Talkin to me?Point kirjoitti:Eikös siitä saisi hyvää mainosta jo seura tekisi poikakalenterin? Sellaisen mitä palomiehetkin tekevät. Sellaisia vaan myyntiin ja tuotto paikallisen kissayhdistyksen tms hyväksi. Kalenteriin voi sitten merkitä ne peruskurssin alkamisajat ettei totuus unohduL.K. kirjoitti: Tai sitten kokeilette puolialastomia salskeita miehiä mainokseen (ei kuitenkaan homosti), ehkä sillä saa naisia suorastaan vyörymään treeneihin
Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Peruskurssimainokset
Valvoja: Valvoja
- Andy
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 66
- Viestit: 18977
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Yhteystiedot:
Re: Peruskurssimainokset
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Re: Peruskurssimainokset
Maaliskuu ja heinäkuu vielä puuttuvatAndy kirjoitti:Talkin to me?Point kirjoitti:Eikös siitä saisi hyvää mainosta jo seura tekisi poikakalenterin? Sellaisen mitä palomiehetkin tekevät. Sellaisia vaan myyntiin ja tuotto paikallisen kissayhdistyksen tms hyväksi. Kalenteriin voi sitten merkitä ne peruskurssin alkamisajat ettei totuus unohduL.K. kirjoitti: Tai sitten kokeilette puolialastomia salskeita miehiä mainokseen (ei kuitenkaan homosti), ehkä sillä saa naisia suorastaan vyörymään treeneihin
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
- Alioppilas
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 5053
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Peruskurssimainokset
Mitä tuo nainen tuolla poikakalenterissa tekee?Point kirjoitti:Maaliskuu ja heinäkuu vielä puuttuvatAndy kirjoitti:Talkin to me?Point kirjoitti:Eikös siitä saisi hyvää mainosta jo seura tekisi poikakalenterin? Sellaisen mitä palomiehetkin tekevät. Sellaisia vaan myyntiin ja tuotto paikallisen kissayhdistyksen tms hyväksi. Kalenteriin voi sitten merkitä ne peruskurssin alkamisajat ettei totuus unohduL.K. kirjoitti: Tai sitten kokeilette puolialastomia salskeita miehiä mainokseen (ei kuitenkaan homosti), ehkä sillä saa naisia suorastaan vyörymään treeneihin
-
- polveenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 152
- Lauteille: Kesäkuu 2014
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: Aikido
Re: Peruskurssimainokset
Eihän nykyään voi ja ole korrektia olettaa, että kaikki naiset on miehiin päin, joten myös toisaalle suuntautuneille täytyy olla jotain..Alioppilas kirjoitti:Mitä tuo nainen tuolla poikakalenterissa tekee?Point kirjoitti:Maaliskuu ja heinäkuu vielä puuttuvatAndy kirjoitti:Talkin to me?Point kirjoitti:Eikös siitä saisi hyvää mainosta jo seura tekisi poikakalenterin? Sellaisen mitä palomiehetkin tekevät. Sellaisia vaan myyntiin ja tuotto paikallisen kissayhdistyksen tms hyväksi. Kalenteriin voi sitten merkitä ne peruskurssin alkamisajat ettei totuus unohduL.K. kirjoitti: Tai sitten kokeilette puolialastomia salskeita miehiä mainokseen (ei kuitenkaan homosti), ehkä sillä saa naisia suorastaan vyörymään treeneihin
- Antti K
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 1
- Viestit: 1339
- Lauteille: Tammikuu 2012
- Paikkakunta: JKL
Peruskurssimainokset
Tommosen turasin meidän seuraavalle peruskurssille:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja. Ole hyvä ja rekisteröidy tai kirjaudu sisään.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 32
- Viestit: 93972
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Vuosi vuodelta alkaa näkyä enemmän ja enemmän ammattitaitoisia mainoksia. Tuo on yksi niistä.
- JanneM
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 15
- Viestit: 20212
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: JKL
Peruskurssimainokset
Toi on Antti hieno.
Toivottavasti saat sinne nyt oppilaita.
Toivottavasti saat sinne nyt oppilaita.
- Puni
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 40
- Viestit: 3865
- Lauteille: Kesäkuu 2010
- Paikkakunta: Helsinki
- Etulaji: Taekwondo Ilshin
- Sivulajit: -
ITF Taekwon-Do
(Ch'ang Hon)
WT Taekwondo
(Kukkiwon, SimUu) - Takalajit: -
Urheilu
Kilpailu - Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Lainasin 1TKD:n uutispostista kohtuullisen check-listin mainokselle.
Lähde:
http://www.johnnykarstadt.com/taekwon-d ... cord-time/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde:
http://www.johnnykarstadt.com/taekwon-d ... cord-time/" onclick="window.open(this.href);return false;
*ottaa popcornit esiin väittelyä odotellessa*1. Headline with a Hook-
The headline must speak directly to your target market, getting their attention. It can be a question, it can be outrageous, or even worrisome. The bottom line is that it must be directed towards the specific person you want to attract and address something that they are dealing with.
2. Sub-Headline-
The sub-headline is there to keep them reading. You want the copy to flow with one sentence leading to the next, keeping the reader interested and pulling them through the copy in your ad.
3. Keep it Simple-
Focus on the benefits of your business. Some people focus on the features rather than the benefits. The features are the great things about what you do and offer. The benefits are what it means to the client. It’s great if you have (features) padded floors, internationally certified instructors, and kids and adult classes, but your client wants to know what that means to them. So you want to list them as benefits such as floors that will keep you and your family safe, instructors that are on the cutting edge the latest teaching methods making classes fun and exciting, and separate kids and adult classes so that you will be able to train with the speed and intensity appropriate for your age level. See the difference?
4. Use Graphics and Images Wisely-
There is always a pull to use fancy graphics and cool images, but you must make sure that they only add to the message you are sending in your ad. If the ad is for kids classes and the graphic is two adult fighting and one getting blasted in the head, it doesn’t make sense and confuses your prospect. Confused prospect don’t respond to ads and don’t buy.
5. Break it up-
Have some white space. If your ad looks too cluttered, if it’s hard on the eyes or if it has pictures or content that appears irrelevant your prospect will move on.
6. Make an Offer-
There must always be an offer, and not just any offer, but an enticing one! When you see the Goodyear blimp over a stadium, you just see the logo. There’s no offer letting you know that, “right now you can get four tires for the price of three if you call this number before the end of the game!” There has to be something there for them to take advantage of.
7. Include a Call-To-Action-
This is one that most people miss when creating their ad. There must be a very specific, step-by-step call to action. You must tell them exactly what you want them to do in order to take advantage of the offer. If you want them to call you, then tell them to pull their phone out of their pocket right now, dial 555-555-5555 and when the person on the other end of the line answers, say, “I want to take advantage of the _____ offer!”
8. Create Urgency-
Your prospects need a reason to act. There needs to be a limited quantity of what you are offering or a deadline to act. If you don’t include a reason for your prospects to act, they won’t.
9. Include a Promo Code for Tracking
There are many ways you can use this. You must have ways to track your response rates and there are many ways that range from the very sophisticated to the very simple. It doesn’t matter what you use, as long as you use something. You can use separate domain names to attach to different offers, you can have people call and say something specific and unique, or you can send them somewhere on line and give them a promo code to enter when they purchase to get a discount.
10. Contact Information-
You must have a way to gather their contact information. As part of your offer, there should be components that allow you to ask for their contact information. For example if you send them a free gift then it would make complete sense to ask them for their name, number, and address. The more information you collect, the better. It allows you continue to follow up with prospects who don’t buy with many different media in many different ways.
-
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 7
- Viestit: 1726
- Lauteille: Elokuu 2011
Peruskurssimainokset
Hyviä ohjeita. Alkupuoli on niitä ohjeita, joista täällä on jo keskusteltukin ja loppupuoli isomman kaupallisen organisaation ohjeita. Kun täällä vähän aikaa vaihdetaan mielipiteitä ja neuvoja, jokainen salin- tai kurssinvetäjä siirtyy pienen mainostoimiston vetäjänä valkoisen vyön tasolta ruskean- tai sinisen vyön tasolle.Puni kirjoitti: Lainasin 1TKD:n uutispostista kohtuullisen check-listin mainokselle.
Lähde:
http://www.johnnykarstadt.com/taekwon-d ... cord-time/" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Headline with a Hook-
2. Sub-Headline-
3. Benefits
4. Use Graphics and Images Wisely-
5. Break it up-
6. Make an Offer-
7. Include a Call-To-Action-
8. Create Urgency-
9. Include a Promo Code for Tracking
10. Contact Information-
to ask them for their name, number, and address. The more information you collect, the better
Ainoa, josta olen eri mieltä, on tuo loppu: "The more information" voi huolestuttaa asiakasta, joka vasta harkitsee kurssille osallistumista. Hänelle tulee mieleen miksi ne haluavat tietää noin paljon ja hän jää harkitsemaan asiaa. 8-)
- Jussi Häkkinen
- päähänpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 16
- Viestit: 19113
- Lauteille: Helmikuu 2005
Peruskurssimainokset
Itse asiassa valtaosa antaa tietonsa ihan ohimennen kysymälläkin. Tietosuojaepäileviä ei ole kovinkaan paljoa - ja riittää, että sanoo, ettei kohdistamatonta spämmiä tule tulemaan.Taijin harjoittaja kirjoitti: Ainoa, josta olen eri mieltä, on tuo loppu: "The more information" voi huolestuttaa asiakasta, joka vasta harkitsee kurssille osallistumista. Hänelle tulee mieleen miksi ne haluavat tietää noin paljon ja hän jää harkitsemaan asiaa. 8-)
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 34
- Viestit: 20861
- Lauteille: Joulukuu 2007
Peruskurssimainokset
Jotakuinkin juuri kuten TH sanoi. Alku on sellaista settiä jota olen yrittänyt itse tässä ketjussa jauhaa ja joka joistain mainoksista on puuttunut. Jotakuinkin siihen pitää pyrkiä että mainoksesta tulee sellaista fiilistä että katsoja juttelee seuran kanssa harrastusmahdollisuudesta ja vähän niinkuin tahtoisi tarttua juttuun. Siis sen sijaan että tyyppi näkee vain tarjontaa jota hänelle yritetään epätoivoisesti esitellä.
Jo tuossa ensimmäisessä mokataan usein. Aina ei tietenkään niin pahakaan asia. Sitten ehkäpä vähän sellaista kutinaa että jos harrastukseen liittyy jokin historiallinen ulottuvuus, niin tuossa kohtaa ryssitään että usein mennään hieman liikaa featureseihin. Vaikka touhun arvo onkin siinä että tehdään historiallista tai perinteistä sitä tai tätä, niin varmaan jopa sitä parempaa jengiä saisi houkuteltua paremmin sillä että maalaisi mielummin sitä käytännöllisempää kuvaa siitä että mitä koko treenistä saa irti. Muuten näyttää oman juttunsa hyvyyden fiilistelyltä ja sellaista vierastaa silloin kun se juttu ei vielä ole oma juttu.
Tuo Break it up -pointti on myös hyvä. Monet hienot kuvat ja hyvät tekstit uppoavat muiden hienojen kuvien sekaan ja jäävät helposti vain markkinointitiimin omiksi ylpeydenaiheiksi kun ei onnistuta saamaan itse asiaa esiin vaan tehdään vain yksi hieno mainos muiden joukossa. On parempi saada rumalla tekeleellä 15 tyyppiä riviin kuin hienolla 7. Valitettavasti suurin osa seurojen ihmisistä kuitenkin valitsisi hienon kuvan hyvän mainoksen sijaan, koska eivät tajua sitä että ei kukaan niitä edes katso jos ei ole syytä. Sitä pointtia ei voi riittävästi jauhaa että antakaa parin hyvän tyypin hoitaa mainostaminen vapaasti ja jos itse hoidatte, vaatikaa vapautta.
Jo tuossa ensimmäisessä mokataan usein. Aina ei tietenkään niin pahakaan asia. Sitten ehkäpä vähän sellaista kutinaa että jos harrastukseen liittyy jokin historiallinen ulottuvuus, niin tuossa kohtaa ryssitään että usein mennään hieman liikaa featureseihin. Vaikka touhun arvo onkin siinä että tehdään historiallista tai perinteistä sitä tai tätä, niin varmaan jopa sitä parempaa jengiä saisi houkuteltua paremmin sillä että maalaisi mielummin sitä käytännöllisempää kuvaa siitä että mitä koko treenistä saa irti. Muuten näyttää oman juttunsa hyvyyden fiilistelyltä ja sellaista vierastaa silloin kun se juttu ei vielä ole oma juttu.
Tuo Break it up -pointti on myös hyvä. Monet hienot kuvat ja hyvät tekstit uppoavat muiden hienojen kuvien sekaan ja jäävät helposti vain markkinointitiimin omiksi ylpeydenaiheiksi kun ei onnistuta saamaan itse asiaa esiin vaan tehdään vain yksi hieno mainos muiden joukossa. On parempi saada rumalla tekeleellä 15 tyyppiä riviin kuin hienolla 7. Valitettavasti suurin osa seurojen ihmisistä kuitenkin valitsisi hienon kuvan hyvän mainoksen sijaan, koska eivät tajua sitä että ei kukaan niitä edes katso jos ei ole syytä. Sitä pointtia ei voi riittävästi jauhaa että antakaa parin hyvän tyypin hoitaa mainostaminen vapaasti ja jos itse hoidatte, vaatikaa vapautta.
- Andy
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 66
- Viestit: 18977
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Seibukanissa on petrattu.
Tutun potkunyrkkeilyseuran uusi mainosjuliste:
Tutun potkunyrkkeilyseuran uusi mainosjuliste:
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 32
- Viestit: 93972
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Tässä on mielestäni ensiluokkainen nettimainos.
Ti 5.5. klo 19:45 Turku Muay Thain starttikurssi 50€ + ILMAINEN kehonkoostumusmittaus • Potku.net
http://potku.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=20504" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti 5.5. klo 19:45 Turku Muay Thain starttikurssi 50€ + ILMAINEN kehonkoostumusmittaus • Potku.net
http://potku.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=20504" onclick="window.open(this.href);return false;
- Andy
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 66
- Viestit: 18977
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Tuo on varsin hyvä. Olen miettinyt pitäisikö käyttää tuota "rajoitettu osallistujamäärä, ilmoittaudu heti" juttua. Sillä voisi saada porukkaa ilmoittautumaan mutta siinä voi käydä myös niin että kurssin myöhään hoksaava ei kehtaa edes kysyä kun ajattelee että paikat on kuitenkin menneet. On hyvin tavallista että sähköpostilla tulee sellaisia ilmoittautumisia että "ilmoittaudun jos vielä mahtuu mukaan".
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
- Andy
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 66
- Viestit: 18977
- Lauteille: Tammikuu 2005
- Paikkakunta: Oulu
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Karate, ju-jutsu
- Yhteystiedot:
Peruskurssimainokset
Tässä pari tuoretta julistetta.
Ennen oli erilaista kun Krav Magaa mainostettiin sillä että siinä kaivetaan silmät päästä ja sydän rinnasta by K-18 Israel Commando Guerillas. Nyt se kohottaa kuntoa ja sopii kaikille.
Tämä on muuten aika hyvä mutta "karate" ei tule minusta esille kovin hyvin.
Ennen oli erilaista kun Krav Magaa mainostettiin sillä että siinä kaivetaan silmät päästä ja sydän rinnasta by K-18 Israel Commando Guerillas. Nyt se kohottaa kuntoa ja sopii kaikille.
Tämä on muuten aika hyvä mutta "karate" ei tule minusta esille kovin hyvin.
Antti Sariola
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/
You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 88 kurkkijaa