Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ultimate Fighter (JIMillä)

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Ultimate Fighter (JIMillä)

#1

Viesti mronkain »

Kun tälle ei ole vielä omaa ketjua niin tässä sellainen. Itse olen välttynyt sarjalta tähän mennessä, mutta aloin katsomaan nyt kun se tulee ihan kotimaan töllöstä.

Kiesus mitä spedejä ovat kilpailemaan haalineet! Varsinkin se Chris Leben on niin totaalisen epämiellyttävä tyyppi, että ihmettelen ettei muu porukka pistä sitä yön pimeinä tunteina joukolla takapihalle mullan alle!

Aika moni muukin tuntuu olevan mukana lähinnä dokaamassa ja poseeraamassa. Ehkä tuosta saisi mielenkiintoisemman BB-tyyppisenä, missä kamera seuraisi tonttuilua 24h, mutta nykyisellään aika ohueksi jää. Mielenkiintoisinta antia ovat tietysti ottelut, mutta itse treeniäkin voisivat näyttää huomattavasti enemmän. Lisäksi voisivat käyttää (enemmän) piilokameroita että näkisi ovatko kaverit tosiaan oikeasti koko ajan vetämässä jotain showta.

Liddell ja varsinkin Couture ovat asiallisen oloisia hemmoja, heitä kuulisi mielellään enemmänkin. Ja ulkomaiseen jakeluun olisivat voineet laittaa version, jossa kirosanoja ei olisi <BEEP>attu, se on todellä ärsyttävää.

Mutta katson mielenkiinnolla ainakin siihen asti jos (kun?) Leben ottaa pataansa. Älkää spoilatko!

- Marko
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

#2

Viesti MarkkuT »

Olin pitkään naljaillut emännälle Unelmien poikamiehen katsomisesta. Ihan tavan vuoksi olen mennyt em. sarjan aikana aina vähäksi aikaa nojatuoliin hokemaan sitä "Eiiihhh mitä pazzzkaaa" -mantraani. Kerran avokki sitten sattui telkkarin ääreen Ultimate Fighteria katsoessani ja sai kostonsa.
:lol:

Joka jakso tulee kyllä katsottua. Otan jopa kovalevylle, jos en muuten kerkiä.
Vlad Tepes
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6831
Lauteille: Elokuu 2005

Re: Ultimate Fighter (JIMillä)

#3

Viesti Vlad Tepes »

mronkain kirjoitti: Kiesus mitä spedejä ovat kilpailemaan haalineet! Varsinkin se Chris Leben on niin totaalisen epämiellyttävä tyyppi, että ihmettelen ettei muu porukka pistä sitä yön pimeinä tunteina joukolla takapihalle mullan alle!
Joo, ainakin ensimmäinen jakso oli niin vastenmielinen, että en ole seurannut koko sarjaa sen jälkeen.
Geezer
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 651
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki

#4

Viesti Geezer »

No,onhan niistä osa aivan urpoja esim.Leben,mutta koukkuun on jääty.Veikkaan,että haastatteluissa on tietoisesti haettu näitä heebeleitä,herättämään inhoa.Enemmän itsekin toivoisin treeniä näytettävän ja sparria.Vaimon prkl,kyllä muistaa aina naljailla.Tyyliin"kato hei,toihan pysty muodostaan oikeen lauseen".
What goes around,comes around,ei olisi pitänyt soittaa poskea Täydellisistä naisista. :D
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Ultimate Fighter (JIMillä)

#5

Viesti Mjölnir »

Vlad Tepes kirjoitti:
mronkain kirjoitti: Kiesus mitä spedejä ovat kilpailemaan haalineet! Varsinkin se Chris Leben on niin totaalisen epämiellyttävä tyyppi, että ihmettelen ettei muu porukka pistä sitä yön pimeinä tunteina joukolla takapihalle mullan alle!
Joo, ainakin ensimmäinen jakso oli niin vastenmielinen, että en ole seurannut koko sarjaa sen jälkeen.
Spoiler -varoitus:
Spoiler kirjoitti: Chris onneksi häviää ja pudotetaan jatkosta
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#6

Viesti egg »

Mun mielestä tämä on ihan viihdyttävä sarja, vaikka onkin reality. On tullut seurattu paremman puutteessa. Jenkit kyllä osaa generoida näitä tosi-tv -ohjelmia ihan rutiinilla.

Tässä on helpotusta jos Leben tuppaa ärsyttämään kovasti:
" onclick="window.open(this.href);return false; (en tiedä liittyykö itse ohjelmaan mitenkään)
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#7

Viesti Minazki »

Lebenhän on juuri paras hemmo talossa. Aluksi pisti menemään esityksellä, mutta nyt mielestäni on tyyppi nykyään melkein parhaita talossa olijoita, sillä hän ei pistä enään esityksellä, vaikka tietysti tavallista uhoa on joskus.
Sininen tiimi jatkuvasti tosin osaa kehua itteensä, joka sitten onkin aivan pirun rasittavaa. Saman tyylinen kuin muutkin kilpailuohjelmat eli kisoja ja sitten kauheaa uhoa välillä, mutta lopuksi kuitenkin odotus usein palkitaan kun tulee ottelu, tosin nekin ovat ainakin tähän asti suht lyhyeen loppuneet.

Sinisten Bobby, Kikkarapääpainija ja sitten se mikä viimmeksi otteli se latinopainija on kaikki aivan pirun rasittavia.

Leben saa turpaan aika pahasti Silvaa vastaan. Hidas kun mikä tuossa ainakin.
Pete H
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 582
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

#8

Viesti Pete H »

Näin, mutta Silva onkin hieman eritason matsaaja. Leben on pätevä vähän heikompia vastaan nyrkeillään.
Pete, se läski ja rikkinäinen.
Luppa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 244
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti Luppa »

Katsoin eilen ohjelman ekaa kertaa ja valitsin suosikkini: Mike Swick ja Josh Rafferty. :thumbsup: Ehkä ensi jaksossa on enemmän treenamista kuin örvellystä.
Kuvake
Minazki
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1223
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Ähtäri

#10

Viesti Minazki »

Nyt vielä enemmän Bobby ja kikkarapääpainija ovat minun inhokkejani ja Leben paransi asemaansa minun silmissä. Toivottavasti leben nakkaa kunnolla turpaan sitä kikkarapäätä seuraavassa jaksossa.
Repesin muuten aika huolella kun Diego oli kännissä ja muut raahasivat häntä sänkyyn niin tyyppi ryömii paniikissa avaruusolioita pakoon :lol:
Spoiler:
En voinut välttää kusausta ja katsastin netistä, että Leben tippuu seuraavalla kerralla. Onneksi hän palaa hetkeksi aikaa lopussa takaisin :) Harmittaa myös kun huomasin kuka voittaa raskaan sarjan ja hieman myös harmittaa tiukka kevyemmän sarjan voitto eräälle henkilölle.
Vaikka tämä ei periaatteessa liity tähän mutta kuitenkin hieman niin pistämpä tämän nyt tähän. Mad Tv - Ultimate Fighter. Loppu on kyllä parhautta :lol:
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#11

Viesti egg »

Heh, Lebenin murtuminen kävi kyllä sääliksi. Kieltämäti myös minun uudet inhokkini olivat ne kaksi jannua, jotka menivät kastemeaan Chrishin letkulla, vaikka se niin vastuullisesti jäi pihalle nukkumaan.

Mutta oli se NIIN fiksu veto juottaa ne känniin. Mitään tällaistahan ei ollut odotettavissa. Dana oli huvittava kommentoidessaan huolestuneena, että oli saanut sihteeriltään aamulla puhelinsoiton tappelusta. Vaati varmaan jonkin verran näyttelijänlahjoja esittää yllättynyttä.
Kuvake
Lohikäärmepallo
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 792
Lauteille: Syyskuu 2006

#12

Viesti Lohikäärmepallo »

Ei ole kovin vakuuttava ollut sekään sarja. Mistä ovat löytäneet noin paljon tuollaisia hyypiöitä.
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

#13

Viesti sivarinlötkö »

Lohikäärmepallo kirjoitti: Ei ole kovin vakuuttava ollut sekään sarja. Mistä ovat löytäneet noin paljon tuollaisia hyypiöitä.
Nuoria. Jenkkejä. Vapaaottelijoita. Not veri hard, etten sanoisi :D
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#14

Viesti mronkain »

Viime jaksossa tuli hyvin esille miten taitavasti tuo(kin) näennäisen köykäinen sarja on rakennettu. Lebenistä on tarkoituksellisesti maalattu pissapää ottamalla mukaan ne rankimmat suunpiekäsennät, sängylle kuseskelut, dokailut sun muut, ja jätetty pois tuollaiset inhimillisyyttä korostavat jutut kuten huono isäsuhde. Sitten on saatu tuollaisen dramatiikan (yhteenotto viime jaksossa) myötä pönkitettyä tilanteen jännitettä entisestään kun otetaankin ne esille ja käännetään asetelma päälaelleen. Vaikka jenkkisarjoja aina haukutaan, niin nostan hattua tuollaiselle valmiin materiaalin kekseliäälle käytölle!

Vaikka viime jakossa ei ollut yhtään ottelua, se oli kutakuinkin paras tähän mennessä. Ja tietysti seuraavaa odottaa nyt innolla.

Ja totta kai mukaan on tarkoituksella otettu testosteronia pursuavia tyyppejä, joiden äo ei ole sieltä isoimmasta päästä, juuri siksi että tuollaisia konflikteja saadaan aikaan. Samasta syystä mm. otteluissa on noita 5000$ bonuksia tyrmäyksistä.

Silti, tuon tyylinen TV-dramatiikka ei ole ole ihan lemppariani. Tulee nyt kuitenkin katsottua.

- Marko
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

#15

Viesti Mjölnir »

egg kirjoitti: Mutta oli se NIIN fiksu veto juottaa ne känniin.
TUF II oli jo paljon tylsempi draaman suhteen. KUkaan ei vetänyt kännejä ensimmäisenä iltana jne. Siinä draama joudutaan hakemaan valmentajien suhteesta kilpailijoihin.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 103 kurkkijaa