Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Erilaiset maksuvaihtoehdot (Tyky-setelit, ePassi, ym)

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Mitä maksuvaihtoehtoja seurallanne on käytössä normaalin tilisiirron lisäksi?

ePASSI
2
25%
Tyky-seteli
0
Ei ääniä
Tyky-online
1
13%
Smartum-seteli
2
25%
Smartum maksukortti
1
13%
Edenred-maksukortti
2
25%
 
Ääniä yhteensä: 8

Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Erilaiset maksuvaihtoehdot (Tyky-setelit, ePassi, ym)

#1

Viesti Pyrkele »

En äkkiseltään löytänyt kyselyä, joten tein sellaisen.
Eli mitä erilaisia maksuvaihtoehtoja seurallanne on käytössä normaalin tilisiirron lisäksi? Itse otimme käyttöön juuri ePassin ja todennäköisesti laajennamme ainakin Edenrediin. Vielä ei isompaa kokemusta näistä ole, koska tässä kuussa lähti tämä homma liikkeelle.
Mutta mites teillä ja miten toimivat?

mainitkaa myös jos joku teidän vaihtoehto puuttuu. Lisään sen tarvittaessa (jos voin. Voinko?)

Valvomo: Äänestyksen kysymykseen lisätty loput kirjaimet heti siihen ensimmäisen M-kirjaimen perään. Joku osaavampi valvoja saattaa palata kysymykseen äänestysvaihtoehdon lisäämisestä.
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Erilaiset maksuvaihtoehdot (Tyky-setelit, ePassi, ym)

#2

Viesti Mjölnir »

Aloitettiin aikanaan smartum-seteleistä ja nyt meillä on kaikki mahdollinen. Jos joku asiakas tarjoaa jotain maksuvaihtoehtoa jota meillä ei vielä ole, otetaan kuitenkin ja tehdään seuraavana päivänä sopimus palveluntarjoajan kanssa.

En näe mitään huonoja puolia, paitsi vähän töitä kun tilittää seteleitä. Onneksi suurin osa käyttää jotain saldoa tai online-palvelua. Smartumin kortti ei nykyään toimi iZettlen korttimaksussa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 57 kurkkijaa