Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Toimiminen terroriuhkatilanteessa

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

tapsaattori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2506
Lauteille: Heinäkuu 2016
Etulaji: keppijumppa
Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini

Toimiminen terroriuhkatilanteessa

#31

Viesti tapsaattori »

sinappi kirjoitti: Kyllä minä uskon, että sinä jotan analyysiä siitä puukkomiestilanteestakin teit. Kerrotko hieman tarkemmin, minkälaisessa vartioimistehtävässä tämä kohtaaminen tapahtui, miten ja millä tavalla tämä narkomaani sen puukon kanssa käyttäytyi?
Joo, tein, mutta se ei ollut kovin tietoista ja perustui siihen, että työn puolesta hörhön kohtaaminen oli tuttua. Se se, että sillä olikin puukko kädessä tuli täytenä yllätyksenä. Tapahtui ratikassa (pysäkin kohdalla) jossa hän oli kadunmiesten seurassa, seisoskeli terä kädessä ja selitti heille jotain. Se säikähti myös mua ja pinkasi karkuun ku aloin huutaa. Lopputuleman kannalta tuli varmaan tehtyä ihan oikeita asioita kuten rauhallinen lähestyminen ja äänenkäyttö.

Tämä tilanne ei liity kovinkaan suoraan topicciin, mutta mun mielestä on siis kovin vaikeaa toimia yllättävissä, pelottavissa tilanteissa muutakuin "vaistomaisesti".
firepower
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8
Lauteille: Huhtikuu 2006

Toimiminen terroriuhkatilanteessa

#32

Viesti firepower »

deeq vastasi kysymykseen.
Kuvake
Timpa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1349
Lauteille: Maaliskuu 2012

Toimiminen terroriuhkatilanteessa

#33

Viesti Timpa »

Huomioon voi ottaa, että kyseessä ovat hennerit jotka:
- eivät puhumalla rauhoitu
- jatkavat toimintaansa kuolemaan asti
- eivät pelkää, koska palkinto odottaa
- haluavat mahdollisimman monta ruumista

Eli tältä pohjalta...
Ei hää oo mikään "helevetin idiootti". Hää on Elvis.
Sliipparit/Viemäri TV
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa