Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suomalaisia taistelulajikauppoja

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Gere
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 395
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Kuortane

#31

Viesti Gere »

Itse asiassa olen, mm. fairtexin ja twins finlandin. Sgoy nyt ei ole mitenkään verrattavissa vaikkapa fairtexin laatuun ja palveluun, mutta ihan asia-tavaraa myyvä kauppa, jossa on kilpailukelpoiset hinnat. Muutahan minä en olekkaan väittänyt. Kokeneimmista käyttäjistä en tiedä, minulla nuo tavarat mitä tuolta olen tilannut ovat ajaneet asiansa loistavasti.
It is what it is.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#32

Viesti johannes »

Geratherm kirjoitti: Itse asiassa olen, mm. fairtexin ja twins finlandin. Sgoy nyt ei ole mitenkään verrattavissa vaikkapa fairtexin laatuun ja palveluun, mutta ihan asia-tavaraa myyvä kauppa, jossa on kilpailukelpoiset hinnat. Muutahan minä en olekkaan väittänyt. Kokeneimmista käyttäjistä en tiedä, minulla nuo tavarat mitä tuolta olen tilannut ovat ajaneet asiansa loistavasti.
Kyllä sgoyn palvelu on omaa luokkaansa. Keltsillä ollessani tilasin sieltä ensimmäiset matsiroippeet ja sain ne kotiovelle(kun en päässyt niitä noutamaan) ilman ylimääräisiä maksuja. sgoyn nyrkkeilyhanskat on hyvät. mutta matsurun jalkasuojat on ei niin hyvät. halvalla sieltä kumminkin kamaa saa.
Gere
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 395
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Kuortane

#33

Viesti Gere »

Jep en sitä huonoksi sanonutkaan, just laitoin tilauksen vetämään.;) Omien kokemuksien mukaan fairtexilla on kuitenkin nopeammat toimitukset, jätin tilauksen hanskoista joku aika sitten ja mainitsin että mitä nopeammin tulee niin sitä parempi, niin seuraavana päivänä tyyppi fairtexiltä soitti ja kertoi että laitto just postiin, tulee parissa päivässä. =D>
It is what it is.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 18977
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#34

Viesti Andy »

Krav Maga-varusteita: http://www.kosni.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kyoshi-store

#35

Viesti Paappa »

Nyt alkaa ottaa todella päähän. Tilasin jo joulukuun alussa tavaraa Kyoshi-storesta ja heiltä tuli lasku. He selittivät että tavara tulee tammikuun alussa. Nyt on siis 2.2. Soitin heille viime viikolla ja he sanoivat että tavaran pitäisi olla täällä aivan pian. Edelleenkään ei mitään kuulu. Soitan sinne kohta ja perun koko tilauksen ja haluan myös rahat takaisin. :evil:
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#36

Viesti AriJ »

...jaah, Gaeshido on laajentanut toimenkuvaansa :D
______________________
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 19115
Lauteille: Helmikuu 2005

#37

Viesti Jussi Häkkinen »

Yamazu kirjoitti: ...jaah, Gaeshido on laajentanut toimenkuvaansa :D
On.

Emme ole yllättyneitä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#38

Viesti AriJ »

Tosin... sehän on vain lajin filosofian mukaista - ei nykymaailmassa selviä ilman tienestiä :D
______________________
kaik
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1904
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#39

Viesti kaik »

Missä lajissa nähdään ensimmäinen vyökoe, jossa on Yritystoiminnan perusteet -tentti mukana. :lol:
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#40

Viesti Jopo »

Geratherm kirjoitti: Itse asiassa olen, mm. fairtexin ja twins finlandin. Sgoy nyt ei ole mitenkään verrattavissa vaikkapa fairtexin laatuun ja palveluun, mutta ihan asia-tavaraa myyvä kauppa, jossa on kilpailukelpoiset hinnat. Muutahan minä en olekkaan väittänyt. Kokeneimmista käyttäjistä en tiedä, minulla nuo tavarat mitä tuolta olen tilannut ovat ajaneet asiansa loistavasti.
SGOY hanskat ovat hämäävästi blue cornerin hanskojen näköiset. En elo käteen päässyt koittamaan, mutta melkein identtisiksi voisin veikata. Tätä mieltä oli myös tuttu takeharrastaja.
Eli kaiken kaikkiaan ihan ok hanskat.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

#41

Viesti AriJ »

Mitenhän on muuten SGOYn toiminta, eikös se ollut Sami Greusin puulaaki, joka on jättäytymässä pois kuvioista ainakin Taekwondo areenalla....?

Hmmm... sivusto (www.sgoy.com) ei ainakaan enää aukea..... :smt102
______________________
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 18977
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#42

Viesti Andy »

Olen koettanut SGOY:n hanskoja. Tunnetummista merkeistä se muistutti eniten Twinsiä. Tukeva ranneosa ja melko pieni sisältä. Pehmuste oli pehmeämpi kuin BC:ssa. Pitäisin BC:a parempana, mutta toisaalta SGOY on (oli?) halvempi. Kovalyöntiselle kaverille en suosittelisi, koska voi alkaa tulla rystyset läpi.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Jopo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2241
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Pori

#43

Viesti Jopo »

Andy kirjoitti: Olen koettanut SGOY:n hanskoja. Tunnetummista merkeistä se muistutti eniten Twinsiä. Tukeva ranneosa ja melko pieni sisältä. Pehmuste oli pehmeämpi kuin BC:ssa. Pitäisin BC:a parempana, mutta toisaalta SGOY on (oli?) halvempi. Kovalyöntiselle kaverille en suosittelisi, koska voi alkaa tulla rystyset läpi.
Ok, mathoi käydä niin ettei silmämääräinen arviointi riittänyt.
” Liiasta nestetankkauksesta seuraa ainoastaan se, että paska lentää keihästä kauemmaksi.”
Rädyn ohje kaikille urheilijoille
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

#44

Viesti mronkain »

Kun ei Janne itse huomannut tätä vielä tänne laittaa, niin laitetaan nyt:
http://www.jamastar.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aiheesta lisää täällä.

- Marko
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 20212
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#45

Viesti JanneM »

heheh.
Tattis. :D
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 80 kurkkijaa