Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Roistot saleillamme

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Roistot saleillamme

#511

Viesti Kari Aittomäki »

Niin no.. eihän uhkailu nyt vielä mikään teko ole, vaikka sanktioitua onkin.

Mielenterveyden ongelmia tällä tuomitulla kaverilla todennäköisesti on.
Olen muuten itse hoitanut muutaman skabatason sällin apua saamaan, ikävä kyllä vähin tuloksin.
Kuvake
MikaM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 5292
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Naantali
Etulaji: Jumppa

Roistot saleillamme

#512

Viesti MikaM »

Ero on uhkauksella ja laittomalla uhkauksella. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta jos uhatulla on perusteltua syytä olettaa, että uhkailija toteuttaa uhkauksensa, on uhkaus laiton, ja rangaistava. Eli huutelusta ei vielä mätkitä.
“Maamiinat kioskeihin”
RadioRock
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Roistot saleillamme

#513

Viesti Andy »

Suositelen muuten kirjoittamaan herrasta kieli erittäin keskellä suuta. Hänellä on nimittäin tapana vedota poliisiin ja asianajajiin jokseenkin kaikissa häntä käsittelevissä jutuissa. Olen itsekin pariin otteeseen jutellut hänen asianajajansa kanssa sekä vastaanottanut yhden syyttämättäjättämispäätöksen.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Roistot saleillamme

#514

Viesti Jorge »

Oliko sama kaveri, joka ilmoitti saaneensa selville, kuka on nimimerkki "Andy":n takana oleva henkilö?

Olisi tietenkin säästynyt suuremmalta salapoliisityöltä, kun olisi lukenut viestien sigun...
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Roistot saleillamme

#515

Viesti katar »

Kappas, kyseisestä herrasta ei olekaan näkynyt netissä mitään kovin erikoista vähään aikaan... Ihme sinällään. Outo sälli, ei voi muuta sanoa. Jotenkin mukavan oloinen, ei uskoisi mitä outoja juttuja on sen poikamaisen olemuksen takana... :o
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 52
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Roistot saleillamme

#516

Viesti Andy »

Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Rahanpesijä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2402
Lauteille: Toukokuu 2010

Roistot saleillamme

#517

Viesti Rahanpesijä »

Kappas, mulla on mennyt täysin ohi nää käänteet AM:stä. Onko hän ikinä tehnyt mitään fyysistä vai onko se aina jäänyt uhoamiseksi ja erilaisiin instansseihin vetoamiseksi. Koska tässä jos missään on tapaus johon sopii ämerikkalainen sanonta "couldn't fight his way out of paper bag" Kauheen Hiljanen ja ujon oloinen, suorastaan suloinen kaveri oli meillä treenatessaan. En ikinä olis uskonu näitä juttuja siitä tyypistä...
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 46
Viestit: 93834
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Roistot saleillamme

#518

Viesti Mika »

Kuka on AM?

Olen ymmärtänyt että tuon nyrkkeilijän nimikirjaimet ovat muut, vaikka M siinäkin esiintyy.

Kamppailulajeille tuollainen on todella huonoa mainosta. :(
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Roistot saleillamme

#519

Viesti Jorge »

Tuota nyrkkeilijäähän siis tässä epäillään 10 g kantsuerän ostamisesta eli tällä kertaa täysin sivujuonne jutussa...

Ja hänen kohdallaan ei kukaan ole koskaan voinut saada käsitystä ujosta ja hiljaisesta tyypistä, eikä hän siis ole mikään AM, johon viitattiin.
turtale
aloituspotkija
aloituspotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 4
Lauteille: Helmikuu 2020

Roistot saleillamme

#520

Viesti turtale »

En tohdi tehdä tästä uutta aihetta, vaan jatkan tähän ketjuun, kun aihe sivuaa kysymystäni.

Onko potkijoilla käsitystä tai omakohtaista kokemusta siitä, vaikuttaako toisen harrastajan pahoinpitely pahoinpitelijän mahdollisuuteen/oikeuteen treenata ennen kuin tuomiota on tullut?

Yritän pitää tämän mahdollisimman yleistasolla, jotta tunnistaminen ei olisi mahdollista. Aloin harrastamaan erästä kamppailulajia ja rupesin jossain vaiheessa seurustelemaan erään ohjaajani kanssa. Hän on valitettavasti hyvin korkea-arvoinen henkilö kyseisen kamppailulajin parissa. Suhteen aikana tästä henkilöstä paljastui varsin kurja puoli, ja mukaan tuli henkinen väkivalta ja minun kontrolloimiseni (mm. minun tietämättä hänen käyttämien valvontakameroiden kautta). Suhde lopulta päättyi ja loppuhuipennuksena eksäni pahoinpiteli minut. En saanut pysyviä fyysisiä vammoja vaan seurauksena oli pelkästään lievä aivotärähdys, mustelmia selkään ja perus kipuja. Kävin pahoinpitelyn jälkeen lääkärissä ja päädyin lopulta tekemään eksästäni rikosilmoituksen.

Tämän tapahtuman jälkeen exäni on harjoittanut kaikenlaista pientä kiusaa. Ei edes katso minuun päin treeneissä saati sitten ohjaa, poisti minut seuran sähköpostilistalta etten saisi seuran tiedotteita, jne. Sen ainoan kerran kun eksäni puhui minulle, hän kertoi, että ei aio ikinä ohjata minua, ei kadu mitään eikä aio ikinä pyytää minulta anteeksi.

Rikosilmoituksesta on aikaa jo useampi kuukausi ja poliisin mukaan he yrittävät ottaa asian käsittelyyn ennen kesää. Luonnollisesti aika tuntuu minulle tavattoman pitkältä. Tuleeko minun vain kestää eksäni käytöstä siihen asti? Tuntuu varsin epäreilulta, että minun pitäisi uhrina olla se, joka väistää, kun taas pahoinpitelijä saisi jatkaa treenaamista kuten ennenkin. Todistusaineistoa teosta on mukaanlukien viestikeskustelu jossa eksäni myönsi tekonsa, eikä tuomiosta pitäisi olla epäselvyyttä, vaikka kyseinen henkilö päättäisikin kiistää kaiken.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Roistot saleillamme

#521

Viesti Jorge »

Nuo treenikiellot yms. taitavat olla täysin seuran/ organisaation päätettävissä. Eli poliisi tai oikeuslaitos sinällään ei niihin vaikuta.

Aluksi kannattaisi tsekata onko esim. yhdistyksen säännöissä, tai jossain muussa seuran toimintaa määrittelevässä tekstissä jotain tämänkaltaiseen tilanteeseen viittaavaa.
PetriP
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 2135
Lauteille: Toukokuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Judo

Roistot saleillamme

#522

Viesti PetriP »

Vaikea kuvitella että itse kävisin treenaamassa salilla jossa on harjoituksia vetämässä ihminen joka on pahoinpidellyt minut. Se voi aiheuttaa vaaratilanteita. Mutta jos seuran säännöissä ole mitään tulee ainostaan se että seuran hallitus haluasi erottaa ihmisen, joka toiminnaallaan on aiheuttanut vakavaa haittaa yhdistykselle tai maineella. Mutta kun pahoinpitely ei tapahtunut yhdisteksentoiminnassa en oikein usko sellaiseen. Jos erottaminen riitautettaisiin yhdsitys saattasisi hävitä
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Roistot saleillamme

#523

Viesti AriJ »

PetriP kirjoitti: helmi 23, 2020, 09.11 Vaikea kuvitella että itse kävisin treenaamassa salilla jossa on harjoituksia vetämässä ihminen joka on pahoinpidellyt minut. Se voi aiheuttaa vaaratilanteita.
:hyvinsanottu: :samaamielta:
PetriP kirjoitti: helmi 23, 2020, 09.11Mutta jos seuran säännöissä ole mitään tulee ainostaan se että seuran hallitus haluasi erottaa ihmisen, joka toiminnaallaan on aiheuttanut vakavaa haittaa yhdistykselle tai maineella. Mutta kun pahoinpitely ei tapahtunut yhdisteksentoiminnassa en oikein usko sellaiseen. Jos erottaminen riitautettaisiin yhdsitys saattasisi hävitä
Itselle tuli mieleen, että onko tämä edes tiedossa yhdistyksellä... mutta voihan olla että asiasta ei saa edes edelleen puhua kun se rikoskeissi on kesken :(

Aika ikävä on tilanne :( toivotan jaksamista asianomaiselle.
______________________
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Roistot saleillamme

#524

Viesti Lasse Candé »

Jos on pieni seura, vaihda seuraa ja kerro kaikki kaikille.

Tärkeä ohjaaja seurassa on vain liian isoissa määrin sama asia kuin seura itse. On toivoton taistelu yrittää saada tärkeä vetäjä ulos ja monessa tapauksessa jäljelle jäisi enää varjo samasta seurasta.

Jos taas seura on niin iso että vetäjiä on riittävästi, hoida se tyyppi sieltä ulos ja pelasta seura.
Hemmukka
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 410
Lauteille: Heinäkuu 2019
Sivulajit: Nyrkkeily, rbsd, muay thai
Takalajit: Taekwondo, shootfighting

Roistot saleillamme

#525

Viesti Hemmukka »

Ei taida mennä sillä tavalla että alkeiskurssilainen järkkää vetäjille potkuja seurasta.
Pitää muistaa vielä sekin että asioilla aina kaksi puolta.
Jos nyt oikeasti haluaa jatkaa harrastusta niin toiseen seuraan vaan. En tiedä kannattaako edes mainostaa asiaa, jossei joku erikseen kysy syitä seuranvaihtoon.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 59 kurkkijaa