Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Aloittelijoiden tukipulina

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 16
Viestit: 20858
Lauteille: Joulukuu 2007

#61

Viesti Lasse Candé »

Ôari kirjoitti:
navajas kirjoitti:Mulla on kyllä valkoinen vyö tässä SCA-matsauksessa, mutta se vastaa kutakuinkin muiden lajien mustaa.
Jos tämä on sitä huumoria, niin ne hymiöt käyttöön, kiitos.
Jos tämä on sitä ylipotkijahuumoria, niin ne hymiöt käyttöön, kiitos :D :lol: :D :lol:
Kuvake
Mosa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1264
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Stormi

#62

Viesti Mosa »

Ôari kirjoitti:
navajas kirjoitti:Mulla on kyllä valkoinen vyö tässä SCA-matsauksessa, mutta se vastaa kutakuinkin muiden lajien mustaa.
Jos tämä on sitä huumoria, niin ne hymiöt käyttöön, kiitos.
Vielä varsinaisen aiheen sivusta....

SCA-matsauksessa kun valkoinen vyö sattuu olemaan korkein vyöarvo...

Kenttis, tervetuloa koittamaan ritarileikkiä. Ja juu, tämä oli sitä huumoria.

Ja se hymiö: :duel:
Olli Leimu
Kepistä päähän vuodesta 1998
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#63

Viesti AriJ »

Lasse Candé kirjoitti:
Ôari kirjoitti:
navajas kirjoitti:Mulla on kyllä valkoinen vyö tässä SCA-matsauksessa, mutta se vastaa kutakuinkin muiden lajien mustaa.
Jos tämä on sitä huumoria, niin ne hymiöt käyttöön, kiitos.
Jos tämä on sitä ylipotkijahuumoria, niin ne hymiöt käyttöön, kiitos :D :lol: :D :lol:
Ei, se ei ollut Ylipotkijahuumoria, siksi siinä ei ollut niitä hymiöitä.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#64

Viesti AriJ »

Mosa kirjoitti: SCA-matsauksessa kun valkoinen vyö sattuu olemaan korkein vyöarvo...
Kiitoksia, tätä tässä vähän niiku haettiinkin, eli selvennetään mistä on kysymys ennen kuin joku Ylipotkijaa huumorintajuttomampi ei jaksa guuglettaa ja toteaa että herne sopii nenään tästäkin asiasta.
andypandy
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Vaasa

#65

Viesti andypandy »

Jani_1987 kirjoitti: Vähän tietoa tästä pietarsaaren tilanteesta.
Jos ei mitään suuria mutkia tule matkaan niin homman pitäisi jatkua muutaman viikon sisällä uimahallin alakerrassa.

Kullemma kampailulajit ovat vuokranneet tilan kokonaan jotta sinne käsittääkseni voi mennä harjoittelemaan milloin vain itsenäisesti myös.

Tämä varmaan madaltaa kynnystä aloittaa jotain BJJn tapaista harjoitusta hokutoryu porukalle, sitä että saadaanko ketään vetämään on toinen kysymys mutta ainakin jos on erilliset harjoitukset mattokamppailulle niin porukka kehittyy nopeammin 8)

Tässä uudessa paikassa aloitetaan harjoitukset mun käsittääkseni muutaman viikon sisällä, elikkä kaikesta mitä sanoin ei ole 100% varmuutta mutta kun ensimmäiset treenit on ollu uudessa paikkassa varmaan ollan paljon viisaampia 8)
Morjens, olen yksi heistä jotka ovat muuttanut takaisin pietarsaareen vaasasta nyt kesällä. Olis hienoa jos saimme vähä porukka treenamaan bjj, mä en tiesi että karvikshallen on nyt varattu! Voitko lähetä viesti mulle jos saat jotain selvillä siellä hokutoryu-treenissä? Olis hieno jos saimme käyttää se sali hokutoryun treenin jälkeen tai jotain, niin ne jotka halusi voi jäädä sinne painimaan tai jotain sellaista... en mä tiedä, haluan vaan treenata. :D
Kuvake
Hakkyouken
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 275
Lauteille: Syyskuu 2007

#66

Viesti Hakkyouken »

Valkoinen vyö on kyllä hieno. Ehkä hienoin heti mustan jälkeen. Ainakin jos puvu on myös hieno. Mulla on yksi valkoinen vyö, en ole ikinä tainnut itse sitä käyttää, vaikka aika käytetyn näköinen on. Mistäköhän mahtaa olla peräisin. Ja kait sen valkoisen saan Sin Moo Hapkidossa, kunhan puvun tilaan. Siis jos jaksan jatkaa kyseistä lajia. Ne ninjapotkut ja -itsepuolustus ei oikein ole minun tyyliäni. Kyllä siinä oli itkussa pidättelemistä ekoissa treeneissä. Mutta kyllä siellä paljon mielenkiintoistakin tekniikkaakin oli, vaikka useimmat ylempivöisille...
Jani_1987
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 29
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Pietarsaari

#67

Viesti Jani_1987 »

Benu kirjoitti: Joo, mä olen ollu vähä jäässä tässä kans. Ollu niin paljon muut, koulua, vapari matsi ja nyt BJJ SM-kisat ni olen täysin unohtanut soittaa Karille ja puhua Julinin kanssa asiasta (sekin ollut lapissa pari viikkoa). Ja viime la en tajunnut että Gebelan (vai minkä niminen se on) oli Vaasassa leirillä, kysy mitä ihmeen hormoonipainia me väännettiin Riston kanssa ja nauro Laughing (me siis painittiin lyönneillä kun muut hakkas säkkiä) Mutta jos mä tänään näkisin Kaitsun ja muistaisin kysyä asiaa... Ja sitten SM-kisojen jälkeen vois ruveta kehittelemään vähä asioita. Jos pojat maksais bensarahat ni voitais tulla vähän isommalla porukalla varmaan sinne jotaan chooleja mooveja näyttämään tjms.
andypandy kirjoitti: Morjens, olen yksi heistä jotka ovat muuttanut takaisin pietarsaareen vaasasta nyt kesällä. Olis hienoa jos saimme vähä porukka treenamaan bjj, mä en tiesi että karvikshallen on nyt varattu! Voitko lähetä viesti mulle jos saat jotain selvillä siellä hokutoryu-treenissä? Olis hieno jos saimme käyttää se sali hokutoryun treenin jälkeen tai jotain, niin ne jotka halusi voi jäädä sinne painimaan tai jotain sellaista... en mä tiedä, haluan vaan treenata. :D
Jo nyt on homma sitten jatkunut HJJ harjoitusajat ovat ma ke pe kello 17:30-19:00

Pitäis myös saada harjoitella vapaasti silloin kun muilla ei ole harjoituksia eli se on enne kello 17:30 illalla on harjoitukset muilla lajeilla... Lauantai-sununtai varmaan käy illallakin kunhan uimahalli on auki...

Ja paikka siis uimahallin alakerta (tanssisalin vieressä entinen pingissali)

Meinasin huomenna (ti 20.5) mennä kavereiden kans mattopainia kello 16:00-17:30 niin sa nähdä toimiiko se vapaa harjoittelu eli siis pästäänkö sisään tiloihin. Tervetuloa vain jos joku kamppailulajiharrastaja lukee tämän.

Eli ainakin aika on otollinen BJJlle pietarsaaressa... sitä en tiedä miten me bensarahat maksetaan :D
Ja jos ei tule mitään niin ainakin minä kavereiden kanssa järjestelen privaatisti mattopaineja noin amatööri lähtökohdista
:p

Ja jos joku haluaa minuun yhteyttä niin enirosta Jani Vähäsöyrinki (ainut laatuaan Pohjanmaalla) eli saa soitella kunhan ei niin varain olen vähä iltavirkku :P mutta muuten kaikki ajat käy kun ei ole mitään ohjelmaa kesäks :D

Edit: Siis mä en ole kysynyt vetäjiltä vielä tästä asiasta, pitää kai kerätä rohkeutta ja kysyä :D keltavöisenä ei tunnu niin luonnolliselta olla noin aktiivisena uusissa asioissa :lol:
Hokutoryu Ju-Jutsu 5.kyu
andypandy
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2
Lauteille: Toukokuu 2008
Paikkakunta: Vaasa

#68

Viesti andypandy »

Jo nyt on homma sitten jatkunut HJJ harjoitusajat ovat ma ke pe kello 17:30-19:00

Pitäis myös saada harjoitella vapaasti silloin kun muilla ei ole harjoituksia eli se on enne kello 17:30 illalla on harjoitukset muilla lajeilla... Lauantai-sununtai varmaan käy illallakin kunhan uimahalli on auki...

Ja paikka siis uimahallin alakerta (tanssisalin vieressä entinen pingissali)

Meinasin huomenna (ti 20.5) mennä kavereiden kans mattopainia kello 16:00-17:30 niin sa nähdä toimiiko se vapaa harjoittelu eli siis pästäänkö sisään tiloihin. Tervetuloa vain jos joku kamppailulajiharrastaja lukee tämän.

Eli ainakin aika on otollinen BJJlle pietarsaaressa... sitä en tiedä miten me bensarahat maksetaan :D
Ja jos ei tule mitään niin ainakin minä kavereiden kanssa järjestelen privaatisti mattopaineja noin amatööri lähtökohdista
:p

Ja jos joku haluaa minuun yhteyttä niin enirosta Jani Vähäsöyrinki (ainut laatuaan Pohjanmaalla) eli saa soitella kunhan ei niin varain olen vähä iltavirkku :P mutta muuten kaikki ajat käy kun ei ole mitään ohjelmaa kesäks :D

Edit: Siis mä en ole kysynyt vetäjiltä vielä tästä asiasta, pitää kai kerätä rohkeutta ja kysyä :D keltavöisenä ei tunnu niin luonnolliselta olla noin aktiivisena uusissa asioissa :lol:
Minulla on aika tulla sinne katsomaan tai ehkä treenamaan vähä huomenna suoraan töistä kl 16. Luuletko että se on ok että tuun sinne katsomaan? Soitan Gebalalle huomenna myös sitten jos se on OK että me 2 vaasasta saa käyttää sen tilaa. Lähetän sulle sms-viesti huomenna työn jälkeen jos te olette siellä. Olin siellä urheilutalossa tänään ja puhuin se idrottschefen kanssa, ja hän antoi mulle Gebalan numero ja sanoi että ehkä ole paras että soitan hänelle...
JFB324
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 283
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Karstula

#69

Viesti JFB324 »

Oli vyö mikä vaan, ni hyvä jotta oot asiaa sumplinu. Pitääpä huomenna ilmestyä paikalle ihmettelemään :idea:
Jani_1987
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 29
Lauteille: Helmikuu 2008
Paikkakunta: Pietarsaari

#70

Viesti Jani_1987 »

Jo tervetuloa vaan minun puolesta. Tämä huominen oli siis minun ja kaverien sunnitelema eli vetäjät eivät ole edes tietoisia siitä :)

Mutta ymmärtääkseni se on ihan ok käydä treenaamassa omillaan ja uimahallin vahtimestari pitäisi avata tilat :)

Kaikki tosiaan aloittelijoita vaan eli katsomalla ei mitään opi :D jos jollain on jotain syvempää tietoa BJJstä niin tervetuloa vain demoamaan ;)

Edit: muokattu vähän vähemmän värinkäsityksiä luovaan muotoon
Hokutoryu Ju-Jutsu 5.kyu
Kuvake
kaikue
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 72
Lauteille: Marraskuu 2008
Paikkakunta: Imatra

Re: Alottelijoiden tukipulina

#71

Viesti kaikue »

Itte olisin kovasti kiinnostunut thai nyrkkeilystä ja oon huhua kuullu, että Imatralla olis joku peruskurssi alkamassa mutta kukaa ei tunnu tietävän, tietäisköhän kukaan täällä asiasta. Jos ei niin pakko nöyrtyä käymään Lappeenrannassa. :D tietysti mukavampi olis pitää matkat alle 30 km suuntaansa.
kthxbye
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 20209
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Re: Alottelijoiden tukipulina

#72

Viesti JanneM »

kaikue kirjoitti: Itte olisin kovasti kiinnostunut thai nyrkkeilystä ja oon huhua kuullu, että Imatralla olis joku peruskurssi alkamassa mutta kukaa ei tunnu tietävän, tietäisköhän kukaan täällä asiasta. Jos ei niin pakko nöyrtyä käymään Lappeenrannassa. :D tietysti mukavampi olis pitää matkat alle 30 km suuntaansa.
Imatralla on ainakin potkunyrkkeilyä. MMA Imatra tarjoaa kikkaria seurassaan.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
kaikue
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 72
Lauteille: Marraskuu 2008
Paikkakunta: Imatra

Re: Alottelijoiden tukipulina

#73

Viesti kaikue »

JanneM kirjoitti:
kaikue kirjoitti: Itte olisin kovasti kiinnostunut thai nyrkkeilystä ja oon huhua kuullu, että Imatralla olis joku peruskurssi alkamassa mutta kukaa ei tunnu tietävän, tietäisköhän kukaan täällä asiasta. Jos ei niin pakko nöyrtyä käymään Lappeenrannassa. :D tietysti mukavampi olis pitää matkat alle 30 km suuntaansa.
Imatralla on ainakin potkunyrkkeilyä. MMA Imatra tarjoaa kikkaria seurassaan.
Tiesin kyllä, että täällä harjotetaan tuota potkunyrkkleilyä, mutta kun oon nii kiinnostunut nimenomaan tuosta thai nyrkkeilystä. :D
kthxbye
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Re: Alottelijoiden tukipulina

#74

Viesti Mjölnir »

kaikue kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
kaikue kirjoitti: Itte olisin kovasti kiinnostunut thai nyrkkeilystä ja oon huhua kuullu, että Imatralla olis joku peruskurssi alkamassa mutta kukaa ei tunnu tietävän, tietäisköhän kukaan täällä asiasta. Jos ei niin pakko nöyrtyä käymään Lappeenrannassa. :D tietysti mukavampi olis pitää matkat alle 30 km suuntaansa.
Imatralla on ainakin potkunyrkkeilyä. MMA Imatra tarjoaa kikkaria seurassaan.
Tiesin kyllä, että täällä harjotetaan tuota potkunyrkkleilyä, mutta kun oon nii kiinnostunut nimenomaan tuosta thai nyrkkeilystä. :D
Ei ole Imatralla Thai-nyrkkeilyä. Ainakaan Muay Thai Associationin alaista.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
kaikue
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 72
Lauteille: Marraskuu 2008
Paikkakunta: Imatra

Re: Alottelijoiden tukipulina

#75

Viesti kaikue »

Mjölnir kirjoitti:
kaikue kirjoitti:
JanneM kirjoitti:
kaikue kirjoitti: Itte olisin kovasti kiinnostunut thai nyrkkeilystä ja oon huhua kuullu, että Imatralla olis joku peruskurssi alkamassa mutta kukaa ei tunnu tietävän, tietäisköhän kukaan täällä asiasta. Jos ei niin pakko nöyrtyä käymään Lappeenrannassa. :D tietysti mukavampi olis pitää matkat alle 30 km suuntaansa.
Imatralla on ainakin potkunyrkkeilyä. MMA Imatra tarjoaa kikkaria seurassaan.
Tiesin kyllä, että täällä harjotetaan tuota potkunyrkkleilyä, mutta kun oon nii kiinnostunut nimenomaan tuosta thai nyrkkeilystä. :D
Ei ole Imatralla Thai-nyrkkeilyä. Ainakaan Muay Thai Associationin alaista.
Hmh, se on sitten alotettava siellä Lpr:ssa.
kthxbye
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 55 kurkkijaa