Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Peruskurssimainokset

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 20845
Lauteille: Joulukuu 2007

Peruskurssimainokset

#241

Viesti Lasse Candé »

Tee se mitä kaikki muutkin. Mainosta täällä joka käänteessä, perusta fb-ryhmiä, joihin kutsut kaikkia sellaisia potkulaisia joita ei oikeasti edes kiinnosta, mutta jotka kannattavat silti asiaasi jne jne jne. Järkkää potkulaisille ilmainen treenikerta. Verkostoidu silleen ihan oikeasti.

Esim itse kehun kaikkia joiden toiminnasta tiedän edes jotakin edes jollain konkreettisella tasolla saman tien kun jossain tulee puheeksi. Treenit lasketaan tällaiseksi konkreettiseksi. Toki se vaatii sen että treenit ovat perushyvät, mikä on treenien suhteen jo hyvä suoritus.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#242

Viesti Mjölnir »

Täytyy kompata Lassen viestiä. Potkulaiset ovat pääsääntöisesti joviaalia porukkaa. Kun minä laitan jonkun peruskurssi-ilmoituksen menemään, niin Helsinkiläiset ja Turkulaisetkin jakavat sitä. Mitä hyötyä siitä on? Ei välttämättä kukaan Turusta tai Helsingistä tule meidän kurssille, mutta joku heidän kaverinsa saattaa olla täältäpäin ja näkyvyys / tunnettuvuus lisääntyy.

Että kiitos vaan kaikille, jotka ovat antaneet tukea.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18953
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#243

Viesti Andy »

Tällä kertaa järjellinen saalis mutta ei mikään megamenestys. En muista lopputulosta, mutta potkiksessa oli jotain 30 ja 40 välillä kurssin maksaneiden määrä. Vapaaottelua en ole seurannut. Parin viikon päästä alkaisi sitten syksyn toiset kurssit.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
injunjack
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1619
Lauteille: Heinäkuu 2005
Paikkakunta: Helsingin mlk.
Etulaji: Seibukania - perkele

Peruskurssimainokset

#244

Viesti injunjack »

jeps.....edes sissitaktiikalla ei onnistuttu. Eli yhtään ei tullut. Yksi kuitenkin puskista, mutta häipyy taas paikkakunnalta joulun alla...

Sellasta se...
-REMEMBER; SOME PEOPLE ARE ALIVE SIMPLY BECAUSE IT IS ILLEGAL TO SHOOT THEM-

Kauas on pitkä matka.
https://www.facebook.com/SeibukanPKS/
Kuvake
Presenter
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1565
Lauteille: Tammikuu 2007
Sivulajit: BJJ, itsepuolustus, voimankäyttö, lähitaistelu

Peruskurssimainokset

#245

Viesti Presenter »

Vaparissa kurssi tuli täyteen (50 henkeä maksimirajana) ja enemmänkin olisi osallistunut jos olisi mahtunut, BJJ/lukkopainikurssille osallistujia oli noin 40. Ihan kohtalaisen hyvin vetää edelleen nuo kurssit väkeä.
Kuvake
eliisa
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 72
Lauteille: Maaliskuu 2012
Paikkakunta: Helsinki

Peruskurssimainokset

#246

Viesti eliisa »

Meillä tuli ilmoittautumisyläraja (14) täyteen kahden jo alkaneen kurssin osalta, pari tyyppiä taisi kokonaisuudessaan jäädä uupumaan. Nyt alkaa kurssi parin viikon päästä, ja se on lähes täynnä. Aika pieniä kursseja ovat, kun tilaan ei haluta ahtaa liikaa porukkaa erityisesti peruskurssilla. Mainostettiin lähinnä facebookissa ja pidettiin näytöksiä erilaisissa tapahtumissa. Julisteita vein jonkin verran, vähemmän kuin viime vuonna tosin, mutta niiden ohjaamana on ainakin pari tyyppiä ollut. Google-mainosta kokeiltiin, tänään kokous niin näkee että mikä mainos on ollut toimivin.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18953
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#247

Viesti Andy »

Aika jännä. Olin jo laittamassa Deus Vultin 0-2 peruskurssilaista lajin epäkiinnostavuuden piikkiin, mutta jos teillä tulee samassa kaupungissa miekkailemaan enemmän kuin voidaan ottaa, niin kyllä se on mainostuksesta kiinni.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 23
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Peruskurssimainokset

#248

Viesti DeusVult »

Jep, itsekin luonnollisesti mainostin facebookissa, täällä, pakkotoistossa ja suomi24:ssä, ja lisäksi pyysin kavereita kertomaan asiasta eteenpäin. Levitin A3-kokoisia julisteita Liikuntamyllyyn, Myllypuron metrikselle sekä Itäkeskukseen. Keväällä julistekampanja oli hieman ekstensiivisempi, itse asiassa näistä kahdesta aloittajasta molemmat olivat nähneet julisteet jo keväällä. Enempi ois tottakai parempi, mutta mulla ei ole rahaa enempää: pelkkään mainostamiseen on nyt jo mennyt helposti toistasataa euroa omasta pussista. Julkiset esiintymiset ois tietysti kova juttu, mutta mulla ei ole mitään suhteita mihinkään joten en tiedä yhtään missä moinen onnistuisi. Ehkä pitää vaan odottaa pari vuotta niin että EHMS ry saa tehtyä lajin tunnetuksi suurelle yleisölle. :smt003
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
mokuso
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 222
Lauteille: Lokakuu 2011

Peruskurssimainokset

#249

Viesti mokuso »

Sain vasta nyt luettua tuon viimeisimmän Fightsportin ja tähän ketjuun liittyen täytyy ihan erikseen mainita että Andy oli kirjoittanut aiheesta ihan mainion jutun. Niin kuin seuran pyörittämisessä yleensäkin kyse ei markkinoinnissa ole mistään yhdestä isosta tai käänteentekevästä hoidettavasta asiasta vaan miljoonasta pienestä hyvin hoidetusta asiasta. Samaa mieltä.
Kuvake
Beefcake
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1263
Lauteille: Kesäkuu 2009
Paikkakunta: Tampere

Peruskurssimainokset

#250

Viesti Beefcake »

Mitäs tästä tykkäätte? Tampereen Ju-jutsukoulu mainostaa sosiaalisessa mediassa vahvalla todistajalausunnolla! Uhka vai mahdollisuus?
Lähes päivälleen viisi vuotta sitten päästin Jiujitsun ilosanoman elämääni ja muutos on ollut dramaattinen (alla kuva todisteena).Viisi vuotta sitten kehoni oli alkoholin, tupakan ja kasvatustieteiden opiskelun raunioittama ja lähes romahtamispisteessä. Elin opiskelijan elämäntyylillä ja maisterin palkalla viikonlopusta viikonloppuun vääränlaisissa parisuhteissa ilman tulevaisuuden suunitelmia tai tavoitteita.

Nyt kaikki on toisin. Olen sinivöinen aktiivinen harrastaja ja satunnainen kilpailija, peruskuntoni ei ole koskaan ollut näin hyvä. Olen onnellisesti naimisissa. Minulla on vakituinen työpaikka ja oma pienyritys. Ruokavalioni on keventynyt ja sisältää enimmäkseen kalaa ja kasviksia. Minulla on aikaa ja energiaa myös muille harrastuksille. Unohda pikadieetit ja kaalikeittokuurit, aloita sinäkin Jiujitsu jo tänään!!!


-Heikki (nimi muutettu)

Tule sinäkin treenaamaan Suomen parhaimpaan seuraan! Tämän talven Brasilialaisen Jiu-jitsun, lukkopainin ja vapaaottelun peruskurssit alkavat tiistaina 14.1.2014 klo 1630.

Lisätiedot:
http://potku.net/forum/viewtopic.php?f=25&t=19309" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
brushteeth
"I've always believed that if you put in the work, the results will come. I don't do things half-heartedly. Because I know if I do, then I can expect half-hearted results."
  • -Michael Jordan
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 66
Viestit: 18953
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#251

Viesti Andy »

Olipas hyvä. Itse olen tällä kertaa panostanut Instagramiin uutena mainoskanavana.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Peruskurssimainokset

#252

Viesti JanneM »

Mun mielestä paras pekumainos ikinä.
Jos en asuis toisessa kaupungissa, niin aloittaisin..
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Peruskurssimainokset

#253

Viesti Jorge »

JanneM kirjoitti: Jos en asuis toisessa kaupungissa, niin aloittaisin..
Eli mainokseen jäi vielä parantamisen varaa: miten saada JanneM muuttamaan Tampereelle, koska peruskurssi.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Peruskurssimainokset

#254

Viesti Mika »

Parhautta! :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Peruskurssimainokset

#255

Viesti PDC »

Oikeasti tosi hyvä! :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 43 kurkkijaa