt tavi pystyssä kehänurkkaaan astelen, on otteesi mua liiaksi kiihottaneet. Näen sinut postereissa fightien, on kiihkoni saanut taas kaiken sekaisin. On tummelisi notkeaa, se virtaa vaan, se valtaisan aironi saa liikkumaan. Lemmenritarini kohtaa aution saaresi jota mulle keinuttelet: näin sinä ja minä taasen rummutetaan. (2x) Jykä ja minä half-mountissa, Jykä ja minä legwarissa, Jykä ja minä armbarissa. Oikeusjuttu tulossa! V ittuilun näpytteli: E-V-K-uutistoimitus at 28 Tammiviski 2003 22:37:37: Turkulaisesta surullisen kuuluisasta Finngayfighters salilta kuuluu kummia. Luotettavalta hevostoimistolta olemme saaneet tietää että, sheriffimies Marco Gaysteen on nostamassa syytettä tyttötrio Gimmeliä vastaan. Gimmelin esittämä laulu "Mua polttaa liekit rovion" on alunperin tehty Finngayfightersin ottelijan Seula Huilimon sisääntulo biisiksi. Kappaleen alkuperäinen nimi on "Mua polttaa lycrat Huilimon". Vaasasta tavoitettu Huilimo ei vielä kommentoinut tapausta, vaan myi Gimmelin nimmareita Vaseliinivaitti V:ssa. Viereisessä pöydässä "olen hullu homo- paitoja" myynyt poikapainin pioneekeri Juri Hilkka oli selvästi harmissaan, koska Huilimon tuotteet menivät selvästi paremmin kaupaksi. Ravintola Gaytimesta tavoitettu Gaysteen on vielä vaitonainen asiasta. Gaysteen paneutuu ko. ravintolan ohjelmatarjontaan ja palkkaa Vaasan vapaa-ajattelijoiden uuden gay mestarin Pave Huopasen esittäämään ravintolaan homoeroottisen pölynimurishown. Tavoitimme Huopasen puhelimitse, mutta emme saaneet hänen kommenteistaan selvää imurin taustamelun takia. Emme myöskään tienneet puhuuko Huopanen meille vai fagotilleen. Otimme yhteyttä myös Jykä Heinoon, joka oli yhteydenottomme aikana Porvoossa Suomen rummutusseuran puheenjohtajan,Amu Reeltosen kunniavieraana. Jykä oli selvästi harmissaan tapauksesta, koska hän rummutti ja lauloi kertosäkeessä "armbar, legwar, gogogo". Tavoitimme myös ajan hermolla olevan gaygurun K. Heittosumun, joka myös kommentoi asiaa, mutta emme saaneet siitäkään selvää. Se ei johtunut pölynimurista, vaan siitä että Heittosumu puhui kokkolaa. Toimituksemme uutisoi asiaa heti, kun saamme kuulla jotain uutta tapauksen tiimoilta. T: Eno-Veteli-Karjaa-kuntaliiton uutistoimitus Lisää haasteita! V ittuilun näpytteli: E-V-K-uutistoimitus at 28 Tammiviski 2003 23:21:34: Lisää Biisisotkuja! Juuri saamamme tiedon mukaan myös pääkaupunkiseudulla vaikuttavan tyttöpainiseuran, Lesbo kehähauki-ry:n puheenjohtaja Mutteri Gaynu uhkaa oikeustoimilla laulaja Juro Hedelmämerta. Pahat pojat- elokuvan tunnuslaulu "haaveet haihtuu" on Gaynun mukaan alkuperältään nimimerkki "Russiannigger69:nä" tunnetun Naku Pönäkän sisääntulobiisi. Alkuperäisen kappaleen nimi on "Lycrat kastuu" ja sen on säveltänyt ja sanoittanut seuran gaypainija-ottelija Ruma Voltanen, joka on Pönäkän ohella tunnettu pitkistä hiuksistaan. Myös seuran Euroopan homomestari Mikki Rupinen on harmissaan asiasta. Palaamme asiaan! E-V-K-kuntaliiton uutistoimitus Runo Heittosumusta. V ittuilun näpytteli: E-V-K-uutistoimituksen runojaosto at 28 Tammiviski 2003 23:39:02: On gaypainikehässä kauhea kumu, kun paikalla lyllertää Heittosumu. On sill viel mielessä kuppila Kaksi Kanaa, jossa hän halisi Gay-Anaa. Ana siellä hälle suostunut ei, vaan Sumu paineensa mukaan kehään vei. Kun kehässä painii tuo Pate Assalone, niin Sumua kiinnostaa vain sen hole. Kun Pate Sumulle hymyillyt kehässä ei, niin kostoksi Sumu hänet lattiaan vei. Kun jenkkipojan jalkakin meni vielä rikki, Ei Sumulla enää nopöttänyt kikki. American Boxing ritari esitys V ittuilun näpytteli: Toni Kingi at 22 Tammiviski 2003 11:37:39: Hyvät American Boxing ystävät, ulkomailta saapuneista pyynnöistä huolimatta, olemme rajuun itkuun johtaneella ilolla huomanneet American Boxing veljemme AXE:n edesottamukset ympäri internattiä. Häntä ei ole muut lajit, Vispilän veljekset, homoseksuaalisuus, syöpä tai muutkaan haitat pysäyttäneet. American Boxing ritarikunnalle on saapunut esitys jossa ehdotetaan AXE:a American Boxing ritariksi. Seuraavassa American Boxing ritarikunnan kokouksessa vetäydymme pohtimaan tätä ehdotusta. American Boxing terveisin Toni Kingi Suomen johtava American Boxing ritarikunnan puheenjohtaja OLEN TODENNUT SAMAN ETTÄ AXE:LLA ON HOMMA NOUSUSSA. RAPORTTI KERTOI ASIALLISESTI MUTTA KUITENKIN KIIHKOTTOMASTI HOMOPAININ, LAJIN TUOMAREIDEN, LAIHOJEN VÄRITETTYJEN BULIMIANYRKKEILIJÖIDEN TILAN, KUITENKIN SITEN ETTÄ AXE PYYTEETTÖMÄSTI UHMASI KOHTALOAAN MENEMÄLLÄ HETERONA TILAISUUTEEN JOSSA VALTAOSA OLI KALJUPÄISIÄ NS ANKARIA HOMOJA. TÄMÄ TUTKIVA JOURNALISMI JOSSA OMA PERSOONA ASETETAAN PYYTEETTÖMÄSTI TUTKIVAN JOURNALISMIN VAIKEAHKOLLE KENTÄLLE JA SIELTÄ VIELÄ SELVITÄÄN ELÄVÄNÄ (JA PERÄNEITSYYS TALLELLA) POIS, ASETTAA NIMIMERKKI AXE:N SIIHEN JOUKKOON JOILTA EI NIITTYKASEMATTIA OLISI VIETY POIS. AXE ON LISÄKSI KIISTATTOMASTI OSOITTANUT KIINNOSTUSTA VOIMAILUUN, LAIHUUDEN BOIKOTOINTIIN, HETEROUDEN JA ISORINTAISTEN LÖYHÄMORAALISTEN NAISTEN ANKARAAN VIEKOITTELUUN, SEKÄ KIRJOITUSTENSA MUKAAN HÄN ON KIINNOSTUNUT EPÄSIVEELLISISTÄ KINEMATOGRAFISISTA JULKAISUISTA. (JENNA JAMESON FILMOGRAFIA) VIELÄ KUN HÄN TODISTAA ETTÄ JOHTAJA ELÄÄ, ON VALMIS LIITTYMÄÄN NORDIC DEFENSE FUNDIIN, EN NÄE MITÄÄN ESTETTÄ SILLE ETTEIKÖ HÄNESTÄ VOISI LYÖDÄ AB-RITARIA. MUILLA, LÄHINNÄ HOMOJEN JA HÖRÖKORVAISTEN POIKAPAINIJOIDEN SIVUSTOILLA ESITETYT NEGATIIVISET KOMMENTIT TULLAAN TODENNÄKÖISESTI TUTKIMAAN, EHKÄ JO TÄNÄ VUONNA JA SITÄ MUKAA LEBENSRAUM TULLEE LISÄÄNTYMÄÄN. HALUAN VIELÄ SANOA NIMIMERKKI AXE:LLE, KUNPA OLISIT POIKANI. NO PLACE FOR DISGRACE VOIMAKYYKKÄÄJÄ, NO REMORSE PS MIKSI USA EI JO HYÖKKÄÄ Ette usko miten saatanan vaikeata on itkeä liikutuksesta ja nauraa kuollakseen yhtäaikaa. Sitten kanat vielä väittävät, että Miehet eivät osaa näyttää tunteitaan. On infernaalisen suuri kunnia edes tulla ehdotetuksi American Boxing Ritarikunnan jäseneksi. Luettuani uutisen olin liikutuksesta ensin hiljaa. Sitten purin tunteitani tehden tunnin yhdistettyjä kyykyjä/sieg heil-tervehdyksiä silmät kosteina. Sen jälkeen menin salille. On sanomattakin selvää, että rikoin useita henkilökohtaisia ennätyksiäni siellä. Nyt kun tulen tänne ja havaitsen VOIMAKYYKKÄÄJÄN postin...sanat eivät riitä. Minun on nyt tullut aika vetäytyä hiljaisuuteen miettimään tätä käännekohtaa elämässäni. Odotan nöyränä AB Ritarikunnan päätöstä, mikä ikinä se onkaan se ei voi olla väärä. Kunnioittaen, AXE OLET OIKEALLA TIELLÄ. VEDIN AAMULLA SELLAISEN JALKATREENIN ETTÄ OKSENSIN, JA OLIN LÄHES TIEDOTTOMASSA TILASSA. NAUTTIMANI VAHVA TUSTA-MAITOKAPSELIANNOKSENI SAI MINUT NÄKEMÄÄN NÄYN: OLIN SIIRTYNYT AMERIKKAAN JA OLIN AIVAN JOHN WAYNEN NÄKÖINEN (BODATUN) JA TAUSTALLA SOI TUNNUSKAPPALE ELOKUVASTA RIO BRAVO, HUULIHARPULLA SOITETTUNA. OLIN HAAVOITTUNUT KUOLETTAVASTI JA SINÄ AXE, SEISOIT RIKKIAMMUTUN KEHONI VIERESSÄ, YHDESSÄ RAUTAJÄTIN KANSSA. TOIVOA EI ENÄÄ OLLUT. VANNOIT KOSTOA VAIKKA VIHOLLINEN OLI YLIVOIMAINEN. LAUSUIT RUNON: "HÄN MAKASI HIEKASSA ERÄMAAN, KUUDESTILAUKEAVA KOURASSAAN, OLI LAMMIKKO VERTA, SENKIN NÄIN, MIES KITUI-AMMUTTU TAKAAPÄIN" VIIMEINEN OSA NÄYSTÄ OLI SE KUN IRTOSIN RUUMIISTANI JA ALKOI HELVETILLINEN TULITUS-OIKEALLE JA VASEMMALLE. TÄMÄN JÄLKEEN HAVAHDUIN SALILLA JA KYYKKÄSIN VIELÄ 420 KILOLLA ETUKYYKKYÄ KUTOSEN. IN GOD WE TRUST, AND SMITH & WESSON HANDGUNS VOIMAKYYKKÄÄJÄ, BODOM NIGHT, SILENT NIGHT PS SE KANA JOKA ARVOSTELI ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄÄNI, TAI NÄITÄ REHTEJÄ AB-MIEHIÄ, SUOLESI TULLAAN SYÖTTÄMÄÄN VARIKSILLE JA HÄPÄISEMME KEHOSI VIRTSAAMALLA KASVOILLESI. DIE VIETKONG DIE ELVIS NR 1 V ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 19 Tammiviski 2003 20:45:18: JOS ÄSKEN KATSOITTE TV2:N LOISTAVAN DOKUMENTIN KUNINKAASTA, EI LIENE ENÄÄ EPÄSELVÄÄ MIKSI ELVIS ON KUNINGAS. HÄNEN LANNELIIKKEENSÄ SAISI HENRY SAAREN JA ROCCO SIFFEREDIN KATEELLISEKSI. HÄNEN KUOLEMATTOMAT LAULUNSA KUTEN YOU SHOOK ME UP SEKÄ JAILHOUSE ROCK SEKÄ BE BOB A LULA OVAT NIIN KOVIA ETTÄ TYRÄVÖITTEN, LAIHOJEN APULANTOJEN TAI ANDY MCCOYDEN ON TURHA PUHUA MUSIIKISTA SAMANA PÄIVÄNÄ. LAIHA PILVENPOLTTAJA MUUSIKKO JUKKA ORMA SIELUN VELJISTÄ SANOI JOSKUS NÄIN: "MUUSIKKO,pipari SE ON TÄN YHTEISKUNNAN HEALER, PARANTAJA" MUUTA JÄRKEVÄÄ HÄNEN SUUSTAAN EI SITTEN OLE TULLUTKAAN. ELVIS, SINÄ OLET KUNINGAS, THE KING, THE PELVIS, AJATOLLAH OF ROCK A ROLLAH KUUNTELEN TÄLLÄKIN HETKELLÄ ELVISTÄ, LUJAA BROTHERHOOD VOIMAKYYKKÄÄJÄ, SARGENTA DE ARMAS, ASEIDEN MIES 1% Kovat paljastukset jatkuvat V ittuilun näpytteli: Trikoloori at 18 Tammiviski 2003 17:10:04: Tämä seuraava paljastus ei sovi heikkohermoisille eikä niille jotka ovat väärintulkitun raamatun niin sanottuja kovia kannattajia. Nimittäin Aramean kylästä aikoinaan ristille heivatut ryövärit Jeesus-nimisen päägangsterin johdolla olivat pelkkiä huijareita. Totuus löytyy sieltä, mistä sen vähiten uskoisi löytyvän. Nimittäin Galileassa vaikutti tuohon aikaan Josef unt Maria Walkonen-niminen pariskunta. Nämä paimentolaiset olivat saapuneet kaukaa Pohjolasta, Pohjantähden maasta. Josef Walkonen oli ottanut uutunmaito sahtia pari mukia liikaa ja hän näki näyn: Näyssä pari, kolme tietäjää hiippailivat siihen seimeen missä Josefin serkulla oli silloisen mittapuun mukaan ns korkean teknologian tuotantolaitos, elikkäs siis alkeellinen pontikkapannu. Ponantsaa keitettiin silloin 5 leipää-2 kalaa reseptin mukaan jossa indikaattorina oli aasin tårta på tårta. Tietäjät eivät olleet nykykäsityksen mukaan kovin raittiita, vaan vetivät ns ristus-pontikkaa tuelta. Kaikki sammuivat ennenkuin sadanpäämies oli heittänyt kymmenennen kiven. Tämän jälkeen he saivat ilmestyksen. Ilmestyksessä tämä Walkosen muijan äpärälapsi oli muka siinnyt pyhästä hengestä, vaikka vanhojen kirjoitusten mukaan häntä oli piikattu koko Jerusalemin Urheilijoiden toimesta. Joka tapauksessa isä Walkonen omi syntyneen pojan, Kaarlo-Jeesus Walkosen omiin nimiinsä ja kuten historiankirjat erheellisesti väittävät, tämä samainen Kaarlo-Jeesus kuoli sitten ristillä. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa. Juudas Issakainen- niminen savolaissyntyinen pyhän maan kansalainen ei kavaltanut Jeesusta roomalaisille vaan kiisti koko tarinan sanoilla "Mitään en oo keittäny enkä myyny". Rooomalaiset vittuuntuivat tästä kovin ja aivan kostoksi näytösluontoisesti veivät Kaarlo-Jeesuksen näytösluontoisesti ristiin roikkumaan parin aasin luvattomasta käytöstä syytetyn Eritrealaisen kanssa. Parin tunnin roikuttamisen jälkeen rooman sotilaat potkivat roikutettuja ihokkaiden takaosaan ja kehoittivat poikia häpeämään ja menemään kotiinsa. Kaarlo-Jeesus sittemmin muutti tapansa ja alkoi saarnamieheksi, lisäksi hän hankki lisäansioita myymällä vetopeltejä ja järkkäämällä vetouistelutapahtumia Genesaretin järvellä. Myöhemmin eräs lahko on muokannut tapahtumia siten että osa nykyihmisistäkin käy palvomassa tätä varhaista Kas-Pin veijaria, siihen tarkoitukseen pyhitetyissä laitoksissa. Seuraavassa osassa paljastetaan profeetta Muhammed Wal- kosen yhteydet Islam-nimiseen taisteluopppiin. KAARLO, WE SALUTE YOU Trikoloori Markku ja Ilikka V ittuilun näpytteli: mitään en oo ottanu at 18 Tammiviski 2003 16:02:04: eilen oli markku ja ilikka televisiossa. ilikka teki korttitempun. eka ilikki sekotti pakan ja kaikki kortit putos lattialle. sitten ilikalla oli yks kortti ennää ja pyys markkua valittee yhen kortin. sitten ilikka sano että hän tekköö tempun ja pisti kortin suuhun. markku oli just viimestelly säkkireeniä ja huuti taukkoomattta että mitää en oo ottanu + oli nahka-saket kädessä ja kun ilikkä käänty, markku tempas ilikkaa pataan ja markun valihtema kortti putos suusta. en vieläkkää tajjuu miten ne sen tempun teki. KALJUT BODARIT KUNNIOITTAA KARATEA V ittuilun näpytteli: $$$ RUSKEA VYÖ $$$ at 17 Tammiviski 2003 13:32:09: Otetaanpas capslockki pois päältä ettei fiksuimmat kaljupäähomot ala heti solvaamaan. No niin, mitäs kuuluu köyhät pallinaamat? Ovellako vieläkin seisotte ja puristelette toisianne munista treeneistä. Sitähän minäkin. Itse olen TAAS matkaillut ympäri mailmaa, tulin just etelämereltä, tuli käytyä naurulla ja havaijilla. Ja kyllä tuli käytyä Pearl Harbourissakin, ostin sieltä museosta IT-kk:n patruunan johon oli kaiverrettu näyttävästi 1941.12.7 PEARL HARBOUR. Olin muuten tässä ravintolassa pitkästä aikaa. Tapani mukaan kuumia naisia alkaa kerääntymään ympärilleni ja tarjoilen heille drinkkejä. Ilmeisesti tämä ei miellyttänyt jotakin kaljupääapinaa ja eikös sen pitänyt tulla lässyttämään jostakin triangelista tms. Sanoin että mene helisyttämään sitä triangelias sinen musiiikkiopistoon muitten pipopäähomojen kanssa äläkä häiritse normaalien ihmisten illanviettoa. Plösö muka kovasti bodannut kaljupää alkoi keksimään nasevaa vastaheittoa, mutta suusta ei tullut kuin jotain ölinää ja sitten tämän neropatti huusi että nyt tulee turpaan. Turpaan tulinkin, mutta ei minulle. Loput voi lukea iltiksestä. HOMOJA TURPAAN! $$$ RUSKEA VYÖ $$$ JA RAHAA ON! "Roteva mies hakattiin pahoin ravintolassa aamuyön tunteina joulun jälkeen Helsingissä. Poliisi pyytää yleisön apua tekijän löytämiseksi. Raaka pahoinpitely tapahtui Mikonkadulla sijaitsevassa ravintola Bar Flyssa joulukuun 28. päivänä kello 02.45, kun 28-vuotiasta miestä lyötiin täysin yllättäen voimakkaasti päähän. Hän oli tuolloin tanssilattian vieressä. Mies kaatui lyönnin voimasta lattialle ja sen jälkeen häntä potkittiin päähän ja ylävartaloon niin rajusti, että hän meni tajuttomaksi. Muutaman minuutin tajuttomuuden jälkeen uhri virkosi, mutta pahoinpitelijä oli poissa. Mies ei nähnyt hakkaajaa eikä muista tapahtumasta mitään. Hän sai pahoja vammoja kasvoihinsa, muun muassa hänen hampaansa vaurioituivat ja nenänvarsi vääntyi. Mukiloinnin syystä ei ole mitään tietoa, sillä uhrilla ei ollut illan aikana ollut mitään riitaa kenenkään kanssa. Pahoinpidelty on urheilullinen, 190 senttiä pitkä ja 110 kiloa painava mies. Hänen päänsä on leikattu kaljuksi. Poliisi tutkii juttua törkeänä pahoinpitelynä. Tekijä on edelleen kateissa. Poliisi uskoo, että tapauksella on useita silminnäkijöitä, koska ravintolassa oli tuolloin runsaasti asiakkaita. Yksi asiakkaista tulikin sanomaan hänelle hakkaamisen jälkeen, että ”olipa rajua”." AINUTLAATUINEN TILAISUUS TULLA RIKKAAKSI V ittuilun näpytteli: Mutteri Nussila at 14 Tammiviski 2003 15:27:51: Tervehdys hyvä AB-väki! Nyt Sinullakin on ainutlaatuinen tilaisuus tulla rikkaaksi ainutlaatuisen Sumu-maitokapselituotteen avulla. Sumu-maitokapseleiden kiistaton teho on todettu moneen kertaan puolueellisissa testeissä. Nyt maksat 10 kappaleen purkista Sumu-maitokapseleista AINOASTAAN 99,90€ josta minulle tuleva konsultointipalkkio on ainoastaan 99€!!! Sinä saat siis joka myydyltä purkilta KOMEAT 90 senttiä miinus verot. Alvin maksat Sinä. Mitään ostopakkoa ei ole mutta joudut ostamaan liittymisbonuksena 1000 purkkia. Ajattele kun olet myynyt 100.000 ja kurvaat mersulla pihaan-naapureiden ilme on näkemisen arvoinen! Sumu-maitokapselit ovat puhdas luonnontuote. Ne sisältävät puristettua taululiitua jonka terveydelliset vaikutukset tunsivat jo muinaiset foinikialaiset. Tuote on täysin hyödyt....eikun hajuton, mauton eikä sisällä dioksiinia kummempia lisäaineita. Sumu-maitokapseleiden on Virossa tehdyissä testeissä todettu lisäävän ainakin: -räjähtävää voimaa -nopeutta -kimmoisuutta -hiusten kasvua (HUOM PORTSARIT!!!) -potenssia -tavin kasvua -pituuskasvua ja lihaskasvua ja niitten on todettu parantavan mm: -syövän -aidsin -tippurin -veriripulin -klamydian -skolioosin sekä sankkerin Tämä ihmeellinen tuote on valittu vuoden kusetuk...eikun luontaistuotteeksi. Tässä muutama käyttäjä kommentoi Sumu-maitokapselin käänteentekevää vaikutusta: Matti Nykänen "olen todennut että tästä ei viinan kanssa tule yhtä paha olo kuin antabuksesta" Wallu Valpio "valtava kehoni lihaksineen on pelkästään Sumu-maitokapseleiden aikaansaannosta" Jykä Heino "ensin armbarin kautta mountediin ja sitten legwariin. tämän jälkeen aloitin rummutuksen, toivottavasti vastaus tyydytti" LIITY KUSETETTU...EIKUN VOITTAJIEN JOUKKOON!!!! parahahin terveisin, Mutteri Nussila Golden Showers Incorporation, Piikkiö MURIKAN PARISUHDEPIKKUVINKIT Vittuilun näpytteli: Murikan manakeri at 13 Tammiviski 2003 15:06:46: 1. Eti naene 2. Ruahoo se kämpillesj 3. Riisu Se 4. Riisu ihtesj 5. Anna suihi 6. Nae eistä 7. Nae takkoo 8. Sua orkasmi 9. Vejä rööki 10. Luppoo soettoo Terveisi MURIKKA Kaspin-foto Vittuilun näpytteli: Kameramies at 12 Tammiviski 2003 12:54:10: Satuin sattumalta Hankasalmelle Kaspin-tapahtumaan. Onneksi oli kamera mukana. Pojat siellä kovasti kouri toisiaan ja joku ylipainoinen pappa keuhkosi molskin reunalla, niin että letti viuhui. Yleisö kirkui joukkopsykoosissa jotain mantraa "Olraak, olraak, imlasaknah nätnäm imetus." Olikohan tuo liene latinaa vai mitä? Huomasin, että molskin reunalla porisi myös iso padallinen sienisoppaa jota varsinkin se vanhin ja lihavin ahkeraan ryysti. Aikaisemmin luulin, että heinolan kiushonjitsutuite-porukka on hulluinta, mutta niin on ihminen erehtyväinen.. Toivuttuani ensi shokista niin on pakko jatkaa. Nyt on viimeistään kaikille todistettu mistä ultimatepainissa on oikeasti kysymys. Voiko tätä enää selvemmin esittää? Partnerin anusta kaivellaan kehässä aivan avoimesti. Kuvasta ei puutu kuin silmät persposkien kohdalta että partneri näkee tähdätä paremmin. Eikö sitä ruotsin hyvää saa riittävästi rannikolla, pakkoko tätä homoutta on levittää muuallekin? Miksi eduskunta meni poistamaan rikoslaista homouden, joka on rangaistava teko. Tämänkin session jälkeen nämä ankarat homot menevät sitten palvelemaan ihmisiä ravintoloihin. Pesevätköhän he edes kätensä tårta på tårta ennenkuin ottavat takkia vastaan??? Minä ainakin ruiskutan viikonloppuna käyttämäni Armanin puvun DDT:llä, mistäs sen tietää vaikka kihumadot nyt juoksisivat pitkin kaulusta? Mitä tähän sanoon terveystarkastajat? HYI HELVETTI SANON MINÄ! Ottakaa äkkiä kantaa, kansalaisaloite homoutta vastaan on saatava pikemminkin nopeasti liikkeelle. Heterot, ottakaa kantaa. Antihomo ps karateharjoituksissa tätä ei tapahdu, siitä olen varma masentaa ja ahdistaa V ittuilun näpytteli: keke karjalohjalta at 12 Tammiviski 2003 03:57:38: istun yksin kotonani, tulin äsken ravintolasta enkä taaskaan saanut kontaktia naisiin. olen ihan mukiinmenevän näköinen, ainakin äitini mielestä. minulla on hyvä työ ja aika uusi autokin. en vain saa naista. taloudellisestikin minulla menee ihan hyvin. käytän siistejä vaatteita ja kalliita partavesiä. mitä ihmettä minä oikein teen? olen kuitenkin jo 46 vuotias ja eikö se ole epänormaalia etten ole koskaan saanut edes sormella koittaa. olen käynyt itsepuolustuskursseillakin ja minulla on kuntosalikorttikin mutta en kehtaa käydä siellä kun ne nauravat vaalealle iholleni ja mahalleni. pitääkö minun nyt mennä maksullisiin naisiin? pikkuisen masentaa. eipä tämä tietysti teitä kiinnosta mutta ihailen niin kovasti näitä itsevarmoja ja lihaksikkaita kavereita kuten RAUTAJÄTTI ja VOIMAKYYKKÄÄJÄ. kuinka voisin tulla samankaltaiseksi kuin he? antakaa nyt herran tähden neuvoja, koko ajan on vain itsemurha mielessä ja näen yöllä levottomia unia, alushousut on aina aamuisin märkänä ja koko ajan tököttää. mitä teen? keke karjalohjalta SHOKEERAAVA NÄKY V ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 10 Tammiviski 2003 19:37:41: NÄIN EILEN NIIN SAATANAN LAIHAN JÄTKÄN ETTÄ KUN SE ASTUI KAKSI KERTAA NIIN HOUSUN LAHJE LIIKKUI VAIN KERRAN. MISTÄ NÄITÄ LIIMATUKKAISIA LAIHELIINEJA OIKEIN RIITTÄÄ? JOKO AMFETAMIININ VETO OPETETAAN ALA-ASTEELLA? TÄMÄ LAIHELIINI KANTOI KITARAA MUKANAAN. LOPETTAISI SAATANA SEN PILVEN POLTON JA ALKAISI VOIMAILEMAAN. ITSELLÄNI ON MASSAKAUSI NYT MENOSSA JA PAINO ALKAA OLLA 135 KG:N PAREMMALLA PUOLELLA. SIITÄ ON MUKAVA VETÄÄ KESÄKUUKSI ITSENSÄ TIUKKAAN 120 KILON KUNTOON JA NÄYTTÄÄ IHMISILLE NORMAALI-IHMISEN REIDEN PAKSUINEN POHJE. KÄSI ALKAA OLLA SIINÄ KUNNOSSA ETTÄ NAAPURIN AKAT HALUS TAMPATA MATTOJA SEN PÄÄLLÄ. SELKÄ ON NIIN LEVEÄ ETTÄ RAISION LOIMUN LENTOPALLOMIMMIT MAHTUU KOHTA PELAAMAAN LENTISTÄ SEN PÄÄLLÄ. OLEN HIEMAN UHMAKKAALLA PÄÄLLÄ NYT SILLÄ NÄMÄ UUDET SUSTA-MAITOKAPSELIT TOIMIVAT SAATANAN HYVIN. THE ROCK ON HIIRI RINNALLANI, PETER KERÄNEN EI MAHTUISI SAMALLE LAVALLE VOIMAKYYKKÄÄJÄ, 5 X 240 KG ILMAN KÄÄRMELIIKKEITÄ Arnoldi Venäjällä : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : Vittuilun näpytteli: FSB at 08 Tammiviski 2003 15:08:27: Ostinpa tässä Red Heatin DVD:n, jukopliut toi leffahan onkin hemmetin hyvä, heti kärkeen bodataan ankeahkolla venäläiselä salilla, joskin silmäniloa tuovat ammeessa pulikoivat alastomat neitoset, miksei meillä ole tällaisia saleja??? Ensin hoidetaan se tärkein asia eli raaka-arskamainen treeni ja treenin jälkeen voiskin sitten hoitaa niitä neitoja ammeessa. Arska puhui venäjää hiukan kankealla nuotilla, mutta aivan ymmärrettävästi ja georgialaiset yms tshetseenit sai kyytiä 9.2 mm:n pistoolin kudeista ja nyrkeistä. Nyt ymmärrän mistä Arskan raju suosio Venäjällä johtuu! IN AND OUT LISTA 2003 : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : Vittuilun näpytteli: KUKE THE VIKING HELL BLOOD MANAGER DESTROYER at 06 Tammiviski 2003 20:07:21: IN: -HITLER -HELLS ANGELS -RUTTO -EHEC BACTER TOLSONEN -NILSIÄN ÖLJYSHEIKKI -VALKOVUOTO -SALMIAKKIPIRTU -RIPULI -MATTI NYKÄNEN -KOMENKYMMENEN SENTIN UPSLAAKIT FARKUISSA OUT: -WWE -RAW -SMACKDOWN -KREIVI LINDGREN -MONSIEUR MOSSE -ALUEJOHTAJA ARJE(EI SAA PUTKEA KATKEAMAAN) -ALLE 502 KUUTIOTUUMAN MOOTTORIT -JAPANI(LOST THE BIGONE) -RYMD TUOREMEHU TÄSSÄ NÄITÄ, ALAMME TAAS PÄIVITTÄMÄÄN IN JA OUT LISTAA RUNO : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : Vittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 02 Tammiviski 2003 17:13:11: OMISTAN SEURAAVAN RUNON PAULIINA TALUKSELLE, SEN NIMI ON KOLME LAKANAISTA. KOLME LAKANAISTA KOLME LAIHAA LAKANAISTA, KARKUUN JUOKSEE TUOTA NAISTA, KANOJA OVAT MOISET, OKSASTA KUN ROIKKUU TOISET VOIMAKYYKKÄÄJÄ, MASTER OF POWERLIFTING TOINEN RUNO : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : Vittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 04 Tammiviski 2003 11:45:25: SEURAAVAN RUNON OMISTAN AMERICAN BOXINGILLE JA KUKELLE JA KILLERILLE RUNON NIMI ON PONTIKAN KEITTO PONTIKAN KEITTO LÄMMINTÄ RANKKIA TÄYTEEN KANNU, JA LIEDELLE SITTEN PONTIKKAPANNU, KUKE TÄSSÄ PONUA KEITTÄÄ, SALIHOUSUT VARTTAAN PEITTÄÄ, KILLERI PUHTAIKSI PULLOT PESI, SILLOIN HÖYRYSI JO PONTIKAN MESI SEN VAROEN HÄN PÖYTÄÄN KANTAA, KUKELLE HÄN PONTIKKAA ANTAA SEURAAVAN RUNON OMISTAN JOHTAJALLE, HÄNELLE JOKA ELÄÄ SEKÄ HALLITSIJA RAUTAJÄTILLE, HÄNELLE JOKA ON IKUINEN TULI RUNON NIMI ON TUULESSA KEINUU TUULESSA KEINUU YLÖS, ALAS, PIIKKI KIIKKUU, EDESTAKAISIN KÖYSI LIIKKUU, VÄLILLÄ YLHÄÄLLÄ ON AHMED TAI SHALLE, HIRTTOLEIKKI TUNTUU RIEMUISALLE VOIMAKYYKKÄÄJÄ, KING OF PAIN, DEATH MASTER, PRINCE OF DARKNESS PS MIKSI USA EI JO HYÖKKÄÄ? Nämä suuret seikkailut, selviytyjät, pelkokertoimet yms eivät ole todellisia ohjelmia. Tosiasiassa kyseessä on b-luokan näyttelijöiden muka todellinen selviytymiskisa, mutta aina kun ohjelma on purkitettu, seikkailijat menevät omiin asuntorekkoihinsa syömään lihaa, juomaan piimää sekä manikyristin ja kampaajan hoiviin. Miesseikkailijat harrastavat avoimesti toistensa kanssa luonnottomuuksia ja painivat alasti. Todellinen seikkailukisa (formaatti on tulossa, ehkä jo tämän vuoden puolella) on sellainen missä joukko alan miehiä suljetaan 24 neliön yksiöön Kontulaan kahdeksi viikoksi. Heille annetaan ainoastaan pirtua sekä puukko. Voittaja on se joka saa puukotetuksi pirtukännissä muut kilpailijat sekä juotua kaiken pirtuviinan. Tämän jälkeen palkinnoksi voittaja lähetetään Viroon juomaan Royal-pirtua vuodeksi. Sanomattakin on selvää että kisan aikana ei peseydytä, syödä, nukuta eikä käydä vessassa. Varusteina kilpailijoilla on salihousut sekä ilmastointiteippiä, jolla lahkeet kiristetään varsilenkkareiden päälle että ulosteet eivät putoa kilpailupaikalle. Lisäpisteitä (lisää pirtua) saa rinnuksille oksentamisesta, veriripulista sekä parhaimmasta katkokävely-suorituksesta. Myös viinakrampeista saa lisäpisteitä (lisää pirtua). Jos sammuu kisan aikana joutuu ns sakkokierrokselle, missä pitää juoda maitoa (hyi helvetti) kaksi lasia. On myös selviö että tähän kisaan eivät pääse osallistumaan värilliset, naiset, sivarit, homot tai muut kanat. Edellisestä katkohoidosta pitää olla vähintään 2 päivää. Kanta-asiakassuhde Järvenpään sosiaalisairaalaan katsotaan myös kilpailijalle eduksi. Ohjelman juontaa luonnollisesti Murikan manageri Joensuusta. Erikoisbonuksena voittaja pääsee poseeraamaan King-Saken eli Nahka-Spaken kanssa ja saa kuvansa pyörimään boxing-televisioon. Xtreme harrastaja Kiitos American Boxing ystävät vuodesta 2002! : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Toni Kingi at 30 JouluSahti 2002 14:08:25: Hyvät American Boxing ystävät, taas on koittanut aika jolloin on tullut aika isojen miesten herkistyä. Kuken ja Killerin uudet seikkailut päättyvät tältä vuodelta ja pian koittaa uusi vuosi ja uudet kujeet. Kuten totuttua on edesottamuksiamme voinut lukea näiltä sivuilta sekä toisinaan raastuvan pöytäkirjoista sekä Hollolan esson miestenvessan seinästä. Omasta puolestani ja Team Hollolan puolesta kiitän syvästi kaikkia valkoihoisia American Boxing rusoposkisia kannattajia ja toivotan oikein taskulämmintä Uutta Vuotta 2003. Kaikkia ennakko-odotuksia vastoin ja pyynnöistä huolimatta julkaisen uuden Nousussa/Laskussa listan: TEAM HOLLOLAN NOUSUSSA JA LASKUSSA LISTA: NOUSUSSA: 1. Nahka Sakke - tuo tyylitajuinen sombreropäinen boxing shokeeraaja 2. Hankeen sammuminen - talvi-iltojen ilo ja kohmelon loiventaja 3. Kolmesti rautakankea pitkin metodi - Boxing miesten pikku vinkki joka ei petä 4. Lähestymiskielto - perheet hajoaa kaverit yhdistyy 5. Joen American Boxing Team - Murikka fanit jännittävät molemmat kädet vapisten uusintaa LASKUSSA: 1. Herkku.com - ruma kommari, mutta upea kuvagalleria 2. Suomen ääriongelmisto - Siitoin, Kuisma, Mäenpää ja Järviharju vetivät samasta veneestä tapin 3. Kaikki nokipiikit - aidsia levittävät nokipiikit laitettava asioihin 4. Rumat lesbot - missä ne Jenna Jamesonin näköiset lesbot on? 5. Rättikatto päällä - ilman kattoa vilkkui tai kiilasi American Boxing terveisin Toni Kingi Suomen johtava salakuljetun pirtun suuri maahantuoja ja boxing ystävä WHITE POWER : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: KKK at 20 JouluSahti 2002 16:14:16: I´M DREAMING OF THE WHITE POWER Että sitten harmittaa nämä lapselliset kertomukset siitä mikä laji on paras. Ei ole mitään parasta lajia tai parasta taistelijaa, on vain PARAS ROTU. Jos te kanat ette tajua sitä että RISTIT PALAVAT ja puunoksissa roikkuu muutakin kuin jouluvaloja OLETTE pipari VÄÄRILLÄ JÄLJILLÄ. Väärät jäljet johtavat hallituksen kommunistikätyreihin joiden esi-isät olisi pitänyt ampua jo 1918. Muistatteko vanhan sloganin: "Siitä kommunisti-tuhoa isänmaasi" Aivan oikein, raskaasti harmittaa että viherpeukalokommunistihomoanarko Ville Homsia ei ali-ihminen saanut hengiltä, mikä ei sinänsä ole ihme sillä puukottaja oli arabin ja aina antavaisen valkoisen lihavan lehmänaisen siittämä puolipiikki. Eli purdi. Teen johtopäätöksen: olemme hävinneet. hävinneet taistelun suomalaisuudesta, oikeudenmukaisuudesta, uskonnosta, isänmaasta ja kaikesta siitä jonka puolesta olen taistellut. Maahanmuuttajat, tulkaa ja valloittakaa Isänmaani. Ottakaa naiseni, hakatkaa lapseni, raiskatkaa ja levittäkää tappavaa tautia kulttuurin edistämisen voimalla. Soittakaa hätätapauksissa Suomi-Ambokawango seuraan tai Lihavat Blondit Finland-Kenia seuraan, Lihavat suomalaiset naiset ulkomailla-rakastan mustaa munaa seuraan, viekää tulonlähteeni ja - menkää demarijohtoisesti hallitukseen ja eduskuntaan. Antakaa lisäksi Kuningas Yrjölle tai King-Piikille mahdollisimman vähäinen tuomio kaikista HIV-raiskauksista, sillä saammehan näin arvostusta Euroopan Unionissa ja sellaisissa maissa joissa reaggeamusa soi ja aids leviää. Se on rasismia jos tappajaneekeri saa sen mitä hänelle kuuluu. Saunan takana on myös hänelle tilaa. On oleva myös vaihtoehto. Miettikää keskenänne sitä. Klaani ei enää mieti. Me toimimme. Vaikka se jotain demaria vituttaisikin. KKK homma nousussa Intiassa : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: guru at 29 JouluSahti 2002 03:49:26: 17% intialaisista korkeakouluopiskelijoista uskoo, etta Hitler olisi Intialle paras johtaja. V ittuilun näpytteli: AXE at 29 JouluSahti 2002 10:58:20: Tähän vittuiluun vastaus: homma nousussa Intiassa v ittuilun näpytteli: guru at 29 JouluSahti 2002 03:49:26: >17% intialaisista korkeakouluopiskelijoista uskoo, etta Hitler olisi Intialle paras johtaja. Ei ihme. Nähtiinhän se mihin kalju nälkiintynyt pasifisti kykeni... Kaikki näkee nälkää edelleen ja kylpee lehimien paskomassa joessa. Tää oli siltä tosin aika hyvä: Toimittaja:"Mr Gandhi what do you think of western civilization." Gandhi:"I think that would be a very good idea." LINNANJUHLAT : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 08 JouluSahti 2002 14:23:51: EREHDYIN KATSOMAAN LINNAJUHLIA. OLI MASENTAVAA TODETA MITEN PUOLUSTUSVOIMIEMME YLIPÄÄLLIKKÖ OLI KUTSUNUT VERONMAKSAJIEN RAHOILLA JUOMAAN JA SYÖMÄÄN MM: -ABUA YMAAUA HANNAHPIIKIN -SUOMI/SOMALIA SEURAN JOHTAJAN RVA MAHMAD N´KWIMBO SAKARIN -GAMBIAN SUURLÄHETTILÄÄN SEURUEINEEN -KENIAN SUURVISIIRIN -AMBOKAWANGON LÄHETYSTÖSIHTEERIN MAHMAT HALVA TAATELIN JA NIIN EDELLEEN. TODENNÄKÖISESTI PAIKALLE OLI KUTSUTTU MUUTAMA ANKARA HOMO, TOTAALIKIELTÄYTYJÄ SEKÄ VEGAANI. HALOSEN JUHLISSAHAN EI MUUTEN RIISTAA SYÖDÄ. VITUTTI NIIN PALJON ETTÄ PÄÄTIN ALOITTAA VAALIKAMPANJAN ETTÄ PÄÄSEN SUOMEN PRESIDENTIKSI. KUN MINÄ OLEN PRESIDENTTI NIIN MTV 3:N SELOSTAJAT PUHUVAT SUORASSA LÄHETYKSESSÄ MM NÄIN. " JA SIELTÄHÄN SAAPUU KUKE JA KILLERI AINA TYYLIKKÄISSÄ SALIHOUSUISSA JA V-TAKISSA. KILLERIN VAIMO, SIRKKA NÄYTTÄÄ PUKEUTUNEEN HEMAISEVIIN VERKKOSUKKAHOUSUIHIN. JA SEURAAVAKSI, TURVAMIEHET JOUTUVAT ISONTAMAAN OVIAUKKOA SILLÄ JARI LEINO SEURUEINEEN ON SAAPUMASSA SISÄÄN. JOHTAJA SIITOIN NÄYTTÄÄ OLEVAN EDELLEENKIN HYVÄSSÄ KUNNOSSA, PRESIDENTTI VOIMAKYYKKÄÄJÄ TERVEHTII SIITOINTA PERINTEISELLÄ "SIEG HEIL"-TERVEHDYKSELLÄ. SIITOIN NÄYTTÄÄ PRESIDENTILLE UUTTA MAGNUMIAAN. SUOMI-SAKSA SEURASTA NÄYTTÄÄ OLEVAN EDUSTAJANA VOIMAKYYKKÄÄJÄN VANHA TUTTU TERESA ORLOWSKI. JA SISÄÄN ASTUU LÄNSISIIVESTÄ NAHKA-SAKKE, JOKA VÄLITTÖMÄSTI POSEERAA PRESIDENTIN KANSSA. BOOGIE-MUSTONEN NÄYTTÄÄ OLEVAN JO HIEMAN MAISTISSA MUTTA HÄN VETÄISEE REIPPAAN POSEDAUNIN KÄTTELYSSÄ. LINNASSA NÄYTTÄÄ HOMMA OLEVAN HELVETIN KOVASSA NOUSUSSA" JA KUN MINÄ OLEN PRESIDENTTI, LINNASSA EI SYÖDÄ PULLAA EIKÄ JUODA KAHVIA. RAAKAA LIHAA, PIRTUA, JUOMA-AUTOMAATEISTA SAA AINOASTAAN TESTOHALCION-SPRITEÄ SEKÄ DECA DURABOLIN FRISCOA. MUSIIKISTA VASTAA SEPULTURA TAI RAMMSTEIN. JA VOITTE OLLA VARMOJA ETTÄ SUOMEN ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ NÄHDÄÄN LINNASSA VAIN JA AINOASTAAN SUOMALAISIA. NEEKERI JOKA ON SYNTYNYT SUOMESSA, LUULEE OLEVANSA SUOMALAINEN. EIHÄN pipari KISSAKAAN JOKA ON SYNTYNYT TALLISSA KUVITTELE OLEVANSA HEVONEN. VETERAANIT, WE SALUTE YOU VOIMAKYYKKÄÄJÄ, SINUN VALINTASI AFFA V ittuilun näpytteli: AXE at 09 JouluSahti 2002 07:24:35: Tähän v ittuiluun vastaus: LINNANJUHLAT vittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 08 JouluSahti 2002 14:23:51: Voimakyykkääjä, saat ääneni ja luottamukseni. Lisäksi linnan juhlissa pisti silmään joku mies jonka hiukset olivat nutturalla. Kyseessä oli joku helveti aktivisti joka VIIME VUONNA oli ollut ulkopuolella olevien mielenosoittajien kanssa riehumassa. Halosen hovissa homma on pelottavassa laskussa. Lisäksi kahvi oli kuulemma reilun kaupan kahvia. Itse tuen aina monikansallisia yrityksiä jotta voin mielessäni nähdä pienen laiska neekerin tekevän töitä oikein urakalla kahvini eteen. Teenhän minäkin urakalla töitä jotta verorahoillani em. pienen neekerin koko suku saa kivan kämpän ja lapset sukset. Vaikka eivät jumalauta ole lunta edes nähneet. AXE KUNNIA NIILLE JOILLE SE KUULUU : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: KUKE THE VIKING HELL BLOOD MANAGER DESTROYER at 06 JouluSahti 2002 13:29:09: KATSELIN AAMULLA TELKKARISTA JÄÄKÄRIEN MUISTELOITA. VÄRISYTTÄVÄÄ KUUNNELTAVAA MAAMME HISTORIASTA JA NIISTÄ MIEHISTÄ JOTKA OLIVAT SITÄ LUOMASSA. YLI YHDEKSÄNKYMMENTÄ VUOTTA LASISSA JA SILMÄT YHÄ KIRKKAAT SEKÄ MIELI TERÄRÄVÄNÄ HE KOMMENTOIVAT TAPAHTUMIA JOTKA VAIKUTTIVAT RATKAISEVASTI SIIHEN ETTÄ MINÄKIN NYT KIRJOITAN TÄTÄ JUTTUA. ERITYISESTI MIELTÄNI KUOHUTTI JÄÄKÄRIKENRAALI VÄINÖ VALVEEN MIELIPITEET JA MUISTOT SODASTA. SIINÄ EI OLE pensasneuvostoliittolainen HYVÄ OLLUT OLLA KUN ON VALVEEN JOUKOT KOHDANNUT. MUISTAN HYVIN KUN VEDET SILMISSÄ KATSELIN DOKUMENTTIA VALVEESTA HIEMAN ENNEN KUOLEMAANSA TEHTYÄ(VALVE OLI VIIMEINEN JÄÄKÄRI). NUORENA MIEHENÄ VALVE OLI MATKALLA JÄITTEN YLI RUOTSIN KAUTTA JÄÄKÄRIKOULUTUKSEEN, KUN SÄÄ KÄVI NIIN KOVAKSI ETTÄ YSTÄVÄNSÄ KÄÄNTYI TAKAISIN MUTTA VALVE JATKOI, KUNNES TILANNE KÄVI NIIN VAIKEAKSI ETTÄ VALVE PÄÄTTI AMPUA ITSENSÄ. KOHTALO OLI KUITENKIN PÄÄTTÄNYT TOISIN JA ASE EI LAUENNUT KOSKA OLI JÄÄSSÄ JA VALVE JATKOI MATKAA JOKA PÄÄTTYI VUONNA -95 JÄÄKÄRIKENRAALINA JA VIIMEISENÄ JÄÄKÄRINÄ. JA SE MATKA ON OLLUT SELLAINEN ETTEI NYKYSUKUPOLVI VOI YMMÄRTÄÄ MILLAISEN PAINEEN ALLA NE MIEHET OVAT OLLEET, VIELÄ LÄHES SATAVUOTIANAAKIN VALVEEN KATSEESTA JA OLEMUKSESTA HUOKUI SELLAINEN ITSEVARMUUS JA KOVUUS ETTEI VOI KUIN TUNTEA SUURTA KUNNIOITUSTA NÄITÄ KIVENKOVIA SOTUREITA KOHTAAN. MUISTAN TÖRNIN ELÄMÄNKERRASTA KOHDAN JOSSA TÖRNIN MIEHET OLIVAT PALAAMASSA VIHOLLISEN LINJOJEN TAKAA JA OLIVAT LEPÄÄMÄSSÄ OJANPIENTAREELLA KUN MAASTOAUTO AJOI KOHDALLE JA MAJURI POMPPASI ULOS ALKAEN HUUTAA TUNTEMATTA KENEN KANSSA OLIVAT TEKEMISISSÄ: "MITÄS MIEHIÄ TÄÄLLÄ MAKAA PARRAT AJAMATTA JA NAPIT AUKI" TÖRNI TULI TUUMAN ETEEN MAJURIN KASVOISTA JA KOMMENTOI:"OLEN KAPTEENI LAURI TÖRNI JA OLEN VALMIS KUOLEMAAN MAANI PUOLESTA, OLETTEKO TE, HERRA MAJURI?" MAJURI HÄIPYI SANAAKAAN SANOMATTA. HYVÄÄ ITSENÄISEN SUOMEN PÅIVÅÅ KAIKILLE(EI KINUKEILLE) SIEG HEIL Itsenäisyyspäivä : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: RSC1 at 09 JouluSahti 2002 17:03:43: Tässä itsenäisyyspäivän pyhät on menny yövuoroissa. Siitä tulikin mieleen ne mellakoinit, joita jotkut saatanan olmin väriset piipat ja atomipommin vastustajat järjestivät linnan edustalla. pipari että syö miestä tommonen! Että kehtaavat, vuoden tärkeimpänä juhlapäivänä... Poliisin -aivan liian helläkätisesti- ohjatessa innokkaimpia kusipäitä, haukutaan virkavaltaa fasisteiksi. Ensi vuonna vesitykit, kumiluodit ja mellakkakaasut käyttöön. Rupeaa piipan hillumishalut hyytymään kun painetaan 10 barin paineella 6 tuuman suihkuputkesta 20 asteen pakkasella vettä niskaan. Ite pukeudun mellakkavarustukseen -ala- ja hammassuojat sekä pesäpallomaila- ja tietysti kraka, onhan itsenäisyyspäivä. Sitten ruvetaan järjestämään ortopedeille ja aina niin mainioille ortopedian teknikoille hommia. Näytetään piipoille mitä kaikkea mukavaa saa Imatran palloveikkojen kasvatti ja kaukopartio veteraanin pojanpoika pesismailalla aikaan... Kuokkavieras... : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: HIT at 12 JouluSahti 2002 18:54:08: Nuorten viherpiipertäjien puheenjohtaja oli TV:ssä tilittämässä tuskaansa, siittä että ihmiset juhlivat itsenäisyyspäivänä linnassa. Mieleeni painui lause joka hänen suustaan pääsi (en nyt ihan sanatarkkaan muista, mutta ajatus tässä lausessa oli seuraava): Jos joku laki ei minua miellytä, en aijo noudattaa sitä. pipari, tässä maassa on myös monia lakeja joita minä en halua noudattaa (yksi niistä on, etten saa SAATANA lyödä kaiken maailman idiootteja täysiä päähän), mutta kuitenkin tajuan, että nuo lait ovat kuitenkin säädetty siksi, ettei täällä vallitse täysi anarkia. Mitähän mahtaisi moinen tyyppi tuumata jo joku päivittän kävisi häntä pahoinpitelemässä ja syyksi selittäsi, että kansalaistottelemattomuuden nimissä tässä vain pahoinpitelen ihmisiä, jotka ovat eri mieltä kuin minä. V ittuilun näpytteli: AXE at 12 JouluSahti 2002 19:40:34: Tähän vittuiluun vastaus: Kuokkavieras... v ittuilun näpytteli: HIT at 12 JouluSahti 2002 18:54:08: "Mitähän mahtaisi moinen tyyppi tuumata jo joku päivittän kävisi häntä pahoinpitelemässä" En tiedä. Mutta ota minut mukaan mä otan videokameran. AXE Arvoitus : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: AXE at 15 JouluSahti 2002 20:20:53: Mikä seuraavista ei kuulu joukkoon: Matto, halko, suihinotto, somali, piippa, sivari. Vastaus: Tietysti suihinotto. Kaikkia muita voi hakata ihan mielin määrin mutta kunnon suihinottoa ei hakkaa mikään. AXE NOKIPIIKIT : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: RAUTAJÄTTI at 06 JouluSahti 2002 16:55:15: EREHDYIN EILEN KATSOMAAN EMPUSKEN JA HYPPÖSEN OHJELMAA. LÄHETYKSEEN ILMESTYI JOKU MEMO NIMINEN KINUKKI, KRUUNU JA VIITTA PÄÄLLÄ. JUMALAVITA ETTÄ ALKOI VITUTTAMAAN. PIKKUKAUPUNKI JOSSA ASUN ON KINUKIT PERUSTANEET KEPAP PAARIN JA NYT NE AVAA PUPIN. MENEMME VELJIEN KANSSA KÄYMÄÄN. ISÄMME EI TAISTELLEET SEN TAKIA ETTÄ NIKIPIIKKEJÄ SAATAISIIN RAIJATTUA TÄNNE LAUMOITTAIN. EIKÖ KUKAAN VÄLITÄ. ONKO JOKU SANANSA MITTAINEN. MITÄ MIELTÄ OLETTE, EIKÖ JO OLE TOIMINNAN AIKA. AFFA V ittuilun näpytteli: AXE at 09 JouluSahti 2002 07:18:55: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: NOKIPIIKIT v ittuilun näpytteli: kalja ja kebab on hyvää at 08 JouluSahti 2002 23:52:37: >Kukas teille urpoille sitten kaljaa lorottaa ja vääntää ruokaa kun te ne ulkomaanpellet karkoitatte. Olet muuten aivan oikeassa. Mielestäni kaikkien maahanmuuttajien pitäisi perustaa joku ravintola tai palveluyritys. Esim. thaimaalainen hieromalaitos. Lisäksi maahanmuuttajien koulutuksessa heille pitäisi korostaa seuraavia asioita: -Asiakasta ei saa katsoa silmiin vaan pää pitää nöyrästi painaa kumaraan. -Asiakkaasta tulee käyttää etelä-afrikasta tuttua "Massah"-ääntämystä, mikäli asiakas on mies. -Naispuolisista käytetään termiä "Leidih" -Syntyperältään Suomalaiselle asiakkaalle tulee kaiken aikaa osoittaa kiitollisuuttaan koska tämä antaa palvella itseään. Näillä ammattimiesten pikkuvinkeillä homma lähtee nousuun! AXE V ittuilun näpytteli: kalja ja kebab on hyvää at 09 JouluSahti 2002 21:12:38: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: NOKIPIIKIT v ittuilun näpytteli: AXE at 09 JouluSahti 2002 07:18:55: Näin on, jokaiselle löytyy käyttöä. Neekereillä on näppärät ja pitkät sormet joilla ne kuorivat pähkinöitä ja keräävät etanoita puiden kannoista. Aikanaan, kun ei ollut vielä kunnon koneita, nämä sormet olivat oivallisia puuvillanpoiminnassa. Toiset taas sopivat paremmin kokkaamaan ja passaamaan valkoihoisia. Jotkut sopivat parhaiten huvittamaan joutilasta valkoista luokkaa viihdyttävillä urheilusuorituksilla. Eikä tarvitse pelätä douppingin haittavaikutuksista vaan voidaan suoraan katsoa kuinka lujaa neekeri kulkee. Eli pois tuo synkkä ahdasmielisyys ja nautitaan niistä iloista jotka maailma on meille suonut. Heippulis peippulis : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Fitnessbaby-87 at 25 MarrasLasol 2002 11:26:07: Moikkelis koikkelis vaan kaikki honeypuput Mä oon päässy nyt ysiluokalle ja treenityyli ja poikaystäväkin on vaihtunut viime keväästä. Ennen tein reidensisentäjää 2x50 sarjoja 10kilolla mut nyt oon vaihtanu siihen et teen 3x100 5kilolla. Niin ja poikaystäväkin on vaihtunu. Motumbo on maahanmuuttaja. Oikeesti se on prissi ja oottaa millon se pääsee takas valtaistuimelle ja mä pääsen sen kuningattareksi. Oikeesti se oliki syy miks mä jätin mun entisen poikaystävän. Niin ja se et sen kylkiluut ei enää erottunu. Se oli vissiin käyttäny jotain hordiimisii sterioit, sen painoki nous yli 60 kilon se oli viiminen niitti. Oukei eni vei. Motumbo tosi kiva. Me vietetään salilla tosi kauan aikaa aina motumbon ja sen frendien kaa joskus jopa 3 tuntiiki ku motumbu ja sen frendit hengailee ja kuuntelee Bob Marlia. Kerran Motumbo yritti tuoda bongorummut salille mut se inhoittava salinpitäjä sai hirveen bobobari horjimiidi raivarin ja huus naama punasena et: "anteeksi mutta muut salinkäyttäjät häiriintyy jos soitat täällä, voisitko mennä tuonne kahvion puolel" No mä siihen sain hirveen kohtauksen ja huusiin: "Senkin hikinen sika syö vain lisää brotteeinia ja keratiifiinia ja tesmostermosteeria!!!Senkin rasismi ja nasti". Kyllähän salinpitäjän naama venähti. Motumbo muuten vastustaa ylikaupallisuutta ja käärii itse tupakkansa jostain itse kasvatetusta tupakka aineesta. Kuulemma samansukuista kuin valkosipuli. Hassua. Kyllähän se ihana. Joskus Motumbo pyytää Analkänpängiä mut mä en tiiä se sana tarkoittaa. Se ois tarkoitus toteuttaa ens perjantaina. Se on varppina jotain ihanaa. Okei kirjottelen taas teille. Iloisin talviterveisin Fitnessbaby-87 Vastav ittuilu: Heippulis peippulis : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: AXE at 25 MarrasLasol 2002 14:08:18: Tähän v ittuiluun vastaus: Heippulis peippulis vittuilun näpytteli: Fitnessbaby-87 at 25 MarrasLasol 2002 11:26:07: Parahin Fitnessbaby-87, Sinulla on homma laskussa. Kipaiseppa lähimmällä itsepuolustussalilla ja esittele itsesi kamppailulajien vetäjälle. Hän voi opastaa sinulle miten oikeesti kuuluu reenata ja pääset tutustumaan kamppailulajien ihmeelliseen maailmaan. Älä muuten mainitse Motumbosta mitään sille ohjaajalle. Valitse ihan itseäsi kiinnostava laji mutta älä sellaista jossa pojat kourivat toisiaan tai jossa syödään koiraa. Voit ottaa muhun suoraan yhteyttä ihan estottomasti. AXE Kysymys : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Lakana at 03 JouluSahti 2002 18:59:59: Mitä tarkoittaa japaninkielen sana kyu? Askarruttaa kovasti mieltäni. Täällä liikkuu monta budo harrastajaa kuten AXE, Voimakyykkääjä, kari a, John Sumusalo ym. Joku varmaan tietää. Asiallisia vastauksia kiitos. Ja karille onnea jenkkipojan jalan telomisesta, hieno suoritus, sen eteen tehtiin varmasti paljon työtä! Vielä kerran todella paljon onnea! MINÄ EN OLE MIKÄÄN V ITUN KINUKKILAJIEN HARRASTAJA JA MINULLA EI OLE MITÄÄN senkin HAJUA MISTÄÄN KYYSTÄ EIKÄ KIUUUSTA EIKÄ MISTÄÄN MUUSTAKAAN RIISINPURIJOIDEN LAKANALAJEISTA. KAIKKI NÄMÄ KANAT JOTKA PYÖRIVÄT LAKANAT PÄÄLLÄ YMPÄRIÄMPÄRI ÄÄNI FALSETISSA HEILUTELLEN SIIMANOHUITA RAAJOJAAN JOLLAIN KUTITTAMALLA TAPETUN AFGANISTALAISEN LAMPAAN VUODAN PÄÄLLÄ JOTA KUTSUTAAN TATAMIKSI, EI SAATANA LOPETTAKAA KIDUTUS. MINÄ EN OLE TAVANNUT YHTÄÄN SELLAISTA VIUDOVOUDOA JOKA SAA PENKISTÄ EDES OMAN PAINONSA. PUHUMATTAKAAN ETTÄ SE OTETAAN YLÖS 2.5 KERTAISENA.(PAINAN ITSE +130 KG) TUOKAA MINULLE KANA, MINÄ SYÖN SEN. TÄSTÄ PITÄÄ KOHTA ITSE VANHANA MIEHENÄ NOUSTA SINNE OTAKONIIN JA KATKAISTA MIES TAIKKA PARI ETTÄ USKOVAT MITÄ ON IÄNKAIKKINEN VOIMA, TOTUUS JA ELÄMÄ. ON PAKKO HEITTÄÄ TÄHÄN APOKALYPTINEN ENNUSTUS: TEMPPELIN ESIRIPPU REPEÄÄ YLHÄÄLTÄ ALAS ASTI JA SYVYYKSISTÄ NOUSEE PETO JONKA HENGITYS HAISEE RUUDILLE, PIRTULLE,HOTAPULVERILLE, MANKULLE JA BLUFF-JAUHOLLE JA SEN KAMMOTTAVA NAAMA NÄYTTÄÄ AIVAN VALLU VALPIOLTA. JA KATSO, TÄMÄ PETO TOTTELEE RAUTAA JA VOIMAA, JA SEN EDESSÄ KUMARTAVAT OVAT OLEVA VAHVOJA JA VOIMAKKAITA. JA KENELLÄ YMMÄRRYS ON, SE LASKEKOON PEDON LUVUN, JA SE LUKU ON "PENKKI 275 ILMAN KÄÄRMELIIKEITÄ" VOIMAKYYKKÄÄJÄ, 666 HÄN ELÄÄ .PENKKI 275... Mites, joutuuko käyttämään penkkipaitaa tai kyynerpäälämmittimiä??? HIT PENKKIPAITA ON TEHTY SELLAISILLE HEIKOILLE NOSTAJILLE JOTKA EIVÄT LUOTA ITSEENSÄ TAI TEKNIIKKAANSA JA HALUAVAT MUUTAMAN ILMAISEN LISÄKILON KÄYTTÄMÄLLÄ TRIKOITA. TRIKOOT, PENKKIPAIDAT JA SUKKAHOUSUT ON TEHTY NAISILLE. KYYNERPÄÄLÄMMITTIMIÄ EN KÄYTÄ, KOSKA ENNEN NOSTOA LÄMMITTELEN ITSENI JARI LEINON OPPIEN MUKAAN. JARI LEINOLTA KYSYTTIIN KUINKA HÄN VOI NOSTAA 220 KG PENKISTÄ 21 KERTAA PUTKEEN, HÄN VASTASI ETTÄ HELPOSTI: ALLE OTETAAN 180 KILOLLA 35 TOISTOA. MUUTENKIN JARI LEINON OPPEJA KANNATTAISI VILJELLÄ BODISMAAILMASSA, SILLÄ LEINOHAN TUNNETAAN KAIKKIEN AIKOJEN VAHVIMPANA BODARINA. HÄN MENESTYI BODAUSURANSA JÄLKEEN MM VOIMAMIESKISOISSA. TOINEN HOMMA MITÄ AINA KYSYTÄÄN ON PENKKIENARI. ISON YKKÖSEN VOI TEHDÄ KUKA TAHANSA MUTTA TOISTOT, NE TOISTOT RATKAISEVAT. JA ASENNE. MIELUUMMIN PÄIVÄ LEIJONANA KUIN ELÄMÄ LAMPAANA. JOS HALUAT OLLA KAIKKIEN IHANNOIMA LAPAJÄTTI, KÄYTÄ VAIN JA AINOASTAAN HARJOITTELUSSA ISOJA PAINOJA. SILLÄ ISOT PAINOT KASVATTAVAT ISOT LIHAKSET. VALITSE SALIKSESI SE SALI MISSÄ ISOIMMAT MÖRÖT TREENAAVAT. KATSO MISSÄ FIREMAN MARKKANEN, BOOGIE MUSTONEN, JARKKO HINKKANEN, YMS TREENAAVAT. SIELTÄ LÖYTYY TOTUUS. VÄLTÄ KP OURAMAA JOKA ON KANA EIKÄ USKALLA VASTATA LÄHETTÄMIINI SÄHKÖPOSTIVIESTEIHIN. LISÄRAVINTEISTA SEN VERRAN ETTÄ JOS SYDÄN HAJOAA, NIIN SE HAJOAA. ONPAHAN harmillinen SUKULAISILLA ISO TAAKKA KANNETTAVANA. JA RASKAS. JOS ET HARJOITTELUSI JÄLKEEN OKSENNA, tårta på tårta HOUSUUSI KUN REKKARAUDAT OVAT ALAKUOLOKOHDASSA, VOIT TODETA ETTÄ HARJOITTELET LIIAN KEVYESTI. KUNNON TREENIN JÄLKEEN YRJÖ ON RINNUKSILLA JA tårta på tårta XXXXL KOKOISISSA SALIHOUSUISSA. JA JOS SILMÄT EI HARITA SAMOIN KUIN OZZY OSBOURNELLA, TREENI ON OLLUT LÖYSÄHKÖ. VOIMAKYYKKÄÄJÄ, PRINCE OF DARKNESS AFFA Voimakyykkääjä, Olet Jumala. AXE EN OLE, JARI LEINO ON. VOIMAKYYKKÄÄJÄ MASTER OF POWERLIFTING Olemme perustaneet uuden järjestön : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Aluesihteeri at 04 JouluSahti 2002 10:26:18: Sieg Heil Olemme perustaneet uuden järjestön, järjestön nimi on Lahti AGV-VIKING, jonka johtoon tulee alalla toiseksi pisimpään vaikuttanut nationalisti, eli siis minä. Meidän käsityksemme mukaan mm neekereiden tulisi asua Afrikassa ja heidän on turha tulla kieroilemaan meille, sillä magnumit löytyy. Arjalaisia emme kuitenkaan ammu. Koska tämä on kuitenkin kamppailupalsta, haluaisimme kutsua kunniajäseneksi poikapainin kiistattoman hallitsijan, nimimerkin FINNSKIN 88:n. Hänellä kun tuota asennetta tuntuu olevan. Onko muuten kansallissosialistinen aate kovinkin suosittua em piireissä?? Jos on niin tulemme ehdottomasti tukemaan nhb-painia sekä muitakin lajeja, joissa arjalainen rotu jyrää. Kungfua emme kuitenkaan tue, sillä saadun tiedon mukaan niissä lajeissa pyörii kinukkeja joiden kuuluisi meidän käsityksen mukaan asua Kiinassa. Soitan kohta Johtaja Siitoimelle ja kysyn häneltä saammeko kuitenkin pitää omat värimme ja omat tunnuksemme. Aluejohtaja lähettää myös itsenäisyyspäivän alustervehdyksensä tämän palstan loistaville pitäjille, Aittosumulle ja Mäkiselle. HOMMA ON SAATANAN KOVASSA NOUSUSSA-HELVETIN HYVÄ!!!!!! Aluesihteeri Lahti AGV-VIKING ps onko kohuttu Nahka-Spakke koskaan poseerannut Hitlerin kanssa??? Kamppailulinkkien äiti : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: AXE at 21 MarrasLasol 2002 11:57:47: Oheiseen sivuun törmäsin etsiessäni netistä pornoa ja väkivaltaa: http://www.mcdojo.com" onclick="window.open(this.href);return false; Ikäänkuin ameriikkalaisten kesy verio Hollolan sivustosta. Eli ei pärjää millään. Kukaan ei edes kirjoita Kankaasta. MUTTA sivuilla on aikas kivoja videopätkiä: -Kuinka lycrashortsi vääntää käden poikki mustan vyön karatekalta haasteottelussa -Kuuluista Emil Botztepen ja Mestari Cheungin haastematsi -Surullisen näköinen polkupyöräilijätappelu -SUOMALAITA väriä tuo MAster Cup 95 matsi jossa joku suomalainen thainyrkkeilija potkii TKD jätkän jalat p askaksi. YMSYMS. AXE Menkää kattoon NAHKAASPAKKE : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: JARI at 20 MarrasLasol 2002 12:04:16: HEI AKAIIKI. TTÄÄLLÄ JÄRVENPÄÄSÄ ON SÖYKSYÄ JA MANSENTAA TAAS PASHASTI. OSTIN NAHKASPAKEN HANSKAT NIMMAARILLA. SAKKEA KIRJOIAATTI PYYTÄÄNÄTTÄ NOSTAAKO KERÄRILYARVOA. HOIITAJA LÖSI PONROLEHTIN KÄTKÖN JA TAKVAVARIKOIT. VÄVÄHÄN MANASENTAA. HYVBÄÄ SÖYKSYTÄT. ONNEA KARI A : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: American Boxing fani at 20 MarrasLasol 2002 13:27:30: KATSOKAA TEAM HOLLOLAN "JUORUT" (uutis) SIVUT!!!!! VIELÄ KERRAN ONNEA KARI A!!!! Vastav ittuilu: ONNEA KARI A : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Aittosumu at 24 MarrasLasol 2002 18:36:24: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: ONNEA KARI A v ittuilun näpytteli: Kari ja Murikka fani at 24 MarrasLasol 2002 15:14:46: Olen sanaton. ja onnesta litteä. Näitä polkuja lupaan tallata hamaan hautaan asti, saatana. Olkoon se kaukana jossain ja tulkoon eteeni vielä tankkerillinen väkijuomia ja Kisahallillinen suopeita töttöjä. Sekä muuta kivaa. Kiitos. Pekka Siitoimen kannattajien kommentteja : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: MUR at 16 MarrasLasol 2002 17:59:17: Kerätty keskustelufoorumeilta: "SUOMI TARVITSEE MUUTOSTA. NYKYMENOLLA TULEE KÄYMÄÄN HUONOSTI. SUUNNAN ON KÄÄNNYTÄVÄ NOPEASTI. OIKEA MIES TÄSSÄ TILANTEESSA MAAMME JOHTOON ON SUOMEN KANSALLISOSIALISTIEN JOHTAJA PEKKA SIITOIN." "Kaikkien Suomen todellisten nationalistien ja kansallissosialistien täytyy antaa tukensa Pekka Siitoimelle vaativassa valtakunnanjohtajan tehtävässä. Pekka ansaitsee meidän kaikkien kunnioituksen ja pahansuopaiset juoruilut Siitoimesta on lopetettava välittömästi." "Liity aseellista vallankumousta kannattavien joukkoon, niin kuin minä olen jo tehnyt. Ainoastaan aseellinen vallankumous voi poistaa pakoloisongelman. Meidän täytyy hyökätä aseiden kanssa eduskuntaan, presidentinlinnaan, pääesikuntaan, valtioneuvostoon. Tarvitsemme joukon aseistettuja miehiä, jotka ovat valmiita vaikka uhraamaan henkensä vallankumouksen puolesta. Valtakunnannjohtaja Pekka Siitoin on lupautunut asettumaan vallankumouksen johtoon. Olemme sisällissodan kynnyksellä. Tästä sisällissodasta tulee paljon armottomampi kuin vuoden 1918 sisällissodasta." "On totta, että Pekka Siitoin on iältään jo lähes 60 vuotta, mutta entä sitten? Ikä tuo mukanaan arvokasta kokemusta ja sitähän Siitoimella on enemmän kuin kenelläkään muulla aatemihellä maassamme. Valtakunnanjohtaja on taistellut asiamme puolesta jo 30 vuotta! Siitoimen juomista on usein liiotelta ja kukapa skinikään ei joskus kaljaa ottaisi? Sitäkin sopii miettiä. Lisäksi Siitoin ei ole missään hoidossa vaan ammatiltaan toimitusjohtaja." "Pekka ei ole yhtään sen juopompi kuin skinitkään. Siitoin on ilmoittanut jatkavansa valtakunnanjohtajana ainakin seuraavat 20 vuotta, seuraajaa ei ole aika vielä edes miettiä." "Siitoimella sattuu olemaan sellainen määrä aseita, ettei paremmasta väliä. Ellet sattunut tietämään, niin hän pitää kartanossaan sotamuseota. Pekka ei tietysti ole niin tyhmä, että menisi julkisesti asearsenaaliaan mainostamaan kaikille. Monet asiat kerrotaan vain puolueen jäsenille." "Itse olen kannattanut jo vuosia Pekka Siitoimen asettumista nationalistisenkin liikkeen johtoon. Tässä näkemyksessä pysyn edelleen. En muuta jatkuvasti mielipiteitäni poliittisten tuulten mukana. Olen aina pitänyt Siitointa synnynnäisenä johtajana, joka tulee joskus johdattamaan kansamme parempaan tulevaisuuteen." HEIL SIITOIN! HEIL HITLER! Homma tuntuu olevan nousussa... V ittuilun näpytteli: 130kg läski at 17 MarrasLasol 2002 00:18:50: Tähän v ittuiluun vastaus: Pekka Siitoimen kannattajien kommentteja v ittuilun näpytteli: MUR at 16 MarrasLasol 2002 17:59:17: Pekka on meidän johtajamme!!! Nyt joka jätkä ylös, sieg heil! \o *läts läts* V ittuilun näpytteli: Aluesihteeri at 17 MarrasLasol 2002 11:09:43: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: Pekka Siitoimen kannattajien kommentteja v ittuilun näpytteli: 130kg läski at 17 MarrasLasol 2002 00:18:50: Niinkuin Pekka sanoi Kuismalle: "Sulla on vastuu, todella kova vastuu" Me nousemme tuhkasta Feeniks-linnun lailla, vyökoteloon tästä edes laitetaan keppanapullon tilalle aseet ja Korpilahden ja Vehmaan sotaharjoitukset ovat tulossa. Muistakaa, "Emmehän mekään mee Afrikkaan syömään neekereiden banaaneja" HELVETIN HYVÄ!!! Aluesihteeri Lahti AGV V ittuilun näpytteli: AXE at 17 MarrasLasol 2002 20:06:30: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastavittuilu: Pekka Siitoimen kannattajien kommentteja v ittuilun näpytteli: Aluesihteeri at 17 MarrasLasol 2002 11:09:43: Seuraava tarina perustuu tositapahtumiin. Eräs tuttavani kohtaasi pienessä kaupungissa torilla mantteliin sonnustautuneen valtakunnanjohtajan ja tämän adjutantin. Uteliaana lähti sitten lompsimaan Pekan ja adjutantin perässä (seuraa Johtajaa?) Kävelivät makkarakojun ohi jossa makkaranpaistaja oli jo ilmeisesti jonkin aikaa tuloksetta yrittänyt sytyttää kaasugrilliä ja ilmassa leijui vahva kaasun lemu. Pekka kommentoi hymyillen adjutantille: "Asiallinen tuoksu." Homma on aivan saatanan kovassa nousussa. Pekka voitti Talous Sanomat -lehden vuosikerran! : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: MUR at 18 MarrasLasol 2002 23:56:26: Tähän v ittuiluun vastaus: Pekan kommentteja v ittuilun näpytteli: AXE at 17 MarrasLasol 2002 20:06:30: Homma on kovassa nousussa!!! http://216.239.53.100/search?q=cache:Uk ... iedotteet/" onclick="window.open(this.href);return false; Todella hieno suoritus Pekalta!! Tosi paljon onnea!! V ittuilun näpytteli: AXE at 19 MarrasLasol 2002 12:46:52: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: Pekka voitti Talous Sanomat -lehden vuosikerran! v ittuilun näpytteli: yäk at 19 MarrasLasol 2002 10:17:19: >Todella hieno suoritus Pekalta!! Tosi paljon onnea!! Joo tosi paljon onnea Pekalle! Helvetin hieno suoritus! Tuon eteen tehtiin varmaan tosi paljon töitä eikä juuri muuta voitu ajatella sitten viimeisimmän kolmannen valtakunnan luhistumisen jälkeen. Vielä kerran tosi paljon onnea! Pohojalaasta uhoota : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Mussiikin ystävä at 19 MarrasLasol 2002 12:43:03: Aittosumu: Tää seuraava levy on sun pakko ostaa. Lauri Tähkä ja Elonkorjuuorkesteri: Pistoja syrämmes. Pohojalaasta uhoota Teuvalta. Vanhoja traditionaalisia renkutuksia rokiks veivattuna, vai mitä tykkäät kappaleen Isoo-Antti ja Rannanjärvi kipaleen sanoista: Ensin ne portahat järjestettiin ja sitten vasta muuri Isoo-Antti se erellä kuluki joka joukosta oli suurin Vaasan veri ei vapise eikä Kauhavan rauta ruostu Niskasta kiinni ja puukolla selekään jollei ne muuten suostu Oikein murremusiikin helmi. Pienenä miinuksena pohojalaasta melankoliaa liikaa ja paljon lauletahan rakkauvesta ja muusta turhaanpäivääsestä. Bändi joka vetää keikalla kaksneuvoosen vyölle, hihattoman kansallispuvun liivin ja nahkahousut ei voi olla läpeensä paha. Hevoonen se on kun koirasteeri ja hoijakka katajasta, minä oon ollu maailmalla jo piänestä kakarasta. Tätä on mukavaa kuunnella kun koti-ikävä isköö ja hellu on jättäny. Nymmää lähen Turkuhun joka on Teuvalaasten ameriikka. kiitos ja anteeks Kersantti Steiner on kuollut : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Kari Aittoparru at 20 MarrasLasol 2002 03:15:38: James Coburn, entinen sotilas ja lukuisten loistavien elokuvahahmojen tulkki, pirtun ja piikkaamisen ystävä, boksingin kannattaja ja harjoittaja sekä Bruce Leen arkunkantaja kuoli maanantaina. Kiitos Tuo oli Kouta, kolkko miesi, tunsi kaikki tietävänsä, astui rotkohon Rutimon, kulki kuolon porraspuita niinkuin pitkän pilven lonka, niinkuin jäisen kosken kopru; ei hän taakse katsahtanut, katsoi kohden Kalman usta, ei hän kilvan kiirehtänyt, astui askel askeleelta, kun oli tuima Tuonen kulku, elo kuoloa kovempi Ette te niin kovia oo : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Brutal Killer Warrior at 12 MarrasLasol 2002 21:25:59: Siis faktahan on se että kaikki tämmöset boxing miehet ja muut hormoonimöröt on ihan paperia Tosi Taistelijaa vastaan. Meidän ninjakerhollakin on semmoinen Nyrkki-ryhmä (http://www.gaeshido.fi/sglturva.html) joka pistää kyllä kaikki syöttöporsaat lihoiksi. Kerrankin yks semmonen alkoi tosi aggressiiviseks kun meidän Nyrkkiryhmä oli TurvaTehtävässä Naantalin Tulppaaninviljelijöiden pikkujouluissa. Se kaveri oli ottanu penkistä toistasataa kiloo joskus -72 talvella ja harrasti vieläkin aktiivisesti Tekkeniä. No se heitti servetillä suoraan ottaan yhtä Nyrkkiryhmäläistä. Kaveri putos ukemilla kasvoilleen siihen narikkaan mutta loput kuustoista Nyrkkiryhmäläistä soitti heti äidille joka soitti poliisille ja se servettiriehuja meni ihan vaikeeks ja istu alas juttelemaan kavereilleen. Poliisi tuli illalla käymään mutta ei ne uskaltanu tehdä mitään sille häirikölle, ne vaan nauro vaivaantuneena ihan kippurassa ja lähti pois. Niin että kyllä meiltä homma hoituu. Voi pipari ja hihihihihihi. Suomalainen turvamies on yhtä uskottava kuin se väite että krav maga on toimiva taistelulaji. Se ei noihin turvahommiin riitä että otetaan joku läski poseeraamaan jonkun hiekkakuopan reunalle ja kirjoitetaan alle UBF, WWF, HIUHOUHAU ja muovikuula-ase käteen tai jotain muuta todella kansainvälistä ja internationaalia. Sitte kuva budokaan ja Tallinnaan huoriin. Tai budokaan kuva jossa pipo päässä ollaan vihaisen näköisiä pilottitakki päällä ja ollaan juuri tekemässä badboysta silppua. Herätkää jo hiiret. Suomesta ei löydy yhtään kansainvälisen tason turvamiestä, henkilöturva-alan yrittäjää, seuraa tai firmaa joka noteerattaisiin ns piireissä. Jonkun fighting institute of piupaupoun ns ammattimiehet pääsisivät korkeintaan Pariisin Disneylandiin pyyhkimäään Mikki Hiiri-stuntmiehen persettä. Tai nämä muut pellet joiden kuvia loistolehti Budokasta saa katsella. Todellinen ammattimies on näkymätön, huomaamaton eikä hänellä ole mitään tarvetta todistella mistään mitään. Mutta kyllähän se tietenkin on mukava evp teollisuusvartijan tai ovimiehen kulkea mustissa laseissaan synkän näköisenä puku päällä kun joku Ristomattiratia kulkee Viron ja Helsingin väliä. Voi teitä lapsipolot. Te ette tiedä pahasta maailmasta yhtään mitään. Kun leikitte leikkejänne niin älkää satuttako itseänne. Ulkona on liukasta. don Padrone Niin. Kyllä mielestäni Suomesta löytyy asiansa osaavia turvamiehiä. Aivan kuten muistakin maista. Esimerkkinä vaikkapa A. Niinimäkinen (nimi muutettu) sekä K. ja J. Aittomäkynen (niinikään nimet muutettu). Niinimäkinenhän on toiminut esim. poliitikkojen turvamiehenä. K. Aittomäkynen on turvannut ainakin rehellisten oluenystävien iltoja. J. Aittomäkynen puolestaan turvaa nykyään Kirkon kymmenysten saantia. Kokonaan oma lukunsa on Kurikka Torniainen (nimi muutettu) joka on ollut järjestyksenvalvojana mm. Ilosaarirockissa ja kaatelemassa alaikäisiltä voimmajuommaa maahan. Että kyllä meilläkin osataan. Sitten voitkin kirjoittaa jutun Budokaan jossa listaat nuo tunnit, kuten myös kaikki antamasi koulutustunnit ja kaikki mitä olet Wasalaivoilta tuonut Suomeen... AXE Ei saa irvailla. Edes Ari Kankaalle joka on, toistan taas, tehnyt kovasti työtä lajien eteen. Combat Akatemia on aika hieno suoritus ja joskus takavousina en päässy Arin crossista vek muuta ku lyömällä siltä tärykalvon halki. Tai niin se väittää. Aittoliemi Mä toin Kankaan tärykalvot Suomeen. Ne oli alunperin venäjältä löytyneen käytetyn kortsun palasia mutta mä vähän parantelin niitä ja nyt ne on maailman parhaat tärykalvot. Combat Fighting Manager SIIS VÄHÄN SAMAAN TYYLIIN KUIN VIIME HEINÄKUUSSA ERÄÄN SUURLEIRIN YHTEYDESSÄ. KÄNNISET LAKANAPELLET TULIVAT UHOAMAAN RAUTATIEASEMAN GRILLIN EDESSÄ JA KORVIAVIHLOVAN KILJUNNAN SÄESTÄMÄNÄ HE EREHTYIVÄT HYÖKKÄÄMÄÄN YSTÄVÄNI LAPAJÄTTILÄISEN KIMPPUUN. LASKIN 6-7 LAKANAA JOTKA SAMAAN AIKAAN POTKIVAT JA TEKIVÄT SUKI-SUKI HYÖKKÄYKSIÄ LAPAJÄTTILÄISEN MASSIIVISEEN KEHOON. PIENI RAVISTUS, JA LAKANAT SINKOILIVAT KUIN TÄIT KOIRASTA. LAPAJÄTTILÄINEN OTTI YHDEN VIUVOUUN NS pensasneuvostoliittolainen RAVATTIIN JA PURISTI VÄHÄN PILLISTÄ (SIIS HAUIKSEN JA OJENTAJAN VÄLIIN) MUTTA DANIKANAN OHUT NISKA VAIN MULJAHTELI KOSKA ISOJEN LIHASTEN VÄLIIN JÄI TIUKKANAKIN KYYNÄRTAIPEESEEN YLI 3 CM:N RAKO JA ELLEI KANALLA OLISI OLLUT NIIN LUONNOTTOMAN ISO PÄÄ MUUHUN RUUMIISEEN VERRATTUNA HÄN OLISI SAATTANUT PÄÄSTÄ IRTI. OLETTEKKO MUUTEN KIINNITTÄNYT HUOMIONNE NÄIDEN BUDOHIIRIEN RANSKALAISTYYPPISEEN RUUMIINRAKENTEESEEN? 40:N JALKA, 50:N KAULUS JA 60:N HATTU? LISÄKSI KUN PAINOA ON MAKSIMISSAAN NOIN 52 KILOA VERRATTAIN PITKÄÄN (182) VARTEEN JA PÄÄRYNÄVARTALOON NIIN LÄHINNÄ SE HERÄTTÄÄ MINUSSA ITKUN SEKAISTA SÄÄLIÄ. MISTÄ HE LÖYTÄVÄT VAATTEENSA? VALMISTAAKO NO FEAR-TUOTEMERKKI MYÖS HEIDÄN VAATTEENSA? PUKEUTUMISEN JA TYYLIN ASIANTUNTIJA, JOHN SUMUSALO-OTA ROHKEASTI KANTAA. KÄVIN KERRAN NI-DAN LIIKKEESSÄ JA KATSELIN NÄITÄ LAKANOITA. ERIKOINEN HUOMIO OLI SE ETTÄ PUKUJEN KOOT LOPPUIVAT MEDIUMIIN. MISTÄ AITTOSUMU TILAA PUKINEENSA, HÄNHÄN ON KÄSITTÄÄKSENI POIKKEUS NÄITTEN LAIHOJEN PISTEKANATEKOITTEN ONNETTOMASSA JOUKOSSA?? VOIMAKYYKKÄÄJÄ, THE MENTOR V ittuilun näpytteli: Aittohiutale at 13 MarrasLasol 2002 16:42:17: Tähän v ittuiluun vastaus: Vastav ittuilu: Ette te niin kovia oo v ittuilun näpytteli: VOIMAKYYKKÄÄJÄ at 13 MarrasLasol 2002 09:50:53: Entisenä epäjärjestys- ja turvamiehenä ja alalle tunkeutuneitten nuorvakavikkojen boikotoimana ilmaisen iloni siitä, että homma on saatu niin hemmetinmoiseen nousuun että nuoriso-osaston turvallisuusammattilaiset nukkuvatkin pilotti tyynynä ja nappi korvassa. Se on komiaa. Jos kuuntelee oikein tarkasti, nämä uuden polven professionaalit jupisevat pientä "hat-hat-hat-hat" loitsua kävellessään, joka on sitte vielä komiampaa. Varmaan omissa olosissaan ja kaltaistensa joukoissa kommunikoivatkin kuvatun yksisanaisesti, turvautuen enimmin ilmeisiin ja äänensävyihin. Liikkuminen on luonnollisesti ryynäämisen ja Steven Seagal poseerausten yhdistelmää. Se on komiaa. Kiitos kysymästä, vaatteeni teetän vanhasta muistista. Osa vaatteista on toki sotasaalista, tuleehan se muisto kaadetusta vihollisesta ottaa ja päänahan riistoonkin suhtaudutaan jo paheksuvasti, saati sitten koko pään muistoksi ottamiseen.. Olen kyllä hekumoinut ajatuksella tehdä kaatamani vastustajan päästä kiljutuopin. Voisi kerätä täydellisen kalloston, olisi hienoo kun kaapissa olisi kalloja ihan päättömästi. Olen omissa koitoksissani vienyt jonkin kerran kengät kaadetulta, alkusysäyksen sain kun eräs paviaani rikkoi tyhmällä päällään armaan bootsini pohjan. Korvaukseksi vein kenkänsä ja kusin päälleen, jonka jälkimmäisen olen oppinut A. Niinimäkiseltä (nimi muutettu). On muuten nautinnollista kun on talvi ja jää, on sitte hauskaa kuljeksia farkkurotsi auki keskustassa ja katsella virnuillen tummempien toppatakkikerroksia. V ittuilun näpytteli: Hasardi at 16 MarrasLasol 2002 00:09:04: PORTSARIN RUTINA Sävel: Uralin pihlaja Lauletaan öristen ja sämpylät kainaloissa Illan tullen saavun jo sisään kapakkaan Kapakassa tapaan hampin niin hankalan Tappavansa se uskoo, on tuttu tarina sen Tartun hampuusin hiuksista hyräillen Niin kuin ponnaripäinen vain nuori luuseri voi Lentää pilviveikko tuo kauas kinokseen Kunnes sitten jälleen mä näen hampparin Pöydän päällä hyppii se runkkari tietenkin Suonet siniset sykkii päällä mun ohimon Kun runkku Moison takaa on aivan holtiton Niin kuin piripäinen tuo laiha narkkari on Kukkii finnitarha tuo naamassa nuorison Kenties kerran vielä tuo narkkari herääkin Ambulanssin kyytiin se täältä kannettiin Ilman todistajia vedin polven sen ohimoon Huonot hermot kenties mullakin nääs on Silloin aidoimmillaan nauruni kaikuukin Milloin piikkipelle tuo kirkuu tuskissaan Myrkky halutaan pois lasten lehtihyllystä : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: Keimo Lehtiniemi at 29 MarrasLasol 2002 10:52:29: Kauppiaat yllättyivät sarjakuvan rajusta sisällöstä Myrkky halutaan pois lasten lehtihyllystä Tässä jutussa myös: Miesten välisiä yhdyntöjä Alle 15-vuotiaat suurkuluttajia Myrkystä keskusteltiin jo vuosia sitten Sarjakuvalehti Myrkky on suunnattu 13-15 -vuotiaille lapsille. Osa kauppiaista on luopumassa kokonaan lehden myynnistä. (Kuva: JARNO JUUTI) Nuorille pojille suunnattu sarjakuvalehti Myrkky on joutumassa markettien boikottiin. Kauppiaat eivät halua pitää pornahtavaa materiaalia sisältävää lehteä ainakaan lasten lehtihyllyssä. Miesten välisiä yhdyntöjä, rivoa kielenkäyttöä, paljaita sukupuolielimiä. Kaikkea tätä esitetään sarjakuvalehti Myrkyn sivuilla. Lehden sisältö on saanut ainakin osan Citymarket-kauppiaista takajaloilleen. Myrkky löytyy useiden kauppojen lehtihyllystä Aku Ankan ja muiden lastenlehtien vierestä. Vantaan Citymarket Jumbon kauppias Matti Himberg ei ollut tutustunut lehteen ennen Iltalehden yhteydenottoa. Pian puhelun jälkeen kauppias päätti poistaa lehden myynnistä. – Tämä lehti ei ole asiallinen tuote lasten lehtihyllyyn. Emme myy sitä toistaiseksi, Himberg sanoo. Citymarket Isossa Omenassa Espoossa toimitaan samalla tavoin pienen harkinnan jälkeen. – Lehti oli vasta tulossa valikoimiimme, mutta nyt luovumme siitä, kauppias Toni Pokela vakuuttaa. Citymarket-kauppiailla on oikeus poistaa arveluttava tuote valikoimista. Päätös voidaan tehdä myös ketjukohtaisesti. SOK:n Prisma-ketjun valikoimapäällikkö Hannu Hartikainen on sen sijaan valmis muuttamaan julkaisun paikkaa markettien lehtihyllyissä. Lehden myynnin jatkaminen on vielä harkinnassa. Miesten välisiä yhdyntöjä Myrkyn sarjakuvatoimittaja Antti Marttinen on seurannut sivusta lehteen kohdistuvaa kritiikkiä. Hän katsoo, että lehti sopii myytäväksi Aku Ankan ja Muumien rinnalla. – Ei pidä paikkaansa, että lehti olisi suunnattu vain aikuisyleisölle. Sitä ostavat etenkin murrosikäiset pojat. Toimimme täysin Rautakirjan sääntöjen mukaan, eikä lehdessä ole mitään kiellettyä, Marttinen sanoo. Myrkyssä esitetään muun muassa miesten välisiä yhdyntöjä. Onko sisältö mielestäsi soveltuvaa lapsille? – En olisi varma sellaisista.. Mielestäni ne on yritetty karsia pois. Tällainen piirros löytyy Myrkyn tuoreesta joulunumerosta. – Siinä oli joku homostelukohtaus, mutta eihän siinäkään mitään kovin yksityiskohtaista lähikuvaa ollut. Alle 15-vuotiaat suurkuluttajia Myrkkyä kustantaa Egmont Kustannus, joka on tanskalaisen Egmontin ja Sanoma Magazinesin puoliksi omistama lehtitalo. Yhtiöllä on valikoimissaan useita sarjakuvalehtiä, muun muassa Tex Willer ja Karvinen. Marttisen mukaan Myrkyn suurin kuluttajaryhmä koostuu 13-15 -vuotiaista pojista. Tyttöjä on lukijoista korkeintaan yksi viidesosa. – Mielestäni paljaiden elimien näkyminen tässä lehdessä ei pitäisi olla kenellekään yllätys. Myrkky on 12 vuotta vanha lehti ja se on ollut koko ajan tällä linjalla. Joskus alkuvaiheessa meille soitti äiti, joka oli ostanut lehden tietämättä sen sisällöstä. Luuletko, että vanhemmat tietävät, mitä lapset ostavat? – Ihme, jos eivät tiedä. Eiväthän vanhemmatkaan voi seurata kaikkea, mitä lapset tekevät. Myrkyn kielenkäyttö ei ole niin karkeaa, kun se voisi olla. Siinä on yritetty karsia muun muassa kirosanoja. Alkuaikoina olimme laittamassa lehden kanteen sisällöstä varoittavaa tekstiä, mutta se olisi vain kiihottanut alaikäisten ostohaluja. Myrkystä keskusteltiin jo vuosia sitten Lehtien valtakunnallisena jakelijana toimivan Lehtipisteen markkinointijohtaja Maylis Karjalainen pitää Myrkkyä rajatapauksena. Lehteä on tähän asti päätetty myydä muiden sarjakuvalehtien joukossa. Myrkystä käytiin keskustelua Lehtipisteen ja kustantajan välillä joitakin vuosia sitten. Tuolloin osapuolet sopivat, ettei lehden sisältö enää aiheuta kriittistä keskustelua. Lehtipiste on ohjeistanut kauppoja siten, että erotiikkalehdet pidetään lehtihyllyissä mahdollisimman kaukana lasten ja nuorten tuotteista. Käytännön ongelmia aiheuttavat lehdet, joiden määrittely on vaikeaa. Tähän ryhmään myös Myrkky kuuluu. – Pyrimme siihen, että kuluttaja löytää saman tyyppiset lehdet läheltä toisiaan. Yksi lehti ei voi olla useammassa kuin yhdessä paikassa, Karjalainen selvittää. Karjalainen pitää selvänä, että kustantajan kanssa mietitään Myrkylle parempaa paikkaa myymälöissä. – Me emme voi toimia sensorina, hän muistuttaa. Pauli Reinikainen Nahaka-saken matkaselostus : AMERICAN BOXING KESKUSTELUSIVUT : V ittuilun näpytteli: John Sumusalo at 29 MarrasLasol 2002 19:29:06: Kävin äsken saken kotisivuilla ja huomasin maininnan matkaselostuksesta joka on tulossa ja koskee saken matkaa afrikkaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan selostusta, ja ennenkaikkea kuvia, ja nimenomaan asusteista, koska lukuisista alan lehdistä on otettu minuun yhteyttä että mistä ihmeestä tämän pukeutumisen ja tyylin messiaan tavoittaisi. Olen ollut keskusteluissa mm. voque-lehden päätoimittaja christian d´llorton, sekä Vidal sassoonin sekä myös World-style lehden päätoimittaja charlotte Gummeruksen kanssa. He ovat äärimmäisen kiinnostuneita tapaamaan saken, saadakseen häneltä pikku vinkkejä tulevan kevään muoti kuvauksiin. Eritoten kuulema kiinnostaa saken prässi ns.putkihousut ja nimenomaan se että ovatko prässit ommeltu housuihin vai voiko silitysraudalla saada aikaan noin jumalattoman terävät prässit. Myös saken kuuluisa teryleeniputkihousu/t-paita yhdistelmä kiinnostaa alan huippuosaajia. Terv: John Miten Nahka-Spaken boxing tv:n saa viritettyä? ei näy mulla. Komea kuva Halmeesta!!! Milloin John Sumusalo meinaat poseerata Nahka-Spaken kanssa???? Hyvät sivut sulla Aittomäki!!! Katkelma "Murikka vs. Halme" dokumentista : KUKEN JA KILLERIN VITTUILUPALSTA : V ittuilun näpytteli: Kusela Corporaid at 15 LokaKilju 2002 19:26:42: Haastattelija: Millaisista summista puhutaan? Pääpromoottori (aurinkolasit otsalla, championmakers-nahkatakki (niitten firman nimi) päällä): Tää on ihan mitä tahansa liiketoimint
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Team Hollola

#120

Viesti n0k »

Piti mennä kerrankin ajoissa nukkumaan, ja tässä sitä ollaan! Kiitos tämän ketjun! En pysty lopettaa nauramista :D
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa