Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Roistot saleillamme

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Roistot saleillamme

#91

Viesti L.K. »

Vaikea kuvitella ettei otettaisi. Uskon että joka seurassa noiden "rekisterien" osalta pyritään katsomaan tuoreita tapauksia, ei nuoruuden hölmöilyjä.

Aina muutenkin tämän kaltasissa tapauksissa minusta parasta olis ottaa vaan yhteyttä seuran ohjaajiin ja jutella asiasta.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Roistot saleillamme

#92

Viesti AriJ »

L.K. kirjoitti: Vaikea kuvitella ettei otettaisi. Uskon että joka seurassa noiden "rekisterien" osalta pyritään katsomaan tuoreita tapauksia, ei nuoruuden hölmöilyjä.
Olen kuullut tapauksesta jossa nuoruuden hölmöilyt johtivat kehotukseen palata asiaan muutaman vuoden kuluttua. Näin tapahtuikin.
______________________
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Roistot saleillamme

#93

Viesti L.K. »

Juu,varmasti totta. Itse en kuitenkaan muutenkaan näkisi näitä juttuja pääsääntöisesti aina sellaisina kyllä tai ei-tapauksina.

On meillekin otettu treenaamaan kavereita kellä ei ole ihan kaikki asiat ns. kunnossa olleet, mutta onneksi treenauksen myötä kaverit ovat saaneet elämäänsä raiteilleen ja päässet ns. kunnollisen elämän makuun.
Myöskin rekisteriltään puhdas kaveri voi olla täysi kusipää ja sellainen kenen kanssa kukaan ei halua treenata, myöskin pienellä paikkakunnalla tunnettukin, negatiivisessa mielessä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
voipa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 1040
Lauteille: Huhtikuu 2005

Roistot saleillamme

#94

Viesti voipa »

Ôari kirjoitti: Olen kuullut tapauksesta jossa nuoruuden hölmöilyt johtivat kehotukseen palata asiaan muutaman vuoden kuluttua. Näin tapahtuikin.
Se on paikallaan, jos ollaan edelleen nuoria :)
juha-pekka
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6
Lauteille: Toukokuu 2011

Matto

#95

Viesti juha-pekka »

Osaako kukaan kertoa että toimittiinko eräässä bjj seurassa oikein kun treeni mahdollisuuteni evättiin ja samalla salilla toinen päävalmentaja uhkaili.Tälläisen kohtelun saa kun vapaa aikana törttöilee ravintolassa eikä kysessä ole millään tavalla Väkivaltaan liittyvästä touhusta kyse...kyseisen ravintolan järjestyksenvalvoja touhusta vastaa edellä mainitsemani päävalmentaja joka uhkaili minua!!! hölmöilyni ei kuitenkaan liittyny kamppailulaji salin toimintaan millään tavalla. olen kuitenkin kunnioittanu ja arvostanu laji tovereitani ja salilla ei ole ollu minkäänlaisia ongelmia.

tulee vain kysymys mieleen että Toimitaanko Muilla saleilla TÄLLÄTAVALLA???

JOS TOIMITAAN NIIN TREENAAMINEN LOPPU TÄHÄN...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Matto

#96

Viesti Mika »

Tervetuloa Potkuun.
juha-pekka kirjoitti: Tälläisen kohtelun saa kun vapaa aikana törttöilee ravintolassa
--
Tuossahan tuo oleellisin taisikin tulla. Jos salisi päävalmentajat ovat katsoneet, että toimintasi heijastuu huonolla tavalla saliin tai lajiin, tottakai he silloin haluavat tehdä jotakin asian hyväksi.

Oletko yrittänyt keskustella heidän kanssaan tapahtuneesta? Ja mitä itse asiassa tapahtui, jos saa kysyä?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Matto

#97

Viesti tohtorismies »

juha-pekka kirjoitti: Osaako kukaan kertoa että toimittiinko eräässä bjj seurassa oikein kun treeni mahdollisuuteni evättiin ja samalla salilla toinen päävalmentaja uhkaili.Tälläisen kohtelun saa kun vapaa aikana törttöilee ravintolassa eikä kysessä ole millään tavalla Väkivaltaan liittyvästä touhusta kyse...kyseisen ravintolan järjestyksenvalvoja touhusta vastaa edellä mainitsemani päävalmentaja joka uhkaili minua!!! hölmöilyni ei kuitenkaan liittyny kamppailulaji salin toimintaan millään tavalla. olen kuitenkin kunnioittanu ja arvostanu laji tovereitani ja salilla ei ole ollu minkäänlaisia ongelmia.

tulee vain kysymys mieleen että Toimitaanko Muilla saleilla TÄLLÄTAVALLA???

JOS TOIMITAAN NIIN TREENAAMINEN LOPPU TÄHÄN...
Mitä sinä teit?

Juoksentelit tavi pystyssä ympäri ravintolaa tms?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
juha-pekka
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6
Lauteille: Toukokuu 2011

Roistot saleillamme

#98

Viesti juha-pekka »

Kyllä keskustelimme kyseisestä asiasta...Ei näyttäny keskustelu auttavan!!! jos tollanen pieni törttöily heijastaa huonoa mainetta salille niin mites sitten TOLLANEN PÄÄVALMENTAJAN HENKILÖKOHTAINEN UHKAILU!!!!!!!!!!!!!! toi törttöily on verratavissa että ajat autolla ylinopeutta ja saat sakot ja salisi valmentajat kuulee siitä niin Treenaamiset loppuu siihen...
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Roistot saleillamme

#99

Viesti tmm »

Mitäs se törttöily nyt sitten oli?
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
juha-pekka
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6
Lauteille: Toukokuu 2011

Roistot saleillamme

#100

Viesti juha-pekka »

sanotaan näin että olen epäiltynä näpistyksestä... keskustelin asiasta portsari firman pitäjän kanssa (toinen valmentaja ) asiat puhuttiin halki ja lyötii kättä päälle ja asiat piti olla sovittu mutta sitten muutaman päivän jälkeen minut potkittiin seurasta ulos.. tarkotus oli osallistua bjj sm kisaan mutta nyt jäi kisat väliin kun ei ole seuraa jota edustan... ens vuonna sitten uusi yritys!!!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Roistot saleillamme

#101

Viesti JanneM »

Mä oon toiminut kertaalleen niin, että kun kaveri joka treenasi minun seurassani oli epäiltynä rikoksesta. Kerroin hänelle, että treenaaminen loppuu kunnes asiaan tulee selvyys. Heppu ei koskaan palannut salille. Ehkä laji oli hänelle väärä... Mene ja tiedä.
Jos olet esim ravintolasta varastanut/näpistänyt pullon tai muuta ravintolan omaisuutta tai vaikka jonkun asiakkaan omaisuutta, niin se helposti heijastuu myös siihen valmentajaasi jos hän vastaa ovesta siellä ja veikkaisin myös monen siellä tietävän että tunnette toisenne.
Yleensä tutuille on tiukemmat säännöt. Näin ainakin tietyissä asioissa meikän kohdalla.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Matto

#102

Viesti T-T »

on se semmosta...

kaksi kertaa sulta kysyttiin, että mitä teit.
Vastaus on, että olit tavallaan epäiltynä näpistyksestä. Avaa aika vähän.

Kirjoitat myös kolmeen kertaan, että sinua uhkailtiin. Avaa taas aikas vähän, että miten ja minkäslaisessa asiayhteydessä.
juha-pekka kirjoitti: tulee vain kysymys mieleen että Toimitaanko Muilla saleilla TÄLLÄTAVALLA???

JOS TOIMITAAN NIIN TREENAAMINEN LOPPU TÄHÄN...
Jos koet omasta mielestäsi vääryyttä yhdellä salilla yhdeltä valmentajalta, niin et siltä pohjalta treenaa enään mitään lajia missään salilla.

Sä olet pahempi dramaqueen kuin minä.

Jos sä tahallas kiertelet sitä mitä teit, ja sitten huutomerkeillä ja isolla tekstillä kerrot kuinka sinua uhkailtiin, niin miks musta tuntuu että taas mennään "Hei mä olen uhri. OLEN OLEN...nokun vähän tuli oltua... MUTTA OLEN MÄ SILTI UHRI"

tämä siis omana henkilökohtaisena mielipiteenä. Näillä tiedoilla.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Roistot saleillamme

#103

Viesti bodyguard »

JanneM kirjoitti: Mä oon toiminut kertaalleen niin, että kun kaveri joka treenasi minun seurassani oli epäiltynä rikoksesta. Kerroin hänelle, että treenaaminen loppuu kunnes asiaan tulee selvyys. Heppu ei koskaan palannut salille. Ehkä laji oli hänelle väärä... Mene ja tiedä.
Nojoo, jos itelta kiellettaisiin treenaaminen siksi etta on epailtyna jostain vaikka syyton olisikin niin en minakaan enaa ko. salille palaisi.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
nomad
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2972
Lauteille: Syyskuu 2010

Roistot saleillamme

#104

Viesti nomad »

JanneM kirjoitti: Mä oon toiminut kertaalleen niin, että kun kaveri joka treenasi minun seurassani oli epäiltynä rikoksesta. Kerroin hänelle, että treenaaminen loppuu kunnes asiaan tulee selvyys. Heppu ei koskaan palannut salille. Ehkä laji oli hänelle väärä... Mene ja tiedä.
Jos olet esim ravintolasta varastanut/näpistänyt pullon tai muuta ravintolan omaisuutta tai vaikka jonkun asiakkaan omaisuutta, niin se helposti heijastuu myös siihen valmentajaasi jos hän vastaa ovesta siellä ja veikkaisin myös monen siellä tietävän että tunnette toisenne.
Yleensä tutuille on tiukemmat säännöt. Näin ainakin tietyissä asioissa meikän kohdalla.
Mitenkäs suhtautuisit turva-alan heppuihin, kun ovat vähän väliä epäiltynä ties mistä kun valveutuneet kansalaiset kokevat vääryyttä?
-Tämän maallikkomielipiteen jätän tyystin omaan arvoonsa. Todellisuutta se ei tietenkään vastaa.
-Oletan ettei tämä perustu mihinkään lähteisiin vaan kyseessä on pelkkä mutusta kumpuava mielipide.
-Tosin asenteesi tuntien vanhastaan voin sanoa, ettei sinun mielipiteelläsi ole asian todellisuuden kannalta mitään merkitystä.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

Roistot saleillamme

#105

Viesti JanneM »

nomad kirjoitti:
JanneM kirjoitti: Mä oon toiminut kertaalleen niin, että kun kaveri joka treenasi minun seurassani oli epäiltynä rikoksesta. Kerroin hänelle, että treenaaminen loppuu kunnes asiaan tulee selvyys. Heppu ei koskaan palannut salille. Ehkä laji oli hänelle väärä... Mene ja tiedä.
Jos olet esim ravintolasta varastanut/näpistänyt pullon tai muuta ravintolan omaisuutta tai vaikka jonkun asiakkaan omaisuutta, niin se helposti heijastuu myös siihen valmentajaasi jos hän vastaa ovesta siellä ja veikkaisin myös monen siellä tietävän että tunnette toisenne.
Yleensä tutuille on tiukemmat säännöt. Näin ainakin tietyissä asioissa meikän kohdalla.
Mitenkäs suhtautuisit turva-alan heppuihin, kun ovat vähän väliä epäiltynä ties mistä kun valveutuneet kansalaiset kokevat vääryyttä?
Kyseessä ei olltu turva-alan heppu. On kai se meikäläiselläkin vähän pelisilmää. Oon mä itekkin ollu semmonen turva-alan heppu. Vaikka en syytettynä koskaan ole olltukaan.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 60 kurkkijaa