Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Combat bundle

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
siipi
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 347
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HEMA
Takalajit: Thainyrkkeily, Defendo, BJJ, Wing Tsung

Combat bundle

#1

Viesti siipi »

Törmäsin Ross Enamaitin fb päivityksen kautta tämmöiseen
http://combatbundle.com/cbf/" onclick="window.open(this.href);return false;

Elikkäs pakettihintaan melkoinen pläjäys e-bookkia ja videota jos jonkinmoisesta aiheesta.

Onko potkulaisilla jotain tuntumaa bundlen tuotteisiin tai tekijöihin?
Ross Enamait käsittääkseni on asiallinen mies (häneltä paketissa hyppynaru video), mutta kun mukana kattauksessa on esim. epäilyttävältä kuullostava "Ninja Cardioflow - 28 day ninja-based workout plan" niin pistää hieman miettimään, että missä tämän pakkauksen laatu noin keskiarvollisesti liikkuu.

Hintaa tuolla bundlella näyttäisi olevan veroineen nyt 41,56€.


PS. minulla ei ole mitään konkreettista kokemusta Ninja Cardioflowsta ja käsitykseni siitä perustuu täysin ennakkoluuloihin :D
YJT
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 4155
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Lohja

Combat bundle

#2

Viesti YJT »

Minulla on tuo Rossin hyppynaruvideo + kirjanen. OK tavaraa, kuten Rossilta voi odottaakin. Ainoa toinen tuttu nimi oli Josh Henkin, jolta oli hiekkasäkkitreenikirja. Minulla taitaa olla yksi kirja Henkiniltä, eikä se ihan huono ollut. Jotkut muutkin nimet kuulostavat tutulta, mutta minulla ei ole kokemusta niistä.

Nämä ovat kyllä hyviä nämä "yhteenlaskettu hinta $1200, mutta juuri nyt, rajoitetun ajan ainoastaan $50" -tarjoukset. Olen joskus näitä tilaillut silloin kun niissä luvataan 100% money back guarantee, no questions asked. Kokemukseni mukaan tämä lupaus pitää; muista mainoksen lupauksista en olisi yhtä varma...

Mutta asiaan: Tuon verran nyt putoaa taskustakin, ja jos ajatellaan että suurimmalta osaltaan noiden kirjojen todellinen, markkinahintainen arvo voisi olla jotain $ 3-10 / kpl, niin voihan tuo olla ihan OK paketti. Jos siitä löytyy muutama oikeasti kiinnostava, niin ehkä kannattaa harkita. Tuskin on kuitenkaan mitenkään kummoinen diili oikeasti; jos tilaa vaikka Amazonista tuolla rahalla itseään oikeasti kiinnostavia, luotettavan tuntuisia kirjoja niin lopputulos tuskiin olisi ainakaan huonompi vaikka kirjojen yhteismäärä jää alhaisemmaksi. Varmaankin suurin osa paketin kirjoista on jotain muita kuin helmiä, mutta näyttävätpä hienoilta kirjahyllyssä... ai niin, tämä on e-kirjojen suurimpia huonoja puolia...
Seppo Vesala

(Kaikki esittämäni mielipiteet ja näkemykset ovat omiani, eikä niitä pidä tulkita minkään yrityksen, yhteisön, organisaation tai viranomaistahon kannaksi)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 87 kurkkijaa