Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kamppailulajiopettajan taustat

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 57
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Kamppailulajiopettajan taustat

#421

Viesti Kari Aittomäki »

SAnotaanko sitten suoraan että alkaa vähä viistottaan tää nettikeskustelu, kaikkineen.
Mä oon nähny kun tuo kyseinen jätkä toimii.
Samaan kekä pystyy niin on hyvä ja hyppää pöydälle.
Tai edes ne jotka on ikinään nähneet toimintaa minkäänmoista.
Tää nettipaska siitä että "tappelutaito, jota ei muuten lainkaan ole keskustelunaiheena, ei muuta sitä seikkaa että mies on valehtelija"...
Mitävíttua? Joku saatanan ceevee on tärkeämpää kuin tietotaito siitä miten tapellaan?
Vetäkää nyt jumalauta se pää pois persseestä ennenkuin realismi koputtaa ovee.

Siis koko tää Jimi-juttelun siirto ton "taustat"-otsikon alle oli kans yks tapa varmistaa että tää juttelu pysyy sielä koulujen käytävillä, niinkuin tuo Deusterixin pässi esimerkki oikeen julkituo.
Mikä, mikä on miehen päässä kun verrataan joitain yliopiston käytäviä veriseen multaan ja asfalttiin? Joku bättrefolkejuttu vai? Niinku että ne on vaan mielipiteilleen arvollisia joilla on ollu viitseliäisyyttä lusia joissain kouluissa vai?

Hei, mä tiedän että sä varmasti olet mukava sälli livenä jne..
Mutta:
- Jos joku on tarpeeks pälli hakkauttaakseen legioonatarran nahkaansa ilman väh kolmee vuotta rivissä.. Saa varautua siihen että joku saattaa tulla vuoleen sen veks. On tapahtunu. Ja legioonan lusiminen ei vielä paljoa merkkaa sekään, intti ku intti. Toiminta on ainoa Jumala.
- Terciot palveli kolme vuotta, en tiä mitä nykyään, mutta nykyään sinne ei pääse ku spanskit. Käyttivät ulkopuolisia kouluttajia.
- Jimi on.

saatana teiän kans.
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 45
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#422

Viesti DeusVult »

Äläpä nyt aitto hiilly,

Aivan sama mulle vaikka söis rautaa ja pa$kantais kettinkiä, ei se nyt luulis olevan niin vaikee juttu tajuta että vaikka on kuinka kova myllyttäjä niin ei se anna kennellekkään mitään oikeutta väittää olevansa joku erikoisjoukkojen veteraani tai aatelinen tai astronautti tai mikään muukaan, eikä anna oikeutta kantaa kledjuissaan joitain toisen maailmansodan urheusmitaleja. On maailmassa varmaan muitakin ihmisiä kuin jimbo jotka on toimintaa nähneet, mutta ei ne katso asiakseen syöttää ihmisille mitään ton mittaluokan skeidaa.

Nojoo tää ketju on nyt todellakin mennyt siihen että toiset yrittää sanoa että Elvis on kuollut, mutta toiset väittää että Elvis elää. Minkäs teet. Palataan asiaan sitten kun jotain oikeasti uutta tulee. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

:bow:
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Kamppailulajiopettajan taustat

#423

Viesti jussip »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mitävíttua? Joku saatanan ceevee on tärkeämpää kuin tietotaito siitä miten tapellaan?
--
Mikä, mikä on miehen päässä kun verrataan joitain yliopiston käytäviä veriseen multaan ja asfalttiin? Joku bättrefolkejuttu vai? Niinku että ne on vaan mielipiteilleen arvollisia joilla on ollu viitseliäisyyttä lusia joissain kouluissa vai?
Mielestäni tämä onkin tuossa jutussa ollut se oudoin piirre, eli jos olet pätevä ja paljon nähnyt kaveri, niin minkä takia ceevee on niin paljon sitä tärkeämpi että sitä pitää kaunistella, tai että minkä takia pitää yrittää soluttautua sinne bättrefolkin sekaan keksimällä aatelisarvoja jne.. Luulisi että jos kerran olet pätevä ja oman arvosi tunteva henkilö niin niissä omissa oikeissakin kokemuksissa ja saavutuksissa olisi tarpeeksi..
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#424

Viesti steelduck »

Voitko Kari kertoa, mihin perustat oman mielipiteesi siitä, että Jim on osaava kaveri? Mitään vastauksia, kun ei tunnut tulevan tähän keskusteluun, niin olisi mielenkiintoista kuulla ensikäden kokemuksia kaverin osaamisesta.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#425

Viesti bodyguard »

Kari Aittomäki kirjoitti: Siis koko tää Jimi-juttelun siirto ton "taustat"-otsikon alle oli kans yks tapa varmistaa että tää juttelu pysyy sielä koulujen käytävillä, niinkuin tuo Deusterixin pässi esimerkki oikeen julkituo.
Mikä, mikä on miehen päässä kun verrataan joitain yliopiston käytäviä veriseen multaan ja asfalttiin? Joku bättrefolkejuttu vai? Niinku että ne on vaan mielipiteilleen arvollisia joilla on ollu viitseliäisyyttä lusia joissain kouluissa vai?
Vaikka "Jimin vastustajat" keskittyvat raavaamiseen ja haukkumiseen niin on mukava kuitenkin huomata etta vastapuoli keskustelee asiallisesti ja kunnioittaen.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
jukka mäkynen
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 17
Lauteille: Elokuu 2008

Kamppailulajiopettajan taustat

#426

Viesti jukka mäkynen »

steelduck!
etsi jimi käsiisi ja kysy...saat vastauksen,niinkuin muutkin epäilijät.
pipari teidän kanssa...
TRU
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 293
Lauteille: Lokakuu 2008

Kamppailulajiopettajan taustat

#427

Viesti TRU »

Tämä keskustelu alkaa olla jo suoraan sanottuna v**** väsynyttä.

On jo aika selvää että osalle keskustelijoista CV:n vääristely (mistä ei kai enää ole kenelläkään epäilystä...?) on se asia jolla Jimi arvotetaan, muulla (kuten kamppailutaidoilla) ei ole väliä.

Toiset, varsinkin Kari, katsoo tätä enemmän sieltä tekojen ja taitojen vinkkelistä. Ja muuten moni muukin Jimin opissa ollut ja tavannut.

Itse olen tosiaan Jimin opissa aikoinaan ollut ja ei siitä valittamista ole. Henkilösuojausjutut ovat niistä ajoista (1990-luku) tietysti kehittyneet mutta opetetut ja treenatut kamppailujutut olivat toimivia ja tehokkaita. Tämä fakta ei muuksi mielessäni muutu vaikka kuinka tässäkin ketjussa huudetaan "ristiinnaulitkaa, ristiinnaulitkaa!!" Kai minunkin pitäisi tähän kuoroon yhtyä että olisin ikäänkuin oikeamielisten joukossa.

En minä kuitenkaan CV:n vääristelyä hyväksy, syistä jotka on täälläkin käsitelty jo monta kertaa. Se on väärin, moraalitonta ja suoranaista valehtelua. Tällaiseen henkilöön on vaikea luottaa. Tai ainakaan minä en enää luota.

Kun kuitenkin tässä maailmassa on jo ehtinyt monenmoista nähdä ja tuo mustavalkoisuus on omasta luonteestakin rapautumassa, niin hieman ihmettelen sitä ehdotonta kiihkoa jolla vailla omakohtaista kytkentää asiaan olevat henkilöt ovat iskuja jakamassa.

Jotenkin mieleen tulee nuo kaidalta polulta eksyneet joita olen urani aikana jo melkoisen kavalkaadin tavannut...vaikka heidän tekojaan en ole koskaan hyväksynyt niin eivät he sentään ole mitään vapaata riistaa jokaisen toppahousun rääväämiselle pelkästään tekojensa vuoksi.

Eli onko ihminen siis vain hyvä tai paha, vain ehdottoman oikeassa tai väärässä?

Jotenkin paha maku on suussa kun näitä lukee. Ja tietysti melkoinen pettymys henkilöön jonka oppeja itse arvostaa ja niistä hyötyä saanut.

TRU

PS. Olen minä treenaillut monenlaisiin rötöksiin syyllistyneen kaverinkin kanssa. Siis ihan vaimohakkaajan ja rosvon. Siinäpä tulikin dilemma kun kerran keikalla tavattiin; oliko kaikki saatu oppi nyt poispyyhitty ja arvotonta kun hän osoittautui moraaliltaan kevyeksi ja suoranaiseksi paskiaiseksi? Vai hyväksynkö hänen tekonsa arvostamalla hänen oppejaan ja mukavia treenituokioita sekä kaveruutta edelleen? Tämä on sitä elämää joka koulii tuota luonnetta katselemaan asioita hieman laajemmin ja ehkä joskus miedomminkin.
Mika Luostarinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1131
Lauteille: Maaliskuu 2009

Kamppailulajiopettajan taustat

#428

Viesti Mika Luostarinen »

Minua tässä asiassa on hämmästyttänyt Sardaukarin monet samaa asiaa kertovat viestit, ja ARRSEnkin porukasta joku on vaivautunut kirjoittamaan kokonaisen sivullisen tekstiä. Aivan kuin asiassa olisi jotakin merkittävää mitä en vielä tiedä.

Voihan ARRSEn makustelu ja jaaritus olla brittiläisen tyylin mukaista sarkasmia, eikä siinä sinällään ole vielä mitään väärää. Jotenkin ajattelisin että sodankäyneitä miehiä ei kuitenkaan pelkkä valehtelu liikuta.
steelduck
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 923
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kamppailulajiopettajan taustat

#429

Viesti steelduck »

jukka mäkynen kirjoitti: steelduck!
etsi jimi käsiisi ja kysy...saat vastauksen,niinkuin muutkin epäilijät.
pipari teidän kanssa...
En ole ollut tässä mitenkään aktiivisesti mukana. Muutama päivä sitten vain kirjoitin sivusta seurattuani huomioni tästä jankkaamisesta ja kysyin, josko Jimiä edustavat tai hänet tuntevat voisivat laittaa tähän jotain älykästä vastinetta. Kunhan olin kiinnostunut, kun ei yöllä ollut muutakaan tekemistä.

Koska tälläistä ei näköjään ole tulossa, vaan kaikki ottaa vaan herneet nokkaan niin antaa olla. Poistun takavasemmalle harrastamaan turvallista vanhan miehen urheilu jiujitsua ja toivotan maukkaita piparkakkuja kaikille tasapuolisesti.
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 20
Viestit: 23356
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

Kamppailulajiopettajan taustat

#430

Viesti TimoS »

Ylipotkija: Ei hitto vieköön, ei tämä ketju tunnu etenevän ei sitten yhtään. Heti palataan siihen samaan juupas-eipäs - väittelyyn. Lukkoon meni ja avataan ehkä joskus, jos joku ylipotkija jaksaa tätä seurata
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 28
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Kamppailulajiopettajan taustat

#431

Viesti Mika »

DeusVult, korjaa toki jos olen vaarassa missaan kohdassa.

1) Miekkailuopettajasi on Paul MacDonald.

2) Paul MacDonald kutsuu itseaan maestroksi*.

3) Paul MacDonaldille ei kukaan ole myontanyt maestro-tittelia, joten Paul MacDonald on ylentanyt itse itsensa maestroksi.


*"Students of the Macdonald Academy have the opportunity to become proficient in a diverse range of weapons forms, including backsword, longsword, smallsword, rapier (Italian and Spanish), quarterstaff and Italian cane...to name but a few. Under the expert tutelage of Maestro Paul Macdonald, training in these arts is exciting and intense, working both body and mind to revive a true living tradition."
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Kamppailulajiopettajan taustat

#432

Viesti Kuhmu »

Ihmisillä on mielipiteensä. Ne ketkä ovat saaneet Shortilta työvälineitä työkentälleen ovat niihin tyytyväisiä. Toisia haittaa Shortin hiukan pieleen mennyt markkinoinnin tehostus arvoineen sun muineen. En tiedä onko loppujen lopuksi kovin rakentavaa enää sanoa noita asioita kerta toisensa jälkeen. Ne ketkä ovat tyytyväisiä Shortin antiin käytännön eväiden suhteen eivät tingi mielipiteistään, kuten eivät hekään, jotka arvostelevat hänen kyseenalaisia markkinointi kikkojaan. Liekö syytä taittaa noista peistä? Ellei sitten tule esille jotain mitä täällä jo ei ole keskusteltu.
”You must enjoy this”.
ed von virtanen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 15
Viestit: 261
Lauteille: Maaliskuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Kamppailulajiopettajan taustat

#433

Viesti ed von virtanen »

nojjoo... tekstiäkin on tullut..
tota noinnii tämän keskustelun kulku ihmetyttää senverran et pyytäisin vastausta seuraavaan:
monellako täällä on jonkinlaista kontaktipintaa tuonne ammattisotilas touhuihin?
tai hiljaisemmin suoritettuihin operaatioihin?(kaikki maailmalla tapahtuva ei ole kovin virallista tai mainostettua).
legioonassahan nyt on ollut joka toinen suomalainen ja ameriikan spesiaalivorsessa rambon kans.
mut siis silleen oikeesti.(van dammen elokuvat ei täytä kriteeriä)
tiedän että kätensä sotkenutta porukkaa on.lähinnä kiinnostaa nämä arse foorumiin takertuneet.
Kuvake
flammee
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 11126
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Kamppailulajiopettajan taustat

#434

Viesti flammee »

Mika kirjoitti: DeusVult, korjaa toki jos olen vaarassa missaan kohdassa.

1) Miekkailuopettajasi on Paul MacDonald.

2) Paul MacDonald kutsuu itseaan maestroksi*.

3) Paul MacDonaldille ei kukaan ole myontanyt maestro-tittelia, joten Paul MacDonald on ylentanyt itse itsensa maestroksi.


*"Students of the Macdonald Academy have the opportunity to become proficient in a diverse range of weapons forms, including backsword, longsword, smallsword, rapier (Italian and Spanish), quarterstaff and Italian cane...to name but a few. Under the expert tutelage of Maestro Paul Macdonald, training in these arts is exciting and intense, working both body and mind to revive a true living tradition."
http://www.macdonaldarms.com/maestro.php kirjoitti: Maestro Macdonald received his Master-at-Arms certification from the Italian Ancient and Historical Federation (FISAS) in 1999 and established the Macdonald Academy of Arms in 2001.
Ja maestrohan on italiaa, tarkoittaen mestaria, joten eiköhä tuo tuohon master-at-armsiin viittaa?

Eikös noihin henkilökohtaisuuksiin joutaisi puuttua?
– Lukutaitoinen ihminen ymmärtää, että jos kaksi asiaa on samassa virkkeessä, se ei tarkoita sitä, että ne rinnastetaan keskenään.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 24816
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Kamppailulajiopettajan taustat

#435

Viesti Mjölnir »

Kuhmu kirjoitti: Ihmisillä on mielipiteensä. Ne ketkä ovat saaneet Shortilta työvälineitä työkentälleen ovat niihin tyytyväisiä. Toisia haittaa Shortin hiukan pieleen mennyt markkinoinnin tehostus arvoineen sun muineen. En tiedä onko loppujen lopuksi kovin rakentavaa enää sanoa noita asioita kerta toisensa jälkeen. Ne ketkä ovat tyytyväisiä Shortin antiin käytännön eväiden suhteen eivät tingi mielipiteistään, kuten eivät hekään, jotka arvostelevat hänen kyseenalaisia markkinointi kikkojaan. Liekö syytä taittaa noista peistä? Ellei sitten tule esille jotain mitä täällä jo ei ole keskusteltu.
Jos tosiaan nyt vielä kerran vedetään tämä yhteen, jota yritin jo muutama sivu sitten tehdä. Mitään uutta ei sen jälkeen olekaan tähän Shortt-keskusteluun tullut.

Jos joku osapuoli, jolla olisi oikeasti tietoa, viitsisi jotain sanoa. Tällaisella osapuolella tarkoitan esim IBA-Finlandia.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 41 kurkkijaa