Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti.
Kamppailulajien markkinointi
Valvoja: Valvoja
- JariMarjamaa
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 1516
- Lauteille: Helmikuu 2014
- Paikkakunta: Tupos
- Etulaji: Kuntosali, Personal Training
- Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Paikallinen thaiseura on näköjään alkanut yhteistyöhön kuntosaliketjun kanssa.
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 20849
- Lauteille: Joulukuu 2007
Kamppailulajien markkinointi
Ja?
Ainakin minulta menee hieman ohi mitä aiheeseen liittyvää tahdot jaollasi sanoa.
Koetko esim että tuollainen yhteistyömuoto on jotenkin harvinainen tai mielenkiintoinen? Tässä tapauksessa voisi olla paikallaan avata jokin uusi aihe erimuotoisista seuroista. Ei välttämättä edes pöntömpi idea, jos joku kokee että jokin tällaiseen liittyvä on jollakin tapaa mielenkiintoista pohdittavaa.
Ainakin minulta menee hieman ohi mitä aiheeseen liittyvää tahdot jaollasi sanoa.
Koetko esim että tuollainen yhteistyömuoto on jotenkin harvinainen tai mielenkiintoinen? Tässä tapauksessa voisi olla paikallaan avata jokin uusi aihe erimuotoisista seuroista. Ei välttämättä edes pöntömpi idea, jos joku kokee että jokin tällaiseen liittyvä on jollakin tapaa mielenkiintoista pohdittavaa.
- JariMarjamaa
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 1516
- Lauteille: Helmikuu 2014
- Paikkakunta: Tupos
- Etulaji: Kuntosali, Personal Training
- Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Eikös tuo kuitenkin liity markkinointiin??
Seura saa näkyvyyttä??
Seura saa näkyvyyttä??
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 20849
- Lauteille: Joulukuu 2007
Kamppailulajien markkinointi
Liittyy. Ymmärrämme silti ilmeisesti tämän ketjun tarkoituksen hieman erinevin tavoin. Minä ajattelin että tässä olisi tarkoitus keskustella esim siitä kuinka kamppailulajeja markkinoidaan tai kuinka niitä voi markkinoida jne. Sinä ilmeisesti ajattelet että tässä on tarkoitus markkinoida kamppailuseuraa?
Pitää toivoa, ettei kovin moni muu päädy ajattelemaan samalla tavalla ja esim täytä ketjua ilmoituksilla, jotka kuuluvat Ilmoitustaululle.
Pitää toivoa, ettei kovin moni muu päädy ajattelemaan samalla tavalla ja esim täytä ketjua ilmoituksilla, jotka kuuluvat Ilmoitustaululle.
- JariMarjamaa
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 3
- Viestit: 1516
- Lauteille: Helmikuu 2014
- Paikkakunta: Tupos
- Etulaji: Kuntosali, Personal Training
- Takalajit: Potkunyrkkeily, Hokutoryu jujutsu, Vapaaottelu, Shotokan Karate, JKD/KungFu/Escrima, Krav Maga, Shoot fighting, Aikido, Judo
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Tarkoitukseni oli vain osoittaa yhteistyöstä markkinoinnin suhteen.
Ehkä olisi siis pitänyt vain laittaa teksti muodossa.
Anteeksi virheeni.
Tai siten olet vain kateellinen, koska sinun lajisi ei käy mistään sporttilaijsta,
jonka kanssa kukaan enää tänä päivänä tekisi yhteistyötä.
Ehkä olisi siis pitänyt vain laittaa teksti muodossa.
Anteeksi virheeni.
Tai siten olet vain kateellinen, koska sinun lajisi ei käy mistään sporttilaijsta,
jonka kanssa kukaan enää tänä päivänä tekisi yhteistyötä.
-
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 6
- Viestit: 20849
- Lauteille: Joulukuu 2007
Kamppailulajien markkinointi
Mielenkiintoinen analyysi tilanteesta.
Kamppailulajien markkinointi
En ymmärrä Lassen näkemystä. Tottakai tuo on markkinointia. Kaikki mikä näkyy ulospäin on markkinointia/markkinointiviestintää. Tuohan on jopa loistavaa ja oivaltavaa markkinointia.
Tuskin seura on odottanut saavansa tuon kautta massiivista määrää uusia harrastajia suoraan, tahi odottanut että tuo toiminta itsessään kasvaa mahdottoman isoksi.
Markkinoinnillinnen aspekti on taatusti isompi.
Eli jos Lassen sanoin tämän ketjun tarkoituksena on keskustella miten markkinoidaan kamppailulajeja/seuroja, niin tämä osuu suoraan ytimeen. Näin niitä nimenomaan markkinoidaan.
Tuskin seura on odottanut saavansa tuon kautta massiivista määrää uusia harrastajia suoraan, tahi odottanut että tuo toiminta itsessään kasvaa mahdottoman isoksi.
Markkinoinnillinnen aspekti on taatusti isompi.
Eli jos Lassen sanoin tämän ketjun tarkoituksena on keskustella miten markkinoidaan kamppailulajeja/seuroja, niin tämä osuu suoraan ytimeen. Näin niitä nimenomaan markkinoidaan.
- Mjölnir
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 10
- Viestit: 24816
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Paikkakunta: Valkeakoski
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Kaikki tuntemani fuusiot kuntosalien ja kamppailulajien välillä ovat johtaneet kamppailulajien loppumiseen em konseptissa
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kamppailulajien markkinointi
Eihän tässä nyt ole edes kyse siitä. En minäkään usko että tuo toiminta tulee kukoistamaan kuntosalilla. Eihän se edes ole tämän ketjun aihe!
Mutta ihan varmasti tuo saa seuran nime esille kun myös kuntosaliketju sitä markkinoi.
Ja se on markkinontia. Ja se on ketjun aihe.
Mutta ihan varmasti tuo saa seuran nime esille kun myös kuntosaliketju sitä markkinoi.
Ja se on markkinontia. Ja se on ketjun aihe.
Kamppailulajien markkinointi
Sorry OffTopicin jatkaminen, mutta [mention]Mjölnir[/mention] onko kertoa tarkemmin mitä tuommoisissa on tapahtunut?
______________________
Kamppailulajien markkinointi
Niin, kyllähän tuo kuntosaliyhteistyön alkaminen nähdäkseni on juurikin markkinointikeino thainyrkkelyseuralle. Toki olisi toivonut aloitukseen ehkaä hieman enemmän kommenttia, mitä mieltä asiasta, mikä johtaa tuohon päätökseen jne.Lasse Candé kirjoitti: ↑huhti 6, 2019, 15.24 Liittyy. Ymmärrämme silti ilmeisesti tämän ketjun tarkoituksen hieman erinevin tavoin. Minä ajattelin että tässä olisi tarkoitus keskustella esim siitä kuinka kamppailulajeja markkinoidaan tai kuinka niitä voi markkinoida jne. Sinä ilmeisesti ajattelet että tässä on tarkoitus markkinoida kamppailuseuraa?
Pitää toivoa, ettei kovin moni muu päädy ajattelemaan samalla tavalla ja esim täytä ketjua ilmoituksilla, jotka kuuluvat Ilmoitustaululle.
Ihan kertauksen vuoksi lyhyt tiivistys, mitä markkinoinnilla tarkoitetaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Markkinointimix
Tuossa yhteistyössä haettaneen lisää lihaksia ainakin viestintään ja jakeluun.Markkinoinnin 4P:tä
Markkinointimixin kehittäjänä on toiminut markkinoinnin professori ja markkinointikirjailija E. Jerome McCarthy. McCarthy esitteli markkinoinnin 4P:tä 1960-luvulla ja se on määritelty joukoksi työkaluja, joiden avulla yritys pyrkii kohti markkinointitavoitteitaan [2]. Kyseistä mallia opetetaan edelleenkin kauppakorkeakouluissa ympäri maailman, vaikkakin malli on saanut myös kritiikkiä siitä, että kuluttaja nähdään vain ja ainoastaan rationaalisena toimijana. Kritiikistä huolimatta malli antaa hyvän peruskäsityksen markkinoinnin lähtökohdista. Mallissa esitettyjen osa-alueiden tueksi on noussut myöhemmin koottuja malleja, joissa kuluttaja nähdään monimuotoisempana toimijana.
Markkinointimix koostuu neljästä eri alueesta:
tuotteesta (product)
hinnasta (price)
jakelusta (place)
viestinnästä (promotion)
Markkinointimix soveltuu parhaiten juuri kulutustuotteiden markkinointiin. Malli edustaa myyjän näkökulmaa ja niitä työkaluja, joilla myyjä voi vaikuttaa ostajiin. Juuri tämän vuoksi malli onkin saanut kritiikkiä. 2000-luvulla kuluttajan rooli on entistä korostuneempi, eikä siksi ajatus kuluttajasta ainoastaan vastaanottavana osapuolena enää toimi [3].
Palveluille on esitetty erikseen laajennettu versio 4P:n mallista. Tätä mallia kutsutaan niin ikään laajennetuksi markkinointimixiksi, markkinoinnin 7P:ksi. Tässä neljän P:n mallia on jatkettu vielä kolmella lisäelementillä, jotta malli soveltuisi paremmin palveluihin ja niiden markkinointiin. Nämä kolme lisäelementtiä ovat prosessi (process), ihmiset (people) ja fyysinen todiste (physical evidence).
Tarkemmin määritellen kyse on piggyback- markkinoinnista
Read more: http://www.businessdictionary.com/defin ... eting.htmlpiggyback marketing
Definition
Low cost market entry strategy in which two or more firms represent one another's complementary (but non-competing) products in their respective markets
Eli siis kaksi firmaa (tai tässä tapauksessa firma ja seura) tarjoavat toistensa toisiaan täydentäviä palveluja, jotka kuitenkaan eivät kilpaile keskenään. Mjölnir ja PetriP kovasti epäilevät tuollaisen synergian toteutumista kuntosalin ja kamppailuseuran välillä.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 8
- Viestit: 93922
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Kuntosalin kanssa tehtävä yhteistyö noin äkkiseltään kuulostaa siltä, että asiakaskunta voisi laajentua. Mikähän siinä on sitten ollut, jos tällainen yhteistyö on johtanut kamppailulajiseuran kannalta kohtalokkaisiin seurauksiin?
-
- kylkeenpotkija
- Viestit tässä aiheessa: 4
- Viestit: 2507
- Lauteille: Heinäkuu 2016
- Etulaji: keppijumppa
- Takalajit: bjj, vapaapaini, lukkopaini
Kamppailulajien markkinointi
Liikuntakeskuksien yhteydessä olevat ryhmäliikuntatilat ei useinkaan sovellu tavoitteellisen kamppailun harjoitteluun. Varsinkaan jos tarvitaan tatamia, nyrkkeilysäkkiä tai muuta tilaa vievää vain kamppailussa hyödynnettävää varustetta. Bodypumpit ja zumbat niihin sopii paremmin jo myös olemassa olevan tyypillisen asiakaskunnan vuoksi.
- Mika
- etupotkija
- Viestit tässä aiheessa: 8
- Viestit: 93922
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Paikkakunta: Tampere
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Yhteystiedot:
Kamppailulajien markkinointi
Tatami on toki edellytys, josta ei voi oikein tinkiä, jos lajia sellaisella treenataan. Monissa lajeissa silti pärjätään paremmin ilman tatamia tai nyrkkeilysäkkiä.
Jos mietin noita kahta viritystä Tampereella, jossa kuntosali ja kamppailulajiseura löivät hynttyyt yhteen, niin reisillehän ne lopulta menivät. Syitä en ihan varmaksi tiedä, mutta näkisin että kuntosalien ja kamppailulajiseurojen välinen hedelmällinen yhteistyö on mahdollista. Onkohan tästä kokemuksia Suomessa?
Jos mietin noita kahta viritystä Tampereella, jossa kuntosali ja kamppailulajiseura löivät hynttyyt yhteen, niin reisillehän ne lopulta menivät. Syitä en ihan varmaksi tiedä, mutta näkisin että kuntosalien ja kamppailulajiseurojen välinen hedelmällinen yhteistyö on mahdollista. Onkohan tästä kokemuksia Suomessa?
Lauteilla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 110 kurkkijaa