Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Känniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Känniketju

#436

Viesti Mika »

Joo. Mä siis aattelin että näen Jorgen, juomme pari ja sitten tuun kämpille katsomaan Strike Backia jakson tai pari ennen yöpuuta.

Joopa... :nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Re: Känniketju

#437

Viesti TimoS »

Mika kirjoitti: Joo. Mä siis aattelin että näen Jorgen, juomme pari ja sitten tuun kämpille katsomaan Strike Backia jakson tai pari ennen yöpuuta.

Joopa... :nauruhammas:
Eli kävikö juuri niinkuin ennustin eilen?
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Känniketju

#438

Viesti Mika »

Taisipa käydä... :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#439

Viesti katar »

Lasse Candé kirjoitti: katarin on pakko tulla seuraavaan potkumiittiin! :D
:smt003 ai miten niin...??? :p :savolaiset: :naureskelija:
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Känniketju

#440

Viesti Lasse Candé »

Juuri siksi katar! Tulee muitakin kännisiä huutajia paikalle. :D
Mika kirjoitti: Joo. Mä siis aattelin että näen Jorgen, juomme pari ja sitten tuun kämpille katsomaan Strike Backia jakson tai pari ennen yöpuuta.

Joopa... :nauruhammas:
Jätkät meni eteenpäin. :nauruhammas:
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Känniketju

#441

Viesti Jorge »

Lasse Candé kirjoitti: Jätkät meni eteenpäin. :nauruhammas:
Eteneminen pysähtyi Hällän alepubin toivelauluiltaan; saatiin sentään ZZ Top ja Primus soimaan sen spedemetallin, naapuripöydän rumpalin tuplabasaripoljennan ja WASPin väliin.

Sen jälkeen ei kelvattukaan enää hienompiin drinkkibaareihin, kuten vaikkapa Henkkaan - jossa sentään on kuvattu tämä:

[video][/video]
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#442

Viesti kivi »

ja bäck in bisnes, kohta myös hojoilemassa taas, ehkä täälläkin taas aktivoituu. ylihuomenna kouluun ja tänään siis pöhnässä. Koska aiheelle ei varsinaista ketjua niin kysytään täällä koska tämän hetken tila ei oikeuta muihin ketjuihin. Eli. Työpaikalle saapu nätti postinainen tuomaan pakettia, otan vastaan ja allekirjoitan paketin. Toivotan hyvää päivänjatkoa. Kaksi tahi kolme päivää myöhemmin samainen henkilö tuo taas postia, sanoo jotain tyylii: tehän tilaatte tavaraa ihan urakalla, minä taas otan vastaan, allekirjoitan ja annan lapu takaisin, henkilö sanoo että jos sais vielä nimen selvennyksen, vaikka taisi olla (minun nimeni). Onko postintoimittajilla tapana opetella asiakasyritysten henkilöiden nimet, vai miksi hän sen muisti. Tällaiselle egobuustia kaipaavalle urpolle ihan mieltäkohottava juttu. mayby im just a sexy beast

:inq:
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#443

Viesti kivi »

Ja mitä olette muuten järkkärin työtä tekevät muuten tällaisesta. Meikäläinen menee baariin kaveriporukan kanssa. Lähdetään käymään ulkona seuraksi niille jotka menee tupakille. Hetkellinen ajatus viedä juoma mukana, mutta kun ovella sanotaan että älä vie sitä ulos niin asiallisesti tottelen. Kaveri oli ilmeisesti jättänyt baarin oven eteen juomansa enne kuin tultiin, ottaa maasta ja tarjoaa minulle. Otan hörpyn ja poket hyökkää että ahaa täällä sitä vaan omia juomia juodaan. Nopea selitys että en oikeen tiedä mistä tuo tuli, sillä hetkellä tosin ihan totta koska niin humalassa. Vastaus että juu ei kiinnosta että täällä ei juoda omia juomia että nyt painutte pois ja kahden kuukauden porttikielto. No ei se mitään, ymmärrän kyllä että ei päästä enää takasin sisään. Kysyn suurin piirtein näillä sanoilla että ymmärrän, mutta onko mahdollista käydä sanomassa kaverille joka on sisällä että joudutaan lähtemään. pieni baari, ehkä yhteensä kymmenen henkeä sisällä. Vastaus tähän jotain niinkin asiallista että et todellakaan voi, mitäs tollanen hiiri aatteli sille tehdä. Ympärillä olevat itselleni tuntemattomat ihmiset alkavat kohisemaan että kohta varmaan tapahtuu. No minua tuommoinen ei sinänsä haittaa muuten kuin ihmetyttää että miksi ihmeessä asiallisesti käyttäytyvälle ja virheensä myöntävälle henkilölle alkaa järkkäri haastamaan tuolla tavalla riitaa. Ei käsitä. Ei käsitä.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#444

Viesti katar »

ihhhihhiii, ja taas ollaan kannissa Fuengirolan yossa. ja ah kun toi kannissa naurattaa, harmillista kun ei oo noita pilikkuja tuossa kirjainten paalla hihihihi :smt003 ;) brushteeth hahahahah ihhhiihhiiii... hitto, vahan viinia paellan kera ja ma olen aimalan passit hihihi toikin kuulostaa niin helevetin hassulle.. eheheheheheh :smt003 ehhheeehhh....
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Känniketju

#445

Viesti Mika »

:nauruhammas:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2036
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#446

Viesti katar »

Mika kirjoitti: :nauruhammas:
:D :lol: hih, tulipa oltua taas tuuterissa. Nyt jo kotona ja huomattavasti selvempänä. ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Känniketju

#447

Viesti T-T »

Mikähän on.

Pari naisihmistä tuli työnnettyä kavereille ja sitten kun osu mukavia kohdalle, niin lähdin meneen.
Kai seurustelut on tehny tehtävänsä, kun ensimmäisenä miettii kaikkia ongelmia :)

Kotona yksin turvallisesti syömässä hampurilaisia.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#448

Viesti kivi »

Toimiukko tää näim hihihih:D. Jos sutä tännekki oalais :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Känniketju

#449

Viesti Lasse Candé »

:D
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#450

Viesti kivi »

Ja taas Tähän ketjuun vähän päissään. Ehkä vihdoin tääkkäkin voisi täälläkin aktivoitua kun kiukkarinkin on aloittanut. Taas elämää isompia asioita: parhaan kaverin emäntä kysyy että saako pussata. Vaikka mieli kuinka teki niin pakko oli kieltäytyä. Hankalaa on se että vaikka eroisivat niin ei silti onnaa koska tårta roiskuu muuten. Ei ole helpooo poijaaat ei ole helppo


Suatana pojkerna suatana
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 58 kurkkijaa