Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#31

Viesti AriJ »

Tumppi.H kirjoitti: Tuoreena harrastajana itse ainakin saan reenimotivaatiota ainakin sillä kun treenaa kisoja varten.Silloin tietää että jos ei kunnolla treenaa niin huonosti käy.
Hyvä pointti! Oman treenisyyn tiedostaminen auttaa mielestäni kehittymiseen, ja kehittyminen taas auttaa uskoakseni jaksamiseen.
______________________
Tumppi.H
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 31
Lauteille: Tammikuu 2010

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#32

Viesti Tumppi.H »

Osallistuin joskus amatäärien lukkopainin sm-kisoihin,vaikka olin harrastanut alle puoli vuotta ja olin todella surkea painija.Päätin vain että treenaan niin paljon että opin painiin.Keino toimi,opin painimaan kohtalaisesti.
Kuvake
TeMe
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 165
Lauteille: Kesäkuu 2009

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#33

Viesti TeMe »

Itselleni motivaatio tulee lyhyelle tähtäimelle/lähelle asetetuista tavoitteista. Niitä on hyvä korottaa jossain vaiheessa, sitten kun itse haluaa.
'' My common sense is tingeling''
-Deadpool
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#34

Viesti Andy »

Kertomus motivaation palautumisesta. Mies oli treenannut 15 vuotta ja viime ajat todella kovaa paljon itseään parempien kanssa. Alkaen siis Conor McGregorista niin että vuodenkaan kova treeni ei välttämättä näkynyt pärjäämisessä millään tavoin.

Ratkaisuna näin alkaneisiin motivaatio-ongelmiin oli tauko ja treenaaminen enemmän oman tasoisten kanssa.

Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 11128
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#35

Viesti flammee »

Noin sivuhuomiona, on kyllä pienin treenitila mitä olen nähnyt, joku laittanut 25 neliön yksiöön kickboxing-salin...

Sinänsä olen vähän ihmetellyt tätä melko yleistä väittämää että olisi jotenkin antoisaa treenata kovempitasoisten kanssa, silloinhan sitä ei oikein ikinä saa mitään toimiin aidosti ja väittäisin jopa että kehittymisen kannalta on välttämätöntä saada tekniikat aidosti toimiin sellasta vastustajaa vastaan joka yrittää tosissaan. Eli periaatteessa kovempitasoisten kanssa treenaamiselle on paikkansa, mutta jos sitä on liikaa, niin se sitten kuitenkin on vähän heikkotasoista treeniä.
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 18957
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Mistä motivaatio kehittymiseen ja jaksamiseen?

#36

Viesti Andy »

Joo, ihannehan olisi se, että on kovatasoisempia, tasaisia ja vähän huonompia treenipareja.

Tällöin pääsee oppimaan niiltä paremmilta, haastamaan itseään saman tasoisten kanssa ja treenaamaan tehokasta hyökkäämistä niiden vähän huonompien kanssa.

Paljon huonommista pareista ei ole juurikaan iloa, koska näitä vastaan toimii kaikki, vaikka hyökkäisi typerästikin.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa