Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kontaktin pelko

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 16105
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kontaktin pelko

#76

Viesti Kari Aittomäki »

Niin.. kyllä mä olen tuhannesti siunannut sitä että treenit on treenit ja totakaan tälliä ei tartte ottaa kopiksi täysvoimaisena.
Henkihän siinä ois menny. Hirviöitten kanssa kun olen päässyt treenille.

Ja itte en missään tapauksessa kye vetää tosimielellä sivallusta tuttuun sälliin, vanhemmiten kävi vaikeaksi täräyttää edes tuntemattomia.
Olen kertonut sen kun päästin sälliä poskeen ja naamansa putos..

Eli tajuan täysin tarjotun ongelman.
Ei treeneissä pysty antaan kuin keskikovaa.

Mä muistan silloin kun eräs keuliva painitaustainen kilpavoimannostaja tuli treeneihin ja keksi koettaa ylläriä. Hikeennyin ja pistin parikyt sekuntia tulemaan, kaivoin jalkalukkokombon ja vedin jätkän kanttuvei.

Muut treenaajat ei ollu ennen nähny mua semisuutuksissa, oltiin treenijutun alkuvaiheessa.
Oli tekeminen siinä että saatiin treenit loppuun ja sällit tuleen seuraavaanki sessioon.

Eli kyllä tää annettu aihio tekijä on.
Heh, se voiman ostaja kävi leuhkimasssa jossain lajinsa kisoissa kuinka ei voi nyt osallistua koska hipskukkuu ja jalka on miltei romuna.
Outojo ilmiöitä.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 6438
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Kontaktin pelko

#77

Viesti AlexMachine »

Ôari kirjoitti: kesä 2, 2020, 13.21 Treenaaminen kokeneemman kanssa voisi olla se konsti, jollei jo kokeiltu. Tältä voisi saada sitä palautetta sen menon kovuudesta, ja omaavan myös kykyä suojata itseään jos se meno oikeasti menee liian rajuksi rajoja hakiessa...
Tälle vahva +1 koska, selkeästi kokeneempi pystyy tosiaan säätämään paremmin vauhtia, painetta ja kovuutta ja silti pitämään huolen että pysytään rajoissa. Samalla pystyy vielä katsomaan toisen tekniikkaa, ongelmia yms. Käytän tätä paljon nyrkkeilyssä aloittelevien sparraajien kanssa.
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa