Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Hakkyouken
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 275
Lauteille: Syyskuu 2007

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#136

Viesti Hakkyouken »

Jorge kirjoitti: Minä ja naapurin Perakin pystymme tappamaan yhdellä lyönnillä. Se onkin kokonaan eri asia, kuin tiputtaa kenet vain....
Eikö kyse ollut juuri siitä, että pystyy tiputtamaan kenet, jos vaan saa sen iskun perille. Se on sitten eri asia saako sen iskun perille. Ja siis lyönnillä kehoon, ei mitään vital points iskuja (kuka vaan pystyy tappamaan ihmisen yhdellä iskulla, esim. sormi silmän kautta aivoihin). Ei kukaan sanonut että he olivat maailman vahvimmat (siis tappelussa) miehet; sen todistamiseen niiden olisi pitänyt tappaa kaikki, ja sitten ei olisi enää ketään, ketä vahvempi olisi. Mutta sen, että he olivat kovia lyöjiä, todistaa ne kaikki haasteottelut ym. jotka he voittivat, ja kuten se että Li Shu Wen voitti (ainakin usean) ottelunsa vain yhdellä iskulla.
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#137

Viesti keskilinja »

Vai että sormi silmän kautta aivoihin :) Eikö siellä oo vielä silmän takanaki sen verta tavaraa että kohtuu hankala toteuttaa???
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#138

Viesti Mika »

keskilinja kirjoitti: Vai että sormi silmän kautta aivoihin :) Eikö siellä oo vielä silmän takanaki sen verta tavaraa että kohtuu hankala toteuttaa???
Kyllä mä olen tuollaisia leffoissa nähnyt. Oikeassa elämässä tuollainen ei tietenkään ole mahdollista, mutta leffat onkin hauskempia!


Hakkyouken, veditkö tuon esimerkin taikahatustasi vai oletko jossakin tosiaan kuullut moista väitettävän?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#139

Viesti keskilinja »

Mika kirjoitti: Kyllä mä olen tuollaisia leffoissa nähnyt. Oikeassa elämässä tuollainen ei tietenkään ole mahdollista, mutta leffat onkin hauskempia!
My bad... Unohin leffat ihan kokonaan ;)
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#140

Viesti Jussi Häkkinen »

Mika kirjoitti: Kyllä mä olen tuollaisia leffoissa nähnyt. Oikeassa elämässä tuollainen ei tietenkään ole mahdollista
Hmm. Paljonkos luunpaksuus silmäkuopan pohjassa olikaan?
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
diesel 64
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1396
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#141

Viesti diesel 64 »

Jep,

Tuolla näkee niitä lyönti tiputuksia.

[youtube][/youtube]

:)
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#142

Viesti Vanhakankea »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Mika kirjoitti: Kyllä mä olen tuollaisia leffoissa nähnyt. Oikeassa elämässä tuollainen ei tietenkään ole mahdollista
Hmm. Paljonkos luunpaksuus silmäkuopan pohjassa olikaan?

Tota noin... veikkaisin sen olevan mahdollista... Alla olevassa ketjussa puhutaan paperin paksuudesta. Silmän pohja saattaa murtua jo pelkästä hanskalla tulleessa hyvästä "nyrkki silmään"-osumasta.

http://www.joenmawashi.fi/forum/viewtopic.php?t=206" onclick="window.open(this.href);return false;
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Samppa
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2239
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#143

Viesti Samppa »

diesel 64 kirjoitti: Jep,

Tuolla näkee niitä lyönti tiputuksia.

:)
Puuttu vaan ne legendaariset lyöjät :D
Kuvake
kala
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 932
Lauteille: Huhtikuu 2005

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#144

Viesti kala »

Riku Ähvä kirjoitti: Tässä Shukokain mustat vyöt treenaamassa:
http://www.youtube.com/watch?v=qkJi1ZaO ... re=related
Tiedätkö onko kyynärpään suoristamatta jättäminen suunniteltua ja ohjeistettua heidän harjoittelussaan?
karate ni sente nashi

"Civilized men are more discourteous than savages because they know they can be impolite without having their skulls split."
Conan The Cimmerian
Kuvake
Hakkyouken
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 275
Lauteille: Syyskuu 2007

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#145

Viesti Hakkyouken »

Mika kirjoitti: Hakkyouken, veditkö tuon esimerkin taikahatustasi vai oletko jossakin tosiaan kuullut moista väitettävän?
En käytä hymiöitä. Muutenkin aika tyhmästi vedin ton tohon. Ja kaikkihan ne sieltä taikahatusta tulee, mitä vikaa siinä on?

En kuitenkaan ole sen olettanut mahdotonta olevan, mutta mitäs minä siitä tiedän. Ajattelin että se on vähän kun toi nenän luiden lyömisen aivoihin. Tarkoitus oli siis sanoa että ei se ihmisen tappaminen loppujen lopuksi niin vaikeaa ole. Vaikka lyönti tappaa osuessaan, sen täytyy silti osua.

Pitäis vaan välillä lukea mitä mä oon kirjottanut, niillä ajatuksilla on tapana olla ihan oma rytmi.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#146

Viesti Mika »

Okei, kyseessä oli vain värikäs mielikuva, OK :)

Ja tokihan kaikki on mahdollista, sen myönnän.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
diesel 64
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1396
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#147

Viesti diesel 64 »

Samppa kirjoitti:
diesel 64 kirjoitti: Jep,

Tuolla näkee niitä lyönti tiputuksia.

:)
Puuttu vaan ne legendaariset lyöjät :D
Jep, eipä nuo vielä mitään Tysoneita ollut. :)

Nuoria kokeilemassa siipiä ja intoa enemmän kuin taitoa ;) ,mutta kyllä ne legentaariset lyöjätkin ovat olleet uransa alkutaipaleella,kuten nuo. Koeponnistetaan jo ensimmäisiä tekniikkoja ja säädetään höyryä :D

:)
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#148

Viesti Kari Aittomäki »

Kyllä ne kohdat mistä henki lähtee kertavedolla on jossain ihanmuualla kuin naamassa.

Se nenä-aivoihin on silkkaa tuubaa, rusto ei luuta halkase.
Silmäjuttu on kans hiinä-ja-hiinä, olen pitäny kädessäni silmämunaa ja liukkaansitkeä pentele on. Tokisiihen päättäväiseeen survasuun ihminen kenties kuolee, mutta noin ylöjään pitäsin juttua raakana atemina.
Silmän takana aika lähellä on toki pikkuaivot eli motorinen keskus joten kenties..

Josta tuloo mieleen jotta tunteekos herrasväki miten "silmälukkoja"?
Eli pinnetilassa painetaan sällin silmämunaa ikäänkuin uhkauksena.
Olen käyttäny hyvällä menestyksellä, kerrankin sain tunkista päähäni perkele.

Mulle aina sattuu kaikenlaista.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#149

Viesti Vanhakankea »

Itsekin pidän tuo silmästä aivoihin mahdollisena mutta epätodennäköisenä. Siinä pitäisi vastustajan jo olla kokolailla kontrollissa jotta voisi kunnolla rusauttaa, pään pitäisi olla ruuvipenkin kaltaisessa otteessa.

Silmälukko, kaikkea se Aittomäki onkin kokeillut. Silmien uskon olevan melkoisen herkkiä manipulaatiolle. Omakohtaisena kokemuksena kaverini jolla oli toisesta silmästä kokolailla näkömennyt varjeli raivokkaasti näkevää silmäänsä. Itsellä on niin ikään vanhemmiten toisesta silmästä alkanut näkö kadota joten parempaa silmää varjelee. Eli silmät ovat varsin otollinen paikka lukoille.

Sun elämästä pitäisi tehdä elokuvakäsikirjoitus ja kiikuttaa se Harlinille tai Selinille. Tosin en tiedä moniko osainen eepos siitä tulisi jotta saisi kaiken oleellisen mahtumaan mukaan. ;-)
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Legendaariset lyöjät ja niitten treenit

#150

Viesti Jorge »

Taitaa tuollaiseen yhdellä lyönnillä tappamisen yksi todennäköisimmistä skenaarioista olla sellainen rähinä, jossa toinen ryntää hulluna päälle leuka pystyssä ja toisen nakkikiskaveto osuu kurkkuun sopivasti.

Työkaveri kertoi nähneensä teininä, kun joku tyyppi kylmeni tuolla tavoin - ja tappelijatkin siis olivat teinejä.

Tietysti yleisimpiä kuolemansyitä tappelussa on se, kun kaatuessaan lyö päänsä sopivasti, mutta sehän onkin jo toinen juttu.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 102 kurkkijaa