Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
maminglei
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 341
Lauteille: Heinäkuu 2006
Paikkakunta: KL, MY

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#241

Viesti maminglei »

Liityn minäkin pitkän jauhamisen puolestapuhujiin! Siis paikassaan. Nyt kun olen alkanut treenaamaan Tong Bei:ta niin olen kovasti nauttinut juurikin siitä yksittäisten tekniikoiden jauhamisesta. Siinä kun parin tunnin treenitkin vetää yhteensä viittä kuutta tekniikkaa, niin ehtii tapahtumaan melkoista kehitystä. Pitkät toistosarjat antaa tilaisuuden maistella ja fiilistellä, ajaa niitä kehonkäytön juttuja ja rentoutta hartaudella sisään.

Shuai Jiaossa taas useimmat harjoitukset on niin paljon fyysisesti rankempia, että sarjat jää väkisinkin lyhyemmiksi. Potkussa oli joskus ketju jossa kyseltiin että montako tuntia viikossa treenaat. Laitoin sinne silloiset treenimääräni ja sporttipuolen ihmisiltä tuli kommenttia tyyliin ei oo mahdollista, jätkä puhuu tortaportaa... Ei tullut mieleen että kaikki treeni ei ole sata lasissa padien potkimista :D
"Ma Minglei, you fat, not fit" - sifu Wong Jan Yum
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#242

Viesti PDC »

Lueskelin noita Steve Morrisin sivuja missä sanoo näin esittelyssään
Something else my father had taught me was to hit diagonally down like chopping wood with an axe, not only to increase the power but also to increase the likelihood of hitting more targets.
http://www.morrisnoholdsbarred.co.uk/pedigree.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ja myös Carl Cestari puhuu siittä niillä bare knuckle boxing videoillaan. En nyt löytäny sitä videota missä se on mutta joku niistä se on

" onclick="window.open(this.href);return false;

Onko enempää juttua, että miksi muuten kuin tuo Morrisin selitys asialle ja oisko lisää juttuja, videoita ym.?
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#243

Viesti tohtorismies »

Kuka se on maailman kovin lyöjä?

Mikä on kovin veto mitä maailmassa on tehty ikinä?

Murskaukset kelpaa esimerkiksi ja lyöntimittareilla otetut lukemat etc.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#244

Viesti Clancy B. »

tohtorismies kirjoitti: Kuka se on maailman kovin lyöjä?

Mikä on kovin veto mitä maailmassa on tehty ikinä?

Murskaukset kelpaa esimerkiksi ja lyöntimittareilla otetut lukemat etc.
Tivolipallon(nyrkkipallo) SM 2011, Aki Nissi ?
-lukemasta ei mitään käryä..

ei löytyny youtubesta :) jos jollain on tallessa niin laittakoon julki

mutta tässä jonkun aivan ultimate nykyaikaversion esittely

[youtube][/youtube]
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#245

Viesti tohtorismies »

Minkälaisia hirrmmu murskauksia sitä on tehty?

Kuka vetää potkun pohjat?
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 4 kurkkijaa